Jau 71,5 už eurą ir 57,5 už dolerį. Jei taip ir toliau, nereikės jokių poros savaičių rubliui 60 pasiekti, bus jau sekančią .
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Sankcijų ir naftos kainų kitimo įtaka Rusijos ir kt. šalių ekonomikai (iki 2022.02)
Collapse
X
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąJau 71,5 už eurą ir 57,5 už dolerį. Jei taip ir toliau, nereikės jokių poros savaičių rubliui 60 pasiekti, bus jau sekančią .
Žlunga ne tik rublis, bet ir Norvegijos krona - per metus nuvertėjo 25%. Norvegijos CB reakcija į tai lygiai priešinga nei Rusijos - sumažinta palūkanų norma.Paskutinis taisė Tomas; 2014.12.12, 13:12.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąFaberge kiaušiniai yra "rusiško" dizaino?
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąO tai kas ir kur juos gamino?
Beje, šitie Kremliaus bokštai yra Marco Ruffo, Pietro Antonio Solari, Aloisio da Milano ir t.t. kūriniai. Pačias plytas klojo gal ir rusų statybinkai, to niekas neginčyja.
"Žigulius" (FIAT-124) irgi gamino ne Italijoje!
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKam vėl meluojat? Pardavimus imat 2013 m., o gamybą neaišku kelintų.
Pernai surinkta apie 25,000, bet planuojama didinti gamybą iki realių poreikių.
http://wardsauto.com/europe/bmw-inve...ction-capacity
Vienaip ar kitaip, jau artėjam prie tikrų faktų, kurie rodo, kad bent pusė Rusijoje parduodamų BMW nėra Rusijoje surinkti. Aš jau nekalbu apie kitas brangesnes (vokiškas) markes, kurių gamyba Rusijoje arba iš viso neegzistuoja (Porsche, Mercedes-Benz), arba yra mažiau išvystyta (VW/Audi), nei BMW gamyba.
Taigi diskusiją dėl to, kad Rusija neva tai 'pati pasigamina' vokiškus automobilius ir dėl to neturės pasekmių dėl krentančio rublio kurso ties tuo galime ir užbaigti
O diskusiją dėl tarifų ir ar iš tikrųjų Rusijoje surinktiems importiniams auomobiliams (ypač - prabangiems automobiliams) taikomas lygiai toks pats mokestinis statusas kaip ir rusiškoms markėms - ir ar/kaip tas mokestinis statusas lemia konkrečios markės kainų politiką - palikime kitam kartui, nes dabar neturiu laiko tam.Paskutinis taisė nomad; 2014.12.12, 14:24.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Na va. Nafta per savaitę nukrito nuo 69 iki 62, medinukai puvo dar greičiau nuo 52,5 iki >58, ypač šiandien. Gražu darosi visai. Gal geriau būtų kad ne taip greitai kristų, bet svarbu stabiliai šia teisinga kryptimi kuo ilgiau, kad per smegenis chuilostano zombiams kuo labiau trenktų betikint putlerio paistalais, kad tai labai gerai, kad už tas pačias žaliavas gauna dabar daugiau medrublių.
Gaila negaliu 58gr įkalti (praėjusį šeštadienį buvo 50 už medinukus), reikės dar vairuoti. Bet vis tiekNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
/\ Jo jo, ant tiek tvarkoje kad net Dūmos narys, saugumo ir antikorupcijos komiteto narys pasiūlė keisti rublį kokia nors nauja valiuta :-) Atseit nuo to ekonomika ženkliai pagerės atseit reikia suprasti.
http://lenta.ru/news/2014/12/11/rouble/
Nervai pradeda nelaikyti, kai 11% per savaitę krenta, iki tol 10% per mėnesį krito. Viso jau 66% nuo rugpjūčio pradžios.
Beje, kodėl sprendi kad esu konservatorių gerbėjas? Iš nevilties dėl 30 rublių kurso ar sapnuose išvydai? Jei taip įdomu tai nesu tiesioginis jų rinkėjas. Bet tikrai ne paksiaus ar viktoro gerbėjas.Paskutinis taisė Arunasx; 2014.12.12, 21:08.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąIš kur 25,000, kai paties duotoje nuorodoje parašyta 20,000?
Vienaip ar kitaip, jau artėjam prie tikrų faktų, kurie rodo, kad bent pusė Rusijoje parduodamų BMW nėra Rusijoje surinkti. Aš jau nekalbu apie kitas brangesnes (vokiškas) markes, kurių gamyba Rusijoje arba iš viso neegzistuoja (Porsche, Mercedes-Benz), arba yra mažiau išvystyta (VW/Audi), nei BMW gamyba.
Taigi diskusiją dėl to, kad Rusija neva tai 'pati pasigamina' vokiškus automobilius ir dėl to neturės pasekmių dėl krentančio rublio kurso ties tuo galime ir užbaigti
O diskusiją dėl tarifų ir ar iš tikrųjų Rusijoje surinktiems importiniams auomobiliams (ypač - prabangiems automobiliams) taikomas lygiai toks pats mokestinis statusas kaip ir rusiškoms markėms - ir ar/kaip tas mokestinis statusas lemia konkrečios markės kainų politiką - palikime kitam kartui, nes dabar neturiu laiko tam.
Comment
-
Tiesioginės logikos nėra skaičiuoti skirtumą tarp naftos kainos USD ir rublio, bet kai buvo prieš 4 mėnesius nafta 105 o rublis 35, 105-35=70, o dabar beliko 3,5 tai įdomiai atrodo.
Nors putleris ir sako kad gal visai gerai kad už žaliavas daug medinukų gauna, bet kodėl tada apsisukę kaltina atseit pindosus amerikonus kad jie įtakojo rublio žlugdymą? Juk gyvenk ir džiaukis, galėtų patys devalvuoti rublį, dar geriau būtų pagal putlerio logiką. Tik kažkaip nei viena valstybė to iš didelės laimės nedaro. Aišku Tomas pasakys kad viskas čia gerai ir įtakos chuilostano ekonomikai nėra. Rezervai begaliniai, tik neaišku kodėl į balą išmetė CBR min 5,5 mljrd USD per 11 dienų kurie padeda kaip nabašnikui ramunėlių kompresas.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Nu tai tik paneigia Tomo pučiamą (ir kai kurių statistikos mėgėjų čia puoselėjamą) mitą apie 'Rusijos pasigaminimą automobilių patiems'. BMW atveju lokalizacija yra aiškiai žemiau 50%, jau nekalbant apie kitas brangias (vokiškas) markes.
Renault Loganus ar Chevrolet Niva gal ir įpirks dabar rusai, bet tik ne vokiškas. Koks rublio kritimo gėris ...Paskutinis taisė nomad; 2014.12.13, 01:54.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąNu tai tik paneigia trol-Tomo pučiamą (ir kai kurių statistikos mėgėjų čia puoselėjamą) mitą apie 'Rusijos pasigaminimą automobilių patiems'. BMW atveju lokalizacija yra aiškiai žemiau 50%, jau nekalbant apie kitas brangias (vokiškas) markes.
Renault Loganus ar Chevrolet Niva gal ir įpirks dabar rusai, bet tik ne vokiškas. Koks rublio kritimo gėris ...
Comment
-
Na iš konkrečių faktų realiai matosi, kad netgi vietinis importinių markių surinkimas nepadeda, kai valiutos kursas krenta - visos kainos kyla, įskaitant netgi Rusijoje labiausiai lokalizuotų brandų.
Čia kainų variacija per gruodį ...
Chevrolet, которая подняла цену восьми моделей на 7,9–15,3%, китайская Great Wall – пяти моделей на 2,1–11,6%, английская Mini – на 4,5–21,7%. Mercedes-Benz увеличил цены на весь модельный ряд на 2,3–10,8%. Так же поступил Opel, компания подняла цены на 4,9–27,5%.
Средний уровень коррекции был у японской Honda, производитель поднял цены на CR-V, Pilot Crosstour и Civic 4d на 4,2–9%. Примерно в таком же диапазоне поднял цену американский Jeep на Compass, Cherokee, Grand Cherokee и Wrangler.Paskutinis taisė nomad; 2014.12.13, 01:49.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Tomai, kaip taip gali būti, kad Rusijoje ne tik importiniai produktai, bet ir vidaus paslaugų kainos auga kaip ant mielių, rubliui krintant? Nesąmonė kažkokia ...
Praėjusią savaitę Valstybės dūmos narys Nikolajus Valujevas žiniasklaidai pareiškė, kad asmenys, sugalvoję 43 proc. padidinti kainas už keltuvus slidinėjimo trasose, turėtų būti nubaustiPaskutinis taisė nomad; 2014.12.13, 19:13.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąTomai, kaip taip gali būti, kad Rusijoje ne tik importiniai produktai, bet ir vidaus paslaugų kainos auga kaip ant mielių, rubliui krintant? Nesąmonė kažkokia ...
Apskritai apie ką kalba? Buvo išsakyta nuomonė, kad automobiliai Rusijoje pabrango 40%, dėl rublio kurso kritimo. Faktai rodo, kad nepabrango. Ar pabrangs? Gali būti. Kiek? Vargu ar kas gali pasakyti, nes rublio kursas lyginant su $ ir € labai koreliuoja su naftos kaina $/bbl, kurią nustato toks barzdotas dėdė su chalatu ir skara gyvenantis dykumoje. Vargu ar kas nors iš čia esančių žino to dėdės planus.
Dar buvo išsakyta nuomonė, kad prekė eksporto rinkoje iš principo negali kainuoti pigiau, nei kilmės šalyje. Čia apskritai nėra ką komentuoti.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąDar buvo išsakyta nuomonė, kad prekė eksporto rinkoje iš principo negali kainuoti pigiau, nei kilmės šalyje. Čia apskritai nėra ką komentuoti.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąApskritai apie ką kalba? Buvo išsakyta nuomonė, kad automobiliai Rusijoje pabrango 40%, dėl rublio kurso kritimo. Faktai rodo, kad nepabrango.
O kalbant apie eksportą, kalbama buvo ne apie 'principą' ir 'prekes', o automobilius ir mokesčių sudedamąją dalį jų komercinėje kainoje. Automobilis importo šalyje negali kainuoti pigiau, jei tarp šalių nėra laisvos prekybos, o dar papildomai yra krūva papildomų tarifų/apribojimų, kaip kad ES ir Rusijos prekybos atveju. Tą biurokratinių apribojimų kainą galų gale sumoka ne kas kitas, o vartotojas - šiuo atveju, Rusijos pirkėjas. Tai elementarus aritmetinis ABC, su kuriuo keista, kad kažkas galėtų ginčytis.
Pagaliau buvo paneigti tavo argumentai dėl to, kad Rusija pasigamina pati vokiškus automobilius - visų pirma, nepasigamina ir lokalizacijos procentas nė iš tolo nepadengia nė pusės metinių pardavimų Rusijoje skaičių (BMW atveju, su kitais vokiškais brandais - tuo labiau). Antra, net ir esant aukštam lokalizacijos lygiui (Rusijoje surenkamiems Chevrolet, Renault etc.), faktas yra tas, kad jų komercinės kainos rubliui krentant šoka beveik lygiai taip pat, kaip ir nelokalizuotų brandų. Explain that ...Paskutinis taisė nomad; 2014.12.14, 02:28.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
Comment