Parašė Eidvis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto tarybos ir mero rinkimai (2019 metai)
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Gentvilas siūlė visiems išsimėčiusiems liberalams vienytis (jo sąjūdis, Šimašius su Armonaite, Zuokas, galbūt ir Masiulis dar sugalvos grįžti į politiką), būtų tada viena stipri liberalų partija kaip prieš kelis dešimtmečius.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Įdomu, policija jau girdėjo apie gatvėse sparčiai plintantį narkotiką "Zuokas"? Žmonės tripina ilgai ir sunkiai pavartojus.
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąKad ir finansai padidėję, jie nebegaliniai. Tvarkomas gatves reikia prioritetizuoti. Yra numatyti tam kriterijai, tad logiška, kad ne visos gatvės bus sutvarkomos vienu metu ir kai kurioms teks laukti.
https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/da...u_asfaltavimas
Aišku, galima išmesti visą sprendimų priėmimo sistemą velniop, nes geriau viską žinos SELas arba kaimynas, pas kurį Zuokas miegos kitą naktį.Paskutinis taisė Lettered; 2019.03.05, 14:07.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Dar reiktų pasiūlyt Pakso liberaldemokratams grįžti prie ištakų Gaila Palauskas lyg ir baigė karjerą. Kita vertus, pavadinimo paveldėjimo teise rodos Darbo partija galėtų prisijungt.
Comment
-
Įdomu informacija apie GPM, Ž. maurico FB:
Vilniui, Kaunui ir Klaipėdai po rinkimų teks gyventi su kuklesne GPM dalimi, tad šių miestų biudžetai santykinai taps mažesni, o su mažesniais biudžetais bus sunkiau patenkinti augančius gyventojų poreikius... Kodėl mažėja GPM dalis? Mažesnę GPM dalį lemia auganti regioninė atskirtis (pvz. darbo užmokestis Vilniuje ir Kaune 2018 metais augo gerokai sparčiau nei Lietuvos vidurkis), nes pagal galiojantį Lietuvos Respublikos savivaldybių biudžetų pajamų nustatymo metodikos įstatymą, jokio Lietuvos miesto biudžeto pajamos iš GPM vienam gyventojui negali viršyti Lietuvos vidurkio. Tad kuo daugiau miestaas iššoka virs vidurkio - tuo didesnės GPM mokesčio dalies jis netenka (šios lėšos yra perskirstomos skurdesnėsms savivaldybėms). Tad auganti regioninė atskirtis ribos turtingiausių Lietuvos miestų biudžeto augimo potencialą, kad apsunkins konkurenciją su kitais regioniniais lyderiais - visų pirma Ryga ir Talinu (šių miestų biudžeto pajamos vienam gyventojui yra gerokai didesnės nei Lietuvos vidurkis t.y. didesnės nei Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos).
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąKad ir finansai padidėję, jie nebegaliniai. Tvarkomas gatves reikia prioritetizuoti. Yra numatyti tam kriterijai, tad logiška, kad ne visos gatvės bus sutvarkomos vienu metu ir kai kurioms teks laukti.
https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/da...u_asfaltavimas
Aišku, galima išmesti visą sprendimų priėmimo sistemą velniop, nes geriau viską žinos SELas arba kaimynas, pas kurį Zuokas miegos kitą naktį.
Pirmiausia remontuojamos tos gatvės, kuriomis per parą daugiausia pravažiuoja viešojo ir kitų transporto priemonių, kuriose gausu pažaidų ir remontuotinų vietų ir kurių atkarpoje daugiausia provėžų bei nelygumų. Taip pat atsižvelgiama, ar remontas yra tęstinis ir ar gatvė reprezentacinė.
Tai kokiu kriteriju neatitinka Pylimo / Traku / Basanaviciaus grindiniu klotos atkarpos?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet ar taip neturėtų būti, t.y. partijos kuriamos pagal idealogiją, o ne asmenines ambicijas ar pykčius? Trumpas irgi nemažai respublikonų nepatinka, bet dėl to visi į komitetus ir sąjūdžius neišsilaksto.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąidomu, kiek USA palieka NYC
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
JAV federaliniai mokesčiai sudaro tik nedidelę dalį mokesčių. O tie federaliniai visi keliauja į federalinį biudžetą ir grįžta nebent per finansavimą federaliniams biudžetams. Valstijos ir miestai patys renkasi kiek jie nori savo poreikiams.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Gentvilas siūlė visiems išsimėčiusiems liberalams vienytis (jo sąjūdis, Šimašius su Armonaite, Zuokas, galbūt ir Masiulis dar sugalvos grįžti į politiką), būtų tada viena stipri liberalų partija kaip prieš kelis dešimtmečius.
- 1 patinka
Comment
-
Politologija 101:
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet ar taip neturėtų būti, t.y. partijos kuriamos pagal idealogiją, o ne asmenines ambicijas ar pykčius? Trumpas irgi nemažai respublikonų nepatinka, bet dėl to visi į komitetus ir sąjūdžius neišsilaksto.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGalėtų ir pas mus taip būti, ypač mažesni mokesčiai praverstų toms svivaldybėms, kuriose verslo mažai likę, mažai investicijų ir atlyginimai mažiausi.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąNesu girdėjęs, kad valstybė centralizuotai tvirtintų skirtingas mokesčių normas skirtingiems regionams. Tad tai turėtų būti savivaldų/regionų asmeninis sprendimas. Ir tada manau Vilnius būtų tas, kuris pirmas susimažintų mokesčius, nes ideologiškai toks pasiūlymas daugiausia pritarimo čia sulauktų. Bet tada valstybė turėtų pasiūlyti ir daugiau kontrolės, negalima atiduoti mokestinės politikos spendimo teisės be kitų sprendimų, tad tai jau būtų viso valstybės valdymo modelio keitimas ir judėjimas nuo centralizmo prie federalizmo. Regionų problemos tai tikrai neišspręstų. TLDR: Never gonna happen.
Vilnius gal atvirkščiai - pakeltų mokesčius ir žadėtų tvarkingus šaligatvius (Kalifornija). O Kalabybiškis siūlytų minimalius mokesčius, bet šaligatvį tiesiesi pats ir dar perki ginklą jo gynybai (Teksasas)
Valstybė pasiliktų dalį kontrolės savo rankose, kaip ir dalį mokesčių, JAV pavyzdžiu. O savivaldybė reguliuotųsi savo dalį.
Nedidele dalimi ir dabar taip yra. Savivaldybės tam tikrose ribose pačios nusistato žemės mokesčio dydį.
Jei Kalabybiškyje mokėčiau sakykim 10 punktų mažesnius mokesčius, gal ir priviliotų ten persikelti. Arba atvirkščiai, matyčiau, kad už mano didesnius mokesčius gaunu daugiau grąžos.
Visiškos provincijos problemų gal ir neišspręstų, bet pvz kokie Šiauliai gautų bent teorinį šansą pakonkuruot su Vilnium ar Kaunu. Statykit pas mus ofisą, darbuotojai mokės ryškiai mažesnius mokesčius.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Mane čia gal muš, bet IMO tai biški parodo jo objektyvumą. Mieste yra panašios kokybės žymiai labiau naudojamų šaligatvių arba vėl gi, vietų kur jų nėra visai. Galėjo jis jau prieš 4 metus liept sutvarkyt jam tą šaligatvį. Bet čia, aišku, labai far fetched toks mano komentaras.
Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąPolitologija 101:
Partijų kiekis visiškai priklauso nuo politinės sistemos. Jeigu visi parlamento nariai renkami vienmandatėse - yra labai mažai partijų (dažniausiai 2 stiprios ir kitos smulkios (UK) arba visai neegzistuojančios (JAV)). Vienmandatėse reikalingas konsensusas, nes balsų išsiskirstymas esant keliems tos pačios politinės krypties atstovams gali pavirsti tuo, kad nė vienas nepatektų į antrą turą, nors palaikymas politinėi jėgai nemažas. Mes turim 50-50 maišytą sistemą, tad dėl daugiamandančių išsiskirstymas netrukdo, kol partija renka virš 5 proc., o vienmandatėse galbūt pora potencialių balsų prarandama, bet kadangi stiprių asmenybių nėra daug, užtenka pasistengti nekandidatuoti tose pačiose apygardose, kur konkuruojančių partijų stiprūs veidai.
Nesu girdėjęs, kad valstybė centralizuotai tvirtintų skirtingas mokesčių normas skirtingiems regionams. Tad tai turėtų būti savivaldų/regionų asmeninis sprendimas. Ir tada manau Vilnius būtų tas, kuris pirmas susimažintų mokesčius, nes ideologiškai toks pasiūlymas daugiausia pritarimo čia sulauktų. Bet tada valstybė turėtų pasiūlyti ir daugiau kontrolės, negalima atiduoti mokestinės politikos spendimo teisės be kitų sprendimų, tad tai jau būtų viso valstybės valdymo modelio keitimas ir judėjimas nuo centralizmo prie federalizmo. Regionų problemos tai tikrai neišspręstų. TLDR: Never gonna happen.Paskutinis taisė Lettered; 2019.03.05, 15:51.
Comment
-
Litwa ir Sveicarija biski skiriasi. Padaryk Zarasuose mazesnius mokescius ar nesigaus taip kad puse Lietuvos verslo ten prisiregistruos, nieko nemokes, suras schemas kaip apeiti apribojima tik lokaliai veiklai ir tuom istorija ir pasibaigs. O Zarasai kaip buvo be asvietimo nakti taip ir liks.
Neseniai pirkau naudota dali automobiliui is savartyno tai sistema tokia - uzsakai interneto svetainej, atsiimi Vilniuje, imone kuri nurodyta svetaineje registruota Karmelavoje, o kai atsiimi ir pasirasai ant popieriaus matai dar kita imone kuri registruota UK. Toks tas lietuviskas biznis.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pirmas žingsnis buvo žengtas vyriausybės, ji pasirašė su Prancūzija bendradarbiavimo sutartį modernizuoti šilumos ūkį. Vilnius ne vienintelis buvo, kuris išnuomojo, ar kiti merai irgi vagys, ar tik Zuokas?
Įmonės negali kiek nori didinti savo sąnaudų, viskas yra tikrinama, turi būti pagrįsta, lyginama su kitomis įmonės ir visos sąnaudos nėra automatiškai įtraukiamos, taip, kad akivaizdžiai nežinote, kaip ta kaina nustatoma ir vėl iš lempos fantazuojate kaip su ta neva didžiausia Vilniaus kaina, kuri pasirodo nebuvo didžiausia, o vidutinė.
Beto, kodėl pamiršote, kokias investicijas darė VE, ko nedarė kiti miestai, ar čia irgi Zuoko afera? Kodėl dabar ne miestas teisiasi dėl prarastų šimtų milijonų, o pati įmonė?
Kai Šimašius nori leisti statyti stadioną Rubikonui be jokio architektūrinio konkurso ir praktiškai apskritai be jokių konkurentų, tada viskas ok.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Nematau čia jokio Šimašiaus objektyvumo, kai juo priversti vaikščioti krūvos vaikų. Kaip dažnai Jūs ten būnate ir matote, kokios kokybės ir kiek naudojasi šiuo šaligatviu žmonių? Aš šia gatve važiuoju kasdien ir galiu tiksliai pasakyti: centre prastesniu šaligatvių, vertinant abi šias gatvės puses, niekur nerasite.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKai Šimašius nori leisti statyti stadioną Rubikonui be jokio architektūrinio konkurso ir praktiškai apskritai be jokių konkurentų, tada viskas ok. O, kai Zuokas su konkursu išnuomojo pagal vyriasybės programą, kaip ir nemažai kitų savivaldybių, šilumos tinklus, kurių veikla yra reguliuojama, tada jau didžiausias vagis. Labai šališka nuomonė sakyčiau.
Su AirLituanica tas pats, kai meras nori gerinti susisiekimą oru yra didžiausias vagis, o kai kitas meras pasirašo sutartį be konkurso su oro vežėju dėl vieno maršruto, viskas ok.
Comment
Comment