Parašė J.U.
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvių tautinė savimonė ir nacionalinis charakteris. Tautos susiformavimas
Collapse
X
-
Snowflakes will attack U <3
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąTaigi kad Lietuva, kaip Europos užkampis natūralu kad visada atsilieka. Dabar jau pradedame kiek vytis ir tas skirtumas darosi nežymus. Tereikia prisiminti, kad Liudviko XIV laikais, puikiuosiuose Versalio rūmuose, didikai dažnai reikalus atlikdavo užlindę už portjerų ar šiaip kur koridoriuose. Sunku patikėti, bet tai faktas, aplink veidrodžių salės ir čia pat balos ir krūvelės.
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąNa, tame pačiame straipsnyje ir paminėta, kad XX a. pradžioje miestiečiai buvo didžiąja dalimi ne lietuviai.
Iš esmes, didžiumoje miestiečiai buvo žydai, dėl suvokimo, kad miestiečiai lenkai irgi ginčyčiausi, nes tie patys didikai Lietuvoje savęs nelabai lenkais laikydavo, pvz., Oginskiai, Giunteriai, tas pats dvarininkas St. Moravskis ir kt. Tą prasme, čia vis dar išlaikoma toji pati gaji stereotipų idėja nesigilinant į pačių dvarininkų ar miestiečių psichologiją, nes tokių nėra monografijų ir pan.Paskutinis taisė Raelis; 2018.05.31, 14:29.,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
- Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."
Comment
-
Tas mums, atrodytų, savaime suprantamas dalykas, kad daryti kaku ir sisy reikia atitinkamoje vietoje ir su atitinkamomis procedūromis (nusivalymas, rankų plovimas ir t. t.) yra pakankamai naujas civilizacijos išmislas Žmonės labai daug tūkstantmečių gyveno be šito, su kirminais pilve, ir turbūt nelabai įsivaizdavo, kad gali būti kitaip.
Didikai dabartinės Lietuvos teritorijoje nebuvo lietuviakalbiai, kad ir kuo jie save laikė. Lietuviškai kalbančio elito nebuvo iki XX a. pradžios. jau vien ką sako tas faktas, kad iki tol kalbėjimas lietuvių kalba savaime reiškė kaimietišką kilmę ir aukštesniuose sluoksniuose buvo stigmatizuojamas.Snowflakes will attack U <3
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąTas mums, atrodytų, savaime suprantamas dalykas, kad daryti kaku ir sisy reikia atitinkamoje vietoje ir su atitinkamomis procedūromis (nusivalymas, rankų plovimas ir t. t.) yra pakankamai naujas civilizacijos išmislas Žmonės labai daug tūkstantmečių gyveno be šito, su kirminais pilve, ir turbūt nelabai įsivaizdavo, kad gali būti kitaip.
Didikai dabartinės Lietuvos teritorijoje nebuvo lietuviakalbiai, kad ir kuo jie save laikė. Lietuviškai kalbančio elito nebuvo iki XX a. pradžios. jau vien ką sako tas faktas, kad iki tol kalbėjimas lietuvių kalba savaime reiškė kaimietišką kilmę ir aukštesniuose sluoksniuose buvo stigmatizuojamas.,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
- Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
Didikai yra didikai, jų tik keli procentai, bet jeigu net jie darydavo kaku koridoriuose, tai ką kalbėti apie eilinius valstiečius, kurie sudarė didžiąją dalį Prancūzų tautos. Ir nemanau, kad tai kažkoks Lietuvos atsilikimas - labai abejoju, ar XX a. pradžioje etaloninėje Vakarų Europoje taip jau visi eiliniai paprasti gyventojai visada prausdavosi, neturėdavo blusų, utėlių ar kirminų žarnyne (straipsnyje paminėta, kad 1939 metais Lietuvos kaimuose retas valstietis neturėjo kirminų - pas daugumą žarnynuose buvo knibždėlynas askaridžių ir soliterių). Naivu būtų galvoti, kad Vakarų Europos valstiečiai gyveno kitaip.
Comment
-
Parašė Galys Rodyti pranešimą
Neseniai teko paskaityti Kaizerio kareivio atsiminimus iš WW1 veiksmų Lietuvoje. ( http://www.briedis.lt/Knygos/Serijos...piesiniai.html ). Šis kareivis buvo iš Danijos ir jo laiškuose namiškiams apie lietuvius galima susidaryti įspūdį kaip apie utelėtus ir savo reikalus už tvoros atliekančius beveik laukinius, beje apie miestų ir miestelių žydus rašo negeriau, o gal ir blogiau. Ką giria tai Lietuvos gamtą ir dvarų prabangą.Paskutinis taisė Raelis; 2018.06.01, 23:00.,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
- Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąNa, jei užsienyje mus vadina sovietais, tai irgi techniškai teisinga, bet nelabai korektiška, ir mums nelabai patinka.
Išskyrus, žinoma, seną namą. Jis pavadintas sovietų praded pasakoti kaip prie ruso buvo geriau, visi turėjo darbus, o ir dabar Putinas yra šaunus vadovas.
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąNegras gal ir nėra lietuvių kalboje įžeidžiantis žodis, bet absoliučiai pasenęs ir išėjęs iš vartojimo, skamba panašiai kaip koks "paliuosuoti iš darbo". Be to, tai dar ir svetimybė.
Parašė sankauskasO kavianskas - korektiškas žodis? Ar vis tik reiktų vartoti kaunietis?
Parašė Tomizmas
Nu aš matyt ne su tokiais bendrauju. Kur čia man iki tokio lygio.
Comment
-
Parašė VNS
Tie klasiokai kartais na Vanka su Sanka?
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tai kelia įvairių minčių, arba gali būti jūsų asmeninis įspūdis, bet kyla minčių, kad kažkokie kultūriniai skirtumai rimtai egzistuoja, gal toj Vidurio ir Vakarų Lietuvoj iš tiesų istoriškai rūstesni žmonės gyveno/gyvena, o aukštaičiai/Rytų Lietuva tokie rimtai labiau "politkorektiški žmonės" su visais tartis gražiuoju matyt išmokę Gal dar tiesiog Kauno industrinis wibe'as daro savo - viskas turi būti sustygiuota, jei jau rūstūs ir šiurkštūs, tai tokie esam visi, o už savo prisigalvojimus pasiūlys nueiti į vieną vietą ...arba gimines geras turiu (Šiaurės) Rytų Lietuvoje, kurie moka sukurt teigiamą įspūdį apie to krašto žmones
Visai rimtai kalbant, aš atvažiavęs į Vilnių ir susipažinęs su grupiokais iš vidurio Lietuvos, tikrai pamačiau daug skirtumų, kurie mane tada labai stipriai nustebino. Pirmas nustebinęs dalykas - paplitęs balsavimas už konservatorius (visada buvau šventai įsitikinęs, kad visa Lietuva jų negali pakęsti). Paskui pastebėjau tautinės simbolikos ir švenčių kur kas didesnį akcentavimą, nei aš buvau pratęs, piktinimąsi Vilniaus daugiatautiškumu, kad nesijaučia kaip Lietuvoje (tuo tarpu man Vilniaus tautų katilas man niekad neatrodė kažkas keisto ir neįprasto, ir tikrai būdamas studentu labai nuoširdžiai nustebau kad kažkam tai gali atrodyti neįprasta) ir t. t.
Įdomu ar nėra susiję su tuo, kad netgi istoriškai, partizaninis judėjimas Nalšioje buvo silpnesnis nei kitose Lietuvos vietose? Pamenu kaip buvau Druskininkuose ir su dviračiu nemažai pavažinėjau po Dzūkijos kaimus. Man buvo dar vienas "kultūrinis šokas", kai pamačiau vos ne kiekviename kaime partizanų paminklus. Švenčionių ir Ignalinos rajonuose (nors irgi miškingi, tinkami slėptis ir t. t.) to nepamatysi, na yra pavienių paminklų, bet juos praktiškai galima suskaičiuoti ant pirštų. Ir kažkaip negirdėjau iš senų žmonių kad kažkas labai kalbėtų apie partizanus kaip apie didelį vaidmenį jų jaunystėje suvaidinusį dalyką (na sako kad buvo kai kur, bet apie jokį masiškumą neina kalba). Tuo tarpu mano kolega, kilęs iš Varėnos rajono man visą laiką akcentuodavo kaip jo visa giminė dalyvavo tame ir kad "pusė Lietuvos buvo bunkeriuose". Man atrodė labai keista, bet kai apsilankaiu Dzūkijoje... Tada supratau, kaip stipriai aplinka suformuoja žmogų.
Kas liečia pabėgėlius Pabradėje, tai aš rimtai nepastebėjau kad žmonės jų baidytųsi. Netgi musulmonų, kurie daug kur sutinkami su didesniu atsargumu. Švenčionyse nuo senų laikų gyvena nemažai totorių šeimų (pažįstu asmeniškai), miesto pakraštyje šalia Cirkliškio yra nemažos musulmoniškos kapinės (turbūt nelabai įprastas vaizdas Lietuvoje?)
Na dar prisiminiau vieną "kultūrinį šoką': šalia Švenčionių, prie Bėlio ežero yra kaimas Kochanovka, kur vyksta įvairios Švenčionių miesto šventės, taip pat "Ežerų Sietuva" (liaudiškų dainų šventė) ir t. t. Buvau ten miesto šventėje, susidėjau į FB nuotraukas, ten kai kuriose matėsi ir kaimo pavadinimas. Kolegė iš Kauno nustebusi pradėjo komentuoti "Lietuvoje yra tokių pavadinimų?" Aš aišku vėl likau nustebęs, kuo ji čia stebisi.Paskutinis taisė Tomizmas; 2019.11.19, 17:16.Snowflakes will attack U <3
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąĮdomu ar nėra susiję su tuo, kad netgi istoriškai, partizaninis judėjimas Nalšioje buvo silpnesnis nei kitose Lietuvos vietose? Pamenu kaip buvau Druskininkuose ir su dviračiu nemažai pavažinėjau po Dzūkijos kaimus. Man buvo dar vienas "kultūrinis šokas", kai pamačiau vos ne kiekviename kaime partizanų paminklus. Švenčionių ir Ignalinos rajonuose (nors irgi miškingi, tinkami slėptis ir t. t.) to nepamatysi, na yra pavienių paminklų, bet juos praktiškai galima suskaičiuoti ant pirštų. Ir kažkaip negirdėjau iš senų žmonių kad kažkas labai kalbėtų apie partizanus kaip apie didelį vaidmenį jų jaunystėje suvaidinusį dalyką (na sako kad buvo kai kur, bet apie jokį masiškumą neina kalba). Tuo tarpu mano kolega, kilęs iš Varėnos rajono man visą laiką akcentuodavo kaip jo visa giminė dalyvavo tame ir kad "pusė Lietuvos buvo bunkeriuose". Man atrodė labai keista, bet kai apsilankaiu Dzūkijoje... Tada supratau, kaip stipriai aplinka suformuoja žmogų.
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąO ta estrada prie Belio ežero sutvarkyta? Formavosi sklypą kažkada savivaldybė, norėjo pagal ES paramą viską ten tvarkyt.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Dar turbūt susiję su tuo kurioj demarkacinės linijos pusėj buvo tarpukariu....Snowflakes will attack U <3
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
Lyg ir darė ten kažkokius kosmetinius patvarkymus. Pernai Švenčionių miesto šventėj kai buvom, tai eiliniai mediniai suolai ir asfaltuota aikštelė. Šiemet vasarą nuvažiuodavau tik prie ežero, iki estrados nenueidavau Va prie ežero tai ten tikrai dabar gražiai viskas padaryta.
Druskininkai ir Varėna irgi priklausė Lenkijai, kaip ir Švenčionys su Ignalina. Bet aktyvumas buvo labai skirtingas.
Kitas geras pavyzdys su kuriuo esu gerai pažįstamas - Trakai ir Vievis. Vienoj sienos pusėj praktiškai nieko nebuvo, kitoj veiksmas rodos ant kiekvieno kampo. Nors žmonės iš esmės tie patys ir tarpukariu ramiai į šokius vieni pas kitus bėgiodavo.
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
Ne, aš mokiausi lietuvių mokykloje. Ar čia tipo jeigu esi lietuvis, privalai važiuoti studijuoti į Kauną? Bet nelabai kas pageidavo.
Kiek tenka bendrauti su vidurio Lietuvos gyventojais, tai pastebiu, kad ten žmonių su patriotinėmis ir ekstremaliais atvejais - netgi nacionalistinėmis pažiūromis yra pastebimai daugiau. Nalšios regione (Švenčionių ir Ignalinos rajonai) visą laiką augdamas ir mokykliniais laikais gyvendamas, ir dabar lankydamasis, praktiškai nė karto nesu sutikęs žmonių kurie išsiskirtų labai dideliu patriotizmu ar tautiškumu. Kažkaip nebūdingas tautybės sureikšminimas: aš lietuvis, kaimynas lenkas, kitas kaimynas rusas, ir visiems tai kažkaip vienodai, niekas nedaro iš to kažkokios pompastikos "o pažiūrėkit, aš lietuvis, aš lenkas, aš baisiai didžiuojuosi" ir t. t. Ir netgi kažkokios tautinės simbolikos retai kur pamatysi. Gal tik prieš valstybės 100-mečio minėjimą jos padaugėjo, o šiaip nelabai būdavo.
Visai rimtai kalbant, aš atvažiavęs į Vilnių ir susipažinęs su grupiokais iš vidurio Lietuvos, tikrai pamačiau daug skirtumų, kurie mane tada labai stipriai nustebino. Pirmas nustebinęs dalykas - paplitęs balsavimas už konservatorius (visada buvau šventai įsitikinęs, kad visa Lietuva jų negali pakęsti). Paskui pastebėjau tautinės simbolikos ir švenčių kur kas didesnį akcentavimą, nei aš buvau pratęs, piktinimąsi Vilniaus daugiatautiškumu, kad nesijaučia kaip Lietuvoje (tuo tarpu man Vilniaus tautų katilas man niekad neatrodė kažkas keisto ir neįprasto, ir tikrai būdamas studentu labai nuoširdžiai nustebau kad kažkam tai gali atrodyti neįprasta) ir t. t.
Įdomu ar nėra susiję su tuo, kad netgi istoriškai, partizaninis judėjimas Nalšioje buvo silpnesnis nei kitose Lietuvos vietose? Pamenu kaip buvau Druskininkuose ir su dviračiu nemažai pavažinėjau po Dzūkijos kaimus. Man buvo dar vienas "kultūrinis šokas", kai pamačiau vos ne kiekviename kaime partizanų paminklus. Švenčionių ir Ignalinos rajonuose (nors irgi miškingi, tinkami slėptis ir t. t.) to nepamatysi, na yra pavienių paminklų, bet juos praktiškai galima suskaičiuoti ant pirštų. Ir kažkaip negirdėjau iš senų žmonių kad kažkas labai kalbėtų apie partizanus kaip apie didelį vaidmenį jų jaunystėje suvaidinusį dalyką (na sako kad buvo kai kur, bet apie jokį masiškumą neina kalba). Tuo tarpu mano kolega, kilęs iš Varėnos rajono man visą laiką akcentuodavo kaip jo visa giminė dalyvavo tame ir kad "pusė Lietuvos buvo bunkeriuose". Man atrodė labai keista, bet kai apsilankaiu Dzūkijoje... Tada supratau, kaip stipriai aplinka suformuoja žmogų.
Tiesa, su šiuo forumu ir savo intuicija įsitikinau kaip teisingai įžeisti kaunietį (pavadink buduliu neišsilavinusiu "kavensku" tinkamu tik šaipytis) ir kaip vilnietį (pavadink "portugalai" ant šalies kampo, nutolę ir nuo jūrų, ir nuo geografinio centro).Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.20, 12:14.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
O man norisi kapstyti giliau, gal net į kryžiuočių laikus, ir čia turiu omeny kone stereotipinius skirtumus tarp aukštaičių ir žemaičių. Esu kažkur skaitęs, kad žemaičiai rūstesni, labiau užsispyrę, nes buvo priešaky su kryžiuočiais/teutonais ir nuo jų negerovių neturėjo kur trauktis, tai jiems liko arba kovoti arba mirti. Aukštaičiai (ir dzūkai) buvo pasienyje su slavų tautomis, todėl sutarti ir priimti dalykus jiems buvo lengviau, taip pat labiau toleruoti kitokius. Pats kol kas nepakeičiau nuomonės, kad su šiaurės žemaičiais rasti bendrą kalbą man atrodo sunkiausia Pietų žemaičiai palyginti draugiškesni (bet tvirtos draugystės nesikuria), o kas draugiškiausi neturiu tvirtos nuomonės (kyla minčių, kad dzūkai ir rytų aukštaičiai). Kaunas buvo ar tik ne Žemaitijos pasienis, o gal net Žemaitijos dalis (Vidurio Lietuvos žemumos miestas). Kaunas iš prigimties militaristinis miestas, pradedant pavadinimu, baigiant istorija. Gal dėl to Kaune gyvena daugiau užsispyrusių forumiečių (tiesa, spėju dar ir dėlto (turbūt net labiau dėlto) kad tai kone labiausiai sovietmečiu industrializuotas miestas, su visom neigiamom aplinkybėm formuotis kažkokiems ne tik kad liberaliom idėjom, bet apskritai nelinkstama priimti sau kokį neįprastesnį sprendimą pagal save (kažko atsisakant, "ką visi turi"), atrodo, kad vyrauja kopijavimas pagal kažkokį kurpalių, kuris neturi visiems tikti, todėl daugiau nelaimingų žmonių ), o Vilniuje forumiečiai juntamai liberalesni, neuždavinėja, ne tai, kad nepatogių, bet keistų klausimų
Tiesa, su šiuo forumu ir savo intuicija įsitikinau kaip teisingai įžeisti kaunietį (pavadink buduliu neišsilavinusiu "kavensku" tinkamu tik šaipytis) ir kaip vilnietį (pavadink "portugalai" ant šalies kampo, nutolę ir nuo jūrų, ir nuo geografinio centro).
Tais laikais turbūt niekas nebūtų patikėjęs, kad kada nors Vokietija taps viena iš pagrindinių Lietuvos partnerių, o su Baltarusija santykiai bus jeigu ne visai priešiški, tai gana šaltiSnowflakes will attack U <3
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąĮdomu ar nėra susiję su tuo, kad netgi istoriškai, partizaninis judėjimas Nalšioje buvo silpnesnis nei kitose Lietuvos vietose? Pamenu kaip buvau Druskininkuose ir su dviračiu nemažai pavažinėjau po Dzūkijos kaimus. Man buvo dar vienas "kultūrinis šokas", kai pamačiau vos ne kiekviename kaime partizanų paminklus. Švenčionių ir Ignalinos rajonuose (nors irgi miškingi, tinkami slėptis ir t. t.) to nepamatysi, na yra pavienių paminklų, bet juos praktiškai galima suskaičiuoti ant pirštų.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
Kiek tenka bendrauti su vidurio Lietuvos gyventojais, tai pastebiu, kad ten žmonių su patriotinėmis ir ekstremaliais atvejais - netgi nacionalistinėmis pažiūromis yra pastebimai daugiau. Nalšios regione (Švenčionių ir Ignalinos rajonai) visą laiką augdamas ir mokykliniais laikais gyvendamas, ir dabar lankydamasis, praktiškai nė karto nesu sutikęs žmonių kurie išsiskirtų labai dideliu patriotizmu ar tautiškumu.
http://biblioteka.varena.lt/lt/kunig...odemas-pakalka
Išsilavinusį ir veiklų kunigą lietuvį lenkų okupacinė valdžia ėmė persekioti, skirdavo į labiausiai nuo kultūrinių centrų nutolusias slaviškas parapijas. 1939 m. marcinkoniškių kviečiamas ir bažnytinei vadovybei pritarus N. Pakalka atsikėlė į Marcinkonis, kur kunigavo ir buvo parapijos klebonas 46-erius metus. Kunigas parapijiečiams buvo ramstis II Pasaulinio karo ir okupacijų metais, ne tik vilties žodžiu stiprinęs, bet ir ne kartą nuo okupantų vokiečių, vėliau – sovietų savivalės ir persekiojimo bažnyčioje slėpęs parapijiečius ir partizanus.
http://old.lki.lt/LKI_LT/images/Peri...baliauskas.pdf
Kazys Pakalka, kaip ir kiti iš Vilniaus krašto kilę studentai, vaikystėje jutęs nacionalinę priespaudą, už mus, į universitetą atvykusius iš kitų Lietuvos kampelių, turbūt buvo gerokai lietuviškesnis, jautriau reaguojantis į kiekvieną svetimųjų užmačią.
http://www.xxiamzius.lt/numeriai/201...ondasa_02.html
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
O man norisi kapstyti giliau, gal net į kryžiuočių laikus, ir čia turiu omeny kone stereotipinius skirtumus tarp aukštaičių ir žemaičių. Esu kažkur skaitęs, kad žemaičiai rūstesni, labiau užsispyrę, nes buvo priešaky su kryžiuočiais/teutonais ir nuo jų negerovių neturėjo kur trauktis, tai jiems liko arba kovoti arba mirti. Aukštaičiai (ir dzūkai) buvo pasienyje su slavų tautomis, todėl sutarti ir priimti dalykus jiems buvo lengviau, taip pat labiau toleruoti kitokius
Sutartinių, archajiškiausio folkloro, arealas taip pat Rytų (Šiaurės) Aukštaitija.
O su žemaičiais irgi visko būta. Štai Vytenis turėjo siųsti savo žmones malšinti prokryžiuotiškų tendencijų.
Pietryčių Žemaičiuose žinomos Litavienų (lietuvių, lietavėnų) ir leičių (iš Leitkapių) gyvenvietės turėjo ten atsirasti XIII a. pabaigoje – per pirmąjį XIV a. dešimtmetį. Jas įkūrė didysis kunigaikštis Vytenis, nes žemaičiai panemuniais nuo Neries žiočių iki Nemuno žemupio ėmė mokėti vokiečiams duoklę, o jų diduomenė kurstė prieš jį laisvuosius bendruomenininkus. Priešintasi jo raginimui kartu stoti kovon su kryžiuočiais, tarp lietuvių ir žemaičių kildavo kariniai susirėmimai, per kuriuos abejose pusėse žūdavo šimtais. Todėl valdovas ėmė steigti savo kiemus/dvarus Viduklėje, Batakiuose (Aukaimis), Karšuvoje. Juose apgyvendino savo žmones leičius (lietuvius). Jų pastangomis sudaromos kelios atskiros, – arba viena iš kelių – tik centrinei valdžiai pavaldžios teritorijos. Jos skirtos pietvakarių Žemaitijos, kartu Lietuvos, gynybai nuo vokiečių. Leičiai čia tarsi pasienio sargybiniai, pirmosios kovinės linijos kariai. Be to, ten jie bus malšinę kažkokios žemaičių diduomenės dalies provokiškas nuotaikas – kelios žemaičių didikų šeimos XIV a. pradžioje pabėgo į Prūsus.
Comment
-
Parašė Eikantas X Rodyti pranešimąTame krašte nebūnu, tai nežinau kodėl jūs dabar tokie dūchai Gal sovietmetis priglušino, ko lenkai neįstengė? Mano tėvo tėvas iš Juodlaukio, Daugėliškio parapijos, Ignalinos rajono. Giminėje netrūko patriotinės/tautinės/lituanistinės orientacijos. Čia pora biografijų, vienas kunigas, kitas kalbininkas.
Buvimas lituanistu ir lietuvių kultūros palaikytoju netrukdo gerai sugyventi su savo kitataučiais kaimynais, ar susituokti su kitos tautos atstove.Snowflakes will attack U <3
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąDaugybė pasaulio regionų galėtų mokytis ir mokytis taikaus sugyvenimo iš Vilniaus regiono, nes toli gražu ne visur yra pasiektas toks normalus, taikus bendras gyvenimas.
Buvimas lituanistu ir lietuvių kultūros palaikytoju netrukdo gerai sugyventi su savo kitataučiais kaimynais, ar susituokti su kitos tautos atstove.
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąŠituos visus "duchus" prašom pasilaikyti sau. Jeigu žmonės gerai sutaria su visais kaimynais, pažįstamais ir bendradarbiais, nežiūrėdami į jų tautybę, kuria mišrias šeimas - tai čia ne duchiškumas, o kaip tik žmogiškumas ir stiprybė. Daugybė pasaulio regionų galėtų mokytis ir mokytis taikaus sugyvenimo iš Vilniaus regiono, nes toli gražu ne visur yra pasiektas toks normalus, taikus bendras gyvenimas.
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąBuvimas lituanistu ir lietuvių kultūros palaikytoju netrukdo gerai sugyventi su savo kitataučiais kaimynais, ar susituokti su kitos tautos atstove.
Comment
Comment