Perkūnkiemo loftų 15 aukšte gyvenantis apsveipinęs gnyda niekada nesupras žmonių su kajenais polėkio.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobilių degalai Lietuvoje ir Europoje (kainos, žymėjimas...)
Collapse
X
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Alternatyvas prašom ant stalo... bet realias, o ne bla bla važiuok dviračiu.-
- 2 patinka
Comment
-
Parašė kuk Rodyti pranešimą
Čia kaip su būsto įperkamumo „problema“ ir NT „burbulu“: kas trukdo už 5000 Eur nusipirkti normalų 70+ kv. m namuką Veriškių kaime, Radviliškio rajone ir, įsigijus 1999 m. važiuojantį Audi A3 1,6 l hečbeką už 350 Eur, ramiai sau važiuoti į darbą Vilniaus ofisiuke už 180 km?
Kai genijus Ilonas Maskas galiausiai sukurs autonominį automobilį ir jis pasidarys įperkamas eiliniam lietuvaičiui, išnyks ir ta nedidelė problemėlė dėl kasdien praleidžiamų 5 valandų už vairo. Darbdaviai galės pasiūlyti dalį darbo dieno dirbti tiesiog iš mašinos. O jei ne, vis tiek 5 h galėsi žiūrėt Jūtūbą iš mašinos, valgydamas kažką nusipirkto iš Vilniaus Maximos arba Vėriškių kaimo Koopse.-
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Sovietiniais laikais ar 90ųjų pradžioje būdavo ne „laisvalaikio aukojimas“, o realiai vienintelis būdas normaliai pavalgyti.-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Sveikų, šviežių ir skanių daržovių ir vaisių ir dabar bene vienintelis būdas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Dabar gal kažkiek padoriau galima apsipirkti, bet su esama infliacija ir visais co2 mokesčiais ateityje turbūt greit grįšim į anuos laikus. Tik prie sodo vasaros savaitgaliais prisidės hidroponikos spintos sandėliukuose per žiemą. Technologinė pažanga, einam į priekį
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kas yra tvariau, auginti pomidorus šiltnamyje prie savo namo, bet važinėti cayennu, ar su elektromobiliu atvažiuoti į dabar išpopuliarėjusias šviežių vaisių/daržovių krautuvėles atsiimti iš kito pasaulio pusės lėktuvu atskraidintų ekologiškų avokadų ar egzotiškų vaisių?
„Tvariau“ spėju irgi bus pirmu atveju. Ypač jei kajenas elektrinis ar bent hibridas. Nors tvariausia turbūt būtų augint šiltnamyje ir važinėt su senu priusu.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kas yra tvariau, auginti pomidorus šiltnamyje prie savo namo, bet važinėti cayennu, ar su elektromobiliu atvažiuoti į dabar išpopuliarėjusias šviežių vaisių/daržovių krautuvėles atsiimti iš kito pasaulio pusės lėktuvu atskraidintų ekologiškų avokadų ar egzotiškų vaisių?
Savo pomidorai, ypač neperkant jokių trašų ir kitos chemijos - laimi prieš visus kitus pomidorus ir egzotinius.
Cayenne vs paspirtukas - atsakymas aiškus, tuo labiau kad elekrtrinių Cayenne dar nėra.
Vienu žodžiu ne viskas taip vienareikšmiška.
Ekologiškiausia gyventi nakvynės namuose ir vaikščioti pėsčiomis, geriausia basom. Maisto prasimanyti konteineriuose.-
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ką siūlote daryti, kad žmonės savo noru nesinuodytų? Uždrausti gerti alkoholį, uždrausti greitą maistą, saldumynus?
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Sveikų, šviežių ir skanių daržovių ir vaisių ir dabar bene vienintelis būdas.
Comment
-
Lrytas.lt 2023.05.01
Suskaičiavo, kaip didesni akcizai atsilieps degalų kainoms – kils kasmet iki pat 2030-ųjų
– Ministre, kodėl dabar nusitaikyta į akcizų įstatymą? Jis turbūt daugiau nei metus gulėjo Seimo komitetų stalčiuose, o dabar mėginama jį vėl ištraukti kartu su mokesčių reforma.
S.Gentvilas: Taršos mokesčių didinimas – nuosekli mokesčių politika. Juos stengtasi didinti nepaisant, kokia buvo politinė dauguma. dauguma (...) Dabar matome, kad dyzelino, biokuro, dujų kainos žemesnės nei prieš karą. (...) Akcizų mokesčiai viena vertus mažina taršą, kita vertus jie atsinaujinančią energetiką padaro rentabilią. Pernai buvo masiškai investuojama į saulės, vėjo energetiką. Jei iškastinio kuro kaina labai žema, tokios investicijos darosi nerentabilios. Akcizai – labai efektyvi priemonė paskatinti energetinę nepriklausomybę ir vietos investicijas.
– Ką tai reikštų tam, kuris pilasi dyzeliną degalinėje? Skaičiuojama, kad kasmet iki 2030 m. dyzelino kaina didėtų panašiai po 3 centus, o kiek galėtų didėti benzino kaina?
S.Gentvilas: Projektas kalba apie tai, kad mokesčiai dyzelinui ir benzinui turėtų būti suvienodinti. Prie dyzelino mokestinės bazės prisidėtų 3 centai ir PVM – prie mokestinės bazės kasmet prisidėtų 3,5 cento pilantis kurą.
(...)
Benzino pilamasi šešis kartus mažiau nei dyzelino – dyzelino suvartojama 1 mln. 800 tūkst. kub. m., kai benzino – 300 tūkst. kub. metrų. Pas mus apie 60 proc. privataus transporto varoma dyzelinu. Tai netipiška Europai.
– Yra, kas klausia – kas bendro tarp liberalų ir mokesčių didinimo? Liberalai žadėjo mokesčių nejudinti arba juos dar labiau mažinti, o S.Gentvilas užsimojo mokesčius didinti.
(...)
https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...0-uju-26780581
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Maksimoje sveikesnės nei tavo paties užaugintos šalia intensyvios gatvės
2. Pramoninės daržovės nupurkštos X preparatų negali būti sveikesnės.
-
- 1 patinka
Comment
-
Čia gal nelabai tam vieta, bet vis tik. Gražūs Amsterdamo kvartalai. Šaunuoliai olandai besinaudojantys tik visuomeniniu transportu. Labai šaunu. Tik man niekaip neaišku kokiu būdu gaunasi tie paradoksai. Jei Lietuva vidutiniškai per dieną su savo senučiais neefektyviais trantais sunaudoja apie 700 tūkst. litrų kuro transporte, tai tie šaunuoliai olandai su savo efektyviais ir svarbiausia mažai naudojamais automobiliukais sugeba per dieną sunaudoti virš 10 milijonų litrų kuro transporte, kas įvertinus gyventojų skaičiaus skirtumus sakytų, kad jie sunaudoja netoli 2,5 karto daugiau kuro nei lietuviai per capita. Jei kiek mažiau nei 3 milijonus gyventojų turinti Lietuva per dieną vidutiniškai sunaudoja arti 700 tūkstančių litrų kuro, tai kiek daugiau nei 5 milijonus gyventojų turinti Suomija beveik 3,5 milijonų litrų kuro, o 10 milijonų gyventojų turinti Švedija 5,8 milijonų litrų kuro. Kokiu stebuklingu būdu šie skirtumai atsiranda ? Stebuklas ir tiek.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimąČia gal nelabai tam vieta, bet vis tik. Gražūs Amsterdamo kvartalai. Šaunuoliai olandai besinaudojantys tik visuomeniniu transportu. Labai šaunu. Tik man niekaip neaišku kokiu būdu gaunasi tie paradoksai. Jei Lietuva vidutiniškai per dieną su savo senučiais neefektyviais trantais sunaudoja apie 700 tūkst. litrų kuro transporte, tai tie šaunuoliai olandai su savo efektyviais ir svarbiausia mažai naudojamais automobiliukais sugeba per dieną sunaudoti virš 10 milijonų litrų kuro transporte, kas įvertinus gyventojų skaičiaus skirtumus sakytų, kad jie sunaudoja netoli 2,5 karto daugiau kuro nei lietuviai per capita. Jei kiek mažiau nei 3 milijonus gyventojų turinti Lietuva per dieną vidutiniškai sunaudoja arti 700 tūkstančių litrų kuro, tai kiek daugiau nei 5 milijonus gyventojų turinti Suomija beveik 3,5 milijonų litrų kuro, o 10 milijonų gyventojų turinti Švedija 5,8 milijonų litrų kuro. Kokiu stebuklingu būdu šie skirtumai atsiranda ? Stebuklas ir tiek.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Šaltinis?
Parašė thomcius Rodyti pranešimąGal LT kontobanda klesti?
Parašė thomcius Rodyti pranešimąGal ten daugiau skraido?
Comment
-
Balius su degalų kainomis Lenkijoe baigėsi kartu su rinkimais ir su zloto kurso atšokimu iš dugno.
Prieš mėnesį (prieš pat rinkimus) litras dyzelio kainavo 5.99 PLN, kai kursas buvo apie 4.50 PLN /EUR. Tuo metu degalai buvo pigesni apie 25 ct/l., ir Suvalkų degalinėse buvo ilgos mašinų su tautiniais numeriais eilės.
Praėjusią savaitę degalų kaina buvo apie 6,50 PLN, kai zloto kursas pakilo iki 4,40 PLN/EUR.
Šiek tiek nustebino, kad pasienio Lietuvos pusėje "saltos" kainos (be lojalumo nuolaidų, tai kas rodoma.tablo) buvo apie 1,46 EUR - apie 5-6 ct pigiau nei Vilniuje, kai vasarą kainos Lietuvos pasienyje buvo diesnės apie 5-10 ct nei Vilniuje.
Gal pradėjo vilioti lenkus ir kitus sieną kertancius užsieniečius.
TV3.lt 2023.11.17
Lenkiška pigių degalų svajonė baigėsi?
Apsipirkę pasienyje, dyzelino įsipylė grįžę į Lietuvą
2023.11.12 d.
Už litrą benzino vairuotojams būtų tekę susimokėti 6,57 zloto (apie 1,51 euro). Tuo metu už litrą dyzelino vairuotojams būtų reikėję pakloti 6,78 zloto (apie 1,55 euro).
Tuo metu pasienyje esančios degalinės „Emsi“ siūlomos kainos už litrą benzino ar dyzelino siekė 1,46 euro.
https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...231
Comment
-
Jei tos gąsdinančios prognozės išsipildys, įdomu kiek pabrangs pervežmai transportu ir tuo transportu pervežamos prekės.
Bet paskaičius iki tos vietos kur įvardintos to lobisto pareigos, pasidarė aišku, kad čia tėra suinteresuotos šalies lūkesčių įvardijimas.
Lrytas.lt 2024.02.19
Šokas dyzelinių automobilių savininkams: prognozuoja, jog litro kaina viršys tris eurus
Socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje M.Nagevičius pasidalino įrašu, kuriame perspėja tuos, kurie svarsto, kokį automobilį nori įsigyti. „Dyzelinas Lietuvoje 2030 metais kainuos virš 3 eurų už litrą, net jei nafta nebrangs ir infliacija nemažins euro vertės. Ir tai bus ne dėl planuojamų daryti reguliacinių pokyčių, o dėl jau priimtų sprendimų. Ir joks „traktorių festivalis“ Vilniaus gatvėse to nepakeis, nes tai bendraeuropinė tendencija.(...)
Pasak jo, prie kainų augimo prisidės jau 2027 m. įsigaliosianti Europos Sąjungos (ES) Apyvartinių taršos leidimų (ATL) prekybos sistema degalų pardavėjams. „Visų pirma – nuo 2027 metų įsigalioja ES ATL II prekybos sistema degalų pardavėjams. Degalų pardavėjai turės nusipirkti tiek ES institucijų rinkai parduodamų ATL leidimų, kiek CO2 išmeta degalų pardavėjų parduodamas dyzelinas ar benzinas (ar SND ar gamtinės dujos). Kainą kol kas sunku įvertinti, nes ji priklausys nuo paklausos, tai yra, kaip greitai mažės iškastinio kuro vartojimas ES. Ir nuo pasiūlos: čia aiškumas yra, nes rinkai parduodamų ATL skaičius kiekvienais metais bus po 5–6 proc. mažinamas. Mačiau įvairių prognozių: nuo 45 eurų/ATL iki 250 eurų/ATL. Sudeginus 1 litrą dyzelio, išmetama apie 2,7 kg CO2. Taigi kalbama apie papildomus 12,5–67 ct/ltr dyzelino. +PVM“, – feisbuke dėsto M.Nagevičius. (...)
2023 metų lapkritį įsigaliojusioje Atsinaujinančių išteklių direktyvoje yra nustatyti du tikslai 2030 metams: arba AEI dalį transporto sektoriuje padidinti iki 29 proc. arba 14,5 proc. sumažinti CO2 intensyvumą, lyginant su dyzelino naudojimu tam pačiam energijos kiekiui patiekti.
Todėl teks arba maišyti tikrai brangius iš atliekų pagamintus biodegalus, arba pirkti kvotas iš biometano / žalios elektros pardavėjų. Prognozuojama šių kvotų kaina apie 100 eurų už MWh, kas reiškia dar maždaug +20 ct/ltr dyzelino. Čia mažiausiai. + PVM“, – skaičiuoja M.Nagevičius. Pasak Atsinaujinančių išteklių energetikos konfederacijos prezidento, greičiausiai, jog akcizas dyzelinui taip pat kils, nors dar nėra priimtų atitinkamų sprendimų
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...eurus-30636222
- 2 patinka
Comment
-
LRT.lt 2024.02.20
Degalai Lietuvoje brangsta labiau nei nafta: geresnių žinių vasarą gali tikėtis dyzelinių automobilių savininkai
Kaip pranešė Lietuvos energetikos agentūra, vasario 12-ąją dyzelinas Lietuvoje vidutiniškai kainavo 1,615 Eur/l, o vidutinė benzino kaina siekė 1,478 Eur/l. Benzino vidutinė kaina praėjusią savaitę padidėjo 0,027 Eur/l, o dyzelino – 0,041 Eur/l.
Benzinas brango ketvirtą savaitę iš eilės, o dyzelino vidutinė kaina didėjo jau šeštą savaitę (..)
SEB banko ekonomistas Tadas Povilauskas pažymėjo, kad degalų kainoms neigiamos įtakos turėjo nuo šių metų pradžios nežymiai pabrangusi žaliavinė nafta. Tą taikliau iliustruoja pabrangęs benzinas, kurio ES praktiškai neimportuoja, tačiau visai kita situacija yra kalbant apie dyzelino rinką.
„Dyzelinas yra gerokai labiau pabrangęs nei žaliavinė nafta. Pirmoji kainos sudedamoji dalis, aišku, yra dyzelino akcizas. Akivaizdu, kad dėl jo padidėjimo išaugo ir galutinė dyzelino kaina, ji kilo maždaug 4,5 cento. Bet pati dyzelino kaina yra padidėjusi gerus 15 centų nuo metų pradžios. Tad akcizas paaiškina tik dalį to paaugimo.
Kita dalis susijusi su geopolitinėmis įtampomis, kurios virsta praktine įtampa. Štai ir Raudonojoje jūroje jau kurį laiką prasidėję išpuoliai prieš tanklaivius ar konteinervežius lemia, kad yra plaukiama aplink Afriką. (...) Dyzelinas būdavo gabenamas per Raudonąją jūrą, Sueco kanalą, bet dabar šis kelias vėl pailgėjo, atitinkamai išaugo transportavimo kaštai“, – apie dyzelino pabrangimo priežastis kalbėjo T. Povilauskas.
Galiausiai, T. Povilausko teigimu, dyzelinas galėjo brangti ir dėl dolerio sustiprėjimo euro atžvilgiu.. (...)
Luminor banko ekonomisto Ž. Maurico teigimu, dyzelinas yra labiau žiemos prekė, o benzinas daugiau naudojamas vasarą, jo paklausa dar labiau išauga įsibėgėjus turizmo sezonui. Šiltąjį metų periodą vėl galima sulaukti tam tikro benzino kainos padidėjimo.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...liu-savininkai
- 1 patinka
Comment
-
/\ Nereikėjo laukti ir vasaros
Praėjusią savaitę dyzelis atpigo apie 8 - 9 centus ir skirtumas tesudarė 3-5 centus, kol kas benzino naudai
Lrytas.lt 2024.03.25
Benzino didmeninės kainos jau aplenkė dyzelino kainas: pastarasis per mėnesį atpigo 11 centų
Praėjusią savaitę vidutinė degalų kaina Lietuvoje pakito skirtingai – benzinas pabrango 1,4 proc., o dyzelinas atpigo 1,1 procento. Skirtumas tarp benzino ir dyzelino vidutinių kainų per savaitę sumažėjo nuo 0,07 Eur/l iki 0,03 Eur/l. Benzino didmeninės kainos jau yra didesnės už dyzelino kainas, praneša Lietuvos energetikos agentūra.
Kovo 25-ąją dyzelinas Lietuvoje vidutiniškai kainavo 1,549 Eur/l, vidutinė benzino kaina siekė 1,515 Eur/l.
Benzino vidutinė kaina Lenkijoje siekia 1,524 Eur/l ir yra apie 0,009 Eur/l didesnė nei mūsų šalyje. Estijoje ir Latvijoje benzino vidutinės kainos yra atitinkamai 1,713 Eur/l ir 1,699 Eur/l. (...)
Estijoje ir Latvijoje vidutinė dyzelino kaina šiuo metu yra atitinkamai 1,583 Eur/l ir 1,676 Eur/l, o Lenkijoje – 1,573 Eur/l.
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...centu-31173024
Per Velykas dėl konkurencijos kaino dar labiau sumažėjo; kai kur benzino ir dyzelnio kainos nusileido žemiau 1,50 EUR/l.Paskutinis taisė Romas; 2024.03.29, 23:02.
Comment
Comment