Profesionaliems bedarbiams tikrai nereikia mokėti.
mka tik pirmus sesis menesius, jei pries tai dirbai ir mokejai socialinio DRAUDIMO imokas. Kitais atvejais, pasibaigus DRAUDIMO ismokom, po 6 menesiu jokiu pinigu nemoka.
Jungtinėje Karalystėje jau keletą savaičių itin trūksta krovininių vilkikų vairuotojų. Didžiausios kompanijos pasiryžusios išsaugoti esamus darbuotojus ar prisivilioti naujus siūlydami neįtikėtinai palankias sąlygas. Skelbiama, kad kai kurios kompanijos vairuotojams jau siūlo didesnį nei 50 000 svarų sterlingų metinį atlyginimą.
BNS 2021.09.05 JK ministras įspėjo apie „šalto nepasitikėjimo“ tarp Londono ir Briuselio erą
Britų „Brexito“ ministras Davidas Frostas šeštadienį įspėjo apie ilgalaikį Jungtinės Karalystės ir Europos Sąjungos santykių atšalimą, jei nebus susitarta dėl prekybos su Šiaurės Airija tvarkos.
Delfi.lt 2021.09.23 Jungtinę Karalystę apėmė sunkumai – tuštėjančios lentynos, eilės degalinėse
Ministras pirmininkas Borisas Johnsonas svarsto galimybę pasitelkti kariuomenės vairuotojus, kad šie padėtų išspręsti Didžiosios Britanijos tiekimo grandinės krizę: daugelis degalinių per savaitgalį buvo siurbte išsiurbtos, o tarp automobilistų ėmė plisti panika
Dabar, kai pradėjo formuotis AUKUS, pasidarė akivaizdu, kas UK visada buvo artimiau, ir maždaug aišku, kodėl jie paliko EU. Jie yra (ir visada buvo) viena iš anglosferos branduolio šalių, o Europos Sąjunga su Vokietijos + Prancūzijos dominavimu ir visais tais kontinentiniais reikalais anglosferai yra pakankamai svetimi dalykai.
Taigi, jie surado savo vietą, ir gal dėl to visiems tik geriau. Gal UK narystė EU buvo tikrai nenatūralus reiškinys, ką nuolat rodė pastovus išimtinių taisyklių išsireikalavimas, nesijungimas prie Šengeno, Eurozonos ir t. t.
15min.lt 2021.10.01 Jungtinėje Karalystėje jau baiminamasi Kalėdų košmaro
Degalų, sunkvežimių vairuotojų ir darbo jėgos krizių talžoma Jungtinė Karalystė sulaukė perspėjimo, kad situacijai negerėjant šalies gali laukti košmariškos Kalėdos. Parduotuvių lentynose pasirinkimas greičiausiai bus ribotas, o kainos kils (...)
Retkarčiais nebuvimas kokio vieno ar kito produkto parduotuvėje visai ne problema, jei be to negali išsiversti visada gali nueiti į kitą parduotuvę. Dar taip nebuvo kad kažko tektų kažkur ieškoti. Tačiau problema su kuro panic buying jau visiškai rimta, žmonės stovi po pora valandų eilėse, nemažai degalinių pastoviai uždarytos, gatvės sunkiai pravažiuojamos dėl eilių, kai kas negali laiku atvažiuoti į darbus.. Asmeniškai kol kas dar kuro neteko piltis nuo viso šito reikalo pradžios. Kai prireiks gal dar po kokios savaitės, tikiuosi jau bus daugmaž normalizavęsi.
Retkarčiais nebuvimas kokio vieno ar kito produkto parduotuvėje visai ne problema, jei be to negali išsiversti visada gali nueiti į kitą parduotuvę. Dar taip nebuvo kad kažko tektų kažkur ieškoti. Tačiau problema su kuro panic buying jau visiškai rimta, žmonės stovi po pora valandų eilėse, nemažai degalinių pastoviai uždarytos, gatvės sunkiai pravažiuojamos dėl eilių, kai kas negali laiku atvažiuoti į darbus.. Asmeniškai kol kas dar kuro neteko piltis nuo viso šito reikalo pradžios. Kai prireiks gal dar po kokios savaitės, tikiuosi jau bus daugmaž normalizavęsi.
Kitą savaitę pradės jau kariuomenė važioti.
Šiaip net keista, kaip šiais laikais gana normali šalis gali ant tiek neturėti proto ir taip sau prisišaudyti į kojas...
Kitą savaitę pradės jau kariuomenė važioti.
Šiaip net keista, kaip šiais laikais gana normali šalis gali ant tiek neturėti proto ir taip sau prisišaudyti į kojas...
Ne šalis kalta, o žmonės kalti. Kalti dėl to, kad migraciją laiko normaliu dalyku. Kalti dėl to, kad išrenka tokius politikus, kurie pradėda nurodinėti įmonėms, kiek valandų vairuotojams galima vairuoti ir t.t.
Asociacija „JK Logistika“ nuogąstauja, kad dėl trumpo vizų galiojimo Vyriausybės pristatytas planas yra „bejėgiškas.“ „Prašėme, kad būtų išduodamos šešių mėnesių vizos, jog Vairuotojų ir transporto priemonių agentūra galėtų apmokyti daugiau vairuotojų. Mažai tikėtina, kad dviejų mėnesių viza pritrauks ES vairuotojus“, – mano asociacijos politikos direktorė Elizabeth de Jong.
p.s. vyriausybė tikrai beviltiška, jei tikisi, kad 2 mėnesių vizos išspręs problemas. Koks durnius mes savo darbą senoje vietoje dėl 2 mėnesių?
„The Economist“ pabrėžia, kad situacija yra įtempta visame žemyne. Vokietijoje ieškomų vairuotojų skaičius pandemijos metu išaugo 67%, Ispanijoje – 95%, Italijoje – 105%. Kadangi visos Europos vairuotojai dabar turi ypatingai platų darbo pasiūlymų pasirinkimą visose šalyse, britų sprendimas su laikinosiomis vizomis vertinamas kaip abejotino patrauklumo.
Kitą savaitę pradės jau kariuomenė važioti.
Šiaip net keista, kaip šiais laikais gana normali šalis gali ant tiek neturėti proto ir taip sau prisišaudyti į kojas...
Visi dideli politiniai ir socioekonominiai pertvarkymai sukelia tam tikrų, laikinų nepatogumų.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Teigiamas gryžtamasis ryšys, automatizacija gresia, darbas be perspektyvų jauni nenori eiti ir ne prestižas ir sunkus darbas, žodžiu pagreitins vairuotojų robotų kūrimą, bet čia dar minimum 10 metų
Comment