Tuomet geriau joks. Iš tiesų iš visų dabartinių kandidatų nėra nei vieno tinkamo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
LR Prezidento rinkimai 2014
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJau geriau arogantiškas ir ciniškas, nei koks bailys, bėgantis nuo žurnalistų ir nesugebantis tiesiai į akis klausimus atsakyti, arba populistas, pataikaujantis runkelių elektoratui kaip daugiau ar mažiau daro visi kiti kandidatai, ypač Paulauskas.
Comment
-
Pamirštate svarbiausią dalyką - prezidento pagrindinės funkcijos yra užsienio politikos formavimas, ryšių palaikymas su kaimynais (ir ne tik), Lietuvos reprezentavimas.
A. Zuokas yra tas asmuo, kuris tinka būtent šiam vaidmeniui. Atrodo niekam nereikalingas žingsnis su šarvuočiu Vilniaus Gedimino prospekte, tačiau šis žingsnis apkeliavo aplink pasaulį "mažiau nei per 80 dienų". Kokia nauda? Zuokas tapo žinomas, ko pasekoje jam ir pavyksta pritraukti TUI į Vilnių. Ir tik nereikia sakyti, kad tai būtų pavykę kitiems merams.
Kažkas man atrašė, kad Zuokas vagia visas Vakarų šalių idėjas. C'mon, homies, gal visgi derėtų naudoti išsivysčiusių šalių geriausius pavyzdžius? Al1, kai kalba užeina apie viešąjį transportą, tai tu vis įrodinėji, kad Vakaruose nėra mikroautobusų ir tai gerai, tačiau kai kalba užeina apie A. Zuoko naudojamus geriausius tų pačių Vakarų pavyzdžius - baikim vogti jų idėjas? Dviveidiškumas akivaizdus.
Jeigu Zuokas taptų prezidentu, būtent jo dėka Lietuvą dar labiau žinos pasaulyje, nes jis galės susitikinėti su geriausių šalių prezidentais, o dėka savo charizmos juos paveikti. Mums nereikia "geležinio uždaro politiko", mes ne Šiaurės Korėja, mums reikia žmogaus, kuris būtų vienoje valtyje su žmonėmis, o ne sėdėtų vien savo kabinete, bijodamas iškišti nosį pro jo duris.
Kai Zuokas pasirodo Vilniaus gatvėse, sveikinasi pirmas vos ne su kiekvienu vilniečiu, ir, kas stebina, net paklausia "Kaip sekasi?". O ką kiti seimūnai arba merai? Jokio bendravimo su žmonėmis arba bendravimas per padėjėjus.
Galite mane keikti, galite vadinti kaip norite, tačiau faktas lieka faktu - mums kaip tik reikia gerų santykių su kaimynais (be abejo, tuoj atlėks Al1 ir išvardins mane Rusij... t.y. Lietuvos išdaviku).
Comment
-
Kas iš to, kad jis sveikinasi? Zuoko piaras ir nieko daugiau. Na nereikia kibti ant tokio pigaus jauko. Taip, iš visų šalių, ne tik Vakarų, mums reikia paimti tai, kas geriausia, kas mums naudingiausia. Kokius geriausius (Vakarų ir kodėl tik Vakarų?) pavyzdžius įgyvendino Zuokas? Ir jei įgyvendino, su kokiais skandalais tai susiję? Beje, tos idėjos, apie kurias kalbi, nėra nei patentuojamos nei kažkieno asmeninės ir kalbėti apie jų vagystes negalima. Galiausiai, kiek galima apie tą Zuoką pliurpti? Jau vairiose temose apie jo darbelius daug prirašyta. Ir vėl viskas kartojasi.
Comment
-
Nagi apie Zuoko nuopelnus...
I. Geriausias Zuoko dalinai įgyvendintas projektas neplanuota "ekskursija" į Lenkiją 2004 m.
Kituose mero projektuose atsiskleidžia visas vadybos genialumas:
- Puikiai "pabaigtas" pietinis Senamiesčio aplinkkelis
- "Nemokamos" Tramvajus galimybių studijos
- Guggenheimo projektas "už dyką"
- Sklypo MMC prie NDG "skyrimas"
- "Vilnius veža" - puikus pavyzdys kaip "sugebama" sureguliuoti taksi verslą Vilniuje, taip, kad net turi būti įsteigta savivaldybės valdoma taksi firma.
- "Air Lituanica" - atrodo gražiai, tačiau tai nėra savivaldybės veiklos prerogatyva.
- Dviračių takų klausimas sprendžiamas pavydėtinai "sparčiai"
- Oranžiniai dviračiai mieste - puiki iniciatyva, tik ar paklausė kas nors kokią nuolaidą reklaminio ploto nuomai JcDecaux gavo už tai?
- "Humaniškiausias" elgesys su taboro romais
- "Išspręstas" vaikų darželių trūkumo klausimas
- Tiesa, korupcijos lygmuo Vilniaus savivaldybėje nukrito, arba teisingiau būtų sakyti sugrįžo į prieš tai buvusį lygį (gandai).
- Neblogai "sprendžiamas" šilumos ūkio reformos klausimas.
ir t.t.
Tai pasakykite kur tas mero genialumas?
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąNagi apie Zuoko nuopelnus...
I. Geriausias Zuoko dalinai įgyvendintas projektas neplanuota "ekskursija" į Lenkiją 2004 m.
Kituose mero projektuose atsiskleidžia visas vadybos genialumas:
- Puikiai "pabaigtas" pietinis Senamiesčio aplinkkelis
- "Nemokamos" Tramvajus galimybių studijos
- Guggenheimo projektas "už dyką"
- Sklypo MMC prie NDG "skyrimas"
- "Vilnius veža" - puikus pavyzdys kaip "sugebama" sureguliuoti taksi verslą Vilniuje, taip, kad net turi būti įsteigta savivaldybės valdoma taksi firma.
- "Air Lituanica" - atrodo gražiai, tačiau tai nėra savivaldybės veiklos prerogatyva.
- Dviračių takų klausimas sprendžiamas pavydėtinai "sparčiai"
- Oranžiniai dviračiai mieste - puiki iniciatyva, tik ar paklausė kas nors kokią nuolaidą reklaminio ploto nuomai JcDecaux gavo už tai?
- "Humaniškiausias" elgesys su taboro romais
- "Išspręstas" vaikų darželių trūkumo klausimas
- Tiesa, korupcijos lygmuo Vilniaus savivaldybėje nukrito, arba teisingiau būtų sakyti sugrįžo į prieš tai buvusį lygį (gandai).
- Neblogai "sprendžiamas" šilumos ūkio reformos klausimas.
ir t.t.
Tai pasakykite kur tas mero genialumas?
-Pietinis senamiesčio aplinkelis taip pabaigtas dėl nesugebėjimo išpirkti žemių už nežmonišką kainą. Tai dėl to galima kaltint ne ką kitą o tik politikus, eilę metų nesugebančius įvesti įstatymo, leidžiančio paimti žemę visuomenės reikmėms, išmokant rinkos kainą.
-"Vilnius veža" - puiki iniciatayva parodant koks yra tikrasis verslas Lietuvoje ir kokie nelegalaus verslo mastai. Dabar greitai neradau straipsnio, bet buvo prieš pora mėnesių, kad Vilnius veža per kažkurį laikotarpį sumokėjo 1mln Lt mokesčių turėdama 40 automobilų, kai kita įmonė tuo pačiu laikotarpiu, turėdama ~100 automobilių sumokėjo 20 ar 40 tūkst. Lt. Dėl fakto, kad savivaldybė neturėtų užsiimti tokia veikla galima diskutuoti, bet nauda konkurencijai ir valstybei tikrai yra. P.s. Nežinau ar visuose miestuose, tačiau Suomijoje bent keliuose miestuose kuriuose buvau, taksi yra pabrėžiu TIK savivaldybės žinioje. Taksi brangus, tačiau paslauga verta savo kainos, net nekalbu jog automobiliai nauji.
-Oranžiniai dviračiai, taip pat pagal besinaudojančių skaičių matome, kad yra puiki iniciatyva. Dviveidiškumas ar ne? Kai Zuokas buvo oranžinius paleidęs ir nieko nesigavo, visi buvo nepatenkinti. Dabar gi tai atiduodama verslui, kuris neleis, kad iniciatyva žlugtų, bet atsiranda vis tiek nepatenkintų. Tai gal apsispręskit? "Vilnius veža" mat ne savivaldybės reikalas, o kai dviračius plėtoja verslas, tai irgi negerai.
Nemanau, kad Zuokas tinkamas kandidatas į prezidentus, bet teigti, kad tai, kuo miestiečiai aktyviai naudojasi ir yra reikalinga miestui yra blogai, tai yra visiškas tuščiažodžiavimas.
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąNenuostabu kad lietuviai viskuo nepatenkinti. Mato tik tai kas neigiama, tiksliau net ir teigiamus dalykus sugeba atvaizduot neigiamai.
-Pietinis senamiesčio aplinkelis taip pabaigtas dėl nesugebėjimo išpirkti žemių už nežmonišką kainą. Tai dėl to galima kaltint ne ką kitą o tik politikus, eilę metų nesugebančius įvesti įstatymo, leidžiančio paimti žemę visuomenės reikmėms, išmokant rinkos kainą.
Jeigu seimas pradėtų spręsti atskirų idiotų keliamas problemas, tai pasibaigtu tuo, kad seimo sesijos pavirstų į kažką panašaus kaip TV laida "Gelbėtojai".
Faktas tas, kad savivaldybė nesugebėjo išspręsti problemos ar nemokėjo derėtis. Jeigu to neišėjo padaryti pirmais metais, tai tikrai per 10 metų buvo galima rasti sprendimą.
-"Vilnius veža" - puiki iniciatayva parodant koks yra tikrasis verslas Lietuvoje ir kokie nelegalaus verslo mastai. Dabar greitai neradau straipsnio, bet buvo prieš pora mėnesių, kad Vilnius veža per kažkurį laikotarpį sumokėjo 1mln Lt mokesčių turėdama 40 automobilų, kai kita įmonė tuo pačiu laikotarpiu, turėdama ~100 automobilių sumokėjo 20 ar 40 tūkst. Lt. Dėl fakto, kad savivaldybė neturėtų užsiimti tokia veikla galima diskutuoti, bet nauda konkurencijai ir valstybei tikrai yra. P.s. Nežinau ar visuose miestuose, tačiau Suomijoje bent keliuose miestuose kuriuose buvau, taksi yra pabrėžiu TIK savivaldybės žinioje. Taksi brangus, tačiau paslauga verta savo kainos, net nekalbu jog automobiliai nauji.
Dėl tavo paminėtų Suomijos pavyzdžių. Neabejoju, kad tuose miestuose taksi paslaugos yra teikiamos per savivaldybei priklausančias įmones greičiausiai dėl to, kad iš viso tokia paslauga egzisutuotų, t.y. kaip socialinė paslauga.
-Oranžiniai dviračiai, taip pat pagal besinaudojančių skaičių matome, kad yra puiki iniciatyva. Dviveidiškumas ar ne? Kai Zuokas buvo oranžinius paleidęs ir nieko nesigavo, visi buvo nepatenkinti. Dabar gi tai atiduodama verslui, kuris neleis, kad iniciatyva žlugtų, bet atsiranda vis tiek nepatenkintų. Tai gal apsispręskit? "Vilnius veža" mat ne savivaldybės reikalas, o kai dviračius plėtoja verslas, tai irgi negerai.
Į dviračių nuomos sistemą ir dviračius reklamos agentūra „JCDecaux“ investavo 22 mln. litų – mainais į reklamos plotą.
T.y. yra JcDecaux gavo nuolaidą už reklaminio ploto nuomą mieste jau esamiems stendams. Tuo tarpu kituose miestuose tie patys dviračiai yra naudojami kaip reklaminis plotas + dar pajamos iš pačios dviračių nuomos.
Viskas atrodo gražiai, tačiau kai pasižiūrime į savivaldybės mokumą jau nebe atrodo tas Zuoko ūkiškumas toks nepakartojamas...
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąJCDecaux nesumokės 20 mln. Lt. mokesčių per 20 metų!!! - pasakė pilietis ir įsikišo į burną kontrabandinę cigaretę, prieš tai davęs kyšį policininkui.
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą"Čia priėjo Kindziulis ir pasakė...". Net neįsigilinęs į aplinkybes
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPasakyk žmogui, kad tvarkys gatvę, tai pasipiktins, kad kertami medžiai. Pasakyk, kad jie nesveiki ir tuščiaviduriai, tai pyks, kad dviračių takas bus iš plytelių. Pasakyk, kad jis bus asfaltuotas, tai pyks, kad kitos gatvės netvarkomos. Pasakyk, kad ir jos bus tvarkomos, tai pyks, kad švaistomi pinigai vietoje darželių statymo. Long story short - nesvarbu kas gero bus daroma, kiek to bus daroma - vistiek bus tų, kuriems kažkas nepatiks. Bet tai natūralu. Pas mus įprasta manyti, kad viskas daroma tik dėl kažkokio paslėpto pelno, kyšio ar noro padaryti kuo blogiau. Dar neįpratome suprasti, kad ne viskas paremta tik noru pasipelnyti.
Nemaža dalis Zuoko pasiūlytų idėjų yra vertintinos teigiamai, tačiau ar to pakanka nuspręsti idėjos realizacijos kokybę.
Comment
-
Idėjos realizacijos kokybę? Vilnius veža - puikiai veikia. Dviračiai - puikiai veikia. Avia linijos - lyg ir puikiai veikia. Bernardinų sodas - puikiai atrodo. Renginiai mieste - puikiai organizuojami. Transporto reforma - vertintina gerai. Miesto elektroninių paslaugų plėtra - labai gerai. Smart Vilnius projektas - labai gerai. Vietos darželiuose - gerai.
Čia kaip rašė Al1, neatseksi kas yra kieno idėja. Esmė yra kaip miestas keičiasi, kokie jame vykdomi projektai, kokie organizuojami renginiai - visa tai priklauso nuo miesto valdžios. Ar galit išvardinti ką miestui gero padarė Imbrasas? O Alekna? O Navickas, Paksas?
Comment
-
Nu jis kol kas geriausias Vilniaus meras per visus tuo metus. Ryžtingas, veiklus ir vadovavimas nukreiptas į efektyvumo didinimą. Kiti savo darbą suvokdavo kaip nieko nedarymą. Man rodos, kaip Rytų Europos sostinei tai dar čia visai pasisekė mums pasisekė su tokiu meru.
Dėl visokių nenusisekusių projektų, tai šiaip jau reikia suprasti, kad ne vien nuo mero viskas priklauso Pavyzdžiui, jeigu elektroninį bilietą įgyvendina draugų firma, o apie neišsprendžiamas problemas raportuoti merui visi bijo, nu tai taip ir gaunasi, kad iškilmingai startuoja ir pusę metų paskui neveikia. "Obama care" irgi neveikė, sunku su valdžios užsakomomis IT sistemomis, toks įspūdis, kad privačiam sektoriuje geriau vėluoja, bet nestartuoja, kol nepradeda veikti, o viešajam/politiniam sektoriui pirma paleidžia, paskui žiūri.
Dėl kai kurių kitų atseit nenusisekusių projektų, tai kai kam vertėtų retkarčiais įjungti smegenis. Visiškai nesvarbu, ar registracija į darželius vyksta centralizuotai per kažkokią sistemą, ar decentralizuotai darželių vedėjų popieriniuose sąsiuviniuose - vaikų ir vietų darželiuose yra lygiai tiek pat. Centralizuotos sistemos atveju bent jau atsiranda šiokia tokia kontrolė pagal gyvenamąją vietą ir greičiausiai sudėtinga priimti daugiau vaikų nei priklauso pagal normas. Žodžiu, daugiau skaidrumo. Bet tada Riešės (Vilniaus raj.) gyventojai pyksta, kad nebeina tiesiog susitarti su darželio Baltupiuose (Vilniaus m.) vedėja. Tik to tiesiai nepasako, o lieja neapykantą, kad viskas blogai.
Dėl kai kurių pavykusių projektų:
1) Savivaldybės dangoraižis - vienas langelis, elektroniniai numeriukai ir visi biurokratai vienam pastate yra faina, bet svarbiausia, kad vietų tam pastate buvo kokiu trečdaliu mažiau nei per visas vietas iki persikraustymo. Dabar 3 žmonių padaliniai nebeturi po nuosavą buhalterę ir vairuotoją.
2) Viešojo transporto sistemos pertvarkymai su G autobusais ir daugiau juostų. Kažkaip visi kritikai ėmė ir užsičiaupė.
2a) Šiemet kažkokie protingi žmonės savivaldybėje ėmė ieškoti tokių vietų, kur priasfaltavus per 1 metrą į plotį atsiranda papildoma juosta ir dingsta kamštis. Dalinai tai susiję su papildomomis A juostomis, bet ne tik. Kažkaip nebesigirdi ir kritikos prašmatniai šviesoforų sistemai.
3) Pietinis senamiesčio aplinkelis, kad ir su tuo sandėliu (nebūtų sandėlio, vis tiek beveik visi rikiuotųsi į vienintelę juostą prie šviesoforo važiuoti tiesiai, piko metu eilė būna jau prieš sandėlį). Ir visi kiti aplinkeliai, kad ir neišbaigti dėl nesutarimų su žemės savininkais. Man irgi nepatinka, kai mane reketuoja, o Zuokas turbūt tada jaučia kažkokį tai profesinį iššūkį ar pan.
4) Visi tie dviračiai, net ir pirmieji, kur išvogė per kelias dienas (panašu, kad visgi ne Zuokas yra didžiausias vagis šitam mieste).
Dauguma tų visų pavykusių/nepavykusių projektų išvis vyko tik todėl, kad meras rodė iniciatyvą.
O bendrai tai Zuokas atvirai atstovauja tam tikras verslo grupes ir rezultate vilniečiai moka brangiau - už šildymą, už suoliukus, už šiūkšles ir t.t.
Kam priimtinas mąstymas "vagia, bet kažką daro" - Zuokas yra vienareikšmiškai jūsų kandidatas. Pavyzdžiui, buvo toks meras, kur vienintelis įsimintinas darbas buvo, kad atgaivino Nacionalinio stadiono statybas - tiesiog be konkurso paskyrė statybų kompaniją, nes jinai "buvo kilusi" iš tos, kuri statė labai labai seniai. Ir kažkaip ta pati statybų kompanija tuo pat metu ėmė statyti daugiaukštį parkingą "Draugystės" viešbučiui. Sakė, viešbutis paskui atsiskaitys. Kai Nac. stadiono statybas buvo nutrauktos, tą pačią dieną nustojo statyti ir tą parkavimą. Čia šiaip, pamąstymui, kaip būna.Paskutinis taisė balietis; 2014.04.23, 16:30.
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimą
Kam priimtinas mąstymas "vagia, bet kažką daro" - Zuokas yra vienareikšmiškai jūsų kandidatas.
Comment
-
Nu jis kol kas geriausias Vilniaus meras per visus tuo metus.
Kiek esu skaitęs, man norėtųsi Vilniuje tokio mero kaip Džiulianis.
Giuliani served two terms as Mayor of New York City, having run on the Republican and Liberal lines. He was credited with initiating improvements in the city's quality of life and with a reduction in crime. He ran for the United States Senate in 2000 but withdrew after he was diagnosed with prostate cancer.[2] Giuliani gained international attention for his leadership during and after the September 11, 2001 attacks on the World Trade Center. For those actions, he was named Time Person of the Year in 2001,[3] and received an honorary knighthood from Queen Elizabeth II in 2002.
Tačiau visiškai aišku, kad tokio mero mes dar labai ilgai neturėsime.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO buvimas Abonentu jau nieko tokio?
Šiaip, man imponuoja jo normali civilizuota laikysena, kalbų žinojimas, idėjos miestui, bet paskutiniu metu jis kažkaip išskydo...Paskutinis taisė oranger; 2014.04.23, 20:41.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąMan toje istorijoje buvo daug neaiškumų, be to teismas lyg nieko ir neįrodė. Šiaip, kompromatų galima daug prisirinkti ant kiekvieno politiko. Visai kitas dalykas - politiko pasaulėžiūra, čia jau daug aiškiau.
Šiaip, man imponuoja jo normali civilizuota laikysena, kalbų žinojimas, idėjos miestui, bet paskutiniu metu jis kažkaip išskydo...
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąKaltinti seimą, kad nesugebama susitarti su "verslininku" nėra visiškai teisinga.
Jeigu seimas pradėtų spręsti atskirų idiotų keliamas problemas, tai pasibaigtu tuo, kad seimo sesijos pavirstų į kažką panašaus kaip TV laida "Gelbėtojai".
Faktas tas, kad savivaldybė nesugebėjo išspręsti problemos ar nemokėjo derėtis. Jeigu to neišėjo padaryti pirmais metais, tai tikrai per 10 metų buvo galima rasti sprendimą.
Aš neginčiju paslaugos kokybės. Aš ginčiju tik tai, kad savivaldybė, siekdama sureguliuoti taksi veiklą Vilniaus mieste, pirmiausia turėjo pabandyti tai išspręsti griežčiau reglamentuodama ir kontroliuodama veiklą. Kodėl tas nepavyko? Greičiausiai dėl to, kad nebuvo išspręsta esminė - korupcijos problema. Todėl buvo pasirinktas lengviausias kelias - steigti savivaldybės įmonę, kuri nors ir sumoka 1 mln. mokesčių valstybei, tačiau neaišku kokio dydžio dotacijas pasiima iš savivaldybės?
Dėl tavo paminėtų Suomijos pavyzdžių. Neabejoju, kad tuose miestuose taksi paslaugos yra teikiamos per savivaldybei priklausančias įmones greičiausiai dėl to, kad iš viso tokia paslauga egzisutuotų, t.y. kaip socialinė paslauga.
Aš taip pat sakau, kad dviračių nuomos sitema yra puiki, tik kokia jos kaina?
Į dviračių nuomos sistemą ir dviračius reklamos agentūra „JCDecaux“ investavo 22 mln. litų – mainais į reklamos plotą.
T.y. yra JcDecaux gavo nuolaidą už reklaminio ploto nuomą mieste jau esamiems stendams. Tuo tarpu kituose miestuose tie patys dviračiai yra naudojami kaip reklaminis plotas + dar pajamos iš pačios dviračių nuomos.
Viskas atrodo gražiai, tačiau kai pasižiūrime į savivaldybės mokumą jau nebe atrodo tas Zuoko ūkiškumas toks nepakartojamas...
Dėl taksi, negaliu garantuoti, bet niekur viešai nebuvo rašoma, kad įmonė yra dotuojama, t.y. ji yra nuostolinga. Taip, ji gal ir nėra nešanti didelį pelną, tačiau jai ir nereikia tokios funkcijos. O jei taip sukuriama konkurencinga ir kokybiška, paslauga, kodėl gi ne, vienas iš būdų įvesti skaidrumą į šią sritį. Ir nematau problemos, kad savivaldybė kišasi į šį verslą, t.y. įveda tvarką. Švarūs automobiliai, sumokėti mokesčiai, išmokamos normalesnės algos darbuotojams. Dėl Suomijos pavyzdžio nesu tikras, bet manau, kad būtent savivaldybė dėl to ir kontroliuoja taksi, kad nebūtų monopolijos, neskaidrumo ir pan. Netikiu, kad ji nuostolinga.
O jei dar pridedant dėl dviračių, kai Barclay atėjo į Lietuvą, vyriausybė taip pat skyrė nemažai milijonų, kad apmokyt darbuotojus, skirti didžiuliai pinigai. Kodėl siekiant pritraukti dviračių nuomos paslaugą negalima suteikti lengvatų? Šiuo atveju juk nebuvo išmokėti gryni pinigai. Atsirado tiek kelios darbo vietos, tiek pramoga/susisiekimas miestiečiams.
Comment
Comment