Parašė senasnamas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rusijos informacinis karas
Collapse
X
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąO, koloradų šviantė artėja...
Ale bilietukai iki 650 lt... Kiba Latvių gatvė apmokės?
Atvaizdas
Tik kodėl ne "vyrų diena"?
Деятели культуры России — в поддержку позиции Президента по Украине и Крыму
http://mkrf.ru, 2014.03.11
Gal ir smulkmena, bet šiame sąraše nėra nei vieno koncerte dalyvausiančio atlikėjo, kaip ir pačio Krutojaus:
Maestro Igor Krutoy jubiliejinis koncertas
http://www.tiketa.lt/Paskutinis taisė Dadis; 2015.01.03, 20:14.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąŽiūrėjo ukrainiečiai dešimtmečius tą filmą, staiga sugalvojo, kad jis blogas .
„Likimo ironijos arba po pirties“ mįslė: apgailėtinas filmas
http://www.delfi.lt/news/daily/lithu...#ixzz3NeRxy5YROur deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.
Comment
-
Masine psichoze yra pavojingas dalykas. Kovotojai pries Rusija leidzia sau ir prekes prekybos centre gadint vardan "svento ir kilnaus" tikslo, problema, kad tos prekes net ne rusiskos:
http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=66816890
Comment
-
Parašė OptimusPrime Rodyti pranešimąMasine psichoze yra pavojingas dalykas. Kovotojai pries Rusija leidzia sau ir prekes prekybos centre gadint vardan "svento ir kilnaus" tikslo, problema, kad tos prekes net ne rusiskos:
http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=66816890
Comment
-
https://ru.wikipedia.org/wiki/Procte...81.D0.B8.D0.B8
Procter & Gamble turi 4 gamyklas Rusijoje, tai ir reklamuojasi.
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąNematau čia nieko blogo. Prekės ne rusiškos, bet reklamą užsakinėja rusiškose televizijose ir moka pinigus Rusijai, kuriai uždėtos sankcijos.
Comment
-
/\ Tie kas reklamuojasi putlervision TV finansuoja kremliaus propagandą ir teroristų veiksmus. Taip kaip chuilostanas varo savo kenkėjišką veiklą visose gyvenimo srityse kur tik įmanoma, taip ir su jais reikia kovoti visais frontais. Ir jei po tokių veiksmų Procter & Gamble nutrauks reklamos sutartis su tom TV nenorėdamos skambėti tokiame kontekste tai bus irgi pergalė.
Papildyta. Pati Maxima paskelbė kad reklamą tose TV jau nutraukė atsižvelgdama į nuotaikas visuomenėje.
Lašas po lašo ir akmenį pratašo.
O gal nediletantas ir aišku nespuoguotas turi unikalių pasiūlymų?Paskutinis taisė Arunasx; 2015.01.05, 20:59.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą/\ Tie kas reklamuojasi putlervision TV finansuoja kremliaus propagandą ir teroristų veiksmus. Taip kaip chuilostanas varo savo kenkėjišką veiklą visose gyvenimo srityse kur tik įmanoma, taip ir su jais reikia kovoti visais frontais. Ir jei po tokių veiksmų Procter & Gamble nutrauks reklamos sutartis su tom TV nenorėdamos skambėti tokiame kontekste tai bus irgi pergalė.
Papildyta. Pati Maxima paskelbė kad reklamą tose TV jau nutraukė atsižvelgdama į nuotaikas visuomenėje.
Lašas po lašo ir akmenį pratašo.
O gal nediletantas ir aišku nespuoguotas turi unikalių pasiūlymų?
Comment
-
Parašė kaunaz Rodyti pranešimąStambiausios tarptautinės maisto ir buitinių produktų kompanijos atsisakys 150 milijonų klientų rinkos, vien dėl to kad kažkur, yra kažkokia maža grupelė nepatenkintų nevispročių su savo iškreipta pasaulėžiūra, klijuojančių kažkokius lipdukus parduotuvėse?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNiekas ir nesako, kad P&G nutrauks savo veiklą Rusijoje. Kalbama apie reklamos transliacijų nutraukimą per PBK.
Comment
-
„Koloradiniai“ lipdukai: kodėl partizanai neprisipažįsta
„Tai yra produktai, kurie yra reklamuojami Rusijos televizijos kanaluose. Pernai, mano žiniomis, tiek šios įmonės, tiek verslo asociacijos buvo informuotos apie šių žmonių matymą, kaip neturėtų būti sudaromos reklamos sutartys 2015 metams. Ir jeigu bus sudaromos – lipdukai bus klijuojami. Jau yra rezultatas toks, kad reklamos apimtys, anot reklamdavių, yra stipriai sumažėjusios“, - aiškino T. Langaitis.
Vis dėlto jis patikino savo rankomis „Koloradų“ neklijavęs.
Anot pašnekovo, spaudimas reklamdaviams veikia – esą reklamą rusiškuose kanaluose žadėjo nutraukti ir „Koloradais“ padabintas „Borjomi“.
„Jie įvardina tai kaip didelę klaidą – tos reklamos neturėjo būti nuo 2015 m., ir ją tuoj pat nutraukia. Galima įvardinti, kad ta akcija savo tikslus pasiekė“, - teigė T. Langaitis.
http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=66832052Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Lietuvos patriotai užmušė proputinišką kompozitorių Vilniuje:
http://rusvesna.su/news/1420624718It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą/\ Tie kas reklamuojasi putlervision TV finansuoja kremliaus propagandą ir teroristų veiksmus. Taip kaip chuilostanas varo savo kenkėjišką veiklą visose gyvenimo srityse kur tik įmanoma, taip ir su jais reikia kovoti visais frontais. Ir jei po tokių veiksmų Procter & Gamble nutrauks reklamos sutartis su tom TV nenorėdamos skambėti tokiame kontekste tai bus irgi pergalė.
Papildyta. Pati Maxima paskelbė kad reklamą tose TV jau nutraukė atsižvelgdama į nuotaikas visuomenėje.
Lašas po lašo ir akmenį pratašo.
O gal nediletantas ir aišku nespuoguotas turi unikalių pasiūlymų?
Per daug jau yra per daug. Nemanau, kad čia yra ori pozicija žmogaus, kuris buvo žinomas kaip rinkimų skaidrumą prižiūrinčios NVO vadybininkas, o dabar nuėjo į politiką už TS-LKD. Liūdna, kad yra poreikis tokiems dalykams. Visiškai analogiškai Rusijoj 'Naši' svastikom klijavo lietuvišką sūrį, ar ne tas pats?
Comment
-
Manau viskas labai tvarkoj su šita akcija. Ypač jei net buvo perspėjimas duotas kompanijoms kažkoks. Vat būtent tokiais būdais ir reikia kovoti prieš Rusijos propagandą - t.y. civil disobedience, išreikšta pilietine pozicija, o ne instituciniais draudimais, ribojančiais laisvą žodį (kad ir kaip jis nepatiktų).
Comment
-
V. Putino propaganda. Kaip ji pasikeitė nuo Sovietų Sąjungos laikų? Dainius Dabašinskas
Vykstant informaciniam karui tarp Rusijos ir Vakarų, o analitikams skelbiant apie naująjį šaltąjį karą, panagrinėkime, ar V. Putino propaganda labai jau skiriasi nuo gūdžių sovietinių laikų.
Kalbant apie propagandą apskritai, pirmiausia reikia suvokti, kad kiekviena pateikiama informacija neišvengiamai yra kažkuri iš propagandos formų, ir tik nuo autoriaus ar „aukštesnių jėgų“, kurios gali naudotis šia medžiaga, priklauso, ar ji bus pasitelkta geriems ar blogiems tikslams.
Rusijoje propagandos tikslas – sudaryti įspūdį visuomenei, jog šalis yra patikimose rankose, kad šios globėjiškos rankos imasi ginti žmogų nuo iš Vakarų pasaulio sklindančio blogio. Tad ar egzistuoja koks nors kokybinis skirtumas tarp sovietinės propagandos ir V. Putino, kuris, siekdamas visuomenės palaikymo vidaus ir užsienio politikos atžvilgiu, pirmiausia stengiasi žmonėms įvaryti baimės ir nesaugumo jausmą, pateikdamas šališką ir nepatikimą informaciją?
Pati propaganda klasifikuojama į kelias grupes. Nepatikimiausia ir kurios tikslas yra melą paversti tiesa – juodoji propaganda (angl. Black propaganda). Jos siekis – dezinformuoti priešą pateikiant suklastotų faktų iš nežinomų ar neegzistuojančių šaltinių. Tačiau už to slypintis nenurodomas tikrasis propagandos tikslas yra visuomenei pačiai to nesuprantant įpiršti melą, kurį ji pripažintų kaip tiesą. Ar bus pripažintas melas, priklauso nuo pačios auditorijos ir jai sukuriamų aplinkinių veiksnių, veiksmingiausias iš jų – baimė.
Juodoji propaganda buvo intensyviai naudojama šaltojo karo metu tarp dviejų visiškai skirtingų politinių stovyklų, JAV – demokratija ir SSRS – totalitarizmas. Bendras abiejų laikmečių propagandos tikslas – sukurti baimės atmosferą, kuri leistų valdyti visuomenę, taip užsitikrinant valdžios stabilumą.
Viskas keistis pradėjo tik nuo Michailo Gorbačiovo „perestroikos“. Pastaroji pradėjo demokratizacijos procesą visoje Sovietų Sąjungoje, todėl ji pati žlugo. SSRS subyrėjimo priežastis buvo visuomeniniai judėjimai, pasitelkę baltąją propagandą (angl. White propaganda) kovai su totalitariniu režimu. Ši propagandos forma yra juodosios priešingybė, pateikiami faktai neiškraipomi, šaltiniai yra viešai prieinami, o adresatas lengvai supranta, kad pateikiama informacija yra orientuota į jį, be jokios užslėptos minties. „Perestroikos“ laikotarpiu juodoji propaganda prarado savo įtaką, nes visuomenė buvo išsiilgusi tiesos ir nebenorėjo gyventi baimėje. Tačiau nuo 2000 m. atėjus į Rusijos prezidento postą V. Putinui, juodąją, o ypač pilkąją propagandą vėl imta intensyviai taikyti.
Pilkoji propaganda (angl. Grey propaganda), kurią pasitelkia V. Putinas, pasižymi nenustatytais šaltiniais bei autorių darbų interpretavimu, o kartu yra ganėtinai sunkiai atskiriama tiek nuo juodosios, tiek nuo baltosios propagandos. Taigi galima nesunkiai pasiklysti „vertime“. Nuo juodosios ji skiriasi tuo, kad auditorija verčiama suprasti, jog pateikiama informacija yra skiriama jai, be užslėptos minties. Tačiau nuo baltosios ji skiriasi šaltinių nepatikimumu, jų interpretavimu saviems tikslams ir galimu, kaip juodosios atveju, realaus šaltinio nebuvimu, kas reiškia, kad pateikiama informacija gali būti išgalvota. Taigi pasitelkiant pilkąją propagandą, kurios patikimumas nėra visiškai garantuotas, siekiama pateikiamą informaciją taip pat paversti tiesa, kurią visuomenė pripažintų. Šios propagandos paskirtis Rusijoje – sudaryti teigiamą valdžios institucijų ir prezidento įvaizdį visuomenėje bei formuoti neigiamą požiūrį į Vakarus.
Pilkoji propaganda pasitelkiama žiniasklaidoje ir perrašinėjant istoriją. To priežastis dar 2000 m. V. Putino išleistas įstatymas, numatantis kurti teigiamą Rusijos įvaizdį. Savo pirmosios kadencijos pradžioje V. Putinas viešai deklaravo, kad Rusija neturi atsakyti už padarytus SSRS nusikaltimus ir dėl jų kaltinti save. Šis prezidento teiginys atsispindi istorijos vadovėliuose, kai sovietinių aukų skaičius nublanksta prieš diktatorių atliktus gerus darbus. Tarkime, šalies ūkio industrializaciją, kurią penkmečio planais pradėjo vykdyti J. Stalinas. Diktatoriaus vykdyta industrializacija vadovėliuose pateikiama kaip teigiamas procesas, bet apie to pasekmes, kurios sukėlė badą ir finansinį nepriteklių šalyje, užsimenama vienu ar keliais sakiniais.
V.Putino teiginiui, kad Rusija neturi nieko bendro su SSRS istorija ir už jos padarytus nusikaltimus neturi atsakyti, prieštarauja realūs jo veiksmai. Vienas iš to pavyzdžių – 2014 m. rudenį išleistas dekretas dėl išmokų iki gyvos galvos tarybinės armijos veteranams, paskiriant papildomas premijas kariškiams, naikinusiems Lietuvos ir kitų Baltijos valstybių nepriklausomybės kovotojus.
Pagrindinį savo darbą pilkoji propaganda atlieka Rusijos žiniasklaidoje, kurios didelę dalį valdo prezidentui artimi asmenys arba valstybė. Ji išnaudojama gerinti Kremliaus, prezidento ir jam pavaldžių institucijų, tokių kaip FSB (Federalinė saugumo tarnyba) ar Rusijos tiriamasis komitetas, įvaizdį. Pastarajam buvo sukurtas televizijos serialas „Tiriamasis komitetas“, kuriame prezidentui pavaldžios institucijos darbuotojai vaizduojami kaip šalies didvyriai. Šis komitetas, nors ir įkurtas kovai su terorizmu bei finansiniais nusikaltimais, bet V. Putino yra pasitelkiamas kaip represinis įrankis kovoje su opozicija ir visais Kremliaus bei prezidento kritikais.
Kitas pilkosios, jei ne juodosios propagandos pavyzdys – išnaudojami garsūs Rusijos žmonės, formuojant visuomenės požiūrį į kitas valstybes. Kaip tai daroma? Kieno nors pageidavimu pakviečiamas papasakoti savo istoriją televizijoje, žymus Rusijos žmogus, tarkime, Borisas Moisejevas. Atsisėda jis į krėslą prieš „Ren TV“ kamerą, kurią valdo Jurijus Kovalčiukas, artimas V. Putino bičiulis, ir pradeda pasakoti, jog dirbdamas Kaune buvo skaudžiai įžeistas, o kartu jo talentui lietuviai nerodė tinkamo dėmesio, todėl išvyko į Rusiją, kuri maloniai jį priėmė ir įvertino. Štai ir turime V. Putino kuriamo Vakarų įvaizdžio patvirtinimą, pasitelkiant pilkąją propagandą.
Kokia V. Putino propagandos specifika ir į ką ji orientuota? Pirmiausia joje kuriamas priešas – Vakarai, vaizduojant juos kaip grėsmę Rusijos piliečiui. Taip siekiama sukurti išorinį pavojaus jausmą, verčiantį visuomenę vienytis palaikant prezidentą, kuris, įtikinęs priešo egzistavimu, imasi su juo kovoti. Siekdamas apsiginti nuo tariamos grėsmės, V. Putinas naudoja taktiką: geriausia gynyba – puolimas. Puldamas jis pasitelkia labiausiai pažeidžiamą Vakarų vietą – liberaliąją demokratiją, kuri pati skatina toleranciją ir taip vertybinių orientyrus, padedančius atpažinti melą, nustumdama į antrą planą.
Kaip teigia Lietuvos politikos apžvalgininkas Vladas Laučius: mes kariaujame informacinį karą su tais, kurie naudoja mūsų pačių ginklus prieš mus. Vakaruose vis labiau įsitvirtinantis moralinis reliatyvizmas, kuris teigia, jog „tiesų yra daug“, padeda Rusijai primesti Vakarams savo žaidimo taisykles. „Kiekvienas turi savo tiesą“, „nėra vienos objektyvios tiesos“ – šie teiginiai smelkte persmelkia vakariečių mąstymą. Todėl, susidūrę su Rusijos melo politika, mes esame nepajėgūs melą pripažinti melu: sakome, kad „jie gina savo tiesą“. Mes nebesugebame melą vadinti melu: mes sakome, kad tai – tik kitokia nuomonė.
Pasitelkdama liberaliąją demokratiją kaip silpnybę, V. Putino propaganda siekia Vakarų pasaulio šalis vaizduoti kaip grėsmę Rusijos nacijos išskirtinumui ir valdžios stabilumui. Taip Rusijos visuomenei skiepijamas baimės jausmas, kuris V. Putinui padeda susikurti jo politiką palaikančių žmonių bazę. Tai tėra modernizuota sovietinė metodika.
Comment
Comment