Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Emigracija ir imigracija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Užkalnis: pagaliau Lietuva atsiveria imigrantams. Pasitinku su gėlėmis

    Darbo vietų yra pilna, jos neužpildytos, laisvos, kaip triūsikų guma. Jeigu atlyginimas neatitinka darbuotojo lūkesčių, jis laisvas ieškotis tokio, kuris atitiktų tuos lūkesčius (Lietuvoje ar kitur – niekas nelaiko), tačiau to darbuotojo vietoje aš labiau susirūpinčiau savo kvalifikacija, žiniomis ir gebėjimais. Sakiau ir sakysiu, kol visi išmoksit: jei uzbekas, nemokantis lietuviškai, prastai besiorientuojantis Europos šalyje, tik ką atvykęs, sugeba iš tavęs atimti darbo vietą, tai čia yra tik tavo problema. Tu esi silpnas, netikęs, ir ieškantis slėptuvės po mamytės-valstybės sijonu, nes gastarbaiteriai atvažiavo į tavo kiemą ir tavęs niekam daugiau nebereikia. Reiškia, ir anksčiau nelabai reikėjo, tik uzbekų netoliese nebuvo.
    If a lion could speak, we could not understand him.

    Comment


      Faktas, kad darbo vietų neatima uzbekai. Tiesiog LT darbdavius tenkina uzbekų darbo kokybė ir netenkina lietuvių norimos darbo sąlygos. Lietuvos darbdaviai / darbdaviai Lietuvoje kuria darbo vietas uzbekams, o ne atima iš lietuvių. Klausimas, ar Lietuvos ir ES visuomenę tenkina uzbekų darbo Lietuvoje ir ES kokybė ir sąlygos. Ar čia tik darbdavio reikalas, kaip važinėja uzbekai?
      ПТН ПНХ
      «Русский военный корабль, иди нахуй!»

      Comment


        Parašė manometras Rodyti pranešimą
        Faktas, kad darbo vietų neatima uzbekai. Tiesiog LT darbdavius tenkina uzbekų darbo kokybė ir netenkina lietuvių norimos darbo sąlygos.
        LT darbdavius netenkina vietinių gyventojų prašomas darbo užmokėstis ir tenkina uzbekams patinkantis darbo užmokėstis (kurį nevisada sumoka).

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          LT darbdavius netenkina vietinių gyventojų prašomas darbo užmokėstis ir tenkina uzbekams patinkantis darbo užmokėstis (kurį nevisada sumoka).
          Būtent būtent, tai irgi turėjau galvoj, sakydama darbo sąlygos. Už užmokestį perkamos šeimos gyvenimo po darbo sąlygos. Karbauskinius tenkina darbo užmokestis uzbekams, kurį ne visada sumoka tiems uzbekams. Tai žiūrėsim, ar lietuviai dar sykį išrinks karbauskinius. Tai yra sistema, kad lietuvius tenkina darbas Norvegijoje, o uzbekus – Rusijoje ir Lietuvoje. Uzbekai irgi ne namie gauna tenkinančias darbo sąlygas. Sistema veikia, nes ir kol tauta tyli, neprotestuoja.
          ПТН ПНХ
          «Русский военный корабль, иди нахуй!»

          Comment


            Parašė manometras Rodyti pranešimą

            Būtent būtent, tai irgi turėjau galvoj, sakydama darbo sąlygos. Už užmokestį perkamos šeimos gyvenimo po darbo sąlygos. Karbauskinius tenkina darbo užmokestis uzbekams, kurį ne visada sumoka tiems uzbekams. Tai žiūrėsim, ar lietuviai dar sykį išrinks karbauskinius. Tai yra sistema, kad lietuvius tenkina darbas Norvegijoje, o uzbekus – Rusijoje ir Lietuvoje. Uzbekai irgi ne namie gauna tenkinančias darbo sąlygas. Sistema veikia, nes ir kol tauta tyli, neprotestuoja.
            Tauta, ar tiksliau ta tautos dalis, kuri konkuruoja dėl darbo vietų su mažaraščiais, kalbos nemokančiais uzbekais, protestuoja rinkimuose, rinkdama visokius pažadukus. Išsilavinusi tautos dalis uzbekais dažniausiai tik džiaugiasi.
            If a lion could speak, we could not understand him.

            Comment


              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

              Tauta, ar tiksliau ta tautos dalis, kuri konkuruoja dėl darbo vietų su mažaraščiais, kalbos nemokančiais uzbekais, protestuoja rinkimuose, rinkdama visokius pažadukus. Išsilavinusi tautos dalis uzbekais dažniausiai tik džiaugiasi.
              Hm, gal i4 yra priežasčių jais džiaugtis, bent kurį laiką. Prekės pinga? Ir dar, aišku, džiaugiasi tie, kas juos samdo.

              Taip, kvailiukai balsuoja už pažadukus, tuos, kurie bent kiek šelpia arba gerai vaidina, kad šelpia, arba už tuos, kurių keršto bijo. Ir prieš tuos, ant ko supyksta.
              Rašiau tuos komentarus tam, kad tie žmonės galbūt pamatytų, kad čia kalti ne uzbekai. Būtent dėl šito sutinku su Užkalniu.
              ПТН ПНХ
              «Русский военный корабль, иди нахуй!»

              Comment


                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                Tauta, ar tiksliau ta tautos dalis, kuri konkuruoja dėl darbo vietų su mažaraščiais, kalbos nemokančiais uzbekais, protestuoja rinkimuose, rinkdama visokius pažadukus. Išsilavinusi tautos dalis uzbekais dažniausiai tik džiaugiasi.
                Dažiausiai džiaugiasi uzbekais turtingi kurie gauna daugiau pelno dėl mažu uzbekų atlyginimo ir skundžiasi visi kiti. Jau seniai statistiškai įrodyta kad darbo klasei imigracija kenkia, o investuotojų klasei naudinga. Kurie turi daugiau pinigų lobizmui politikoje?

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Dažiausiai džiaugiasi uzbekais turtingi kurie gauna daugiau pelno dėl mažu uzbekų atlyginimo ir skundžiasi visi kiti. Jau seniai statistiškai įrodyta kad darbo klasei imigracija kenkia, o investuotojų klasei naudinga. Kurie turi daugiau pinigų lobizmui politikoje?
                  Gal gali "statistinius įrodymus" pateikti?
                  If a lion could speak, we could not understand him.

                  Comment


                    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                    Gal gali "statistinius įrodymus" pateikti?
                    Paprasta matematika, atlyginimai kyla, kai yra darbo jėgos deficitas. Ar UK balsavo už brexit ne dėl tos pačios priežasties, kad neliktų kokiam statybininkui ar vairuotojui konkurencijos iš rytų europiečių?
                    Flickr

                    Comment


                      Kalbant apie furistus, tai tikrieji furistai senokai dirba ne LT įmonėse, o UK, D, NL, kur visai kita alga, darbo santykiai, soc garantijos. Verkia tik vadinamieji "vairai", apie visokias "orias algas" tik ir svaigstantys.

                      Comment


                        Niekam neįdomu, kodėl važiuoja būtent uzbekai. Pradėjus spyriotis ukrainiečiams, buvo "atrasti" moldavai, dabar jau uzbekai. Sekantys? Kurdai gal kokie nors Ne per plati geografija pateisinimui, kad lietuviai nenori dirPt.
                        Show must go von!

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Paprasta matematika, atlyginimai kyla, kai yra darbo jėgos deficitas. Ar UK balsavo už brexit ne dėl tos pačios priežasties, kad neliktų kokiam statybininkui ar vairuotojui konkurencijos iš rytų europiečių?
                          Toli gražu ne paprasta matematika. Taip vadinamas wage elasticity of immigration yra ganėtinai sudėtingas, kompleksinis klausimas, kuris šiaip jau dabartinėje ekonomikoje yra ant bangos. Daug skirtingų metodologijų, skirtingų išvadų, bet konsensuso nelabai yra.

                          Tai čia dar tik pajamų klausimas. Net jei sutiktume, kad migracija mažina atlyginimus (ar tiksliau - mažina potencialų atlyginimų augimą), dar yra kaštų dalis - galbūt praradai 5% potencialių pajamų, bet dėl migracijos sumažėjusių prekių ir paslaugų kainų turi 10% mažiau išlaidų.
                          If a lion could speak, we could not understand him.

                          Comment


                            Parašė VNS Rodyti pranešimą
                            Niekam neįdomu, kodėl važiuoja būtent uzbekai. Pradėjus spyriotis ukrainiečiams, buvo "atrasti" moldavai, dabar jau uzbekai. Sekantys? Kurdai gal kokie nors Ne per plati geografija pateisinimui, kad lietuviai nenori dirPt.
                            Reikalas toks, kad lietuviškiems vežėjams užkariaujant Europą lietuviški vairuotojai tiesiog fiziškai negali užpildyti visos paklausos (nors maži atlyginimai aišku irgi leidžia konkuruoti lengvai). Nes Lietuvoje tiesiog nerasi tiek furistų kai vienai įmonei kokių 20 tūkstančių reikia.

                            Ir dauguma jų fiziškai važinėja vakarų Europoje. Mobilumo paketas tą greičiausiai kažkiek pakeis. Uzbekai dirbs dukterinėse lietuvių įmonėse kitur Europoje ir imigrantais oficialiai bus kur Čekijoje.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Pernai daug laiko praleidau Ispanijos ir Prancūzijos keliuose. Stovėjimo aikštelėse beveik visada pamatysi furą su lietuviškais numeriais. Ir jos vairuotojas, paprastai, ne lietuvis ir, žinoma, ne ES šalių pilietis.
                              Šiaip, jau tada pagalvojau, kad atrodo keistokai. Lyg ir džiaugtis reikia, kad lietuviai šioje srityje vykdo verslo ekspansiją. Bet tas vairuotojų kontingentas sako apie tai, kad jokios investicijos į tą šalį, kur jie dirba - nėra, paprasčiausiai dempinguojamos pervežimų kainos. Čia panašiai, jei koks Continental savo gamykloje Kaune įdarbintų tik atvežtus indus ar pakistaniečius,

                              Comment


                                COVID-19 protrūkį patyrusioje „Hegelmann“ dirbęs uzbekas: Kabinoje praleidau devynis mėnesius, kambariuose – po aštuonis


                                Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1348298?copied

                                Show must go von!

                                Comment


                                  Parašė index Rodyti pranešimą
                                  Reikalas toks, kad lietuviškiems vežėjams užkariaujant Europą lietuviški vairuotojai tiesiog fiziškai negali užpildyti visos paklausos (nors maži atlyginimai aišku irgi leidžia konkuruoti lengvai). Nes Lietuvoje tiesiog nerasi tiek furistų kai vienai įmonei kokių 20 tūkstančių reikia.
                                  Pažįstu bent du fūristus lietuvius, kurie metė tą darbą, nes jis ir objektyviai sunkus, o kartais iš viso ant vergystės ribos dėl kai kurių darbdavių požiūrio. Nors už tai mokami palyginti neblogi pinigai. Abu dabar dirba Lietuvoje už mažesnes algas ir patenkinti. Taip kad nereikia suabsoliutinti.
                                  Jei vežėjui dirba dar daug lietuvių, tai sąlygos pas jį tikrai geros.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Pažįstu bent du fūristus lietuvius, kurie metė tą darbą, nes jis ir objektyviai sunkus, o kartais iš viso ant vergystės ribos dėl kai kurių darbdavių požiūrio. Nors už tai mokami palyginti neblogi pinigai. Abu dabar dirba Lietuvoje už mažesnes algas ir patenkinti. Taip kad nereikia suabsoliutinti.
                                    Jei vežėjui dirba dar daug lietuvių, tai sąlygos pas jį tikrai geros.
                                    Taibčia dalis problemos, kad pats darbas labsi sunkus. Ir jei savo šalyje gali uždirbti pakankamai gerai tikrai nenorėsi kelias savaitęs be šeimos važinėti kur vakarų Europoje, nors ir daug už tai mokėtų.

                                    Taip ir tampa tai desperatiškų imigrantų darbu, kurie negaili savęs, bet uždirba kartais daugiau nei tėvynėje.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                      Gal gali "statistinius įrodymus" pateikti?
                                      Kelių mokslinių darbų apžvalga: https://www.niesr.ac.uk/blog/how-sma...ation-uk-wages

                                      Comment


                                        Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                        Pernai daug laiko praleidau Ispanijos ir Prancūzijos keliuose. Stovėjimo aikštelėse beveik visada pamatysi furą su lietuviškais numeriais. Ir jos vairuotojas, paprastai, ne lietuvis ir, žinoma, ne ES šalių pilietis.
                                        Šiaip, jau tada pagalvojau, kad atrodo keistokai. Lyg ir džiaugtis reikia, kad lietuviai šioje srityje vykdo verslo ekspansiją. Bet tas vairuotojų kontingentas sako apie tai, kad jokios investicijos į tą šalį, kur jie dirba - nėra, paprasčiausiai dempinguojamos pervežimų kainos. Čia panašiai, jei koks Continental savo gamykloje Kaune įdarbintų tik atvežtus indus ar pakistaniečius,
                                        Čia toks spėjimas apie dempinguojamas kainas, ar yra kažkokių faktų?

                                        If a lion could speak, we could not understand him.

                                        Comment


                                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                          Čia toks spėjimas apie dempinguojamas kainas, ar yra kažkokių faktų?
                                          Spėjimas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X