Parašė Tomizmas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kinijos santvarka ir ekonomika
Collapse
X
-
Parašė Aukštaitis Rodyti pranešimą
Tas tankumo argumentas pradeda atrodyti kažkaip silpnai, kai prisimeni apie Nyderlandus, kurie yra apgyvendinti itin tankiai, bet jų miestuose dominuoja 2–5 aukštų pastatai.Paskutinis taisė John; 2020.12.21, 14:14.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Bijau, kad čia atsakymų reikia ieškoti biškį giliau, nei kai kurie čia bando daryti. Istorija ir jos tęstinumas matyt ne paskutinėje vietoje. Kodėl Prancūzijoje daugiaaukščiai gyvenamieji "komiblokai" asocijuojasi su afrikiečiais/arabais ir jų kriminalinėmis gaujomis? Kodėl pas mus yra kitaip? Kodėl pas mus net praėjus 30 metų po nepriklausomybės statomi 5-10 aukštų daugiabučiai, o ne "taip, kaip Nyderlanduose"? Kodėl Singapūras su savo išgrynintu Le Corbusiero modeliu viską padarė taip sėkmingai ir toliau stato 20-30 aukštų daugiabučius, kuriuose gyvena 80% žmonių ir neplanuoja nieko keisti? Kodėl Honkongas stato 50 aukštų skruzdėlynus, o ne 2-3 aukštų namukus? Atsakius į šituos klausimus matyt priartėtume prie atsakymo, kodėl Kinijoje miestai apstatomi būtent taip, o ne taip, kaip Nyderlanduose.
O tokiose šalyse kaip Kinija ar Rusija (iš dalies ir Lietuvoje) turbūt veikia tokia rytietiška specifika – kadangi jos dar palyginus neseniai buvo agrarinės, kraustymasis iš provincijos į didmiesčius vis dar vyksta sparčiu tempu ir pagal vyraujantį supratimą vienintelis būdas spręsti prieinamo būsto problemą yra daugbiabučiai. Žodžiu, didmiesčių trauka yra didžiulė ir jie pampsta provincijos sąskaita.
Tuo tarpu Nyderlandai yra gana decentralizuota šalis, pačiame Amsterdame nėra net milijono gyventojų, o gyventojai pasiskirstę po 100–200k dydžio miestus, kurių yra gausybė. Jeigu Nyderlanduose miestų tinklas būtų susiformavęs pagal rytietišką modelį, Amsterdame turbūt būtų kokie 4 milijonai gyventojų ir prištampuota bokštų. Nes būtinybę bokštams diktuoja didelis naujų miestiečių skaičius. Aišku, ir dabartiniuose Nyderlanduose ta būsto prieinamumo problema egzistuoja, tik tiek, kad statybos reguliavimas yra griežtas ir tų dėžučių niekas neleidžia štampuoti.Paskutinis taisė Aukštaitis; 2020.12.21, 15:11.
Comment
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąSu Kinijos gyventojų tankumu, kitokių variantų statant daugiabučius matyt nelabai yra, ir neįmanoma lyginti su Kanada, kurios populiacija mažesnė nei vienos Kinijos provincijos. Aišku, įvairovės architektūroje galėtų būti daugiau. Bet mažaaukštė statyba Kinijoje užimtų labai daug ploto ir padarytų aplinkai turbūt didesnę žalą, nei tokie, Varlamovo žodžiais tariant, "muraveinikai".
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip tai Vancouveris naudoja gana panašią 'Towers in the park' planavimo ideologiją, kaip Kinijos miestai
Iš esmės Vancouveris yra panašiausias į Kinijos miestus iš turbūt visų Šiaurės Amerikos miestų pagal savo 'Towers in the park' planavimo ideologiją ir architektūrinį veidą. Tai juos labai priešinti kažkaip neišeina
Ne apie tipologiją kalba, o apie architektūrą, medžiagiškumą, darbų kokybę. Vien jau tai, kad kanadietiški fasaduose turi ypač daug stiklo ir plieno bei dideliais langais, o kiniški yra visokie pigiai tinkuoti ar prastų plytų komiblokai su mažais langais... Kiniško tipinio šūdo su kanadiečių kondominiumais jokiais būdais lyginti nereikėtų... Čia kaip lyginti sovietinę Lada Samara su Bugatti Veyron ir sakyti „nūūū, tegi čia tej lebai panašu, nugi abi mašinos, su ratais tejpogi“.
Vankuveris. Viskas tame aišku.
O čia tipinė Kinija. Nors ne, bendriau, suklydau. Čia gryna Kanada.
Nu taip, čia jau tikras Vankuveris, matyti akivaizdžių akis badančių skirtumų kažkaip neišeina.
Čia paprasčiausiai yra gryna Kanada ir nėra daugiau ką šiuo klausimu bepridurti.
Kinija = Kanada. Abi net K raide prasideda, neįmanoma nebematyti visiško 100%-inio sutapimo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąSu foto postinimu problema ta, kad visada rasi tai, ko tau reikia pagal apriori nuostatas.]Cherry picking, suppressing evidence, or the fallacy of incomplete evidence is the act of pointing to individual cases or data that seem to confirm a particular position while ignoring a significant portion of related and similar cases or data that may contradict that position. Cherry picking may be committed intentionally or unintentionally. This fallacy is a major problem in public debate.
Tai vaizduoti kaip kad darai -smarkiai nustebusį-, kad iškapstai vieną-kitą pavienį įspūdingą pastatą SEPTYNIASDEŠIMT kartų daugiau gyventojų turinčioje šalyje yra „truputį“ keistoka.
Čia gi kalbame apie dominuojantį vaizdą, o ne išimtis. Vankuveryje pastatai kaip mano nuotraukoje yra standartas, juose gyvena vidurinioji klasė (net ne patys turtingiausi, o vidutiniai miestiečiai, likę išvis gyvena kotedžuose priemiesčiuose), o atsilikusioje Kinijoje standartas yra komiblokas, tipinis užstatymas, privaryta didžiulių vienodų dėžių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Čia gi kalbame apie dominuojantį vaizdą, o ne išimtis. Vankuveryje pastatai kaip mano nuotraukoje yra standartas, juose gyvena vidurinioji klasė (net ne patys turtingiausi, o vidutiniai miestiečiai, likę išvis gyvena kotedžuose priemiesčiuose), o atsilikusioje Kinijoje standartas yra komiblokas, tipinis užstatymas, privaryta didžiulių vienodų dėžių.
Aišku tame nieko blogo nėra ir tai turbūt geriau, nei apskritai bet kokie daugiaaukščiai gyvenimo kokybės prasme
Daugiaaukščiai yra tik centre ir jų proporciškai nėra labai daug.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąVancouverio standartas ir dominuojantis vaizdas šiaip yra privatūs namai. Maždaug kaip čia: https://www.google.co.uk/maps/@49.23...7i16384!8i8192
Comment
-
Žinai, pavarčiau mapsuose Vankuverį, ir pagalvojau, kad būtų žiauriai liūdna gyvent tokiame komibloke Kinijos dydžio (plotu) valstybėje. Ar norėtum tokiame gyvent?
https://www.google.lt/maps/@49.28570...4!8i8192?hl=ltShow must go von!
Comment
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Metropolijoj, bet ne mieste. Miesto dydis kaip Vilniaus, urbanizuota zona – kaip pusė ar daugiau Lietuvos (kokie 2 mln.). Tiesiog tie vankuveriški bendori(ėl)iai, zujūnai ir riešės nėra miesto ribose. O centre, ką jie laiko visu miestu (downtown, city), perimetriniai 5-9 a. „stilobatai“ ir bokštinio tipo namai, tower blocks. Pas kinus priemiesčių iš kotedžų nelabai yra, miestas tai komiblokai ir tiek. Dar įdomu, kad miesto plotą labai išdidina, prijungdami visokius laukus, ganyklas. Panašiai jei pas mus prie Vilniaus, Kauno, Klaipėdos prijungtų visą žiedinę savivaldybę.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Būtent ši vieta yra miesto ribose. Kadangi tavo šitą argumentą buvo lengva nuspėti, tai būtent iš miesto paėmiau
Comment
-
Ta konkreti vieta yra 6.7km artimiausiu maršrutu iki Vancouverio centro. Nors tokio tipo užstatymas Vancouveryje prasideda maždaug porą km nuo paties centro ir tęsiasi tolyn daugybę km.
Dėl geresnio suvokimo, kokia skale Vancouveryje yra statomi daugiaaukščiai pastatai ir kokia skale yra tiesiog privačių namų kvartalai, pridedu foto iš Google Earth. Raudona linija pažymėtos Vancouverio miesto ribos, o mėlyna aukštybinių pastatų rajonas. Visa kita yra privatūs namai arba kitokia vienaukštė/dviaukštė statyba. Kitaip tariant Vancuveris yra vienas didelis privačių namų suburbas su labai kompaktišku centru, kur yra daugiaaukščių pastatų
Vancouverio daugiaaukščių pastatų rajonas dydžiu panašus į vieną iš trijų Shenzheno ofisų kvartalų, kur dominuoja ofisų pastatai su, be abejo, žymiai geresne architektūra, nei Vancouveryje esantys gyvenamieji daugiaaukščiai. Tai tas lyginimas gaunasi toks ne visai pagal skalę. Aišku jeigu lyginsime tik proporciškai ir vien tik gyvenamąją statybą ir vien tik daugiaaukščius, tai galima pritempti iki to, kad Vancouveryje daugiaaukščiai geresni. Bet čia tik jeigu jau labai smarkiai pritempinėsim ir įvedinėsim daugybę sąlygų, kas yra biškiuką boring ir neįdomuPaskutinis taisė John; 2020.12.28, 15:21.
Comment
-
https://www.15min.lt/m/id/aktualu/pa...ource=Facebook
Koks geriausias būdas atsidėkoti tiems, kurie pranešė pasauliui apie pandemiją ? Teisingai, pasodinti į kalėjimą
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąDėl geresnio suvokimo, kokia skale Vancouveryje yra statomi daugiaaukščiai pastatai ir kokia skale yra tiesiog privačių namų kvartalai, pridedu foto iš Google Earth. Raudona linija pažymėtos Vancouverio miesto ribos, o mėlyna aukštybinių pastatų rajonas. Visa kita yra privatūs namai arba kitokia vienaukštė/dviaukštė statyba. Kitaip tariant Vancuveris yra vienas didelis privačių namų suburbas su labai kompaktišku centru, kur yra daugiaaukščių pastatų
Parašė John Rodyti pranešimąVancouverio daugiaaukščių pastatų rajonas dydžiu panašus į vieną iš trijų Shenzheno ofisų kvartalų
Parašė John Rodyti pranešimąkur dominuoja ofisų pastatai su, be abejo, žymiai geresne architektūra, nei Vancouveryje esantys gyvenamieji daugiaaukščiai.
Parašė John Rodyti pranešimąAišku jeigu lyginsime tik proporciškai ir vien tik gyvenamąją statybą ir vien tik daugiaaukščius, tai galima pritempti iki to, kad Vancouveryje daugiaaukščiai geresni. Bet čia tik jeigu jau labai smarkiai pritempinėsim ir įvedinėsim daugybę sąlygų, kas yra biškiuką boring ir neįdomu
Perkūnkiemis, kuris košmaruose begalinis ir niekada nesibaigia? Namai prie BIGO ant steroidų? Ne, tai Šenženo komiblokai!!!
Paskutinis taisė dangoraižistas; 2020.12.30, 11:02.
Comment
-
Kažkaip bandyti lygintis su atsilikusiomis pasaulio šalimis kaip Kinija ar Rusija atrodo kvaila, tada dar galima įtraukti Indiją, Nigeriją ir kitus Dievo užmirštus kraštus.
Pats atrodo dar visai nesenai buvau labai kategoriškas kelionėms traukiniu vs lėktuvu, visada viršų ėmė lėktuvas. Bet....
Romos Viešbutyje ramiai papusryčiavus ir pakilus nuo stalo 10 min iki traukinio išvykimo - jausmas nuostabus.
Daug vietos kojoms, staliukas, Wi-Fi, 220v, gėrimai ir Itališki desertais - jausmas nuostabus.
3 h ir nespėjusios nutirpti kojos jau liečia Milano grindinį - jausmas nuostabus.
Visas malonumas - 40 eu
Viskas galėjo būti ir kitaip, palieki viešbutį 3h iki skrydžio, kelionė į oro uostą, kamščiai, patikros, stresas ir t.t.
Visas malonumas - 40eu + transportas į oro uostą ir iš 20 eu.
Railbaltic bus labai sėkmingas projektas, nes:
Gera reklama pasistengs, kad traukiniai užsipildytų.
Post sovietiniai žmonės yra pamišę dėl vakarietiško gyvenimo būdo.
Greitu metu, trumpi skrydžiai EU viduje bus apmokestinti papildomai.
Lėktuvai trumpiems skrydžiams naudojami maži ir nepatogūs.
Punktualume traukinys nenugalimas.
Daug kas skrenda, nors paniškai bijo, nes nėra alternatyvos.
Traukinio ekologiškas kuras išgaunamas iš vėjo ir saulės, pritrauks daug žaliųjų.
OOO svarbiausia jokio jokio streso, net jei praleidai vieną traukinį už kelių valandų bus kitas, kitas ir kitas.......
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąKažkaip bandyti lygintis su atsilikusiomis pasaulio šalimis kaip Kinija ar Rusija atrodo kvaila, tada dar galima įtraukti Indiją, Nigeriją ir kitus Dievo užmirštus kraštus.
Comment
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimąKažkaip bandyti lygintis su atsilikusiomis pasaulio šalimis kaip Kinija ar Rusija atrodo kvaila, tada dar galima įtraukti Indiją, Nigeriją ir kitus Dievo užmirštus kraštus.
Pats atrodo dar visai nesenai buvau labai kategoriškas kelionėms traukiniu vs lėktuvu, visada viršų ėmė lėktuvas. Bet....
Romos Viešbutyje ramiai papusryčiavus ir pakilus nuo stalo 10 min iki traukinio išvykimo - jausmas nuostabus.
Daug vietos kojoms, staliukas, Wi-Fi, 220v, gėrimai ir Itališki desertais - jausmas nuostabus.
3 h ir nespėjusios nutirpti kojos jau liečia Milano grindinį - jausmas nuostabus.
Visas malonumas - 40 eu
Viskas galėjo būti ir kitaip, palieki viešbutį 3h iki skrydžio, kelionė į oro uostą, kamščiai, patikros, stresas ir t.t.
Visas malonumas - 40eu + transportas į oro uostą ir iš 20 eu.
Railbaltic bus labai sėkmingas projektas, nes:
Gera reklama pasistengs, kad traukiniai užsipildytų.
Post sovietiniai žmonės yra pamišę dėl vakarietiško gyvenimo būdo.
Greitu metu, trumpi skrydžiai EU viduje bus apmokestinti papildomai.
Lėktuvai trumpiems skrydžiams naudojami maži ir nepatogūs.
Punktualume traukinys nenugalimas.,
Daug kas skrenda, nors paniškai bijo, nes nėra alternatyvos.
Traukinio ekologiškas kuras išgaunamas iš vėjo ir saulės, pritrauks daug žaliųjų.
OOO svarbiausia jokio jokio streso, net jei praleidai vieną traukinį už kelių valandų bus kitas, kitas ir kitas.......
Viskas, ką parašei apie traukinį ir lėktuvą tinka trumpiems atstumams iki 400-500 km. Lėktuvas nėra rimtas konkurentas greitam geležinkeliui. Jei jo nėra, tai lėktuvas pagal kelionės greitį be konkurencijos. Išskyrus tuos atvejus, jei iki oro uosto reikia belstis už miesto 50 km.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Kinija yra ekonomika Nr. 1 ar Nr. 2 pasaulyje.
Viskas, ką parašei apie traukinį ir lėktuvą tinka trumpiems atstumams iki 400-500 km. Lėktuvas nėra rimtas konkurentas greitam geležinkeliui. Jei jo nėra, tai lėktuvas pagal kelionės greitį be konkurencijos. Išskyrus tuos atvejus, jei iki oro uosto reikia belstis už miesto 50 km.
Kinija tėra ekonomikos butaforija, ji tol egzistuos kol vakarai rems pinigais ir technologijomis, kai nustos ji sugrius, kaip ir sugriuvo SSRS kai ją nustojo remti vakarai.
Tik Kinija lobizmą geriau išmano už SSRS dėl to dar kvepuoja.
Bet sutinku, kad atsilikusių šalių klube ji pirmauja kartu su Brazilija ir Indija.
O dėl greitųjų geležinkėlių Kinijoje, tai jei galėtume EU naudoti vergų darbą, spjauti į aplinkosaugą, bet žmonių nuosavybę - Rail Baltica būtų pastatyta prieš 10 metų.
- 1 patinka
Comment
-
Ryanair ir Wizzair būtent ir neliktų, nes jos gauna subsidijas ir nuolaidas oro uostuose už atėjimą ir veiklą. Jei ne tai, tai jų nebūtų irgi. Be to jei ne masinė emigracija, tai jų irgi nebūtų. Ukrainos pavyzdys - atėjo į Ukrainą su masinės darbo emigracijos iš Ukrainos pradžia. Valdžia kaip ir visur darė nuolaidas. Gali būti, kad kai kurią Vakarų šalių verslas paspaudė valdžią net kažkaip prakompensuoti iš dalies už skrydžius į Ukraina pigiems darbininkams gabenti.
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
Kinija tėra ekonomikos butaforija, ji tol egzistuos kol vakarai rems pinigais ir technologijomis, kai nustos ji sugrius, kaip ir sugriuvo SSRS kai ją nustojo remti vakarai.
Tik Kinija lobizmą geriau išmano už SSRS dėl to dar kvepuoja.
Bet sutinku, kad atsilikusių šalių klube ji pirmauja kartu su Brazilija ir Indija.
O dėl greitųjų geležinkėlių Kinijoje, tai jei galėtume EU naudoti vergų darbą, spjauti į aplinkosaugą, bet žmonių nuosavybę - Rail Baltica būtų pastatyta prieš 10 metų.
Comment
-
Gal nereikia čia pasakų apie žemos kokybės kiniškas prekės. Kinijoje gaminama 95 proc. visos plataus vartojimo elektronikos, įskaitant ir absoliučiai visas Vakarų kompanijų gamybą, kuri randasi jei ne Kinijoje, tai Azijoje. Tai viena. Antra, ne tik elektroniką gamina Kinija, bet viską. Žalias fašizmas labai brangus malonumas ir pažiūrėsime, kaip ES pirkėjai pirks prekes, kurios kainuos 10 kartų brangiau, pagamintos ES... Ne, pramonės iškėlimas į Kiniją buvo bilietas į vieną pusę. Ne politikai valdo, o verslas, o jis neleis savęs nuskriausti.
Taigi, pigieji vežėjai jau tampa nebe pigiais. Tačiau tai nereiškia, kad, tarkim, iki pigiųjų skrydžių eros, neskraidė lėktuvai Vilnius - Talinas ar Vilnius - Varšuva, nepaisant to, kad buvo ir traukiniai, ir autobusai, o skrydžio kainos kandžiojosi.
Comment
Comment