Kaip suprantu, tai dauguma partijų šiandien sunešė visus parašus, tai rezultatai gal bus po kurio laiko. Ryt komisija rengia kažkokį viešą pristatymą, gal po to bus kokia lentelė...
Reiktų atsigręžti į senuosius Vilniaus mikrorajonus ir miesto plėtrą planuoti juose, o ne miesto kraštuose, teigia kandidatas į Vilniaus merus, Seimo narys, Ekonomikos ir inovacijų ministras Virginijus Sinkevičius.
Vilnius, taip, kaip jis yra išvystytas, turi galimybių plėstis viduje ir vystytis ten, kur yra išvystyta infrastruktūra. Šiandien Vilnius vystosi labai panašiai kaip pietų miestai, tie, kurie neatlaiko savo ribos. Statant neracionaliai ir neplanuojant miesto darniai, statant namus miesto pakraščiuose, už ar šalia miesto ribos, vėliau tenka galvoti apie infrastruktūrą ir panašius dalykus“, – kalbėjo Ekonomikos ir inovacijų (taip nuo sausio pirmosios vadinasi Ūkio ministerija – DELFI) ministras V. Sinkevičius. Jo teigimu, investicijos į naujus mikrorajonus būtų galimos tik tuomet, kai pakankamai dėmesio ir lėšų būtų gavę senieji mikrorajonai. „Investicijos į naujus mikrorajonus turėtų būti daromos tuomet, kai pakankamai dėmesio yra sutelkta ir miegamiesiems. Mes pamirštame tuos Vilniaus gyventojus, kurie yra čia įsikūrę nuo 1980 metų, kai buvo pastatyti pirmieji mikrorajonai. Nuolat plečiame tik naujus“, – kalbėjo ministras.
Sinkeviciu butu gaila atiduot is tos pozicijos, kur jis siuo metu yra ir kuri gerokai svarbesne. Bet jis bus rimtas konkurentas dabartiniam, ne veltui ir Fabai uz ji prabalsavo, neziurint i tai, kad jis 'valstietis'.
Gal jau Rojakai nauja posta ruosia....?
„Per metus sostinėje automobilių kiekis padidėja maždaug 2 proc. ir riba, kai užterštumas taps rimta bėda, pakankamai arti. Pagrindiniuose transporto mazguose, Senamiestyje, Žvėryne yra didžiulės užterštos zonos ir jose gyvena 10 tūkst. žmonių. Be to, šios zonos koncentruotos centre, kur 40–50 proc. sostinės darbo vietų ir mes visi kvėpuojame užterštu oru“, – dėsto D. Kreivys. „Nuo 2021 m. Vilniuje reikėtų įvesti vadinamą kilpinį automobilių srautą. Į Senamiestį įvažiuoti ir išvažiuoti būtų galima tik tam tikrose vietose. Tranzito neturi likti“, – dėlioja D. Kreivys.
Ar jie visi tik prieš rinkimus sugeba konstatuoti problemas ir siūlyti idėjas jas spręsti, nes atėjus į valdžią viskas tampa išblukę.
Ar jie visi tik prieš rinkimus sugeba konstatuoti problemas ir siūlyti idėjas jas spręsti, nes atėjus į valdžią viskas tampa išblukę.
Hehe, matau Kreivys paminėjo gatvių laistymą. Idėja gera, daug kur naudojama, buvo sovietmečiu naudojama ir Lietuvoje, kad ir kaip būtų keista. Vilnius pasižymi smėlio audromis ir vasarą gatvėse pustomu smėliu. Jei yra miestas, kur reikia laistyti gatves, tai Vilnius.
Hehe, matau Kreivys paminėjo gatvių laistymą. Idėja gera, daug kur naudojama, buvo sovietmečiu naudojama ir Lietuvoje, kad ir kaip būtų keista. Vilnius pasižymi smėlio audromis ir vasarą gatvėse pustomu smėliu. Jei yra miestas, kur reikia laistyti gatves, tai Vilnius.
Ir laistomos, beje. Tik ne tiek daug, kiek galbūt norėtųsi. Ir siurbiamos dar. Šitą dažniau daro, matyt, kad efektyviau.
Kilpinį eismą Senamiestyje numato Darnaus judumo planas ir berods paskutiniame posėdyje taryba jau balsavo dėl pinigų skyrimo kelioms priemonėms, viena jų spręs kilpinį eismą. Nežinau ar pritarė ar ne, galit susirast.
Įdomu tai, kad Kreivys tuo pačiu kalba apie kažkokį mistinį centrinį miesto greitkelį.
Ir laistomos, beje. Tik ne tiek daug, kiek galbūt norėtųsi. Ir siurbiamos dar. Šitą dažniau daro, matyt, kad efektyviau.
Kilpinį eismą Senamiestyje numato Darnaus judumo planas ir berods paskutiniame posėdyje taryba jau balsavo dėl pinigų skyrimo kelioms priemonėms, viena jų spręs kilpinį eismą. Nežinau ar pritarė ar ne, galit susirast.
Įdomu tai, kad Kreivys tuo pačiu kalba apie kažkokį mistinį centrinį miesto greitkelį.
Keista, nes po Vilnių vasarą vaikštau ir važinėju dviračiu gana daug, neteko matyti laistomų gatvių. Nors kaskart jas matau Kinijoje, nors praleidžiu ten tik kelias dienas per metus. Pustomą smėlį irgi matau tik Vilniuje
Dėl Kreivio "greitkelio", tai sutinku, kad jis pasirinko nelabai gerą terminą. Jis turi omeny Ukmergė gatvės tvarkymą (šviesoforų naikinimas), kelių lygių sankryžą Ukmergės/Žalgirio/Geležeko sankryžoje ir kelių šviesoforų naikinimą Geležeko gatvėje.
Keista, nes po Vilnių vasarą vaikštau ir važinėju dviračiu gana daug, neteko matyti laistomų gatvių. Nors kaskart jas matau Kinijoje, nors praleidžiu ten tik kelias dienas per metus. Pustomą smėlį irgi matau tik Vilniuje
Dėl Kreivio "greitkelio", tai sutinku, kad jis pasirinko nelabai gerą terminą. Jis turi omeny Ukmergė gatvės tvarkymą (šviesoforų naikinimas), kelių lygių sankryžą Ukmergės/Žalgirio/Geležeko sankryžoje ir kelių šviesoforų naikinimą Geležeko gatvėje.
Turbūt nuo to laiko daugiau ir neplovė. Nors ir norėtųsi žymiai dažniau, bet neįsivaizduoju kokia to kaina, tai sunku susidaryti nuomonę koks prioritetas to turėtų būti tarp kitų darbų. Kitas dalykas - svarbu ir purvo atsiradimą stabdyti - statybviečių kontrolė, panaikinti neasfaltuotus parkingus ir aišku normaliai kontroliuoti statymą ant vejos ir pan.
Turbūt nuo to laiko daugiau ir neplovė. Nors ir norėtųsi žymiai dažniau, bet neįsivaizduoju kokia to kaina, tai sunku susidaryti nuomonę koks prioritetas to turėtų būti tarp kitų darbų. Kitas dalykas - svarbu ir purvo atsiradimą stabdyti - statybviečių kontrolė, panaikinti neasfaltuotus parkingus ir aišku normaliai kontroliuoti statymą ant vejos ir pan.
Prioritetas sakyčiau pakankamai nemažas dėl didelio statybų intensyvumo ir to fakto, kad Vilniaus gatvėse net plika akimi matosi dulkės ir smėlis.
Kai mieste pilna net ir centrinėje dalyje žvyruotų gatvių, kelkraščių, parkingų, šiaip apleistų sklypų, tai net ir kasdienis valymas ir plovimas nepadės.
John , tavo kandidatas dar tik daro apsilima, o jau salves kulku kala sau per kojas ir ne pirma syki. O juk tereikia tiek mazai - tik nesneketi ir nenusisneketi. Per fb irgi perliuku pameto, ne visai i tema. Zuokas kritikuoja daug taikliau Idomu, ar Kreivys surinks bent 5-7% balsu per pirma tura?
„Vilnius yra labai užterštas miestas. Oro užterštumas arterinėse miesto gatvėse prilygsta 10 cigarečių surūkymui per dieną. O per sostinės senamiestį pravažiuoja net 40 000 automobilių per dieną. Situacija su oro ir triukšmo tarša Vilniuje bloga jau seniai, tačiau niekas apie tai rimtai nekalba. Todėl sakau – Vilniui reikia esminių pokyčių. Kol kas Vilniuje tik 4 jutikliai, kurie registruoja taršą, nors jų reikėtų bent 15“ – teigia D. Kreivys.
Comment