/\ o ką už tai mainais Iranui - branduolinę bombą, ginklus? Rusija neturėdama galimybės didinti gavybos išsisuka iš kampo ir net išeina visai gerai uždirbti kurį laiką.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Sankcijų ir naftos kainų kitimo įtaka Rusijos ir kt. šalių ekonomikai (iki 2022.02)
Collapse
X
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ o ką už tai mainais Iranui - branduolinę bombą, ginklus?
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ Rusija nepriklauso OPEC, tai jie gavybos nemažins?
Comment
-
Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimąReuters rašo, kad Putinas buvo pagrindinis žaidėjas privertęs OPEC pirmą kartą per aštuomis metus sumažinti naftos gavybą. Tiksliau - įkalbėjo Iraną prisijungti prie gavybos mažinimo (šis ilgai spardėsi). Tuomet reikalai pajudėjo. Kaip ne kaip - bet Brent jau virš 53 USD ir nuolat auga.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąMan nesuprantama, kaip WTO leidžia savo narėms daryti tokius kartelinius susitarimus dėl naftos gavybos, betkokiame kitame sektoriuje tokie susitarimai baigtųsi didžiuliais skandalais ir baudomis. Pvz. prieš kelis metus olandai, korėjiečiai ir japonai gavo 1,5 mlrd. Eur baudą už susitarimą riboti monitorių gamybą.
putinui pastaruoju metu krenta geros kortos, nėra ką daugiau ir pridurti.
Comment
-
Parašė Galis Rodyti pranešimąkai elektromobilizmas pasieks bent keliasdešimt % rinkos tada gal ir baudos atsiras...
putinui pastaruoju metu krenta geros kortos, nėra ką daugiau ir pridurti.
Comment
-
Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimąDėl tų kortų tai nėra taip jau netikėta: kai gali drąsiai vykdyti savo pasirinktą liniją neitin besirūpindamas jos kaina ir kai gali nebijoti, kad po dviejų metų dėl to pralaimėsi rinkimus, tai gal ir gana dėsningas rezultatas
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąMan nesuprantama, kaip WTO leidžia savo narėms daryti tokius kartelinius susitarimus dėl naftos gavybos, betkokiame kitame sektoriuje tokie susitarimai baigtųsi didžiuliais skandalais ir baudomis. Pvz. prieš kelis metus olandai, korėjiečiai ir japonai gavo 1,5 mlrd. Eur baudą už susitarimą riboti monitorių gamybą.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąJei neklystu, tai ES uždėjo tas baudas. O formaliai manyčiau naftos prekyba vyksta ne ES teisinėje erdvėje, plius jie nesitaria dėl kainos, tik dėl gavybos apimčių.
Comment
-
Parašė Galis Rodyti pranešimąkai elektromobilizmas pasieks bent keliasdešimt % rinkos tada gal ir baudos atsiras...
putinui pastaruoju metu krenta geros kortos, nėra ką daugiau ir pridurti.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąIlgai teks laukti. Paprasčiau būtų dabar investuoti į VT ir mažinti miestuose automobilių skaičių. Mažės paklausa naftai - mažės naftos kainos. Sutaupyti pinigai nuo brangių automobilių keliaus į vartojimą ir augins ekonomiką. Iš kur gauti pinigų? ECB neseniai trilijonais pasišvaistė, tai iš ten. Tuo tarpu JAV planuoja naftotiekį iš Aliaskos ir visiškai atsisakyti naftos importo.
Automobilių sparčiai daugėja pradedant Kinija, baigiant trečiojo pasaulio šalimis.
Amerika irgi nesimato, kad eitų privačių auto mažinimo keliu.
Su malonumu važinėčiau į darbą kokiu nors mikroelektromobiliu. Visokios Teslos, mano galva, iškrypimas į kitą pusę
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąIlgai teks laukti. Paprasčiau būtų dabar investuoti į VT ir mažinti miestuose automobilių skaičių. Mažės paklausa naftai - mažės naftos kainos. Sutaupyti pinigai nuo brangių automobilių keliaus į vartojimą ir augins ekonomiką. Iš kur gauti pinigų? ECB neseniai trilijonais pasišvaistė, tai iš ten. Tuo tarpu JAV planuoja naftotiekį iš Aliaskos ir visiškai atsisakyti naftos importo.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVisi politikai visose šalyse neturi bijoti neperrinkimo - jiems šalies interesai (t.y. nepopuliarūs bet šaliai naudingi sprendimai) turi būti aukščiau nei galimybė išsilaikyti poste.
putinas gali pagrįstai tikėtis prastumti savo "preemniką", kuris testų panašią politiką, bet nei Obama, nei Merkel negali tikėtis, kad jiems pasiseks prastumti savo "preemnikus". putinas gali tikėtis , kad pvz. Prancūzijos prezidento rinkimuose išlįs koks favoritas kaip Francoise Fillon ir pasakys, kad Hollande'o politika Rusijos atžvilgiu buvo katastrofa ir ją reikia radikaliai keisti (tuo tarpu nieko nepasakant kaip keisti ir kaip reikėjo Hollande'ui elgtis: tyliai žiūrėti kaip putinas kramto Ukrainą ir jam dar paploti ?) O kadangi Hollande'as nevykdė jokios atskiros politikos, o bendrą su Merkel, Cameronu ir kitais, tai reiškia, kad visa ir jų politika buvo katastrofa. Tuo tarpu Vakarų politikams tikėtis, kad 2018 metų Rusijos prezidento rinimuose atsiras favoritas, kuris pasakys , kad putino politika Europos ir Vakarų atžvilgiu buvo katastrofa ir ją reikia keisti yra elementariai naivu.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNemanykit, kad Lietuva pasaulio bamba.
Automobilių sparčiai daugėja pradedant Kinija, baigiant trečiojo pasaulio šalimis.
Amerika irgi nesimato, kad eitų privačių auto mažinimo keliu.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąJeigu JAV naftą nustos importuoti, o ES ženkliai sumažintų importą, tai patikėk, poveikis bus.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTaip, EK. Jeigu prekiauja nafta ES šalyse, kaip ir su monitoriais, tai negali ne ES teisinėje erdvėje vykti. Monitorių gamybos apimtis irgi susitarę buvo riboti, siekiant palaikyti kainų lygį, analogiška situacija su nafta. Žodžiu čia labiau politinės valios dalykas nubausti, nes akivaizdu, kad vyksta karteliniai susitarimai, jie net patys to neslepia.
Vakarų visuomenės daug mažiau tolerantiškos skausmui nei arabų, rusų ar kokių persų visuomenės. Vakarų visuomenėse prieš kiekvienus rinkimus (iki pastarųjų ir Lietuvoje) nuolat opozicijos švaistosi visokias šūkiais, pvz. " mes pagerinsim santykius su Rusija", tuo tarpu Rusijoje (bent jau valdant putinui) nėra jokių šūkių pvz. "mes pagerinsim santykius su Europa", o bendras naratyvas yra "mes ginsime mūsų nacionalinius interesus, jeigu reikia ir kietai".
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJAV naftos vartojimas pastovus jau keli dešimtmečiai, o ES apskritai po truputį mažėja, bet esmė ta, kad bendrai visame pasaulyje vartojimas stabiliai auga.
Atvaizdas
Comment
-
Gal į temą?
"Paris, Madrid, Athens, and Mexico City will ban diesel vehicles by 2025"
You have to feel for the Europeans out there who own small diesel-engined cars. For years, car companies and governments have extolled the breed, discounting the fuel and promoting it as the way to achieve economical vehicles with acceptable carbon emissions. Then it turns out that diesel emissions—which include a lot more than just CO2—are actually really bad for us. Plus, cheating appeared to be rampant within the industry.
After pushing diesel cars for so long, a volte-face is now underway, including measures to ban diesel engines from Paris, Athens, and Madrid (as well as Mexico City, which we do realize is not in Europe).
The plan, announced in Mexico City during the C40 Mayors Summit which took place this week, follows restrictions recently enacted by the Parisian mayor to clean up that city's air quality. Over in Japan, Tokyo actually banned diesel engines at the turn of the century, although advances in engine technology and emissions controls have seen that relaxed in recent years.
"Our ambition is clear and we have started to roll it out: we want to ban diesel from our city, following the model of Tokyo, which has already done the same," said Anne Hidalgo, Paris' mayor. The plan is to eliminate use of the fuel—and the mess it makes—by 2025.
Here in the US, that's the date by which automakers have to get their fleet averages up to 54.5mpg; a target that diesel is unlikely to help them meet given the terrible publicity that's followed the ongoing scandal of Volkswagen Group's emissions shenanigans.
Comment
Comment