Manau yra klasikinis šlykštus pavyzdys, kol įmonė nepateikė argumentuoto atsakymo:
Įbrėžimas ant buferio vilniečiui atsiėjo 300 eurų, kodėl teko mokėti – nepasako niekas https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=81853649
Įmonės šūdmalystė ir whataboutizmas:
Įbrėžimas ant buferio vilniečiui atsiėjo 300 eurų, kodėl teko mokėti – nepasako niekas https://www.delfi.lt/auto/baudos-kvi....d?id=81853649
Kelionei namo pasirinkęs trumpalaikės nuomos bendrovės siūlomą elektromobilį, užsienietis už pasivažinėjimą susimokėjo 300 eurų – tokio dydžio mokestis buvo nuskaičiuotas už nubrauktą buferį. Nepaisant to, vaikinas tikino automobilio nenubraukęs ir netgi įspėjęs bendrovę apie rastus pažeidimus, o nuomos bendrovė komentuoti susiklosčiusios situacijos nepanoro.
DELFI redakcijai susisiekus su trumpalaikės elektromobilių nuomos „Spark“ ženklą valdančia bendrove UAB „Ride Share“ ir pasiteiravus jų nuomonės apie susiklosčiusią situaciją, šios bendrovės rinkodaros vadovė Ineta Dagilienė redakcijai pasiūlė pasidomėti automobilių taršos mokesčio tema. Po pakartotinio priminimo, kokia tema kreipiamasi ir į kokius klausimus laukiama atsakymo, I. Dagilienė dar kartą pakartojo, jog bendrovė yra pasirengusi „pateikti komentarus apie taršių automobilių apmokestinimo aktualijas“, kadangi, anot jos, „ši tema <...> portale yra populiariausia“ ir paprašė pateikti klausimus. Atsakymo, kuo remiantis paslaugos naudotojas buvo apmokestintas 300 eurų mokesčiu, taip pat, kas nutinka tada, kai automobiliai būna apgadinami juos jau palikus įkrovos stotelėse, kodėl konkrečiu atveju minėtas automobilis nebuvo suremontuotas prabėgus beveik mėnesiui bei kaip dažnai tenka remontuoti klientų apgadintus automobilius, I. Dagilienė nepateikė.
Comment