O rusai ukrainiečių feikus, kitais feikais dar ir paneiginėja, jau čia absurdiškai atrodo. Turiu omenyje atvėjį, kai rusai bandė paneigt internete užfiksuotą rusų armijos kareivį rašiusi kaip jie Ukraina bombardavo naktį visą. Tai rusų žinių vedėjas prisimetė "šlanga" neva kario telefonas tokios funkcijos neturi, o pats kareivėlis irgi apie mobilų pasakojo, kad telefoninį ryšį sunku surast bazėj
Vienas vokiečių pilotas teigia, kad ant pilotų kabinos yra kulkų žymės:
I recommend to click on the little picture to the right. You can download this photo as a PDF in good resolution. This is necessary, because that will allow you understand what I am describing here. The facts speak clear and loud and are beyond the realm of speculation: The cockpit shows traces of shelling! You can see the entry and exit holes. The edge of a portion of the holes is bent inwards. These are the smaller holes, round and clean, showing the entry points most likeley that of a 30 millimeter caliber projectile.
BUK-M1 užtaisoma šrapneliu. O tas "vokiečių pilotas" abejoju ar yra vokiečių pilotas. Ir kodėl civilinių oro linijų pilotas turėtų išmanyti apie priešlėktuvinę ginkluotę?
Dar vienas "specas". Juk zenitinė raketa įtaisyta šrapneliniu užtaisu.
Kaip jis įsivaizduoja tokį aviacinės patrankos pataikymo piešinį ant cock-pit'o !?
Juolab, kad SU-25 "lubos yra 6,5-7 km.
Ai, dar atkreipkit dėmesį į patį šaltinį. Tame tinklapyje straipsniai vien tik apie amerikiečių sąmokslus, kaip JAV kelia neramumus Ukrainoje ir kaip neteisingai visi baudžia Rusiją. Panašu, kad skirtas varyti propagandą vokiečiams.
Preliminarios Olandų išvados teigia, kad MH17 aviakatastrofa įvyko dėl didelės energijos objektų pažeidusių lėktuvo korpusą iš išorės, ko pasekmėje lėktuvas subyrėjo ore.
Juodosios dėžės jokių techninių gedimų neužregistravo. Piltų pokalbių irašuose taip pat jokių pranešimų apie pažeidimus/problemas neužfiksuota.
Objektais pažeistų fiuzeliažo dalys ir nuolaužų išsidėstymas leidžia teigti, kad didelės energijos objektai nuplėšė/atskyrė pilotų kabiną nuo likusio lėktuvo.
Didelės energijos objektais pažeistos fiuzeliažo dalys aptiktos tik priekinėje lėktuvo dalyje. Didelės energijos objektų žymės paliktos ant pilotų kabinos liekanų leidžia teigti, kad jos į kabiną pateko iš išorės ir skersai perskriejo per visą lėktuvo plotį. Tokių išvadų leidžia prieiti įėjimo žymės vienoje fiuzeliažo pusėje ir išėjimo žymės kitoje. Tai pat išėjimo žymės aptiktos pilotų kabinos grindyse, tai reiškia, kad didelės energijos objektai pateko į kabinos vidų iš viršutinės lėktuvo dalies.
Based on the preliminary findings to date, no indications of any technical or operational issue were found with the aircraft or crew prior to the ending of the CVR and FDR recordings at 13.20:03 hrs.
The damage observed in the forward section of the aircraft appears to indicate that the aircraft was penetrated by a large number of high-energy objects from outside the aircraft. It is likely that this damage resulted in a loss of structural integrity of the aircraft, leading to an in-flight break up
"Tai pat išėjimo žymės aptiktos pilotų kabinos grindyse, tai reiškia, kad didelės energijos objektai pateko į kabinos vidų iš viršutinės lėktuvo dalies"
"Tai pat išėjimo žymės aptiktos pilotų kabinos grindyse, tai reiškia, kad didelės energijos objektai pateko į kabinos vidų iš viršutinės lėktuvo dalies"
kažkas čia nesueina...
Raketa sprogo šalia lėktuvo kiek aukščiau jo. Skeveldros tokiu atvėju įskrenda į kabiną iš viršaus, praskrenda ją kiaurai ir išskrenda pro dugną.
"Tai pat išėjimo žymės aptiktos pilotų kabinos grindyse, tai reiškia, kad didelės energijos objektai pateko į kabinos vidų iš viršutinės lėktuvo dalies"
kažkas čia nesueina...
Viskas čia sueina. Lėktuvas tuo metu tiesiog dare šitą fintą:
Įrašas baigėsi 13:20:03, reiškia raketa buvo paleista ne vėlaiu kaip 13:19:50 ("Buko" raketos greitis apie 830 m/s, lėktuvas buvo 10,1km aukštyje) - čia jeigu šautų tiesiai į viršų. Kursą įgula gali pakeisti tik išklausę dispečerio komandą ir pakartoję ją. Dispečeris pradėjo skaityti nurodymą pakeisti kursą 13:19:49, kai raketa jau buvo paleista.
Šiandien pasiskaitinėjau Feisbukuose komentarus po mano ryte įdėta nuoroda dėl tarptautinės komisijos išvadų. Apėmė lengvas liūdesėlis..
Toks jausmas, kad mūsų švietimo sistema kepa kažkokius puspročius.
Negebančius sudėti du ir du, bei nemokančius pasidaryti akivaizdžių išvadų iš tekste pateiktų faktų.
Na, prisiminkime, ką mes matome tarptautinės komisijos ataskaitoje?
Ogi kelis FAKTUS.
------------------
Faktas A.
Lėktuvas buvo techniškai tvarkingas, nebuvo jokių gamtos sąlygų ar žmogaus klaidų, galinčių tapti katastrofos priežastimi
Faktas B.
Lėktuvas, skrendantis 10 km aukštyje buvo paveiktas galingo išorinio sprogimo su skeveldriniu užtaisu, ko pasėkoje subyrėjo į gabalus dar ore
Faktas C.
Lėktuvo numušimo vieta yra virš separatistų kontroliuojamos teritorijos. Toje teritorijoje yra ir nuolaužų kritimo vietos
Faktas D.
Radarų ekranų nuotraukos rodo, kad zonoje, kurioje prieš pat katastrofą skrido Malaizijos laineris, buvo dar trys reisiniai CIVILINIAI orlaiviai. Artimiausias kurių kritimo momentu buvo už 30-ies kilometrų.
Jokių kitų skraidančių objektų radaruose Komisija nepamatė. Dar kartą - JOKIŲ!
Nei civilinių orlaivių, nei karinių naikintuvų ar bombonešių, nei skraidančių lėkščių ar dar kokių dirižablių.
Primenu, jog Komisijoje buvo ir Rusijos Rosaviacijos atstovai.
Tai štai, gerbiamieji, iš Fakto D seka elementari loginė išvada:
- visos tos rusų generolų pasakos apie greta Malaizijos orlaivio stebimą Ukrainos karinių pajėgų "skraidantį tanką" - antžeminiams taikiniams atakuoti skirtą šturmuotoją SU-25 - buvo NETIESA.
Tiksliau, matyt, gerokai "pakoreguota" tiesa.
Gal koks karinis lėktuvas ir praskrido netoliese Boeingo ilgo skrydžio virš Ukrainos teritorijos metu.
Tačiau lainerio numušimo metu milžinišku spinduliu jokio Ukrainos ar dar kieno nors karinio lėktuvo radaruose NĖRA.
Pasakykime dar paprasčiau - visi tie jūsų skaityti spaudos straipsniai, ekspertų komentarai, žinovų diskusijos ir pan. apie visokias SU-25 patrankas, jo naudojamas raketas "oras-oras" ir pan. buvo ŠŪDO MALIMAS, t.y. visiškai beprasmis tuščiažodžiavimas.
Nebuvo jokių raketų "oras-oras", nebuvo jokių salvių iš aviacinių pabūklų. Nes jokio karinio lėktuvo ten NEBUVO. Taškas.
Tai yra Komisijos nustatytas faktas ir bandyti jį kvestionuoti, remiantis suinteresuotos pusės - rusų generolų sekamomis pasakomis ir rodomais neaiškiais paveikslėliais reiškia savanoriškai užsilipinti ant kaktos etiketę " neskriauskite manęs - esu intelektualiai neįgalus".
O kuo dar galima numušti 10 km. aukštyje milžinišku greičiu skrendantį lainerį?
Nereikia būti viešuoju intelektualu, kad suprastum, jog tam kol kas pasaulyje yra vienintelis įrankis - didelio galingumo zenitinio-raketinio komplekso iššauta raketa "žemė-oras".
Tokių laisvoje ginklų rinkoje įvairaus plauko teroristams niekas neparduoda - jie prieinami tik suverenioms valstybėms.
Taigi, dėl to, kad iš Komisijos pateiktų faktų ir išvadų seka, jog laineris galėjo būti numuštas TIK "žemė-oras" tipo raketa, sveiko proto ir loginio mąstymo atstovui abejonių nekyla.
Nėra užfiksuotų skraidančių lėkščių greta orlaivio - vadinasi, marsiečiai nekalti.
Nėra radarų ekranuose karinio lėktuvo - nėra ko pliaukšti apie patrankas ir "oras-oras" tipo raketas.
Kitaip sakant, visos rusiškos versijos, kuriose bandoma kaltę versti Ukrainos karo lėktuvui - nuėjo į šuns pauodegį.
- Pala, pala, - pradės šauktis gvolto koks naivesnis dryžuotis, - Lėktuvo nebuvo, bet juk pradžioje lyg ir buvo paskui tyliai numarinta rusiška versija apie tai, kad tai ukrainiečių BUKas galėjo numušti lainerį?
Todėl ir numarino, kad tos versijos tragikomiškumas buvo visiškai akivaizdus:
- ukrainiečiai nešaudė į dangų, nes ten skraidė TIK JŲ lėktuvai.
Separatistai aviacijos iš rusų dar nebuvo gavę, todėl ukrainiečiai juos bombardavo be atsako.
O štai separatistai aktyviai naudojosi iš Rusijos gautomis "žemė-oras" kovos priemonėmis ir numušė ne vieną ukrainiečių karinį lėktuvą. Džiaugsmingai raportuodami apie kiekvieną būtą ir nebūtą atvejį.
Tame tarpe ir apie numuštą karo transportą AN-26, kuris nukritęs ant žemės staiga pavirto į .... keleivinį Boeingą
Trumpiau tariant, negi kam nors kažkas dar neaišku po šių tarptautinės Komisijos pateiktų neutralių faktų ir išvadų?
Tokiems derėtų nueiti į polikliniką - galvos pasitikrinti pas neuropatologą.
Gal netyčiomis sutrenkėte į lovos kraštą miegodami?
Trumpiau tariant, negi kam nors kažkas dar neaišku po šių tarptautinės Komisijos pateiktų neutralių faktų ir išvadų?
Ruskyno troliams ir juos palaikantiems vietiniams be abejo visa tai aišku. Tačiau jų darbas toks, trolinti nesąmones nukreipiant publikos dėmesį nuo esmės.
Nežinau, ar tinkama diskusijų gija, bet įmesiu čia.
Nyderlandų kompanija Dockwise Shipping BV padeda transportuot tris Rusijos povandeninius laivus su branduoline jėgaine net po MH17 numušimo:
Vakar Rusijos propaganda džiūgavo: "jokių faktų, kad lėktuvas numuštas rusiška "žemė-oras" raketa, komisija nepateikė".
Naudojasi olandų skystumu, kurie jokių rimtesnių įrodymų, nei tą pačią numušimo dieną jau buvo galima rasti internete, nepateikė, taip pat neiškėlė nei vienos bylos dėl teroristinio akto, nors irgi žadėjo tą padaryti.
„Sudužimas įvyko Ukrainos oro erdvėje ir (Ukrainai) tenka visa, absoliuti atsakomybė už tai, kas įvyko“, – Malaizijos ministrui Hishammuddinui Husseinui sakė S.Šoigu, kurio pastabas transliavo televizija.
Niekaip nesuprantu, kodėl prie Libijos kabinėjosi, lėktuvą numušė gi Škotijos oro erdvėje.
"Tai pat išėjimo žymės aptiktos pilotų kabinos grindyse, tai reiškia, kad didelės energijos objektai pateko į kabinos vidų iš viršutinės lėktuvo dalies"
Keleivinis lėktuvas niekada tokio finto nepadarytų , nesvarbu kokiame aukštyje , čia lyg Boeing 747 , vien taip laužiant keleivinį "boeingą" jis sutrupėtų.
Comment