Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Ekonominė situacija Vilniaus miesto savivaldybėje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rat
    Ne tik valdininkai, bet ir tarnautojai: etatų klausimas, kadrų politika, darbo našumas. Prie to paties monopolijos, pirkimai ir t.t. Kadangi ne privatus verslas, tai tokie klausimai matyt ir nerūpi.

    Jeigu nesugeba dėl GPM pakovoti, tai nereikia stadionų už belenkiek melejonų betonuoti, transporto lengvatas perkelti vyriausybei, neremti jokių sporto klubų - tegul eina pas premjerą prašyti.

    Aišku galima iki pažaliavimo rinkliavas didinti ir naujas prisigalvoti. Už mašinų stovėjimą didinti, už katukus, ciuciukus, žiurkėniukus, žuvytes, lopšelius-darželius, liepti patiems kasti sniegą ir šluotis, viengungio mokestį įvesti. Kas iš to?
    Tai vat, nieko iš to nebus, nes tai tik trupiniai. Ir jokių kosminių išlaidų nėra, sporto klubus remia ir kiti miestai ir kitų šalių sostinės. Esmė, kad nėra normalių pajamų. Ar iki to nusigyvensim, kad kokį pėsčiųjų tiltą pakabinti ar gatves atkapą paasfaltuoti bus didžiausia prabanga? Ir gatvės bei parkai liks Afrikos lygio? Pažiūrėkit kiek Varšuva "betonuoja" ar bent jau Minskas...
    Flickr

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Sumažinti išlaidas kokiais 200 mln. Lt. Per 6-7 metus išsilygins balansas.
      Neišsilygins, dabar išlaidos per metus yra apie milijardą, pagal bvp (šalies) turėtų būti apie 2 milijardus, ar bent jau 1.5 blogiausiu atveju. Išlaidos jau ir taip apkarpytos, kad reikia net atlyginimams skolintis, o gatvės duobėtos kaip Indijoje.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Neišsilygins, dabar išlaidos per metus yra apie milijardą, pagal bvp (šalies) turėtų būti apie 2 milijardus, ar bent jau 1.5 blogiausiu atveju. Išlaidos jau ir taip apkarpytos, kad reikia net atlyginimams skolintis, o gatvės duobėtos kaip Indijoje.
        Nevalyti gatvių bent išeiginėmis, atjungti viską kas įmanoma, pakelti VT bilietų kainas bent iki savikainos, jokių naujų statybų ir net remontų. Labai sunkiai (nes daug ką reguliuoja Vyriausybė, o moka savivaldybė), bet pavyktų taupyti.

        Gyventojai pradės bėgti iš Vilniaus, geriausiu atveju kurtis apylinkėse su palankesne mokestine aplinka. Berods Vilniaus rajono savivaldybė dirba be skolų?

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Nevalyti gatvių bent išeiginėmis, atjungti viską kas įmanoma, pakelti VT bilietų kainas bent iki savikainos, jokių naujų statybų ir net remontų. Labai sunkiai (nes daug ką reguliuoja Vyriausybė, o moka savivaldybė), bet pavyktų taupyti.

          Gyventojai pradės bėgti iš Vilniaus, geriausiu atveju kurtis apylinkėse su palankesne mokestine aplinka. Berods Vilniaus rajono savivaldybė dirba be skolų?
          Tai pasiūlyk tą Rygai ar Talinui (beje, VT nemokamas ), kurių biudžetai 1.5-2 karto didesni, arba Varšuvai, kur net 3 kartus skirtumas - parodys vidurinį pirštą Čia tik Lietuvoje rimtu veidu gali praeiti tokie "taupymai".
          Flickr

          Comment


            Čia problema, o ne lėšų trūkumas:
            1180 litų. Tiek savivaldybė per viešuosius pirkimus pakloja už paprastą betoninę šiukšlių dėžę vaikų žaidimo aikštelėje, nors tiekėjas ją parduoda už 150 litų.
            Pavyzdžiui, paprastas metalinės konstrukcijos suolas, kurį savivaldybė įsigyja rengdama viešuosius pirkimus, kainuoja 1280 litų, nors tiekėjo kaina yra 250 litų.
            http://www.lrytas.lt/verslas/bustas-...ne-auksine.htm
            Perkama, kas pigiausia, o mokama kaip už gerą. Reikėtų kalbėti konkečiau - Vyriausybė gaili pinigų ne vilniečiams, o Zuokui. Vilniečių jie bet kokiu atveju nepasiektų.
            Ir nereikia kaip pavyzdžių minėti išsivysčiusių šalių - jei moki mokestį, turi kažką už tai gauti. Tegu suremontuoja namų kiemus ar įrengia papildomas automobilių aikšteles, tada galima ir mokėti. Be to, visų automobilių apmokestinti ir neišeis, nes visi į kiemus tiesiog netelpa. Apskritai pasvarsčius apie praktinį to mokesčio surinkimą akivaizdu, kad tai kaip reikiant kvaila mintis.
            Paskutinis taisė senasnamas; 2013.01.28, 16:50.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Tai pasiūlyk tą Rygai ar Talinui (beje, VT nemokamas ), kurių biudžetai 1.5-2 karto didesni, arba Varšuvai, kur net 3 kartus skirtumas - parodys vidurinį pirštą Čia tik Lietuvoje rimtu veidu gali praeiti tokie "taupymai".
              Tai tame ir reikalas, kad Lietuva orientuojasi į decentralizuotos valstybės modelį, skirtingai nei paminėtos šalys. Regionų plėtra turi būti finansuojama iš Valstybės biudžeto, kas ir yra daroma. Seimas ir valdančioji dauguma yra įpareigota tokiems veiksmams.

              Niekas LR nei Vyriausybėje nei Seime niekada nelygino Vilniaus su Ryga ir Talinu, o juo labiau su Varšuva, ir niekas ten nemano su niekuo konkuruoti. Tiksliau pasakius, nėra "socialinio užsakymo" tokiai projekcijai. Mes gyvename Lietuvoje ir neturime žvalgytis į kaimynus, kur jie eikvoja savo mokesčius.

              Atvirkščiai, viešoje erdvėje nuolat išreiškiami pagraudenimai, kad "Vilnius" skurdina visą likusią Lietuvą, Vilniuje yra didžiausia verslo koncentracija, todėl "Vilnius" privalo atiduoti savo duoklę skurstantiems regionams. Vilniuje, kaip sostinėje bazuojasi visi valdininkai-biurokratai, todėl jie suinteresuoti, kad visos lėšos būtų skirtos pagrinde "Vilniui". Be to, jie visi yra vagys.

              Comment


                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                Dar viena geniali idėja - apmokestinti kiemuose laikomus automobilius: vienas automobilis butui nemokamai, už papildomus reikėtų mokėti.
                Tai kad nebeužtenka pinigų, tame tarpe sovietmečio privilegijai, taip vadinamiems "valdiškiems" automobiliams. O iš kur paimti, kai ūkis apiplėštas - belieka iš gyventojų kažkaip bandyti. Gal ir nuris lietuviški veršiai eilinę piliulę.

                Comment


                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                  Ir nereikia kaip pavyzdžių minėti išsivysčiusių šalių - jei moki mokestį, turi kažką už tai gauti. Tegu suremontuoja namų kiemus ar įrengia papildomas automobilių aikšteles, tada galima ir mokėti. Be to, visų automobilių apmokestinti ir neišeis, nes visi į kiemus tiesiog netelpa. Apskritai pasvarsčius apie praktinį to mokesčio surinkimą akivaizdu, kad tai kaip reikiant kvaila mintis.
                  Suremontuoti namų kiemus? Įrengti papildomas aikšteles? Kaip Jūs tą įsivaizduojate, pvz, Karoliniškėse, Justiniškėse, Šeškinėje? Ten plėstis nėra kur. Aš, pvz, statau mašiną net ne savo kieme, o prie vietinio supermarketo, kurio aikštelė naktimis tuščia, tačiau reikia paeiti tik 5min. Mano name 15būtų. Kiekvienas butas turi po 2-3 automobilius, taigi, 30-45automobiliai. Senieji gyventojai, pvz, mano tėvai ir dauguma kaimynų, turi sovietinį požeminį garažą. bet vis tiek bent 6, kartais net 11 automobilių stovi "ant žolės". Manau šis mokestis apvalys kiemus. Nenori mokėti mokesčio? Ok, statykis prie maximos, norfos, iki - pasivaikščiok 5min. Problemos nėra. jei būtų gaisras (tfu tfu tfu), gaisrinė neprivažiuotų. Daugumą kiemuose esančių aikštelių sunkiai išplėsi ar padidinsi kitaip. Iškirtus medžius, užbetonavus prievutes, nubraižius linijas- galbūt. Bet ne ka mažesnė problema - automobilių statymo, parkavimosi tradicijos. jei x pilietis taip prisiparkuoja, kad užima dar vieno automobilio vietą, tai čia žinai...nieko gero.
                  Pvz, Algirdo gatvėje žmonės nusigriovė medinius supuvusius sandėliukus, taip praplatindami aikštelę. Tačiau gyventojai išsipirko savo vietas. Problemų nėra.

                  Comment


                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                    Čia problema, o ne lėšų trūkumas:


                    http://www.lrytas.lt/verslas/bustas-...ne-auksine.htm
                    Perkama, kas pigiausia, o mokama kaip už gerą. Reikėtų kalbėti konkečiau - Vyriausybė gaili pinigų ne vilniečiams, o Zuokui. Vilniečių jie bet kokiu atveju nepasiektų.
                    o jeigu kiti pirkime dalyvavę asmenys pasiūlė dar didesnes kainas (priklausomai nuo pirkimo kriterijų)? tarkim, minėtos vp kainos buvo mažiausios ir tuos tiekėjus dėl šios priežasties Savivaldybė pasirinko. Formaliai probemos kaip ir nėra.
                    Paskutinis taisė D.P; 2013.01.28, 17:25.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Tai tame ir reikalas, kad Lietuva orientuojasi į decentralizuotos valstybės modelį, skirtingai nei paminėtos šalys. Regionų plėtra turi būti finansuojama iš Valstybės biudžeto, kas ir yra daroma. Seimas ir valdančioji dauguma yra įpareigota tokiems veiksmams.

                      Niekas LR nei Vyriausybėje nei Seime niekada nelygino Vilniaus su Ryga ir Talinu, o juo labiau su Varšuva, ir niekas ten nemano su niekuo konkuruoti. Tiksliau pasakius, nėra "socialinio užsakymo" tokiai projekcijai. Mes gyvename Lietuvoje ir neturime žvalgytis į kaimynus, kur jie eikvoja savo mokesčius.

                      Atvirkščiai, viešoje erdvėje nuolat išreiškiami pagraudenimai, kad "Vilnius" skurdina visą likusią Lietuvą, Vilniuje yra didžiausia verslo koncentracija, todėl "Vilnius" privalo atiduoti savo duoklę skurstantiems regionams. Vilniuje, kaip sostinėje bazuojasi visi valdininkai-biurokratai, todėl jie suinteresuoti, kad visos lėšos būtų skirtos pagrinde "Vilniui". Be to, jie visi yra vagys.
                      Tiek metų žaidžiam tą decentralizacijos žaidimą, bet ar matome kokius nors rezultatus? beveik jokių. Čia visa problema, kad būtent dėl tokių Vyriausybės/Seimo įžvalgų, Vilnius praranda statusą, įtaką, investicijas etc. Ateityje gali būti dar prastesnių padarinių, pvz, išaugus Minskui. Juk pirminis Dvimiesčio projektas ir buvo skirtas sukurti stiprią ašį. Kai bandome didinti decentralizaciją, kaimynų centrai auga ir dėl objektyvių priežasčių, jie susitraukia visą gėrį (Ryga, Talinas, Varšuva), įskaitant ir tų centrų apskirtys, regionai, rjaonai, o mes liekame prie suskilusios geldos.
                      Ekonominė integracija turi vykti per LEZ, pramonės parkus. Tokios zonos įkurtos apgalvotai, įvertinus atitinkamų regionų potencialą.
                      Manau,kad turime įvertint kaimynų sėkmių ir nesėkmių patirtirtį. Kaip bebūtų liūdna, pas juos daugiau sėkmės.

                      Comment


                        Parašė D.P Rodyti pranešimą
                        Suremontuoti namų kiemus? Įrengti papildomas aikšteles? Kaip Jūs tą įsivaizduojate, pvz, Karoliniškėse, Justiniškėse, Šeškinėje? Ten plėstis nėra kur. Aš, pvz, statau mašiną net ne savo kieme, o prie vietinio supermarketo, kurio aikštelė naktimis tuščia, tačiau reikia paeiti tik 5min. Mano name 15būtų. Kiekvienas butas turi po 2-3 automobilius, taigi, 30-45automobiliai. Senieji gyventojai, pvz, mano tėvai ir dauguma kaimynų, turi sovietinį požeminį garažą. bet vis tiek bent 6, kartais net 11 automobilių stovi "ant žolės". Manau šis mokestis apvalys kiemus. Nenori mokėti mokesčio? Ok, statykis prie maximos, norfos, iki - pasivaikščiok 5min. Problemos nėra. jei būtų gaisras (tfu tfu tfu), gaisrinė neprivažiuotų. Daugumą kiemuose esančių aikštelių sunkiai išplėsi ar padidinsi kitaip. Iškirtus medžius, užbetonavus prievutes, nubraižius linijas- galbūt. Bet ne ka mažesnė problema - automobilių statymo, parkavimosi tradicijos. jei x pilietis taip prisiparkuoja, kad užima dar vieno automobilio vietą, tai čia žinai...nieko gero.
                        Pvz, Algirdo gatvėje žmonės nusigriovė medinius supuvusius sandėliukus, taip praplatindami aikštelę. Tačiau gyventojai išsipirko savo vietas. Problemų nėra.
                        Nuostabus pavyzdys didesnės(-ių) problemos(-ų) Lietuvoje, o ne tik savivaldybių lygmens: Labai gerai iliustruoja, jog per daug Lietuvoje darbo santykiai apmokestinti, o turtas ne. Ar du automobiliai yra būtinybė vienam namų ūkiui? Ar tai yra normalu? (tam tikra mokesčių politikos problema).
                        Dar kalbama apie didesnes investicijas į VT (kas tikrai būtina, neprieštarauju), bet kai commute route praktiškai neturi būti problema- pasiekti VT iš sovietinių miegamųjų rajonų miestą. Bet naudojamąsi automobiliu, kuris praktiškai yra svarbi dalis, jei gyveni priemiesčiuose, o ne Justiniškėse ar Karoliniškėse (VT problema).
                        Nudėvėta ir neadekvati konkreti sovietinė infrastruktūra (aikštelės daugiabučiuose, normalių parkų trūkumas, duobės keliuose ir kt.) šiūdienai, kuri yra palaikoma kosmetinėm priemonėm arba kuriami grandioziniai planai kažką drastiško keisti. T.y. pasirenkama arba išskaičiavimas, kad negriūtų sistema, arba vizija, prasilenkianti su ekonomine logika, bet tarsi nėra jokio middleground.
                        Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                        Dordrechtas/Haarlemas
                        Nesebaras/Plovdivas
                        Kiolnas

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Sumažinti išlaidas kokiais 200 mln. Lt. Per 6-7 metus išsilygins balansas.
                          Kad nėra kur... truputį domiuosi moksliniais tikslais apie visus šiuos dalykus, tai va taip yra:
                          vizualiai miesto pajamos 2008 m. ir 2011 m. panašios: 1,04 ir 1,06 mlrd. Lt, BET 2008 m. dotacijos sudaro 367 mln, o 2011 m. - 507 mln Lt. Dotacijos, kaip žinia, naudojamos labai konkretiems tikslams, pvz mokinių krepšiams, socialinėms pašalpoms. Tai pagal išlaidas, socialinei apsaugai ir švietimui kliūna:
                          2008 m. švietimas 531 mln. Lt, 2011 - 629 mln. Lt
                          2008 m. socialinė apsauga 116 mln, o 2011 - 193 mln.
                          Total: 647 mln vs 822 mln Lt. na dalis socialinės apsaugos ir švietimo priklauso nuo savivaldybės, bet didesnioji dalis deja, nuo jos nepriklauso. Kaip žinia, neduosi pinigų švietimui - lenkai ir pedagogai sukils o socialinė apsauga - langus daužys gariūniniai, negavę papildomų pinigų Kirpti? Kur dar kirpti? Ką noriu pasakyti, tai vien iš pajamų aišku, kad savivaldybė prarado daug finansinio savarankiškumo.
                          Jei žiūrėtume į kitas savivaldybes, tai yra daug kartų žiauresnių atvejų; vilnius bent kaip sostinė turi potencialą būti išgelbėtais, bet kokie Biržai tai sėdi labai gilioj šik...
                          Decentralizacija? jau kažkur reiškiausi, bet parodykit nors vieną ženklą, kad centrinė valdžia nori ką nors decentralizuoti, ypač finansinius reikalus palikti savivaldybėms... priešingai, manau, kad labai gražu pasirodyti mesiju, kai kokia nauja socialinė programa paleidžiama į gyvenimą iš centrinės valdžios, nors savivaldybės būtų suinteresuotos tiek neišlaidauti

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            .

                            Atvirkščiai, viešoje erdvėje nuolat išreiškiami pagraudenimai, kad "Vilnius" skurdina visą likusią Lietuvą, Vilniuje yra didžiausia verslo koncentracija, todėl "Vilnius" privalo atiduoti savo duoklę skurstantiems regionams. Vilniuje, kaip sostinėje bazuojasi visi valdininkai-biurokratai, todėl jie suinteresuoti, kad visos lėšos būtų skirtos pagrinde "Vilniui". Be to, jie visi yra vagys.
                            Šiaip tai galėtų padaryti taip, jog Vilniui lieka 80% GPM, o visokių ministerijų, seimų eina 100% į valstybės biudžetą. Taip būtų ir avis patenkinta (Vilnius gautų apie 75% GPM vietoje dabar 40%), ir vilkas sotus (tie visi rėkiantys, jog Vilniuje tik valstybinės institucijos, tai labai aiškiai 100% nuo tų institucijų bendram biudžetui ir atitektų).
                            Paskutinis taisė Lettered; 2013.01.28, 21:35.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė rat
                              Vilniuje nuo šiol nuomą mokės poliklinikos ir visuomeninės įstaigos?

                              Kaip mokės, jeigu po Andriukaičio reformos neliks PSD mokesčio, o medicinos paslaugos bus nemokamos? Ir apskritai išeina, kad valstybė pati sau mokės?
                              Siuo metu visos privacios klinikos moka, tai butu bent kazkiek "sulygintos" konkurencines salygos tarp privaciu ir valstybiniu Todel nematau problemos...

                              Comment


                                Parašė D.P Rodyti pranešimą
                                Suremontuoti namų kiemus? Įrengti papildomas aikšteles? Kaip Jūs tą įsivaizduojate, pvz, Karoliniškėse, Justiniškėse, Šeškinėje? Ten plėstis nėra kur. Aš, pvz, statau mašiną net ne savo kieme, o prie vietinio supermarketo, kurio aikštelė naktimis tuščia, tačiau reikia paeiti tik 5min. Mano name 15būtų. Kiekvienas butas turi po 2-3 automobilius, taigi, 30-45automobiliai. Senieji gyventojai, pvz, mano tėvai ir dauguma kaimynų, turi sovietinį požeminį garažą. bet vis tiek bent 6, kartais net 11 automobilių stovi "ant žolės". Manau šis mokestis apvalys kiemus. Nenori mokėti mokesčio? Ok, statykis prie maximos, norfos, iki - pasivaikščiok 5min. Problemos nėra. jei būtų gaisras (tfu tfu tfu), gaisrinė neprivažiuotų. Daugumą kiemuose esančių aikštelių sunkiai išplėsi ar padidinsi kitaip. Iškirtus medžius, užbetonavus prievutes, nubraižius linijas- galbūt. Bet ne ka mažesnė problema - automobilių statymo, parkavimosi tradicijos. jei x pilietis taip prisiparkuoja, kad užima dar vieno automobilio vietą, tai čia žinai...nieko gero.
                                Pvz, Algirdo gatvėje žmonės nusigriovė medinius supuvusius sandėliukus, taip praplatindami aikštelę. Tačiau gyventojai išsipirko savo vietas. Problemų nėra.
                                Kas iš tų aukštelių jei gatvėse kamščiai. Jas kaip tik reikia naikinti. O mokesčiai tikrai turėtų būti, nes kažkas turi kompensuoti už nuostolius ekonomikai dėl transporto spūsčių. Vėluoja prekės, deginami degalai, žmonių darbiningumas sumažėja. Vakaruose labai paprastai išsprendė šią problemą, padidindami miestuose parkingo mokesčius.

                                Comment


                                  Parašė miestas
                                  Nieko nereikia kiemuose ir jų žolėse betonuoti. Tereikia kiekviename rajone, laisvuose skypuose pastatyti daugiaaukštes automobilių stovėjimo aikšteles. Lėšas šiems galima būtų surinkti už "automobilio mokestį", kurie yra daugumoje Vakarų Europos miestų. Turi mašiną mieste ir ją naudoji? Mokėk! Tai gali būti simbolinis mokestis. Tarkim, 2 ar 5 litai už mėnesį. Vilniuje per ketvirtį milijono automobilių, tai per mėnesį būtų surenkama vienai aikštelei statyti reikalingos lėšos.
                                  Jeigu per mėnesį galima surinkti pinigų dideliai aikštelei, tai kokiame nors "hamburge" ta aikštelė būtų pastatyta. Lietuvoje tai reiškia, kad per metus bus pastatyta viena vidutinio dydžio aikštelė - likę pinigai nuplauks skoloms padengti, premijoms išmokėti, studijų aikštelių statybai parengti ir pan.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Jeigu per mėnesį galima surinkti pinigų dideliai aikštelei, tai kokiame nors "hamburge" ta aikštelė būtų pastatyta. Lietuvoje tai reiškia, kad per metus bus pastatyta viena vidutinio dydžio aikštelė - likę pinigai nuplauks skoloms padengti, premijoms išmokėti, studijų aikštelių statybai parengti ir pan.
                                    Prie Operos jau 15 metų "statoma" aikštelė. Už stovėjimą surinkti pinigai tikrai nėra skiriami kažkokiems tiksliniams projektams. Jokių P+R sistemos požymių iki šiol nematyti. Pvz.: prie geležinkelio/autobusų stoties įmanoma patogiai ir saugiai palikti automobilį?
                                    Beje, už mokesčių mokėtojų pinigus bendro naudojimo gatvėse įrengtos stovėjimo vietos tik blogina eismo situaciją. Pvz. gyvenamuosiuose rajonuose padorios 4 juostų gatvės pavirtusios 2 juostų siaurais keliukais.
                                    Gal gyvenamuosiuose rajonuose racionaliau būtų perduoti tvarkyti stovėjimo aikšteles patiems daugiabučiams (kaip ir yra prie daugumos naujųjų)?

                                    Comment


                                      Parašė miestas
                                      Reikėtų visą miestą suskirstyti zonomis. Net Šeškinėj ar Viršuliškėse turi būti kažkokia zona, su zonos numeriu ir parkavimosi vietos numeriu. Už stovėjimą turi būti imami pinigai. Taip daroma Europoje. Vienoje ar Prahoje. Už tuos pinigus, lėšos skiriamos tiksliniams dalykams - infrastruktūrai, daugiaaukščių parkingų statybai.

                                      Tada neliktų ir tų susiaurėjusių dėl priparkuotų mašinų gatvių, nes ten stovėjimas būtų draudžiamas. Netinkamose vietose priparkuoti automobilai būtų nutempiami.
                                      Kas reikia daryti mes girdime jau beveik 20 metų. Padaryta nedaug - požeminis parkingas po Gedimino pr. ir daugiaaukštė Tilto g. - ko gero viskas. Bukai renkami pinigai už stovėjimą ir metami į bendrą katilą.
                                      Kai gyvenau daugiabutyje, savivaldybė uždraudė gyventojams savo lėšomis sutvarkyti (praplėsti) stovėjimo aikštelę de-facto iki šiol telkšančio purvyno sąskaita.

                                      Comment


                                        Parašė miestas
                                        Gal etatiniai verkšlentojai, pernai labiausiai raudoję ir besiplėšę marškas, norėtų kažką pakomentuoti?
                                        Ir visa tai Kauno sąskaita
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Aš tai laukčiau naujos Vilniaus vystymo strategos ir BP. Senasis berods baigiasi 2015 m.
                                          Kas girdėti dėl tramvajaus? Nusibodo skambūs PR žybsniai ir tolesnė tyla.
                                          Taip pat yra komunikacijos su bendruomene stoka. Prisiminkime daugiau nei dešimtmetį stumdytą ir prastumtą Lukiškių a. projektą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X