Parašė oranger
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Didysis Vilnius (Vilnius Urban Area), Vilniaus ribos
Collapse
X
-
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąGal tai ir atrodo keistokai, tačiau projekte nurodant kelio ženklus ir jų pastatymą, tokie pašaliniai objektai kaip riboženklis (kaip ir bet koks reklaminis skydas) nėra nurodyti. Taigi kelio (jo ruožo) projekte jokių ženklų apie Vilniaus pradžią ten nėra. O dar vienas dalykas, tas konkretus ženklas "Gyvenvietės pabaiga" ir jame nurodomas atstumas iki sekančios gyvenvietės. Keistokai atrodytų jog Nemėžis baigėsi, o iki Centro liko 8 km (beje centras turėtu būti rašomas mėlyname fone). Tada iškart kiltu klausimas kas čia per Centras, kieno centras ir pan.
Iš pradžių riboženklis, tada kelios rodyklės CENTRAS baltame fone, ir tik prieš susiliejimą su keliu A1 - miesto ribas atseit ženklinantis surūdijęs VILNIUS baltame fone...
Tai gal reikia vienam atsakingam žmogui paimti ir pavažinėti bei sutvarkyti viską?
Ar ir toliau žiūrėsime į projektus (skirtingais laikotarpiais rengtus) ir nematysime realybės?
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąGal teko važiuoti kada nors iš Trakų ar Druskininkų į Vilnių? Kodėl ten viskas yra priešingai?
Iš pradžių riboženklis, tada kelios rodyklės CENTRAS baltame fone, ir tik prieš susiliejimą su keliu A1 - miesto ribas atseit ženklinantis surūdijęs VILNIUS baltame fone...
Tai gal reikia vienam atsakingam žmogui paimti ir pavažinėti bei sutvarkyti viską?
Ar ir toliau žiūrėsime į projektus (skirtingais laikotarpiais rengtus) ir nematysime realybės?
Aš suprantu jog visas tas vaizdas su šalia esančiu riboženkliu atrodo keistokai. Tačiau čia ne kelio ženklų problema, o dėl riboženklio kaip statinio pastatymo vietos ar jo būvimo/nebūvimo. Jis vaizdžiai informuoja atvykstančius apie miestą, gali jį pristatyti, reklamuoti ir pan. Kelio ženklai reguliuoja eismą jo dalyviams keliuose. Tai vien dėl "įdomiai atrodančios" situacijos, taisyklių ar kitų teisinių aktų laužyti nereikėtų.
O dėl važinėjimo ir sutvarkymo, tai mano nuomonė sutampa, jog ne viskas atrodo vientisai tvarkingai. Tačiau po kiekvieno normų pakeitimo, visų ženklų niekas niekur nekeičia, nes tokių darbų sąmata būtu "kosminė" ir neadekvati naudai. Ženklai keičiami atliekant rekonstrukcijas, pagal galiojančias normas.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTai apie ką mes čia kalbame ? Teko važiuoti ne vieną ir ne vieną dešimtį kartų, dabar neatgaminu koks ir kur konkrečiai esantis ženklas minimas, tačiau pagal apibūdinimą spėju jog tai yra informacinių ženklų grupei priskiriama rodyklė, nurodanti atstumą/kryptį iki centro. Diskusija kilo dėl konkretaus ženklo, matomo nuotraukoje. Tas ženklas yra priskiriamas nurodomiesiems ženklams ir kadangi visų kelio ženklų naudojimas, formatas, bei kitos techninės charakteristikos yra normuojamos, tai kelio ženklas "Gyvenvietės pabaiga" yra toks koks ir matomas. Apačioje perbrauktas pasibaigusios gyvenvietės pavadinimas, viršuje mėlyname fone nurodoma kitos, toliau esančios, gyvenvietės pavadinimas.
Aš suprantu jog visas tas vaizdas su šalia esančiu riboženkliu atrodo keistokai. Tačiau čia ne kelio ženklų problema, o dėl riboženklio kaip statinio pastatymo vietos ar jo būvimo/nebūvimo. Jis vaizdžiai informuoja atvykstančius apie miestą, gali jį pristatyti, reklamuoti ir pan. Kelio ženklai reguliuoja eismą jo dalyviams keliuose. Tai vien dėl "įdomiai atrodančios" situacijos, taisyklių ar kitų teisinių aktų laužyti nereikėtų.
O dėl važinėjimo ir sutvarkymo, tai mano nuomonė sutampa, jog ne viskas atrodo vientisai tvarkingai. Tačiau po kiekvieno normų pakeitimo, visų ženklų niekas niekur nekeičia, nes tokių darbų sąmata būtu "kosminė" ir neadekvati naudai. Ženklai keičiami atliekant rekonstrukcijas, pagal galiojančias normas.
Jis pasireiškia tuo, kad jei atkreipi dėmesį į vieną faktą, tau pasako: "na, negi dabar viską aplinkui turime sutvarkyti? Juk tai "kosminės" sumos!"
Pakartosiu: man tas kadras tinka į skiltį "Šiaip linksma". Tikrai nemačiau Europoje kitur tokio vaizdo.
Comment
-
Gal visą "problemos sprendimą" reiktu pakreipti kita linkme ir perkelti tą riboženklį ? Kodėl iškart užkliūna kelio ženklai ? Anksčiau ženkle "gyvenvietės pabaiga" nebuvo nurodomas kitos gyvenvietės pavadinimas ir atstumas. Tačiau KET pritaikant prie europietiškų normų (ar bent jau imant pavyzdį iš ES), ženklas tapo tokiu koks jis yra.
Biurokratija yra tame, kad dešinėje šio kelio pusėje jau kaip ir Vilnius, stovi riboženklis. Tačiau važiuojant keliu, tai dar ne Vilnius. O administracines ribas braižo, bei taisykles kuria ne koneveikiami kelininkai.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąGal visą "problemos sprendimą" reiktu pakreipti kita linkme ir perkelti tą riboženklį ? Kodėl iškart užkliūna kelio ženklai ? Anksčiau ženkle "gyvenvietės pabaiga" nebuvo nurodomas kitos gyvenvietės pavadinimas ir atstumas. Tačiau KET pritaikant prie europietiškų normų (ar bent jau imant pavyzdį iš ES), ženklas tapo tokiu koks jis yra.
Biurokratija yra tame, kad dešinėje šio kelio pusėje jau kaip ir Vilnius, stovi riboženklis. Tačiau važiuojant keliu, tai dar ne Vilnius. O administracines ribas braižo, bei taisykles kuria ne koneveikiami kelininkai.
Vietoje mėlyname fone esančio VILNIUS 8 turi būti baltame fone VILNIUS. Ir viskas būtų savo vietoje.
Nes man kaip vairuotojui žymiai svarbiau kada prasideda pats miestas, o ne kažkoks mistinis centrinis paštas, man visiškai nereikalingas. Tikrai kvailai atrodo, kai jau seniai važiuoji per miestą, o rodyklės tau rodo, kad iki jo dar daug kilometrų.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąReikia visur taikyti sveką logiką, o ne aklas normas.
Vietoje mėlyname fone esančio VILNIUS 8 turi būti baltame fone VILNIUS. Ir viskas būtų savo vietoje.
Nes man kaip vairuotojui žymiai svarbiau kada prasideda pats miestas, o ne kažkoks mistinis centrinis paštas, man visiškai nereikalingas. Tikrai kvailai atrodo, kai jau seniai važiuoji per miestą, o rodyklės tau rodo, kad iki jo dar daug kilometrų.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąReikia visur taikyti sveką logiką, o ne aklas normas.
Vietoje mėlyname fone esančio VILNIUS 8 turi būti baltame fone VILNIUS. Ir viskas būtų savo vietoje.
Nes man kaip vairuotojui žymiai svarbiau kada prasideda pats miestas, o ne kažkoks mistinis centrinis paštas, man visiškai nereikalingas. Tikrai kvailai atrodo, kai jau seniai važiuoji per miestą, o rodyklės tau rodo, kad iki jo dar daug kilometrų.
Kelininkai gali suprojektuoti tokį ženklą, tačiau jei tai prieštarauja teisės aktams, jis nebus patvirtintas. O ne pagal projektą, ženklų niekas nestatys. Kadangi gyvenam ne kaip norim, o vadovaujamės įstatymais ir pan., tai daryti vien kaip "atrodo logiškiau" negalime. Taigi čia nereikia visų strėlių nukreipti į kelininkus.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNes draudžiamieji, įspėjamieji kelio ženklai turi būti dubliuojami abiejose pusėse. Kadangi gyvenvietės pradžią žymintys ženklai nėra dubliuojami, tai kairėje pusėje pastatytas ženklas 50.
Kadangi žinome, kad ženklas gyvenvietės pradžia ir ribotas greitis yra skirtingi dalykai.
P.S. atsiprašau už pavyzdį ne į temą
Comment
-
Parašė copper Rodyti pranešimąYra dubliuojami
Atvaizdas
Kadangi žinome, kad ženklas gyvenvietės pradžia ir ribotas greitis yra skirtingi dalykai.
P.S. atsiprašau už pavyzdį ne į temą
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąSutinku, kad ten turėtu būti tik VILNIUS, tačiau ne baltame, o mėlyname fone.
Aš manau, kad Vilniaus miesto savaldybei turėtų priklausti tik pats miestas, o kiti miestai, miesteliai, kaimai, miškai ir laukai - kitoms savivaldybėms. Bet šiuo metu yra kaip yra.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąSutinku, kad ten turėtu būti tik VILNIUS, tačiau ne baltame, o mėlyname fone. Ženklas baltame fone reikštų gyvenvietės pradžią, su 50 km/h greičio ribojimais, kitais techniniais reikalavimais taikomais keliams gyvenvietėse.
Jei gyvenvietės pradžia ir eismo ribojimų pradžia sutampa, statomas "mūsiškis" 550 variantas - gyvenvietės pavadinimas baltame fone.Paskutinis taisė ejs; 2011.04.25, 17:21.
Comment
-
Parašė ejs Rodyti pranešimąPradedant nuo Lenkijos ir į vakarus, šie ženklai yra atskirti. Gyvenvietės ribas žymi informacinis ženklas (600-oji serija), o gyvenvietėms taikomų eismo apribojimų pradžią žymi "Gyvenvietės pradžia" mūsiškis 550, apatinis variantas iš čia.
Jei gyvenvietės pradžia ir eismo ribojimų pradžia sutampa, statomas "mūsiškis" 550 variantas - gyvenvietės pavadinimas baltame fone.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTokia ženklų statymo praktika pas mus dar nėra paplitusi, nors šiaip tai būtų labai gerai. Nes dabar dažnai ženklai "gyvenvietės pradžia" stovi ties miesto ar miestelio administracine riba, kuri būna kažkur laukuose.
Comment
-
Bet administracinė savivaldybės riba ir yra tikroji riba. Dabar Vilniuj balti ženklai stovi kažkokiose visai atsitiktinėse vietose, nesutampančiose su niekuo -- Savanorių prosp. už mazgo su Galvės, Gariūnų g. prieš mazgą su Savanorių.
Jei kviesčiau taksi namo, mokėčiau užmiesčio tarifu, nes už baltos zonos ribų, nors Vilniaus m. savivaldybėj?
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąBet administracinė savivaldybės riba ir yra tikroji riba. Dabar Vilniuj balti ženklai stovi kažkokiose visai atsitiktinėse vietose, nesutampančiose su niekuo -- Savanorių prosp. už mazgo su Galvės, Gariūnų g. prieš mazgą su Savanorių.
Parašė alga Rodyti pranešimąJei kviesčiau taksi namo, mokėčiau užmiesčio tarifu, nes už baltos zonos ribų, nors Vilniaus m. savivaldybėj?
Comment
-
Parašė ejs Rodyti pranešimąMiestas baigiasi ties administracinėmis ribomis.
Šiame žemėlapyje dar raudonai paryškinau Vilniaus miesto administracines ribas. kaip matote, Liepkalnio g. jas kerta maždaug ties pietiniu geležinkelio apvažiavimu (Juodšiliai-Nemėžis-Kyviškės):
Šiame žemėlapyje raudonu rutuliuku pažymėjau vietą, kur maždaug važiuojant iš Vilniaus centro dešinėje gatvės pusėje yra Vilniaus miesto pabaigą žymintis ženklas:
Atstumas tarp šio ženklo ir realios ribos yra ~4km. Ką šioje vietoje tas ženklas veikia? Leidžia taksistams pasipelnyti?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment