Kai rezervai pasibaigs, ekonomika jau pradės augti ir tie rezervai vėl pradės augti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Sankcijų ir naftos kainų kitimo įtaka Rusijos ir kt. šalių ekonomikai (iki 2022.02)
Collapse
X
-
Parašė Globalus Rodyti pranešimąKai rezervai pasibaigs, ekonomika jau pradės augti ir tie rezervai vėl pradės augti.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąLabai galimas daiktas, kad išties Maskvoje rimta gatvių rekonstrukcija vyksta. Galbūt Kremliaus supratimu ekonomikai gelbėjimosi ratą reiktų mesti ne per atlyginimų, pensijų kėlimą, kurias reikėtų mokėt ir po metų. o per tokį vienkartinį pinigų išmetimą į rinką, į infrastruktūrą, darbo vietas, į įspūdžio žmonėms sudarymą, kad miestas klesti. Bėda ta, kad tai veikiausiai didesniais mastais vykdoma tik Maskvoje ir tik centre. Kitas klausimas kada rezervai užsibaigs ir ar tai geriausias būdas skatinti ekonomiką - koncentruotis į parodomąsias akcijas, nei kad pagalbą verslui.
Šiaip tai, jei kam įdomu, tai SSC yra tema apie infrastruktūros projektus Maskvoje. Galbūt ten ne visus projektus parodo, bet bent jau dalį.
Дорожное строительство
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąŠiaip tai, jei kam įdomu, tai SSC yra tema apie infrastruktūros projektus Maskvoje. Galbūt ten ne visus projektus parodo, bet bent jau dalį.
Дорожное строительство
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNet keista, tokie gigantiški šešiolikaaukščiai, o automobilių aikštelės beveik tuščios.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąNa šiaip Maskvoj automobilių skaičius, tenkantis, 1000 gyv, berods yra mažesnis nei Vilniuje,По оценкам «Автостата» на начало 2014 года первое место занимал Приморский край с 572 автомобилями на 1000 человек, затем следуют также Камчатский край (458), Калужская (344), Московская (340), Калининградская (336), Псковская области (334), Карелия (329 авто/1000 чел.), Рязанская (312) и Тюменская области (312), а Москва опустилась на 10-е место (311).
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąKažkoks briedas, o ne straipsnis. Šiuo metu yra statoma gal 5-10 metro stočių, o ne 70.
Comment
-
Šia savaitę naftos gręžinių skaičius JAV išaugo 10 vienetų, o nuo birželio pradžios gręžinių skaičius išaugo 25 vienetais, nors palyginus su praėjusiais metais gręžinių skaičius sumažėjęs net tūkstančiu.
http://www.rbc.ru/economics/09/07/20...79473569f4c205
Įdomu ar gręžinių skaičiaus augimas reiškia, kad skalūnininkai dar labiau pasistūmėjo technologijose ir 50 dolerių už barelį juos tenkina ir jie grįžta į biznį?
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąNa ok, prašoviau su tuo skaičiumi. Bet tai vistiek ne 70.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu pridėti dar 31 centrinio geležinkelio žiedo stotį, kur eismas bus vykdomas metro principu (6-12 minučių intervalas, bendras bilietas), bus arti 70.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu pridėti dar 31 centrinio geležinkelio žiedo stotį, kur eismas bus vykdomas metro principu (6-12 minučių intervalas, bendras bilietas), bus arti 70.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąIš esmės tai taip, bet jei traukiniai ir dažnai važinės ir bus naudojamas bendras bilietas, vistiek miesto geležinkelis metro netaps
Bet apie techninius transporto aspektus geriau duskutuoti atitinkamoje temoje.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu pridėti dar 31 centrinio geležinkelio žiedo stotį, kur eismas bus vykdomas metro principu (6-12 minučių intervalas, bendras bilietas), bus arti 70.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąhttps://navalny.com/p/4967/ turbūt apie tą žiedą rašo (МКЖД - кольцевая железная дорога)? Rašo, kad kaina 236 mlrd rublių, otkatų turbūt apie 80 mlrd, o testuojant traukinys netilpo į platformą
Comment
Comment