Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie Lietuvos kurortus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Lietuvoje gali atsirasti dar vienas kurortas
    Alytaus rajono savivaldybė neatsisako ambicijų, kad Daugų miesteliui būtų suteiktas kurortinės vietovės statusas. Atsižvelgiant į reikalavimus jau įrengti paplūdimiai, sporto aikštynai, šiemet bus tiesiami ir dviračių takai.

    Comment


      #22
      Artėjant vasarą ši tema turbūt bus aktualesnė.

      Straipsnis apie (ne)parkavimą Palangoje.
      Vietoj gatvių išvardinimo geriau būtų įdėtas Palangos parkavimo zonų žemėlapis.

      Delfi.lt 2016.05.25
      Palangoje vairuotojų vasarą laukia nemalonus siurprizas

      Palangoje vairuotojų šią vasarą laukia nemalonus siurprizas – bus mažiau vietų, kur galima nemokamai pastatyti automobilį. Be to, palikti automobilį aikštelėje, kurioje reikia susimokėti už jo stovėjimą, kainuos brangiau.

      Kurortas suskirstytas į tris zonas, kuriose mokestis už automobilių stovėjimą yra skirtingas.
      Brangiausia yra žalioji zona. Joje palikti automobilį pusvalandį kainuoja 0,9 euro, valandą – 1,7 euro. Žalioji zona Palangoje yra buvusios autobusų stoties teritorija bei miesto centrinės dalies teritorija, kurią apibrėžia Kęstučio, J. Basanavičiaus, Vytauto gatvės ir Meilės alėja.

      Raudonojoje zonoje, kuri yra nuo S. Dariaus ir S. Girėno gatvės pietuose iki Kęstučio gatvės šiaurėje, nuo J. Basanavičiaus gatvės pietuose iki Žvejų g. šiaurėje ir nuo Vytauto gatvės rytuose iki Meilės ir Naglio alėjų vakaruose bei automobilių statymo vietos Jūratės gatvės vakariniame gale, Jūratės ir Vytauto gatvių sankirtoje, Vasario 16-osios gatvės ruože nuo Vytauto gatvės iki Piktuižio gatvės, Ronžės gatvės ruože nuo Vytauto gatvės iki Plytų gatvės, L.Vaineikio gatvės ruože nuo Vytauto gatvės iki Medžiotojų gatvės, Vytauto gatvės ruože nuo S. Dariaus ir S. Girėno gatvės iki Aitvarų gatvės bei tarp Žvejų ir Šermukšnių gatvių, palikti automobilį pusvalandžiui kainuoja 0,6 euro, valandai – 1,2 euro.

      Geltonojoje zonoje, į kurią patenka Palangos centrinės dalies teritorija nuo Žemynos ir S. Dariaus ir S. Girėno gatvių pietuose iki Bangų ir Druskininkų gatvių šiaurėje ir nuo Klaipėdos plento rytuose iki Vytauto gatvės vakaruose, Kontininkų gatvės ruožas nuo Paliepgirių kelio iki sklypo Kontininkų g. 9A bei Vanagupės gatvė, automobilio stovėjimo pusvalandis kainuoja 0,3 euro, valanda – 0,6 euro.

      http://www.delfi.lt/auto/patarimai/p....d?id=71367370

      Comment


        #23
        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Artėjant vasarą ši tema turbūt bus aktualesnė.

        Straipsnis apie (ne)parkavimą Palangoje.
        Vietoj gatvių išvardinimo geriau būtų įdėtas Palangos parkavimo zonų žemėlapis.

        Delfi.lt 2016.05.25
        Palangoje vairuotojų vasarą laukia nemalonus siurprizas
        Turbūt kito kurorto, kuriame taip prastai pateikiama aktuali informacija turistams/poilsiautojams, rasti nepavyks.
        Jau prie Romo pastabos dėl zonų žemėlapio, vietoje sąrašo, kuris be žemėlapio nieko nesako, galima pridėti ir daugiau pastabų. Pvz. dėl mokėjimo už stovėjimą sms žinute. Kažkokiame rinkliavų centro puslapyje radau, kad galima sumokėti žinute ir jokių "žvaigždučių", kad ne visų operatorių klientai tą gali padaryti nėra. Tačiau ant mokėjimo aparatų yra lipdukai, kad sms sumokėti už stovėjimą gali tik Tele2 klientai. Taip ir neaišku kaip yra iš tiesų.

        Palangos turizmo informacijos centro puslapyje (lietuvių kalba), vietoje to, kad įdėti glaustą ir konkrečią informaciją apie mokesčius ir įkainius, prikrauta nuorodų į savivaldybės tarybos sprendimus Tarsi turistas ieškodamas informacijos neturi ką veikti, o tik imti ir skaityti tarybos sprendimus, protokolus ar kt.
        Norint rasti informacijos apie miesto viešajį transportą, tenka spaudinėti nuorodas ir keliauti iš TIC'o puslapio į vežėjo puslapį ir ten rankiotis informaciją. Net ir nuklydus į šį puslapį, nepavyko rasti informacijos apie bilietų kainas, tačiau jame apstu nuorodų į straipsnius, kad kito miesto vežėjas TOKS nusipirkto naujų autobusų, arba jog Šveicarijoje pradėjo važinėti autobusai be vairuotojo. (WTF??)
        Vežėjo puslapis yra tik lietuvių kalbą.
        Dėl šios priežasties turizmo informacijos centro puslapyje, kuris be lietuvių yra ir anglų bei rusų kalbomis, jokios informacijos užsienio kalba apie viešąjį transportą rasti nepavyks. Lygiai taip pat, kaip užsienio kalba nepavyks rasti informacijos apie mokesčius ir rinkliavas, nors pvz. puslapio skiltis Taxes and fees egzistuoja, tačiau joje nėra jokios informacijos.

        Ir tai vadinasi kurortas XXI amžiuje, kuris nori sulaukti kuo daugiau turistų...
        Paskutinis taisė sleader; 2016.05.25, 20:44.

        Comment


          #24
          /\ Užtat žurnalistai (ar savivaldybės PiaRščikai) pasivargino suskaičiuoti kiekvienos zonos tarifą pusvalandžiui. Tartum būtų atmynusių 200-300 km ir sustojusių Palangoje pusvalandžiui - nubėgti iki jūros ir atgal.

          Jei rimtai, tai ar yra kur nors Palangoje aikštelės, kur imamas parkavimo mokestis už parą?

          Comment


            #25
            Pasikapsčius savivaldybės tarybos sprendimuose galima rasti tokį žemėlapį


            http://www.palanga.lt/vaktai/Default...=3&DocId=27630

            Comment


              #26
              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Šiemet Palanga ir vėl paskelbė vasaros sezono pradžią, ir vėl eilinį kartą nustebino su gatvių ženklinimo "perliukais".
              (...)

              Nežinau ar reikia čia komentaro. Situacija kai neapsisprendi ar čia dviračiams drausti eismą, ar čia automobiliams (su dviračiais?).
              Atvaizdas
              Perdaug neišsiplečiant į infrastruktūros temose aptariamas temas reikia pastebėti, kad tas įvažiavimas su pasukimu į Maximą prie Palangos autobusų stoties yra labai siauras ir nepatogus. Ne kiekvienas sugebės iš pirmo karto įvažiuoti.
              Įdomu, kaip ten bus su kamščiais sezono savaitgaliais.

              Comment


                #27
                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Perdaug neišsiplečiant į infrastruktūros temose aptariamas temas reikia pastebėti, kad tas įvažiavimas su pasukimu į Maximą prie Palangos autobusų stoties yra labai siauras ir nepatogus. Ne kiekvienas sugebės iš pirmo karto įvažiuoti.
                Įdomu, kaip ten bus su kamščiais sezono savaitgaliais.
                Dėl šios priežasties gerokai patogiau įvažiuoti į aikštelę iš kitos pusės.

                Comment


                  #28
                  Puikus straipsnis, perskaičiau visą.
                  Vokiečiams reikia įkalt į galvą, kad važiuotų į Latviją ir Kaliningrado sritį (ypač kruiziniai).

                  Neringos valdžia jau ne kartą viešai yra užsiminusi, esą iš kruizinių laivų turistų nesą jokios naudos, nes jie neva nepalieka kurorte pinigų.
                  Klounai, dundukai

                  Comment


                    #29
                    O kokias aukšto lygio paslaugas teikia Neringos valdžia, už kurias ten būtų galima palikti daug pinigų?

                    Comment


                      #30
                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      O kokias aukšto lygio paslaugas teikia Neringos valdžia, už kurias ten būtų galima palikti daug pinigų?
                      Parduoda leidimus įvažiuoti į unikaliausią pasaulyje žmogaus nepaliestą gamtos kampelį.
                      Flickr

                      Comment


                        #31
                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Tam, kad graikai galėtų už tuos pinigus prisipirkti vokiškų automobilių, tankų ir t.t.
                        Ačiū, bet grįžti į TSRS laikus nelabai norisi.

                        Comment


                          #32
                          Parašė Briedis
                          Turizmo agentūros pažeidė įstatymą.
                          Policija laikėsi įstatymo.
                          Kalta policija.
                          Got sun in my face, sleeping rough on the road

                          Comment


                            #33
                            Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                            Turizmo agentūros pažeidė įstatymą.
                            Policija laikėsi įstatymo.
                            Kalta policija.
                            Vsio zakonno.

                            Comment


                              #34
                              Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                              Turizmo agentūros pažeidė įstatymą.
                              Policija laikėsi įstatymo.
                              Kalta policija.
                              Įdomu, ar tą patį sakytumėte, jei policija patį pradėtų stabdyti ir bausti kiekvieną kartą įsibėgėjus iki 51 km/h, pervažiavus ištisinę liniją ir pan.
                              Flickr

                              Comment


                                #35
                                Iš viso tą dieną į Nidą norėjo įvažiuoti 63 autobusai.
                                Tai jeigu Nidai nereikia tiek turistų, tegu apsistato šlagbaumais (bent jau miesto centrą) ir neįsileidžia. Arba suderina su turizmo agentūromis veiksmus taip, kad nekiltų nesusipratimų. Nes kai policija persekioja turistinius autobusus, tai kreivai atrodo - reikia galvoti ne tik apie įstatymus, bet ir apie šalies įvaizdį. O 63 autobusai per dieną Nidai ko gero tikrai yra daug.
                                Patarimas Nidos valdžiai: neleisti autobusų į centrą, o turistams pasiūlyti kokius nors visur nuvežančius arklių traukiamus vežimus ar pan. Ekologiška, egzotiška ir pinigų susirinktų. Iš tikrųjų juk daug kur kurortuose transporto eismas yra ribojamas. Vyrauja dviračiai, pėstieji ir pan.
                                Agentūros gauna iš klientų pinigus už tai, kad viską parodytų ir visur nuvežtų. O pati Nida gal iš tokių trumpalaikių turistų ne kažin ką ir gauna. Tai tegu galvoja, kaip iš jų paimti pinigų ne vien tik baudų pavidalu .
                                Paskutinis taisė senasnamas; 2016.06.05, 10:28.

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Vsio zakonno.
                                  Taip, ir dar svarbiau - teisinga. Iš pašaknų reikia rauti tokius "susitarimus", kai oficialiai nustatoma vienokia tvarka, o po to pokiliminiais susitarimais (o tokie pokiliminiai susitarimai, klasikų žodžiais tariant, irgi kelia įvairių minčių) nustatoma kitokia. Šiuo atveju turistai net niekuo ir nenukentėjo, o kad per galvą gavo taisykles pažeidinėjanti kelionių agentūra, tai irgi visiem tik į sveikatą.

                                  Juolab, kad nauda iš tokios turistų ordos irgi abejotina. Pagal straipsnyje pateiktus skaičius išleista suma yra mždaug 20 eurų nuo žmogaus, kas nėra daug, o į išlaidas įskaičiavus ne tik burokus šaltibarščiams, bet ir trypiamas kopas bei pablogintą patirtį labiau rentabiliems poilsiautojams, tai ir gaunasi, kad lįsti po uodega kruizininkams nėra didelės prasmės.

                                  Nors galima sutikt, kad geriausia šitą klausimą būtų spręsti ne draudimais, o per kainas, kad įvažiuot su autobusais būtų galima, bet jau už tai ir susimokėt reikėtų protingą sumą keletos šimtų eurų pvz.

                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Įdomu, ar tą patį sakytumėte, jei policija patį pradėtų stabdyti ir bausti kiekvieną kartą įsibėgėjus iki 51 km/h, pervažiavus ištisinę liniją ir pan.
                                  Netikęs pavyzdys, nes pagal straipsnį duotuoju atveju viskas atvirkščiai - seniau policija leisdavo pažeidinėt taisykles, bet kai agentūros suįžūlėjo ir paleido jų labai didelį kiekį, nusprendė kad enough is enough.

                                  O atsakant į klausimą tai 51 km/h būtų gal ir kvailoka, bet už ištisines nepykčiau, o jei posūkių nerodančius kiekvieną kartą kvitais apdalintų arba pro visus kartonkiemius kas vakarą prasieitų su baudom už stovėjimą po ženklais, tai tik paplot būtų galima.
                                  Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                  Comment


                                    #37
                                    Užsimojo kurti naują kurortą
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      #38
                                      lynukelias.lt

                                      Druskininkai vis suranda naujų pramogų

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        O kokias aukšto lygio paslaugas teikia Neringos valdžia, už kurias ten būtų galima palikti daug pinigų?
                                        Jokių.

                                        Comment


                                          #40
                                          zmones moka didelius pinigus uz ramybe ir naturalia gamta.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X