Tomas yra ir visada buvo už laisvai plaukiojantį valiutos kursą ir JAV tipo monetarinę politiką. Visos, ekonomikos temoje, žinutes tik apie tai. Tai taip akivaizdu. Tik kad sutampa su Rusijos bandymais tą patį įgyvendinti. Kodėl taip parašiau, kad diskusijos nepetraukinėtumėte
Tikiuosi, taip ir padarys. Rusija žuvį gaudo Ramiajam vandenyne. Dabar kažkoks durnius Dūmoje sugalvojo, kad nėr čia ko tą žuvį pardavinėti japonams, geriau traukiniais vežt į Maskvą. Kai tie traukiniai pasieks Maskvą, gyventojai apie atvažiavusią žuvį galės sužinoti iš kvapo.
Tikiuosi, taip ir padarys. Rusija žuvį gaudo Ramiajam vandenyne. Dabar kažkoks durnius Dūmoje sugalvojo, kad nėr čia ko tą žuvį pardavinėti japonams, geriau traukiniais vežt į Maskvą. Kai tie traukiniai pasieks Maskvą, gyventojai apie atvažiavusią žuvį galės sužinoti iš kvapo.
Iš kur būtų kvapas? - Žuvį vistiek veža refrižeratoriais, ten ji ilgai negenda.
Kai pagalvoju, kiek kainuos pervežti tą žuvį nuo Ramiojo vandenyno pakrantės iki vakarinių pakraščių... Nuo Chabarovsko iki Maskvos - 6 dienos traukiniu (prekiniu ko gero dar ilgiau). 8000 km... Su jų tvarka, patikima techika ir papročiais, tai kažkur ties Omsku jau pusė bus pavogta, o kita pusė sugedusi.
Kai pagalvoju, kiek kainuos pervežti tą žuvį nuo Ramiojo vandenyno pakrantės iki vakarinių pakraščių... Nuo Chabarovsko iki Maskvos - 6 dienos traukiniu (prekiniu ko gero dar ilgiau). 8000 km... Su jų tvarka, patikima techika ir papročiais, tai kažkur ties Omsku jau pusė bus pavogta, o kita pusė sugedusi.
Kas liečia atstumą - Lietuvos parduotuvėse pardavinėja žuvį ne tik iš Baltijos, bet ir iš tolimesnių vandenų.
Tai, kad 70% pagautos žuvies parduodavo Kinijai, Japonijai ir P. Korėjai, turi labai stiprų ekonominį pagrindą. Į Maskvą paprasčiau yra atgabenti žuvį iš Atlanto vandenyno nei iš Ramiojo vandenyno.
Tai, kad 70% pagautos žuvies parduodavo Kinijai, Japonijai ir P. Korėjai, turi labai stiprų ekonominį pagrindą. Į Maskvą paprasčiau yra atgabenti žuvį iš Atlanto vandenyno nei iš Ramiojo vandenyno.
Mažiau atlantinės žuvies bus vežama į Rusiją, daugiau bus parduodama Lietuvoje, Lietuvoje dėl to gali sumažėti kainos. Kokios problemos? - tegul veža.
Tai, kad 70% pagautos žuvies parduodavo Kinijai, Japonijai ir P. Korėjai, turi labai stiprų ekonominį pagrindą. Į Maskvą paprasčiau yra atgabenti žuvį iš Atlanto vandenyno nei iš Ramiojo vandenyno.
Kai pagalvoju, kiek kainuos pervežti tą žuvį nuo Ramiojo vandenyno pakrantės iki vakarinių pakraščių... Nuo Chabarovsko iki Maskvos - 6 dienos traukiniu (prekiniu ko gero dar ilgiau). 8000 km... Su jų tvarka, patikima techika ir papročiais, tai kažkur ties Omsku jau pusė bus pavogta, o kita pusė sugedusi.
Kol kas dar neteko atidaryti ikrų, kurie būtų sugedę.
Kol kas dar neteko atidaryti ikrų, kurie būtų sugedę.
Tai pas mus gi šviežių ikrų neparduoda
Žuvis iš Tolimųjų Rytų važiuoja, bet palyginti mažais kiekiais, vagonais-šaldytuvais maždaug 2 savaites iki Pamaskvės.
Ačiū dievui. Užteks mums mokėti už eksportą, vietinėje rinkoje padidintomis kainomis. Ir šiaip ta tryda su tais embargais jau atsibodo, gali eiti na.. visam laikui.
Comment