Naujų automobilių kainos rubliais nebuvo peržiūrėtos dar arba tai padaryta mažesne procentine išraiška nei šalyje siaučianti infliacija, galbūt dealeriai dar turi automobilių, kurie buvo užsakyti ankščiau, geresnėmis sąlygomis, o tokiu atveju žinoma, kad stambūs pirkiniai griebiami, prieš tikintis ženklaus jų pabrangimo.
Jei įvertinsim dar tai, kad tarkim tikimasi didelės infliacijos ateityje, tie prabangūs Porsche pirmus kelis metus gali praktiškai nenuvertėti, skaičiuojant rubliais. Čia aišku, jei rinka tokiom prabangos prekėm vis dar bus po tų poros metų. Vos ne investicija .
Kaip bebūtų, niekas automobilių į minusą nepardavinės, kainos turės pasivyti, už naujai užsakomus Porsche dealeriai jau gerokai brangesniu euru atsiskaityti turės ir tokių kainų, kokios yra dabar ilgai nebus. O joms pakilus ir visiems, kuriems reikėjo ir nelabai jau nusipirkus, pardavimai turėtų stoti visai.
Perkant importuotą produkciją didžioji dalis pinigų yra konvertuojami į užsienio valiutą ir taip dar numušamas rublio kursas.
Nežinau kaip dėl Porsche, bet Audi, BMW, Mercedes yra surenkami Rusijoje ir pardavinėjami už rublius. Tad jei automobiliai brangsta lėčiau nei brangsta doleris, reiškia galima daugiau auto prisipirkti. Rusijos visos pajamos už naftos, dujų ir kitų iškasenų eksportą gaunamos doleriais, ne rubliais.
Nežinau kaip dėl Porsche, bet Audi, BMW, Mercedes yra surenkami Rusijoje ir pardavinėjami už rublius. Tad jei automobiliai brangsta lėčiau nei brangsta doleris, reiškia galima daugiau auto prisipirkti. Rusijos visos pajamos už naftos, dujų ir kitų iškasenų eksportą gaunamos doleriais, ne rubliais.
Mercedes kiek žinau nesurinkinėja automobilių rusijoje. BMW - taip, bet jų pardavimai neauga, kaip kad Porsche ir Lexus. Dėl Audi ir Lexus gamybos neesu tikras, bet bent jau Poršai visi Vokietijoje surenkami.
O Štutgarte jiems reikia eurų už jų Poršus, o ne rublių, todėl dyleriam reikės valiutos asiskaityti už prekes.
Pajamas gaunantiems doleriais gyvenimas rusijoje gal net ir gerėja, bet matyt visi puikiai supranta kiek ten tokių yra.
Užsienietiškos markės daugiausia surenkamos iš importuotų dalių, kurios dėl logistikos kaštų yra santykinai brangesnės. Ir net vietinės gamybos tinkamoas kokybės dalys yra brangesnės. Bet tai jau kita tema.
O Štutgarte jiems reikia eurų už jų Poršus, o ne rublių, todėl dyleriam reikės valiutos asiskaityti už prekes.
Baikit juokus, čia ne Gariūnai. Kokiame nors Magnitogorske sėdintis VW dileris su Volfsburgu apskritai nebendrauja ir eurų nė nemato. Tokios pasaulinės korporacijos kaip automobilių gamintojai turi savo vidinius "iždus", nuosavus bankus ir darbas skirtingomis valiutomis jiems tėra nyki kasdienybė.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Baikit juokus, čia ne Gariūnai. Kokiame nors Magnitogorske sėdintis VW dileris su Volfsburgu apskritai nebendrauja ir eurų nė nemato. Tokios pasaulinės korporacijos kaip automobilių gamintojai turi savo vidinius "iždus", nuosavus bankus ir darbas skirtingomis valiutomis jiems tėra nyki kasdienybė.
Darbas skirtingomis valiutomis yra nyki kasdienybė tik tada, kai jų kursai nekrenta po 20% kas mėnesį. Čia jau nykia kasdienybe niekaip nepavadinsi, visi sėdi įsitempę ir kasdien skaičiuoja kaip neprarast labai daug pinigų.
Baikit juokus, čia ne Gariūnai. Kokiame nors Magnitogorske sėdintis VW dileris su Volfsburgu apskritai nebendrauja ir eurų nė nemato. Tokios pasaulinės korporacijos kaip automobilių gamintojai turi savo vidinius "iždus", nuosavus bankus ir darbas skirtingomis valiutomis jiems tėra nyki kasdienybė.
Taip, jis neturi tiesioginių kontaktų su Folksvageno gamykla, bet turi kontaktus su tų mašinų importuotojais. Ir jeigu importuotojas už kokiį nors Golfą prieš pusmetį iš dilerio prašė X rublių, dabar jis iš jo prašo 1.4X rublių.
Jau beveik matau, kaip folksvagenas ir kiti pakuojasi daiktus ruošdamiesi dingti iš Rusijos ...
Taigi jūs ką tik sakėte, kad jokių Volkswagen'ų ten su žiburiu nesurasi
Yra prekė, yra kaina, nori - pirk, nori - ne.
Įtariu, kad VW automobiliai net ir Šiaurės Korėjoje sėkmingai važinėja
Nežinau kaip dėl Porsche, bet Audi, BMW, Mercedes yra surenkami Rusijoje ir pardavinėjami už rublius
Kiek kiekvienos tų markių modelių yra (pilnai) surenkama Rusijoje, ir kokią tai turi įtaką jų kainoms vietinėje rinkoje, turint omeny, kad beveik visos detales importines? Neklausyk tos Putino propagandos, o geriau pasitikrink faktus, nes tokia logika vadovaujantis galima teigti, kad 'visus Bmw' gamina ir Austrija, ir Indonezija, ir JAV, ir dar krūva valstybių ...
Pakartosiu faktą, kuris kaip ne keista yra dar ne visiems suprantamas - Rusija yra automobilius už valiuta importuojanti valstybe, isskyrus VAZ aisku ...
O šiaip ši diskusija beprasmiškai stimuliuojama vieno visiems mums žinomo trolio, ir vietoj kibdami ant jo kabliuko, geriau nueikim i BMW saita ir pažiūrėkime, kokia komercinės X3 ar X5 kainos paklaida Vokietijoje ir Rusijoje?
Vokietijoje X3 kainuoja nuo €37600, Rusijoje nuo 1950000RUB, kas atitinka ~€28600.
Dar palyginimui - X serijos tėviškėj, JAV, kukliausias X3 kainuoja $38,500 (atitinka €31000), tuo tarpu analogiškas Vokietijoj ~€48000, Rusijoj 2112000RUB (irgi ~€31000) ...
Comment