O ką jus galvojate apie tokias sankcijas Putinui? - jeigu Rusijos lėktuvas buvo nuskridęs į Simferopolį, jam bus draudžiama įskristi į Lietuvos oro erdvę 6 mėnesius (net jeigu tas lėktuvas buvo parduotas kitai aviakompanijai). Šiuo atvėju Lietuva turi didelį pranašumą prieš kitas ES šalis - Rusija negalėtu atsakyti analogišku banu Lietuvos aviakompanijoms.
Rusija negalėtu atsakyti analogišku banu Lietuvos aviakompanijoms.
Rusija ir neatsakinėtų analogiškai, atsakinėtų kitais banais, kurių Lietuvos atžvilgiu turi ne vieną kišenėje. Lietuva viena pati neturėtų įvedinėti Rusijai sankcijų, bet turi užsiimti lobizmu vakaruose, kad jos būtų įvedinėjamos visų bendrai.
O jeigu tokį apribojimą įvestų dar Lenkija ir Latvija, tai Rusijos aviakompanijoms Europos rinka būtų, galima sakyti, prarasta.
Manau Europos avialinijos nenori prarasti Azijos rinkos vien dėl to, kad nubausti Rusiją, kad ji prarastų Europos rinką. Čia būtų tik šaudymas sau į kojas, nieko daugiau.
Užtat turi pas tuos verslininkus dirbančių darbuotojų, kurie nenori prarasti savo darbo vietų ar didesnių atlyginimų.
Taip-taip-taip, jau 4 metus tik ir girdime kaip vatenpropaganden pasakoja pasakas apie "sankcijos Rusijai smogė ES pramonei, žemės ūkiui, visi ES gyventojai nori jas panaikinti ir pan."
Auksciausios klases vadiiiba. Сбербанк зачистил аналитиков после скандала с "Газпромом"
С учетом всех сопутствующих расходов "Турецкий поток" обойдется в 21 млрд долларов, не окупится в ближайшие 50 лет и принесет "Газпрому" убыток в 13 млрд долларов, подчитал Фэк. "Северный поток - 2" обойдется в 17 млрд долларов, не окупится в ближайшие 20 лет и уменьшит стоимость "Газпрома" еще на 6 млрд долларов.
Сила Сибири", писали аналитики, будет стоить 54 млрд долларов, а ее чистый эффект на финансовый результат "Газпрома" составит минус 11 млрд долларов с учетом того, что контракт на поставку газа в Китай заключался, когда нефть стоила дороже 100 долларов за баррель и стал нерентабельным после обвала цен.
Rusijai gresia didžiuliai nuostoliai įvedus naujas taisykles, pagal kurias nuo 2020 m. bus reikalaujama naudoti švaresnius jūrinius degalus, nes didžiausias pasaulyje aukšto sieringumo naftos, kuria varomi laivai, eksportuotojas tokiems pokyčiams nėra pasirengęs
Naftos perdirbimo gamyklos visame pasaulyje sukandusios dantis ruošiasi šiai amžiaus pertvarkai, skirtai sumažinti laivų keliamą taršą. Kol gamyklos Europoje ir JAV Meksikos įlankoje deda visas pastangas ateityje tiekti švaresnį kurą, Rusijos bendrovės nedaro nieko. „Panašu, kad Rusijos naftos segmentas galiausiai patirs didžiulių finansinių nuostolių“, – teigia „IHS Markit Ltd.“ vyriausiasis tyrimų analitikas Aleksandras Ščerbakovas. Pasak jo, „jokių šansų, kad jie bus 100 procentų pasirengę“, kai įsigalios naujosios taisyklės, taigi sieros junginiais užterštą kurą Rusijai teks išparduoti su vis didesne nuolaida.
Tarptautinės jūrų organizacijos parengtos taisyklės, plačiau žinomos kaip „IMO 2020“, reikalauja, kad laivai naudotų mažai sieros turintį kurą arba įsirengtų skruberius, kurie pašalina teršalus iš išmetamųjų dujų. Taisyklės apriboja sieros kiekį iki 0,5 proc.: palyginimui, šiuo metu daugumoje pasaulio regionų šis rodiklis siekia 3,5 proc. Tai bloga žinia Rusijos naftos didmenininkams, kurie tiekia ir perdirba didelio sieringumo „Urals“ žaliavą. Europos naftos prekybos ir laivybos centre Roterdame 2019 m. gruodžio naftos tiekimo sutartys yra parduodamos 19,40 doleriais už barelį pigiau nei „Brent“ nafta. Tai daugiau nei tris kartus didesnė nuolaida, lyginant su 2018 m. lapkričio kainomis.
Vatnikai JAV obligacijų kiekį sumažino nuo 100 iki 14 mljrd $ ir smarkiai perka auksą. Nacionalinės gerovės fondas dabar yra ~75 mljrd $. Tačiau ekonomikoje stagnacijoje, augimas ~1%. Kaip sako patys, nes nėra proto: Ума маловато: почему золото России не поможет https://www.gazeta.ru/comments/2018/....shtml?updated
Comment