Būtų paprasčiau jei šalis nebūtų tokia priklausoma nuo produkcijos iš vakarų, bet tokiam persiorentavimui daug laiko, kapitalo ir žinių reikia. Nei vieno iš trijų nėra. Tuo labiau, kad ir laikai ne tie, kad galėtum atsitvėręs nuo viso pasaulio gyventi, negrįždamas pagal gyvenimo standartus į sovietinius laikus.
Ten ne tik šito nėra. Nėra jokios darbo kultūros. Rusams nieko nereiškia varžtus sukalti plaktuku. Nėra jokio grožio pojūčio, per ištisus šimtmečius. Pažiūrėkit, ar yra tekę matyti nors vieną grynai rusišką gražaus dizaino gaminį? Nėra tos tradicijos, kaip pavyzdžiui Italijoje. Be vakarų jie absoliučiai nieko negali, nebent didelėm serijom tankus kepti. Jei ką geresnio karinė pramonė padaro, tai beveik viskas vogtos technologijos.
Vokietijoje X3 kainuoja nuo €37600, Rusijoje nuo 1950000RUB, kas atitinka ~€28600.
O kiek pridėjus PVM, muitą ir akcizą? Ar tau dašunta, kad pasirašant naujo automobilio pirkimo kontraktą pirkėjui Rusijoje jis kiekvieną kartą bus formaliai importuojamas iš Vokietijos į Rusiją?.. Pats bandymas įrodyti, kad šalyje, importuojančioje vokišką automobilį ir taikančioje papildomus tarifus ES prekėms, nežiūrint šių prekybos apribojimų galutinė komercinė to automobilio kaina gali būti žemesnė nei jo kilmės šalyje rodo tam tikrą delusion laipsnį, kuris netgi pagal tavo kliedėjimo standartus yra išskirtinis ... Čia tas pats kas įrodinėti, kad Malaizijoje Adidas kedus galima legaliai nusipirkti po 2.5 EUR dėl to, kad juos ten suklijuoja ir tokia yra jų 'savikaina' ...
P.S. Nereikia painioti naujų automoilių rinkos su second-hand/seno inventoriaus rinka, kur rublio kurso kritimas gali turėti laikinų teigiamų pasekmių automobilių kainoms EUR išraiška.
O kiek pridėjus PVM, muitą ir akcizą? Pats bandymas įrodyti kad šalyje, importuojančioje vokišką automobilį (o pasirašant naujo automobilio pirkimo kontraktą pirkėjui Rusijoje jis kiekvieną kartą bus formaliai importuojamas iš Vokietijos į Rusiją...) ir taikančioje papildomus tarifus ES prekėms, nežiūrint šių prekybos apribojimų galutinė komercinė to automobilio kaina gali būti žemesnė nei jo kilmės šalyje rodo tam tikrą delusion laipsnį, kuris netgi pagal tavo kliedėjimo standartus yra išskirtinis ...
Čia tas pats kas įrodinėti, kad Malaizjoje Adidas kedus galima legaliai nusipirkti po 2.5 EUR dėl to, kad juos ten suklijuoja ir tokia yra jų 'savikaina' ...
Koks dar importas ir muitai? Pvz. BMW ir Audi visi populiariausi modeliai surenkami vietoje. Kiek gera surinkimo kokybė, kitas klausimas, bet nereiktų tokių pievų rašinėti.
/\ Prie ko čia surinkimo vieta? Arba elementariai nesusigaudai kaip vyksta tarptautinė prekyba, ar apsimeti? Vietinėje rinkoje gamintojas investuoja kad sumažintų gamybos kaštus ir tuo pačiu padidintų maržą, o ne kad numestų komercinę taip pagaminto produkto kainą gaminančios šalies piliečiams ...
/\ Prie ko čia surinkimo vieta? Arba elementariai nesusigaudai kaip vyksta tarptautinė prekyba, ar apsimeti? Vietinėje rinkoje gamintojas investuoja kad sumažintų gamybos kaštus ir tuo pačiu padidintų maržą, o ne kad numestų komercinę taip pagaminto produkto kainą gaminančios šalies piliečiams ...
Pats nelabai susigaudote, kedai gaminami ten, kur pigiau ir eksportuojami į visas pasaulio šalis už rinkos kainą, tuo tarpu automobiliai šiuo atveju gaminami ten, kur pardavinėjami, niekas Avtotor'ų surenkamų BMW nepardavinėja Vokietijoje ar Lietuvoje, aišku skiriasi kokybė, bet kaina taip pat, plius gamyba kuria bvp, darbo vietas ir visą kitą. Muitai tam ir įvedami, kad gamyba būtų toje šalyje, kur prekiaujama.
/\ Matau, kad neverta net pradėti kalbėti apie tai, kaip skaičiuojami tarifai ... Tai bent išsiaiškinkim, kuriuos ten tiksliai BMW modelius surenka Rusijoje (Kaliningrade)? Vienos rankos pirštų pakaks, įtariu.
There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
/\ Matau, kad neverta net pradėti kalbėti apie tai, kaip skaičiuojami tarifai ... Tai bent išsiaiškinkim, kuriuos ten tiksliai BMW modelius surenka Rusijoje (Kaliningrade)? Vienos rankos pirštų pakaks, įtariu.
Aiškiai parašyta, nesupranta, kam paprasčiausiai meluoti faktus?
BMW 3 Series Sedan, BMW 5 Series Sedan, BMW 7 Series, BMW X1, BMW X3, BMW X5, BMW X6,
Kam vėl meluojat? Pardavimus imat 2013 m., o gamybą neaišku kelintų.
Pernai surinkta apie 25,000, bet planuojama didinti gamybą iki realių poreikių.
BMW, together with its partner Avtotor, Russia's second-largest volume auto maker, is conducting negotiations with the government on the joint assembly of up to 50,000 cars annually at Avtotor’s Kaliningrad plant.
/\
Kad nesukelkt panikos reikia paminėti, kad čia WTI kaina . Brent, kuri jau priimta naudoti kaip atskaitos tašką pasaulinėje rinkoje nors ir ne tiek daug kaip WTI vakar smuko, bet taip pat penkių metų žemumose - $63,5 .
Kainininke parašyta Розничная цена. Pagal wikipediją:
Розничной называется цена, которая устанавливается на товар, продаваемый в личное потребление в малых количествах. В соответствии с государственным стандартом ГОСТ Р 51303-99 розничная цена определена как цена товара, реализуемого непосредственно населению для личного, семейного, домашнего использования по договору розничной купли-продажи. Розничные цены включают издержки производства и обращения, прибыль предприятий, налоги и складываются с учётом ситуации на рынке.
T.y. mokesčiai įskaičiuoti.
Ar tau dašunta, kad pasirašant naujo automobilio pirkimo kontraktą pirkėjui Rusijoje jis kiekvieną kartą bus formaliai importuojamas iš Vokietijos į Rusiją?.. Pats bandymas įrodyti, kad šalyje, importuojančioje vokišką automobilį ir taikančioje papildomus tarifus ES prekėms, nežiūrint šių prekybos apribojimų galutinė komercinė to automobilio kaina gali būti žemesnė nei jo kilmės šalyje
Vis tik pardavimo kainą skirtingose rinkose nustato ne Tamstos fantazijos, o tos konkrečios rinkos sąlygos.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Gal prieš porą savaičių Putnias buvo sukvietęs savo atsakingus už ekonomiką, prašė situacijos įvertinimo, prognozės ir ką daryti.
Gavo atsakymą, kad yra blogai, bus dar blogiau, o situaciją galėtų pakeisti nebent tam tikri politiniai sprendimai. Tai liepė sudaryti 10 metų planą, kaip gyventi prie pesimistinio scenarijaus.
Šiaip tai dar net Vladimiras Spiridonovičius tuo metu gimęs nebuvo, kur jau ten Vladimirui Vladimirovičiui... Šito daikčiuko autorius spėjo pabėgti paskutiniu diplomatiniu traukiniu į Rygą, mirė po poros metų Šveicarijoje, taip ir neatsigavęs, kad bolševikai viską iš jo atėmė.
Comment