Audi Brussels to close in early 2025, signaling deepening VW crisis
https://www.politico.eu/article/audi...-crisis-of-vw/
Historic moment for Volkswagen: Automaker plans to close ‘at least’ 3 German plants and cut thousands of jobs
https://edition.cnn.com/2024/10/28/b...ffs/index.html
https://www.politico.eu/article/audi...-crisis-of-vw/
Historic moment for Volkswagen: Automaker plans to close ‘at least’ 3 German plants and cut thousands of jobs
https://edition.cnn.com/2024/10/28/b...ffs/index.html
Kokiu plačiu mąstu sumažės paklausa kitom prekėm ir paslaugom, tiek tiesioginiams tiekėjams, tiek netiesioginiams, tiek verslams kurie gyvena iš VW darbuotojų (kurių nebeliks).
Continental Kaunas kažkada buvo įvardinta kaip didžiausia plyno lauko investicija Lietuvos istorijoje. Mažytė automobilių gamykla yra daugiau nei 10x didesnė nei Continental Kaunas ir palaiko atitinkamo dydžio ekosistemą. Tuot tarpu vidutinio dydžio autogamykla pagamina 1000+ automobilių per dieną ir palaiko nesveiko dydžio ekosistemą (nuo restoranų iki inžinerijos konsultavimo įmonių iki mokslo įstaigų iki logistikos iki komponentų gamintojų...).
Nežinau ar matėt labai gerai research'intą "Britain is a dump!"
Istoriškai jau daug kartų matytas pattern - sumažėjusios investicijos (valstybinės ar privačios) tuoj persiduoda iš vienų kitiems.
Viena įmonė mažina apsukas, todėl tą daro jos tiekėjai ir jų tiekėjai ir jų tiekėjai...
Comment