Parašė terre
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Politkorektiškumas Lietuvoje ir pasaulyje
Collapse
X
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
1. Organizuota krikščionybė palaiko sisteminę LGBT diskriminaciją.
2. Paradų draudimas – antikonstitucinis susirinkimų laisvės ribojimas. Įvairovę reikėtų įtraukti (bet tam juk priešinasi bažnyčia ir kova už covid pandemiją pagarsėjusios tėvų organizacijos) tam, kad Lietuvoje būtų atsikratyta sovietinių nesąmonių, kuomet buvo laikoma, kad visuomenėje neįgaliųjų, neheteroseksualių, necislyčių (tais laikais ir nekomunistų) nėra. Ir ar žmogus negali vaikščioti gatvėmis kaip Okeanidė ar dar kas? Galvojau, kad gyvenu laisvoje šalyje.
Nežinau, kokių privilegijų LGBT ar dar kažkas reikalauja,
3. Mokslinis konsensusas sako kitaip. Ir paneigtas vieno konkretaus homoseksualumo geno egzistavimas, o ne pati genetinė homoseksualumo priežastis.
4. Homoseksualai ir biseksualai (homo porose) neturi teisės įforminti savo šeimai. Translyčiai žmonės irgi neturi įstatymų lyties keitimui ir Lietuva teisiškai nepripažįsta nebinarinės lytinės tapatybės (kas aktualu ir tarplyčiams).
Kas yra neomarksistinis išmislas?
Na, ne visos demokratijos yra liberalios. Lenkija, Vengrija ar Turkija nėra gražiai liberalios demokratijos, bet jų diktatūromis irgi nepavadinsi.
Kokių privilegijų prieš „tradicines“ šeimas reikalauja LGBT?
2. Nacių, komunistų, pedofilų paradų draudimas irgi yra antikonstitucinis susirinkimų laisvės apribojimas? Šita teisė nėra absoliuti. Niekas nesako, kad išvis nereikėtų homoseksualų minėti mokykloje, turima omenyje šeimos sampratos devalvacija ankstyvoje mokymosi stadijoje mokant apie „kitokias šeimas“. Dabar įsigalėjo moralinis reliatyvizmas - kai kuriems Okeanidės atrodo normalu, turit teisę taip manyt. Krikščionys tame mato blogį, pavojų moralumui ir atitinkamai turi teisę reaguoti.
3. Ką konkrečiai sako mokslinis konsensusas? Kad kai kurie/dauguma/visi homoseksualai tokie buvo nuo gimimo, ar kad jokie kiti išorės veiksniai nedaro įtakos orientacijai?
4. Jei visuomenės dauguma sutaria, kad šeima kyla iš santuokos tarp vyro ir moters, kodėl reikia perauklėt visuomenę? Koks yra mokslinis pagrindimas translytiškumui? Jei kalbama apie gender dysphoria, tai yra psichikos sutrikimas, ir leisti keisti lytį yra kraštutinė priemonė, dėl kurios neturėtų kentėti dauguma visuomenės. Jei interseksualumas, tai objektyviai žiūrint, interseksualų yra 0,018% nuo populiacijos, tai vėlgi ar dėl jų reikia keisti visuomenės konsensusą? Ir ką reiškia nebinarinė lytis - tai nėra moksliškai pagrįsta. Yra tik dvi lytis su labai retom išimtimis, kurios patvirtina taisyklę.
Neomarksistinis išmislas tai visos šitos nesąmonės su biologinio konsensuso, susijusio su lytimi, griovimu, prisidengiant nuskriaustų mažumų tolerancija. O tai tėra 68-ųjų seksualinės revoliucijos vaisiai.
Taip, Lenkija, Vengrija nėra liberalios demokratijos, bet dėl to netampa mažiau demokratiškos.
Privilegijos: įsivaikinimas, gender ideologijos sklaida ir tam prieštaraujančių pažiūrų cenzūra - neapykantos kalba, tradicinės šeimos sąvokos apropriacija.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kapitalistinės demokratijos problema yra ta, kad visi esam surišti per mokesčius ir kitą bendrąjį gėrį. Jei vienos žmonių grupės nuomone kitos žmonių grupės požiūris yra pavojingas ir kelia grėsmę visuomenės išlikimui - ar viena grupė turi užmerkti akis prieš manomą grėsmę? Švietimo programos irgi geras minų laukas.
Iš esmės sprendimas būtų padaryti paralelines visuomenes egzistuojančias toje pačioje fizinėje erdvėje, bet gyvenančiais su atskirom mokyklų ir socialinėm sistemom
- 1 patinka
Comment
-
Parašė terre Rodyti pranešimą
1. Apibrėžk „sisteminė diskriminacija“.
2. Nacių, komunistų, pedofilų paradų draudimas irgi yra antikonstitucinis susirinkimų laisvės apribojimas? Šita teisė nėra absoliuti. Niekas nesako, kad išvis nereikėtų homoseksualų minėti mokykloje, turima omenyje šeimos sampratos devalvacija ankstyvoje mokymosi stadijoje mokant apie „kitokias šeimas“. Dabar įsigalėjo moralinis reliatyvizmas - kai kuriems Okeanidės atrodo normalu, turit teisę taip manyt. Krikščionys tame mato blogį, pavojų moralumui ir atitinkamai turi teisę reaguoti.
3. Ką konkrečiai sako mokslinis konsensusas? Kad kai kurie/dauguma/visi homoseksualai tokie buvo nuo gimimo, ar kad jokie kiti išorės veiksniai nedaro įtakos orientacijai?
4. Jei visuomenės dauguma sutaria, kad šeima kyla iš santuokos tarp vyro ir moters, kodėl reikia perauklėt visuomenę? Koks yra mokslinis pagrindimas translytiškumui? Jei kalbama apie gender dysphoria, tai yra psichikos sutrikimas, ir leisti keisti lytį yra kraštutinė priemonė, dėl kurios neturėtų kentėti dauguma visuomenės. Jei interseksualumas, tai objektyviai žiūrint, interseksualų yra 0,018% nuo populiacijos, tai vėlgi ar dėl jų reikia keisti visuomenės konsensusą? Ir ką reiškia nebinarinė lytis - tai nėra moksliškai pagrįsta. Yra tik dvi lytis su labai retom išimtimis, kurios patvirtina taisyklę.
Neomarksistinis išmislas tai visos šitos nesąmonės su biologinio konsensuso, susijusio su lytimi, griovimu, prisidengiant nuskriaustų mažumų tolerancija. O tai tėra 68-ųjų seksualinės revoliucijos vaisiai.
Taip, Lenkija, Vengrija nėra liberalios demokratijos, bet dėl to netampa mažiau demokratiškos.
Privilegijos: įsivaikinimas, gender ideologijos sklaida ir tam prieštaraujančių pažiūrų cenzūra - neapykantos kalba, tradicinės šeimos sąvokos apropriacija.
2. Kaip galima lyginti nacius, komunistus ir pedofilus su šiaip žmonėmis?
3. Kad labiau tikėtina nuo gimimo.
4. Konstitucinė doktrina sako kitaip. Translytiškumo pagrindimas yra tai, kad lytis (gender) nebūtinai turi sutapti su lytimi (sex) ir tas nesutapimas (translytiškumas) nėra liga, o bandymas tą „gydyti“ yra tik beprasmis žmogaus žalojimas. Nežinau ar socialiniams konstruktams kaip rasėms ar lytims (gender) reikia mokslinio pagrindimo.
O kaip neigiama lytis (sex)?
O tai heteroseksualios poros negali įsivaikinti, skleisti savo ideologiją? Ir šiaip jau dabar įstatymiškai cenzūruojama būtent LGBT informacija, o tą kas yra šeima, apibrėžė konstitucinis teismas, ir tai nėra vien tik vyro+moters santuoka.Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2021.04.25, 00:51.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą1. Totalinis neleidimas įforminti tos pačios lyties porų pagrindu kuriamų šeimų, dabar Lietuvoje galiojantys cenzūros įstatymai, draudžiantys vaikams sužinoti apie tos pačios lyties santuokas.
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąTranslytiškumo pagrindimas yra tai, kad lytis (gender) nebūtinai turi sutapti su lytimi (sex) ir tas nesutapimas (translytiškumas) nėra liga, o bandymas tą „gydyti“ yra tik beprasmis žmogaus žalojimas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTeisingi įstatymai.
Gal ir save Napoleonais vadinančius nereikia gydyti?
Comment
-
Parašė terre Rodyti pranešimą
1. Apibrėžk „sisteminė diskriminacija“.
2. Nacių, komunistų, pedofilų paradų draudimas irgi yra antikonstitucinis susirinkimų laisvės apribojimas? Šita teisė nėra absoliuti. Niekas nesako, kad išvis nereikėtų homoseksualų minėti mokykloje, turima omenyje šeimos sampratos devalvacija ankstyvoje mokymosi stadijoje mokant apie „kitokias šeimas“. Dabar įsigalėjo moralinis reliatyvizmas - kai kuriems Okeanidės atrodo normalu, turit teisę taip manyt. Krikščionys tame mato blogį, pavojų moralumui ir atitinkamai turi teisę reaguoti.
3. Ką konkrečiai sako mokslinis konsensusas? Kad kai kurie/dauguma/visi homoseksualai tokie buvo nuo gimimo, ar kad jokie kiti išorės veiksniai nedaro įtakos orientacijai?
4. Jei visuomenės dauguma sutaria, kad šeima kyla iš santuokos tarp vyro ir moters, kodėl reikia perauklėt visuomenę? Koks yra mokslinis pagrindimas translytiškumui? Jei kalbama apie gender dysphoria, tai yra psichikos sutrikimas, ir leisti keisti lytį yra kraštutinė priemonė, dėl kurios neturėtų kentėti dauguma visuomenės. Jei interseksualumas, tai objektyviai žiūrint, interseksualų yra 0,018% nuo populiacijos, tai vėlgi ar dėl jų reikia keisti visuomenės konsensusą? Ir ką reiškia nebinarinė lytis - tai nėra moksliškai pagrįsta. Yra tik dvi lytis su labai retom išimtimis, kurios patvirtina taisyklę.
Neomarksistinis išmislas tai visos šitos nesąmonės su biologinio konsensuso, susijusio su lytimi, griovimu, prisidengiant nuskriaustų mažumų tolerancija. O tai tėra 68-ųjų seksualinės revoliucijos vaisiai.
Taip, Lenkija, Vengrija nėra liberalios demokratijos, bet dėl to netampa mažiau demokratiškos.
Privilegijos: įsivaikinimas, gender ideologijos sklaida ir tam prieštaraujančių pažiūrų cenzūra - neapykantos kalba, tradicinės šeimos sąvokos apropriacija.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą4. Konstitucinė doktrina sako kitaip. Translytiškumo pagrindimas yra tai, kad lytis (gender) nebūtinai turi sutapti su lytimi (sex) ir tas nesutapimas (translytiškumas) nėra liga, o bandymas tą „gydyti“ yra tik beprasmis žmogaus žalojimas. Nežinau ar socialiniams konstruktams kaip rasėms ar lytims (gender) reikia mokslinio pagrindimo.
O kaip neigiama lytis (sex)?
Translytė moteris nėra moteris, bet jeigu ji nori nukrypti nuo socialinių normų, ji turi teisę tą padaryti ir būti pilnateisę visuomenės dalim.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGal ir save Napoleonais vadinančius nereikia gydyti?
Comment
-
Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
Nei rasė nei lytis nėra socialinis konstruktas, o tai ką tu vadini socialiniu konstruktu, teisingiau būtų vadinti socialinėm normom.
Translytė moteris nėra moteris, bet jeigu ji nori nukrypti nuo socialinių normų, ji turi teisę tą padaryti ir būti pilnateisę visuomenės dalim.
Translytė moteris pagal lytį (gender) yra moteris, o lytį (sex) galima irgi keisti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Translytė moteris pagal lytį (gender) yra moteris, o lytį (sex) galima irgi keisti.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
teisės nėra "zero sum game", jeigu vienam duodi daugiau teisių tai kitam tų teisių nesumažėja. Čia ir yra demokratijos žavesys - kiekviena svari mažuma gali turėti savo atstovus ir taip jų poreikiai yra išgirsti, o jeigu ne - valdžia perrenkama. Demokratija ir yra ne apie daugumos valią, o apie visų atstovavimą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė terre Rodyti pranešimąĮteisinus neapibrėžtą hate speech - negalima nepagarbiai kalbėti apie įvairias mažumas - smarkiai apribojamos daugumos teisės - žodžio laisvė. Kad ir kaip norėtumei, demokratija visų pirma yra daugumos valia.
NSDAP buvo demokratiškai išrinkta, matyt kažkieno išgirta liberalioji demokratija nesuveikė..
Čia maždaug, nueini į tūliką apmyži šalia ant sienos ir sakai, kad klozetas nesuveikė.
Jei dauguma nusprendžia gerbti mažumas - ok. O jei ne?
Comment
-
Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimąPrie ko tas hate speech? Kada ta tavo dauguma ką nuspręndė?
Kodėl nesuveikė? Suveikė, tik po rinkimų naciai nelabai demokratiški buvo.
Liberalios demokratijos pagrindinis uždavinys - teisių ir laisvių užtikrinimas. NSDAP atveju tai nesuveikė, reiškias demokratija nėra liberalizmu grįsta by default.
Comment
-
Parašė terre Rodyti pranešimąSeniai nusprendė. Matom pagal apklausas, kad reikia stiprinti tradicinę šeimą. Kas dar čia neaišku?
Liberalios demokratijos pagrindinis uždavinys - teisių ir laisvių užtikrinimas. NSDAP atveju tai nesuveikė, reiškias demokratija nėra liberalizmu grįsta by default.
Išlaiko blogas dėdė vairavimo egzaminą, atsisėda į volswageną, įvažiuoja į minią, trenkiasi į sieną, nužudo daug žmonių ir pats miršta.
Kas kaltas? Dėdė ar kelių eismo taisyklės?
Kelių eismo taisyklių pagrindinis uždavinys - eismo taisyklių užtikrinimas. Dėdės atveju nesuveikė.
NSDAP atveju tai nesuveikė, reiškias demokratija nėra liberalizmu grįsta by default
Beja, tas "Jewish-derived conception" primena kai kurių visuomenės grupių svaičiojimus apie Sorošą.
"Hitler often denounced democracy, equating it with internationalism. Since democratic ideals espoused equality for all men, it represented to Hitler and his Nazi ideologues the notion of mob rule and the hatred of excellence.[109] Not only was democracy antithetical to their social-Darwinist abstractions, but its international-capitalist framework was considered an exclusively Jewish-derived conception.[110] Hitler also thought democracy was nothing more than a preliminary stage of Bolshevism."
Comment
-
Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimąduok linką
Nu tau su logika nelabai matau. Kaip penkemiačiui aiškinu.
NSDAP nebuvo liberalai, jie panašiai šnekėjo kaip tu. Tu irgi sakai, kad nereikia skaitytis su mažumom, kad nėra visi lygūs, nemėgsti EU internacionalizmo ir liberalizmo, lygini jį su komunizmu.
Manęs nedomina tavo išvedžiojimai, kokia graži demokratija, bet rinkėjai debilai. Tu sakei, kad demokratija šiandien automatiškai yra liberalioji. Galbūt dalis žmonių (Zakaria etc) taip mano, bet tai jūsų burbulo nuomonė. Demokratija gali būti konservatyvi - žvelgiant į Lenkiją, Vengriją. Tiesiog vietoj absoliučios individo laisvės vertinamas saugumas, identitetas.
Nesakiau, kad nereikia skaitytis su mažumom. Kai kyla konfliktas tarp mažumos ir daugumos, daugumos nuomonė svarbesnė. Turbūt susivoksi, kad nešneku apie tuos atvejus, kai kvestionuojamos fundamentalios žmogaus teisės.Paskutinis taisė terre; 2021.04.25, 04:06.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąRasė yra būtent socialinis konstruktas, sugrupuojant žmones pagal jų odos spalvą, o ne genetiką – 2 labiausiai įmanomai genetiškai skirtingi žmonės bus juodaodžiai, ir juodaodžiai etiopai genetiškai artimesni baltiesiems lietuviams, nei kai kurioms Afrikos tautelėms.
Translytė moteris pagal lytį (gender) yra moteris, o lytį (sex) galima irgi keisti.
Lytiškumas visada buvo suprantamas kaip biologinė, o ne socialinė būsena.
Tu sakai, kad tai yra socialinis konstruktas, bet jį nori pakeisti kitu. Tiesiog konstatavimas, kad tai yra socialinis konstruktas nėra argumentas. Tuo labiau, kad kiti su tuo tiesiog nesutinka. Kodėl tavo konstruktas geresnis nei kitų?
Stambulo konvencijoje terminas „socialinė lytis“ yra apibrėžiamas kaip:
„socialinės patirties sąlygoti vaidmenys, elgesys, veikla ir savybės, kuriuos tam tikra visuomenė laiko
tinkamais moterims ir vyrams“
Tai yra socialinė norma, o ne lytis.
Comment
-
Parašė terre Rodyti pranešimąManęs nedomina tavo išvedžiojimai, kokia graži demokratija, bet rinkėjai debilai. Tu sakei, kad demokratija šiandien automatiškai yra liberalioji. Galbūt dalis žmonių (Zakaria etc) taip mano, bet tai jūsų burbulo nuomonė. Demokratija gali būti konservatyvi - žvelgiant į Lenkiją, Vengriją. Tiesiog vietoj absoliučios individo laisvės vertinamas saugumas, identitetas.
Tas kiaušas ant tavo profilio nuotraukos ir Kaczynskis, savo šalyse griauna pagrindines demokratines institucijas, teisminę (valdžios padalijimo) ir laisvos spaudos. Tai nėra nei konservatyvizmas nei liberalizmas, tai yra putinizmas.
- 1 patinka
Comment
Comment