Visų pirma, tai Zuokis vienas korumpuočiausių šalies politikų, netgi buvo nuteistas. Tas 100K liberalų kyšis iš MG Baltic tėra lašas jūroje, palyginti su tais pinigais ir tais nuostoliais, kuriuos Zuokis padarė vilniečiams su Rubikonu ir Vilniaus energija.
Visų antra jis yra kosmonautas - prisisvaigstantis visokių rožinių svajonių, visokių Gugenheimų, surengia brangiai kainuojančius architektų konkursus ir nieko po to nestato - jau geriau pinigus skirti kitam tarptautiniam architektūriniam konkursui su gražiomis vizualizacijomis.
Trečia, kai kuriuos svaigulius jis visgi įgyvendina ir nuo to tik blogiau - dėl visokių AirLituanicų ir savivaldybės taxi įmonių Vilniaus infrastruktūros projektai per jo praeitą kadencija buvo užkonservuoti.
Ketvirta - visiškas populistas, kad ir dabar su savo pagrindine idėja - nemokamu viešuoju transportu. Jei dabar randa pinigų siūlyti nemokamą viešąjį transportą, tai kodėl prieš tai nerado pinigų Vilniaus viešojo transporto atnaujinimui, kuris buvo supuvęs labiau nei kokioje Kirgizijoje.
Penkta - jo praeita kadencija yra pavyzdys to, kaip Vilnius gali stagnuoti be jokių projektų, be jokių kelių asfaltavimų, naujų šaligatvių, dviračių takų, naujų autobusų, su nežmoniškomis eilėmis darželiuose ir t.t. ir t.t. Visur, kur tik dursi pirštu, bus aiškiai matoma prie Zuoko buvusi stagnacija, išskyrus AirLituanicą ir sparčiai augusią miesto skolą.
Visų antra jis yra kosmonautas - prisisvaigstantis visokių rožinių svajonių, visokių Gugenheimų, surengia brangiai kainuojančius architektų konkursus ir nieko po to nestato - jau geriau pinigus skirti kitam tarptautiniam architektūriniam konkursui su gražiomis vizualizacijomis.
Trečia, kai kuriuos svaigulius jis visgi įgyvendina ir nuo to tik blogiau - dėl visokių AirLituanicų ir savivaldybės taxi įmonių Vilniaus infrastruktūros projektai per jo praeitą kadencija buvo užkonservuoti.
Ketvirta - visiškas populistas, kad ir dabar su savo pagrindine idėja - nemokamu viešuoju transportu. Jei dabar randa pinigų siūlyti nemokamą viešąjį transportą, tai kodėl prieš tai nerado pinigų Vilniaus viešojo transporto atnaujinimui, kuris buvo supuvęs labiau nei kokioje Kirgizijoje.
Penkta - jo praeita kadencija yra pavyzdys to, kaip Vilnius gali stagnuoti be jokių projektų, be jokių kelių asfaltavimų, naujų šaligatvių, dviračių takų, naujų autobusų, su nežmoniškomis eilėmis darželiuose ir t.t. ir t.t. Visur, kur tik dursi pirštu, bus aiškiai matoma prie Zuoko buvusi stagnacija, išskyrus AirLituanicą ir sparčiai augusią miesto skolą.
Comment