Parašė senasnamas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Sankcijų ir naftos kainų kitimo įtaka Rusijos ir kt. šalių ekonomikai (iki 2022.02)
Collapse
X
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąReikėtų nepamiršti, kad Rusija dujas ir naftą parduoda už dolerius. Tai jei rublis nuvertėja, valdžiai nereikia net griebtis kažkokų papildomų spausdinimų - už tą patį gautą dolerių kiekį išeina didesnis rublių skaičius. Pensijas galima didinti .
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąSenasnamas ir (ko gero, jo slaptas sūnus) Tomas
čia bando įrodyti, kad devaluacija ne problema, nes žmonės gaunantys nuvertėjusius pinigus to nesupranta. Aš manau ties tuo diskusiją su jais reiktų ir baigti ...
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąSenasnamas ir (ko gero, jo slaptas sūnus) Tomas
čia bando įrodyti, kad devaluacija ne problema, nes žmonės gaunantys nuvertėjusius pinigus to nesupranta. Aš manau ties tuo diskusiją su jais reiktų ir baigti ...
Ne šiaip prieš kelias dienas dėjau nuorodą į Bank of England pamokėlę apie pinigus. Ir ne šiaip sakiau, kad jos vis tiek niekas neskaitys - nes čia visi rašytojai, o ne skaitytojai. O šiaip - plaukiojantis valiutos kursas nereiškia vien tik pastovaus nuvertėjimo. Ir bet kuriuo atveju jis leidžia vyriausybei labiau susikoncentuoti į vidaus ekonomikos klausimų sprendimą.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKodėl dauguma valstybių stengiasi palaikyti kuo mažesnį valiutų kursą, kad eksportas išliktų kuo konkurencingesnis? Netgi toks ekonominis terminas yra atsiradęs - valiutų karai.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKodėl dauguma valstybių stengiasi palaikyti kuo mažesnį valiutų kursą, kad eksportas išliktų kuo konkurencingesnis? Netgi toks ekonominis terminas yra atsiradęs - valiutų karai.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąNe daugelis, bet keletas, kurios yra priklausomos nuo eksporto ir eksportuoja ne žaliavas, bet pramonės produkciją. Pvz Rusija, leidžia savo užsienio valiutos rezurvus, kad tik palaikytų kirviu į dugną krentantį rublio kursą.
Ko Rusija nenori, tai staigaus rublio smukimo. Nes tai sukeltų paniką kurios niekam nereikia.
Comment
-
Neblogas straipsnis, nors ir daugiau spėliojimai, tačiau pati hipotezė labai įdomi. Saudo Arabija nekenčia Rusijos ir galėtų nusmukdyti naftos kainas (beto Rusijos dujų kainos pririštos prie naftos kainų) - tai būtų paskutinė vinis į Rusijos ekonomikos karstą, ypač tokiu metu, kai Rusijos ekonomika buksuoja jau antrus metus iš eilės, investuotojai bėga iš šalies ir jokiomis reformomis net nekvepia. Tai tikriausiai nuverstų ir patį Putino rėžimą.
JAV ir arabų susitarimai Kremliui skamba kaip laidotuvių varpai
Comment
-
Rusijos ekonomikai pareina šxxxa - geras staipsnis apie Gazpromą ... O ir šiaip apie tai, kas atsitinka, kai ekonomikoje dominuoja valstybės valdomos įmonės ...
Rrusijos ekonominė krizė Lietuvai atsilieps, aišku, bet tikiuosi pirmoje eilėje privers visus kaikarius ir pieno žvaigždes persiorientuoti į kitas rinkas - kad ir Ukrainą.Paskutinis taisė nomad; 2014.04.04, 00:36.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąRusijos ekonomikai pareina šxxxa - geras staipsnis apie Gazpromą ... O ir šiaip apie tai, kas atsitinka, kai ekonomikoje dominuoja valstybės valdomos įmonės ...
Rrusijos ekonominė krizė Lietuvai atsilieps, aišku, bet tikiuosi pirmoje eilėje privers visus kaikarius ir pieno žvaigždes persiorientuoti į kitas rinkas - kad ir Ukrainą.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai čia tik akcijų kurso smukimas. Įtaka realiai šio sektoriaus ekonomikai nedidelė.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Į Krymą 2013 m. atvyko 5,9 mln. turistų - 51,7% iš Ukrainos ir 40,2% iš Rusijos
Geležinkeliais atvyko apie 4 mln. turistų (68%)
http://kommersant.ru/doc/2431511
Rusijos transporto ministerijoje svarstoma, kaip organizuoti keleivinį susisiekimą geležinkeliais tarp Rusijos ir Krymo per Kerčės sąsiaurį. Nuo 6 dešimtmečio vidurio iki 1987 m. Kerčės sąsiauryje veikė keleivinis geležinkelio susiekimas tarp stočių Krym ir Kavkaz, po to nebuvo jokio susiekimo geležinkeliu, nes susidėvėjo keltai. 2004 m. atnaujintas tik krovininių vagonų pervežimas.
Dabar Rusijos transporto ministro pavaduotojas siūlo tokius variantus:
По словам заминистра транспорта РФ Виктора Олерского,
"один из вариантов - на поезде доехать до Крымска, пересесть на автобус, на автобусе доехать 90 км до паромной переправы - порт "Кавказ" - выйти из автобуса и вместе с автобусом переправиться на тот берег.
Еще один вариант: доехать поездом до Анапы, пересесть на катамаран и доехать до Керчи".Paskutinis taisė Romas; 2014.04.06, 22:09.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąAlkoholikas Bačiulis komentuoja ekonomiką - nenuostabu, kad visas straipsnis tik kliedesiai.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąUžtektų naftos barelio kainai nusileisti iki 80 USD ir išsilaikyti ten bent 3 mėnesius, ir Rusijos biudžetas bus stipriai deficitinis. Tikrai nerealu?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNebus, reiktų, jog nukristų bent iki 50$ ir tokios kainos pasilaikytų bent kelis metus. 2008 net iki 35$ nukritusios kainos buvo ir nieko blogo neatsitiko.
O šiaip Rusijos biudžetas (pernai) buvo subalansuotas kažkur ties 90 USD už barelį + daryta prielaida, kad dujų kainos toliau nekris. Taigi 85 USD naftos kainos kelis mėnesius užtektų nemažam skausmui. Šalia to, Gazpromo pelnas (t.y. 20% Rusijos biudžeto įplaukų šaltinis) šiemet nu niekaip nebus toks kaip pernai ...Paskutinis taisė nomad; 2014.04.06, 22:12.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąUžtektų naftos barelio kainai nusileisti iki 85 USD ir išsilaikyti ten bent 3 mėnesius, ir Rusijos biudžetas bus stipriai deficitinis. Tikrai nerealu?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
Comment