Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
JAV Prezidento rinkimai 2016
Collapse
X
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąGlobalizacija yra įmanoma tik teoriškai, tam turi būti viena vyriausybė visame pasaulyje. Kitaip (ką dabar ir matome) yra įtampa, karai, masinė migracija ir panašūs dalykai. Nieko gero ir veda į visišką katastrofą.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąTo ir siekiama. O kariaujama su tais, kurie tam priešinasi.
Su diktatoriais yra toks dalykas, kad jei tu su jais nekariausi, tai jie vėliau sustiprėję patys su tavimi kariaus. Pvz. fašizmas. Daugeliui diktatoriai atrodo lyg kokie niekam nepavojingi plėšrūnai rezervate.Paskutinis taisė andyour; 2016.11.13, 20:00.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąSu diktatoriais yra toks dalykas, kad jei tu su jais nekariausi, tai jie vėliau sustiprėję patys su tavimi kariaus. Pvz. fašizmas.blaivumas išlaisvina
Comment
-
Nes tokie kaip tu nori piltis pigius degalus ir pirkti svetur gamintas pigias prekes.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąAha, pasaulyje sprendimai priimami atsižvelgiant į mano norus . Kažkaip tie vakarų europiečiai prieš kelis dešimtmečius puikiai įpirkdavo vietoje, o ne užsienyje, pagamintas prekes. Iškėlus gamybą, iškeliavo ir daug darbo vietų su pajamomis.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąNori kino dirbančio prie konvejerio darbo ir jo pajamų? Tai būtent europiečiai nenorėjo dirbti tokių darbų ir iki šiol nenori ir niekada nebenorės.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąEuropoje per visą istoriją ko gero dar nėra buvę tiek ilgai taikos.
Parašė andyour Rodyti pranešimąNori kino dirbančio prie konvejerio darbo ir jo pajamų? Tai būtent europiečiai nenorėjo dirbti tokių darbų ir iki šiol nenori ir niekada nebenorės.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąNiekas europiečių neklausė, ko jie nori. O atlyginimas Europoje ir nebuvo kiniškas .Paskutinis taisė andyour; 2016.11.13, 20:40.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kuom darbas prie konvejerio, duonos kepykloje arba autoservise yra blogas ir netinkantis europiečiui? Normalūs darbai. Tuo labiau kad kinų darbo užmokėstis jau nėra tooks mažas. Taip kad reikia grąžinti gamybą atgal į Ameriką ir Europą.Paskutinis taisė andyour; 2016.11.13, 20:48.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąTai tu ta klausimą užduok ne man Žmonės nenori dirbti nešvarių, kenksmingų, gėdingų, neperspektyvių darbų.
Comment
-
/\
Tai jie ir išsprendė ją, pasikviesdami imigrantus. Tu nuvažiuok į vakarus ir pažiūrėk kaip jie atsipalaidavę dirba. Neįsivaizduoju jų dirbant daug ir sunkius darbus. Imigrantai jiems už minimumą nudirba visus juodus darbus greitai ir efektyviai. Gana nemaža dalis imigrantų, dažniausiai nelegalūs, dirba ir už pusę minimumo.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąTai jie ir išsprendė ją, pasikviesdami imigrantus.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKaip globalizavosi, taip ir deglobalizuosis.
Tuo tarpu ikanamistai yra 'išdresiruoti' žiūrėti per marginalinę, ribinę - naudos, sąnaudų, pelno, maržų, mokesčių prizmes etc etc; sakralujį absoliutą palikdami aukštesnėms visatos jėgoms.
T.y. ieškoti ir surasti optimalius tarpinius 'kompromisus', nenutolant į nestabilius bei išbalansuojančius ekstremumus (profesinė fobija - extremeness aversion) bei labiau kalbančių ne apie tai ar globalizacija (kaip ir deglobalizacija) yra reikalingos, bet kiek jos reikia ir koks globalizacijos/deglobalizacijos lygis būtų naudingiausias, efektyviausias konkrečioje konjunktūroje.
Dar jai (globalizacijai) esant embrioninėje stadijoje buvo siūlomi sauginkliai, econ modeliai su gan subalansuotais ekonominių 'intervencijų' instumentais, kaip - valstybinės eksporto subsidijos (viena iš labiausiai pasiteisinusių priemonių PR Azijos 'Tigruose'), laikinosios monopolijos, lengvatiniai kreditai (kaip kontrapriemonė siekiant eliminuoti dirbtines valiutos kursų manipuliacijas, konkrečiai yuanio peg'ą, ie dirbtinę devaluaciją), mokestines iniciatyvas/lengvatas, etc etc. Alas.
Esminis klausimas šiuo atveju yra net ne kur bus gaminama; visuotinos penetracijos dėka, pingančios technologijos bei finansiniai instrumentai (ty kapitalo investicijos) jau dabar praktiškai tai įgalina daryti bet kur, o jų paskatintas reshoring, nearshoring procesas, darbo jėgos lygį gamybos segmente pakėlė tik iki nereikšmingų ~8% (nuo visos darbo jėgos), įsibėgėjančios inovacijos paprasčiausiai nebeleis praeities ignorance paskendiusių milijonų sustatyti prie proverbinių varstotu ar manualinių surinkimo konvejerių; - bet ką ar už kokius pinigus veiks tas redneckinis, saldžios užmaršties palaimoje paskendęs, BIBLE/RUST belt'ų proletaras kai IV industrinė revoliucija smogs terminalinį smūgį per prekybos, transporto, praktiškai visus paslaugų bei klientų aptarnavimo segmentus?!
Ideali šios bot'ų 'disrupcijos' iliustracija būtų, kad ir virš ikoniškojo US transporto sektorius pakibęs domkrato kardas (ty Damoklo), su visomis iš to išplaukiančiomis socialinėmis, econ, politinėmis implikacijomis (beje puiki 'long' investicinė galimybė).
Deja atsakymai į šiuos klausimus, Trumpo rinkimų kompanijos metu, sąmoningai ar per neapsižiūrėjimą buvo ignoruoti.Paskutinis taisė l2ez4m; 2016.11.13, 21:39.
Comment
-
/\ Žmonės visada pirmiausia atkreipia dėmesį tik į neigiamos dalykus, nes tai yra užkoduota inkstintuose. Kodėl niekas neparodote augančių sričių? Kai tie truckai pradės vežti prekes be vairuotojų, konkurencija sumažins vežimo kainą ir kartu prekės kainą. Pas žmones atsiras papildomų pinigų, sutaupytų nuo prekių pirkimo. Už tuos sutaupytus pinigus arba pirks daugiau prekių arba pirks kitas paslaugas. Kitas momentas, ta technologija kainuos pinigus, reikės ją kažkam gaminti ir montuoti į sunkvežimius. Technologijos vartojimo nemažina, o priešingai jį didina. Netikit? Pasižiūrėkit į miestų ir žmonių buities nuotraukas darytas prieš 100 metų. Vairuoti furas nėra labai malonus darbas, nes tenka miegoti jose ir ilgus mėnesius gyventi tiesiog kelyje. Furistai galės persėsti į kurjerių lengvesnius automobilius ir visada miegoti namie, leisti laiką su šeima. Žinoma, tokio kurjerių deficito kaip truckų vairuotojų nėra, nes tai lengvesnis darbas. Dėl to ir nebus taip gerai apmokamas.Paskutinis taisė andyour; 2016.11.13, 22:06.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ Žmonės visada pirmiausia atkreipia dėmesį tik į neigiamos dalykus, nes tai yra užkoduota inkstintuose. Kodėl niekas neparodote augančių sričių? Kai tie truckai pradės vežti prekes be vairuotojų, konkurencija sumažins vežimo kainą ir kartu prekės kainą. Pas žmones atsiras papildomų pinigų, sutaupytų nuo prekių pirkimo. Už tuos sutaupytus pinigus arba pirks daugiau prekių arba pirks kitas paslaugas. Technologijos vartojimo nemažina, o priešingai jį didina.
Comment
Comment