Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

EU. Eurozonos ekonomikos aktualijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Audi Brussels to close in early 2025, signaling deepening VW crisis
    https://www.politico.eu/article/audi...-crisis-of-vw/

    Historic moment for Volkswagen: Automaker plans to close ‘at least’ 3 German plants and cut thousands of jobs
    https://edition.cnn.com/2024/10/28/b...ffs/index.html
    Man atrodo kad žmonės nelabai supranta kokio dydžio pi*diec ženklas čia yra Europos ekonomikai.

    Kokiu plačiu mąstu sumažės paklausa kitom prekėm ir paslaugom, tiek tiesioginiams tiekėjams, tiek netiesioginiams, tiek verslams kurie gyvena iš VW darbuotojų (kurių nebeliks).

    Continental Kaunas kažkada buvo įvardinta kaip didžiausia plyno lauko investicija Lietuvos istorijoje. Mažytė automobilių gamykla yra daugiau nei 10x didesnė nei Continental Kaunas ir palaiko atitinkamo dydžio ekosistemą. Tuot tarpu vidutinio dydžio autogamykla pagamina 1000+ automobilių per dieną ir palaiko nesveiko dydžio ekosistemą (nuo restoranų iki inžinerijos konsultavimo įmonių iki mokslo įstaigų iki logistikos iki komponentų gamintojų...).

    Nežinau ar matėt labai gerai research'intą "Britain is a dump!"
    Istoriškai jau daug kartų matytas pattern - sumažėjusios investicijos (valstybinės ar privačios) tuoj persiduoda iš vienų kitiems.
    Viena įmonė mažina apsukas, todėl tą daro jos tiekėjai ir jų tiekėjai ir jų tiekėjai...

    Comment


      VIskas labai natūralų, juk visa politika buvo paremta gaminti viska papigiai azijoje pas vergus ir pas save vystiti tik restoranus ir meno galerijas. Įdomu kiek VW pagamina pas kinų vergus automobilių ar jų komponentų ir jų importuoja į EU.

      Comment


        Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
        VIskas labai natūralų, juk visa politika buvo paremta gaminti viska papigiai azijoje pas vergus ir pas save vystiti tik restoranus ir meno galerijas. Įdomu kiek VW pagamina pas kinų vergus automobilių ar jų komponentų ir jų importuoja į EU.
        Atsinešk kažkokių skaičių ar kažkokį pagrindimą.
        VW palaiko belekokio dydžio ekosistemą, investicijas ir darbo vietas Europoje. Vien Vokietijoje 300k, dar pridėk "multiplier effect" per visus tiekėjus ir kitus kurie dalinai gyvena iš VW, tai tų darbo vietų bus 1-2M. Galimai dar daugiau. Visoje Vokietijoje 42M darbo vietų, tai tie 1-2M yra labai didelis procentas.

        Volkswagen (VOWG_p.DE), opens new tab plans to shut at least three factories in Germany, lay off tens of thousands of staff and shrink its remaining plants in Europe
        https://www.reuters.com/business/aut...ad-2024-10-28/
        Šitas mažėjimas pradeda "slow death" efektą, kai palaipsniui mažės ir visi kiti.
        Kadangi vyks palaipsniui, nelabai matysis. Ir po 10 metų bus rezultatas panašus į "Britain is a dump".

        Comment


          Tai palaiko, bet jei nebūtų įsikandęs kiniško papo, palaikytų dar labiau europietiška ekonomiką.
          Dėl vergų straipsnis:
          https://www.voanews.com/a/volkswagen...a/7488487.html

          Kaip iš činijos patenka mašinos į kitas rinkas:
          https://www.volkswagen.co.uk/en/ID-imports.html
          https://www.carscoops.com/2024/02/vw...ed-from-china/
          https://www.volkswagen-me.com/en/news/grey-markets.html

          Patys skundžiasi, bet patys skatiną gamybą činijoje.
          činija kariaują atvirą ekonominį karą su vakarais, kito kelio nėra, tik prekybos deficito sumažinimas iki 0 muitų pagalba.





          Comment


            Už pigių išteklių ir resursų atsisakymą - reikia uždaryti pramonę. O uždarius pramonę lengviau siekti žaliojo kurso ir CO2 neutralumo, kas ES yra tikslas numeris vienas.

            Comment


              Europa - muziejus ir pensionatas? Blogesnis variantas būtų razborkių ir reikalų aiškinimosi vieta tarp aplinkinių galių, kaip pvz. Sahelio juosta Afrikoje.

              Europa iš tikrųjų tampa mažas Euroazijos pakraštys, lyginant su likusiu pasauliu, kuris tik pradeda išgyventi populiacijos bumo piką. Nepalyginsi su 19 amžiumi. Ar tai blogai nežinau, pats pasaulis turės rinktis kelią kaip judėt toliau, ar max technologizuotis, sena maža populiacija neprilygstanti dabartinio bumo populiacijai, ar grįžti į šaknis ir gyvent labiau natūriniam ūkyje. Europa (bet manau ir Kinija, JAV) yra žvilgsnis į ateitį.
              Paskutinis taisė PoDV; 2024.11.01, 18:24.

              Comment


                Europos autopramonės krizė turi dar vieną priežastį, apie kurią labai nemėgstama kalbėti. Ir visa eilė kitų pramonės šakų su ta priežastimi susidurs ateityje. O ta priežastis - demografinis Europos nuosmukis. Visa Europos autopramonė jau porą metų aptarinėja, kad teks adaptuotis prie 13-14 milijonų automobilių pardavimų per metus vietoj apie 2015-2018 metais buvusių 18-19 milijonų automobilių pardavimų per metus. Tiesiog dingsta pirkėjai.
                Tradiciškai automobilių rinkoje aktyviausi būdavo 30-50 metų pirkėjai, po to dar aktyvumą palaikydavo 50-65 metų amžiaus grupė. O vyresni jau nebeperka automobilių. Tuo tarpu 30+ metų pirkėjų grupė Europoje jau traukiasi ir ateityje tik trauksis bent kelis dešimtmečius. Tuo tarpu kompensuoti praradimus Europos rinkoje kituose regionuose komplikuota, nes Europa brangi (čia ne tik darbo jėga brangi, beveik viskas brangu palyginti su kitais pasaulio regionais), galų gale kiti pasaulio regionai statys Europai įvairius barjerus be skrupulų reik manyt.

                Comment


                  O kaip paaiškinti faktą, kad dabar užsakyto VW reikia laukti mažiausiai porą mėnesių, kai "gerais" laikais būdavo greičiau? Ar čia tik Lietuva out of market?
                  Iš kitos pusės - kiniškų automobilių Europoje dalis yra niekingai maža.

                  Comment


                    Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimą
                    Europos autopramonės krizė turi dar vieną priežastį, apie kurią labai nemėgstama kalbėti. Ir visa eilė kitų pramonės šakų su ta priežastimi susidurs ateityje. O ta priežastis - demografinis Europos nuosmukis. Visa Europos autopramonė jau porą metų aptarinėja, kad teks adaptuotis prie 13-14 milijonų automobilių pardavimų per metus vietoj apie 2015-2018 metais buvusių 18-19 milijonų automobilių pardavimų per metus. Tiesiog dingsta pirkėjai.
                    Tradiciškai automobilių rinkoje aktyviausi būdavo 30-50 metų pirkėjai, po to dar aktyvumą palaikydavo 50-65 metų amžiaus grupė. O vyresni jau nebeperka automobilių. Tuo tarpu 30+ metų pirkėjų grupė Europoje jau traukiasi ir ateityje tik trauksis bent kelis dešimtmečius. Tuo tarpu kompensuoti praradimus Europos rinkoje kituose regionuose komplikuota, nes Europa brangi (čia ne tik darbo jėga brangi, beveik viskas brangu palyginti su kitais pasaulio regionais), galų gale kiti pasaulio regionai statys Europai įvairius barjerus be skrupulų reik manyt.
                    Įdomu sudėjus: mažėja darbo jėgos, bet darbo jėga atsilaisvina, galima perklalifikuoti. Klausimas lieką ką eksportuos.

                    Comment


                      Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
                      Auksinė taisyklė:
                      Kai akcentuojama suma, o ne problemos ir jų sprendimas, yra aukšta tikimybė kad autoriai net nelabai apčiuopė problemų ir galimų sprendimų.
                      Kur akcentuojama? Straipsnio pavadinime (t.y. clickbaite)? Ar visoje ataskaitoje? Jūs ją bent jau skaitėte?

                      Comment

                      Working...
                      X