Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vandeniliu varomas transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Vandenilmobiliai - žuvęs reikalas ir jau praeita stadija.Vienintelis jų pranašumas - greitas papildymas. Bet šiaip tai tas pats elektromobilis, vietoj akumų vežiojantis H2 baką. Reikalas žuvęs, kadangi akumai pinga ir darosi talpesni, o kuro elementai - stovi vietoje. Plius infrastruktūra (akumą gali įsikrauti literaliai bet kur, pastatyti didelės galios stotelę - sąlyginai pigu). Be to vandenilį reiktų gaminti ir transportuoti su visais susietais nuostoliais, kai elektrą gali naudoti tiesiai iš tų pačių atsinaujinančių.
    Žodžiu, šita tema būtų buvusi aktuali prieš 10 m, bet dabar net didžiosios korporacijos raukia.

    Comment


      #22
      How does a fuel cell car work?

      Toyota's press video explaining the features of hydrogen fuel cells, specifically their Mirai

      Paskutinis taisė vilnews; 2016.11.16, 14:53.

      Comment


        #23
        Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
        Vandenilmobiliai - žuvęs reikalas ir jau praeita stadija.Vienintelis jų pranašumas - greitas papildymas. Bet šiaip tai tas pats elektromobilis, vietoj akumų vežiojantis H2 baką. Reikalas žuvęs, kadangi akumai pinga ir darosi talpesni, o kuro elementai - stovi vietoje. Plius infrastruktūra (akumą gali įsikrauti literaliai bet kur, pastatyti didelės galios stotelę - sąlyginai pigu). Be to vandenilį reiktų gaminti ir transportuoti su visais susietais nuostoliais, kai elektrą gali naudoti tiesiai iš tų pačių atsinaujinančių.
        Žodžiu, šita tema būtų buvusi aktuali prieš 10 m, bet dabar net didžiosios korporacijos raukia.
        Gamyba pats sudetingiausias reikalas (dideli nuostoliai, sauga transportavimas).... o ir licio jonu akumuliatoriai pinga ne metais bet menesiais. Isdiskutuota simta kartu...masinos bus varomos elektra. Pritariu.
        "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


        - George W. Bush President of the USA

        Comment


          #24
          Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
          Gamyba pats sudetingiausias reikalas (dideli nuostoliai, sauga transportavimas).... o ir licio jonu akumuliatoriai pinga ne metais bet menesiais. Isdiskutuota simta kartu...masinos bus varomos elektra. Pritariu.
          Kaip reikalai su žaliavomis, reikalingomis akumuliatoriams gaminti? Nebus kainų šuolių, kai gamyba sparčiai plečiama?
          Flickr

          Comment


            #25
            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Kaip reikalai su žaliavomis, reikalingomis akumuliatoriams gaminti? Nebus kainų šuolių, kai gamyba sparčiai plečiama?
            Kad medžiagų trūkumo nėra. Litis - nėra retas metalas, tik jį išgauti sunku. O ir jo dalis akumuose nėra kertinė. Plius yra visokių kitokių baterijų, ne tik ličio pagrindu.

            Comment


              #26
              Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
              Gamyba pats sudetingiausias reikalas (dideli nuostoliai, sauga transportavimas).... o ir licio jonu akumuliatoriai pinga ne metais bet menesiais. Isdiskutuota simta kartu...masinos bus varomos elektra. Pritariu.
              Tuo labiau, kad iš CH4 gaminti vandenilio išvis nelabai logikos yra, kai gali tiesiog prisipilti LNG į baką ir važiuoti tradiciniu vidaus degimo varikliu.
              Post in English - fight censorship!

              Comment


                #27
                Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                Plius infrastruktūra (akumą gali įsikrauti literaliai bet kur, pastatyti didelės galios stotelę - sąlyginai pigu). Be to vandenilį reiktų gaminti ir transportuoti su visais susietais nuostoliais, kai elektrą gali naudoti tiesiai iš tų pačių atsinaujinančių.
                Vandenilį taip pat galima gaminti bet kur - du elektrodai (prijungti prie saulės baterijos arba vėjo generatoriaus) į vandenį ir gamini vandenilį tiesiog degalinėje.

                Comment


                  #28
                  Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                  Yra tik viena problema, vandenilio kaip ypatingai skvarbaus elemento laikymas. O visa kita jau seniai išspręsta, ten gi elementarūs vidaus degimo varikliai.
                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Vandenilį taip pat galima gaminti bet kur - du elektrodai (prijungti prie saulės baterijos arba vėjo generatoriaus) į vandenį ir gamini vandenilį tiesiog degalinėje.
                  Kažką teko girdėti apie elektrolizę mokykloje, ar ne? O koks proceso efektyvumas? Kiek realiai kainuos industrinis elektrolizeris? Kaip stabiliai bus apkrautas jo pajėgumas? Kiek kainuos įranga, spaudžianti iki 700 bar? Čia tik pamąstymui. O šiaip, ar teko girdėti bent apie vieną tokio tipo ("su dviem elektrodais") degalinę pasaulyje?

                  Comment


                    #29
                    Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                    Vandenilmobiliai - žuvęs reikalas ir jau praeita stadija.Vienintelis jų pranašumas - greitas papildymas. Bet šiaip tai tas pats elektromobilis, vietoj akumų vežiojantis H2 baką. Reikalas žuvęs, kadangi akumai pinga ir darosi talpesni, o kuro elementai - stovi vietoje. Plius infrastruktūra (akumą gali įsikrauti literaliai bet kur, pastatyti didelės galios stotelę - sąlyginai pigu). Be to vandenilį reiktų gaminti ir transportuoti su visais susietais nuostoliais, kai elektrą gali naudoti tiesiai iš tų pačių atsinaujinančių.
                    Žodžiu, šita tema būtų buvusi aktuali prieš 10 m, bet dabar net didžiosios korporacijos raukia.
                    Sakykit, kam tada Vokietija paleidžia net vandeniliu varomus keleivinius traukinius, nors pas juos viskas elektrifikuota ? Nežuvęs čia reikalas, o kaip tik vis labiau įsibėgėjantis.

                    Comment


                      #30
                      Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                      Sakykit, kam tada Vokietija paleidžia net vandeniliu varomus keleivinius traukinius, nors pas juos viskas elektrifikuota ? Nežuvęs čia reikalas, o kaip tik vis labiau įsibėgėjantis.
                      Todėl, kad turi pakankamai pinigų žaidimams. Siūlau paskaityti šitą ištrauką.
                      O trumpas ir vaizdingas pavyzdys galėtų būti tas pats Mirai: parduodamas už 60 k eur, gamintojas už 1 vnt praranda dar tiek pat, kai tuo tarpu serijinis elektromobilis kainuoja kiek -30 k.

                      Comment


                        #31
                        Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                        Sakykit, kam tada Vokietija paleidžia net vandeniliu varomus keleivinius traukinius, nors pas juos viskas elektrifikuota ? Nežuvęs čia reikalas, o kaip tik vis labiau įsibėgėjantis.
                        Jeigu elektrifikuota VISKAS, tai Vokietijos veiksmai nepaaiškinami absoliučiai jokia logika. Bet tikėtina, kad nėra VISKAS elektrifikuota. O kur nėra, ten vandenilis gal ir apsimoka. Nereikia stulpų statyti su laidais.

                        Comment


                          #32
                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Jeigu elektrifikuota VISKAS, tai Vokietijos veiksmai nepaaiškinami absoliučiai jokia logika. Bet tikėtina, kad nėra VISKAS elektrifikuota. O kur nėra, ten vandenilis gal ir apsimoka. Nereikia stulpų statyti su laidais.
                          Tokiu atveju Lietuvai tai būtų idealus variantas. Bet Lietuvos Geležinkeliai gyvena praeitu amžiumi.

                          Comment


                            #33
                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Jeigu elektrifikuota VISKAS, tai Vokietijos veiksmai nepaaiškinami absoliučiai jokia logika. Bet tikėtina, kad nėra VISKAS elektrifikuota. O kur nėra, ten vandenilis gal ir apsimoka. Nereikia stulpų statyti su laidais.
                            Aišku, elektrifikuota ne viskas. Bet elementai + talpyklos + vandenilio tiekimas/gamyba neatlaiko jokios ekonominės kritikos. Ten skiriama dideli valdiški pinigai eksperimentavimui todėl gali sau tai leisti.

                            Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                            Tokiu atveju Lietuvai tai būtų idealus variantas. Bet Lietuvos Geležinkeliai gyvena praeitu amžiumi.
                            Kuo jis idealus? Galima ir sraigtasparniais krovinius vežioti apskritai be jokių kelių, bet kiek tai kainuotų?

                            Comment


                              #34
                              Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                              Kažką teko girdėti apie elektrolizę mokykloje, ar ne?
                              Skirtingai nuo tavęs - teko. Ir ne tik teko girdėti, bet ir dujų burbuliukus matyti.
                              Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                              Kaip stabiliai bus apkrautas jo pajėgumas?
                              O kaip stabiliai bus apkraunas vėjo (arba saulės) generatorius, tiekiantis elektrą į tinklą?
                              Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                              Kiek kainuos įranga, spaudžianti iki 700 bar?
                              Mažo slėgio resyveris (nebrangus), kuriame laikomas vandenilis + kompresorius, kuris įsijungia kai atvažiuoja automobilis. Tikrai nedaug.
                              Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                              Sakykit, kam tada Vokietija paleidžia net vandeniliu varomus keleivinius traukinius, nors pas juos viskas elektrifikuota?
                              Mažiau nei pusė.

                              Comment


                                #35
                                Rygoje kuriama visa vandeniliu varomo transporto infrastruktūra:

                                Hydrogen production, storage and filling facility may be built in Riga for the public transport
                                http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=122225



                                The Rigas Satiksme representative said that the hydrogen fueling station will be made available also to private transport.

                                Lauksim ir pirmųjų vandeniliu varomų automobilių atsiradimo Rygoje.

                                Comment


                                  #36
                                  Estų keleivių vežėjai renkasi vandenilinius autobusus
                                  http://ebus.lt/estu-keleiviu-vezejai...ius-autobusus/



                                  Europos Sąjungoje kuriamas vandenilio įkrovimo stotelių tinklas. Iš viso jau įrengtos 86 tokios stotelės. Estai taip pat planuoja rinktis vandeniliu varomus autobusus.

                                  Kaip praneša Estijos portalas ERR, pirmoji vandenilio įkrovimo stotelė bus atidaryta Piarnu. Statyboms prireiks daugiau nei 5 mln. eurų. Pusę lėšų tikimasi gauti iš ES fondų. Planuojama, jog jau 2017-aisiais Piarnu pasirodys pirmieji vandeniliu varomi autobusai.

                                  Po to planuojama vandenilio įkrovimo stoteles statyti irTaline bei Tartu.

                                  Comment


                                    #37
                                    Germany unveils zero-emissions train that only emits steam
                                    The world's first 'hydrail' can travel almost 500 miles per day at speeds of up to 87mph
                                    http://www.independent.co.uk/news/wo...-a7391581.html

                                    Comment


                                      #38
                                      Nieko panašaus pasaulyje dar nėra: Nikola pristatė gigantišką vilkiką, varomą vandenilio kuro elementais ir nuvažiuojantį 1900 km
                                      http://www.technologijos.lt/n/techno...i-1900-km-Foto

                                      Comment


                                        #39
                                        Vokietija investuos ketvirtį milijardo nauja kryptimi
                                        http://www.delfi.lt/auto/autonaujien....d?id=73180882

                                        Vokietijos transporto ministerija iki 2019 m. investuos 250 mln. eurų į masinei gamybai tinkamų vandeniliu varomų automobilių pramonę, rašo Vokietijos leidinys „Die Welt“.
                                        Paskutinis taisė vilnews; 2016.12.17, 19:06.

                                        Comment


                                          #40
                                          Estai žada pasinaudoti ES parama vandeniliniams autobusams įsigyti
                                          http://ebus.lt/estai-zada-pasinaudot...usams-isigyti/



                                          Talino miesto savivaldybė ketina pasirašyti memorandumą, kur numatyta palaikyti vandenilio technologijų diegimą, praneša Raepress.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X