... Todėl, kad bendravimas tai nėra vien tik minčių dėstymas. Bendravimas - tai akių kontaktas, kūno kalba. ...
Vienu žodžiu jeigu nuo stipresnio ir kietsenio neesi gavęs į akį tai kaip ir galima sakyti nežinai kas yra bendravimas . Tik čia jau Vilniaus ekonominė situacija visai ne prie ko.
Vienu žodžiu jeigu nuo stipresnio ir kietsenio neesi gavęs į akį tai kaip ir galima sakyti nežinai kas yra bendravimas . Tik čia jau ne Vilniaus ekonominė situacija visai ne prie ko.
Lygiai taip pat galėčiau išversti ir tavo teiginį: jeigu moki kompiuteriu surinkti savo mintis - jau žinai kas yra bendravimas
Aha, darželius lanko asocialų vaikai, o kieme ištisą dieną laksto profesorių vaikai . Apskritai normalių tėvų vaikai kieme ilgai neužsibūna. Jei vaikas nuo ryto iki vakaro lauke (ir dar savaitgaliais), vadinasi, tėvams jis nelabai rūpi arba tėvai neturi galimybių užtikrinti jam geresnį laisvalaikį.
Vaikai dar ir valgo ir miega, jeigu ką Maži vaikai iki 5 metų nelaksto vieni po kiemus, dar tėvai prižūri.
Kiek mūsų galėtume padaryti pranešimą milijonui žmonių, susirinkusių mūsų paklausyti, kai tą reikėtų daryti žinutėmis forume? Visi. Kiek galėtų tą padaryti gyvai? Visiški vienetai.
Jeigu gerai išmanai apie tai ką kalbi, neturėtų būtų problemų. Nebent dar esi jaunas ir turi kompleksų būdingų jaunystėje.
Lygiai taip pat galėčiau išversti ir tavo teiginį: jeigu moki kompiuteriu surinkti savo mintis - jau žinai kas yra bendravimas
Vis tiek kažkur pradžioje turi pradėti rinkti. Nebent tu kalbi apskritai apie bendravimą, ne apie oratorystę. Tada, kodėl tu manai, kad jei vaikas neis į darželį, tai tėvai būtinai jį izoliuos?
Komiteto vadovas: diskusijos dėl GPM dalies padidinimo Vilniui įšaldomos
Metus nesulaukiantis Vilniaus valdžios pozicijos dėl taupymo ir išlaidų mažinimo, Seimo Biudžeto ir finansų komitetas kol kas neketina diskutuoti dėl miestui tenkančios gyventojų pajamų mokesčio (GPM) dalies padidinimo.
Tai po susitikimo su finansų viceministrų Edmundu Žilevičiumi pareiškė komiteto vadovas „darbietis“ Petras Narkevičius.
Konstitucinis Teismas gegužę nusprendė nagrinėti, ar Vilniui ir kai kuriems kitiems miestams tenkanti GPM dalis neprieštarauja Konstitucijai. http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=68195334
Vilniui reikia ieškoti būdų kaip sau "pasiimti" Vilniuje gyvenančius, bet kitur registruotus žmones. Jei bent pusę tokių pavyktų priregistruoti, manau biudžetas tikrai gautų gero priedo.
Metus nesulaukiantis Vilniaus valdžios pozicijos dėl taupymo ir išlaidų mažinimo, Seimo Biudžeto ir finansų komitetas kol kas neketina diskutuoti dėl miestui tenkančios gyventojų pajamų mokesčio (GPM) dalies padidinimo.
Labai keistas sprendimas. Suprantu, kad su Zuoku tokios diskusijos negalėjo būti, tačiau negi jie nemato, kad dabartinė valdžia ties tuo klausimu dirba labai aktyviai. Stipriai mažinamas valdininkų skaičius, atsisakoma dešimtis milijonų eurų nuostolių nešančių projektų, galų gale netgi nebekliudoma teismui priteisti savivaldybei nuostolių, patirtų dėl to, kad Rubikonas kone už dyka pasiėmė Ozo parko teritoriją gyvenamąjai statybai vystyti. Na ir galiausiai nauja valdžia dar tik pora mėnesių dirba. Tie socdemai truputi neadekvatūs, jų rinkėjai kaimuose gyvena, tai atitinkamai ir elgias.
Sakiau koncervuosis Vilnius. Pasižiūrėk kaip Kaunas mažina išlaidas - op krūva valdininkų out, žolės pjovimo išlaidos smaukšt žemytn. Taigi, resursų yra kur spaustis ir Vilniuje manau.
Teismas nusprendė: Vilniui tenkančios GPM dalies ribojimas prieštarauja Konstitucijai
Vilniui tenkančios gyventojų pajamų mokesčio (GPM) dalies ribojimas prieštarauja Konstitucijai, ketvirtadienį nutarė Konstitucinis Teismas (KT). Sprendimas įsigalios nuo 2016 metų sausio 2 dienos.
Prašymą KT 2012 metais pateikusių Seimo narių teigimu, dėl dabartinio ribojimo labiausiai nukenčia Vilniaus interesai, nes jam paliekama tik 48 proc. surenkamo GPM (prašymo pateikimo metu – 40 proc.). Esą žala daroma ne tik miestui ir jo bendruomenei, bet ir visam šalies įvaizdžiui.
Pagal įstatymą Kaunui dabar tenka 94 proc., Klaipėdai – 86 proc., Mažeikių rajonui – 99 proc., kitoms savivaldybėms – 100 proc. jų teritorijose surenkamo GPM.
KT prašymą pateikė 30 Seimo narių, tarp kurių yra dabartinis eurokomisaras Vytenis Povilas Andriukaitis, Andrius Mazuronis, Algirdas Sysas, Gediminas Kirkilas, Juozas Olekas ir kiti.
„Savivaldybių finansavimas turi būti didinamas arba mažinamas ne tik tais atvejais, kai keičiasi savivaldybių vykdomų funkcijų apimtis, bet ir tada, kai lėšų poreikis kinta dėl kitų objektyvių veiksnių, tokių kaip demografiniai, socialiniai ar ekonominiai pokyčiai“, – pabrėžė Teismas.
„Pažymėta, kad nesant įstatymuose įtvirtintų aiškių kriterijų, kuriais remiantis buvo nustatytos ir keičiamos savivaldybėms tenkančios GPM dalys, neaišku, ar tų savivaldybių, kurių GPM dalys pervedamos į valstybės iždo sąskaitą kitoms savivaldybėms remti, finansinė padėtis yra iš tiesų geresnė ir kiek geresnė nei remiamų savivaldybių“, – pridūrė jis.
Pasak nutarimo, Konstitucija prieštaravo ir nuo 2008 m. priimamas įstatymo priedėlis, nustatantis, kad Vilniui pervedama tik 40% GPM. Šiuo atveju KT irgi vadovavosi tuo, kad įstatymuose nėra aiškių kriterijų, kurie nustato, kodėl vienoms savivaldybėms yra skiriama didesnė GPM dalis, o kitoms – mažesnė. http://vz.lt/article/2015/6/11/kt-ne...-konstitucijai
Šiaip kiekvienas sveikai protaujantis žmogus susipažinęs su realiais skaičiais turėtų tai suprasti ir palaikyti.
p.s. Nežinau tiksliai kokiai daliai kauniečių tai negalioja iš esmės šnekant apie Vilnių.
Puikus KT sprendimas. Vilnius labai puikus miestas, žiūrint iš ne valstybinės puses - didžiausia naujų pastatų, ofisų ir naujų daugiabučių koncentracija regione. Tačiau iš valstybinės ir municipalinės pusės situacija yra apgailėtina - gatvės duobėtos, šaligatviai sovietiniai, dauguma viešųjų pastatų nerenovuoti. Tačiau visi faktoriai, stabdę Vilniaus progresą, šiuo metu pakrypo Vilniaus naudai:
- Nebeliko Zuoko, kuris tas likusias ribotas savivaldybės lėšas švaistė savo piariniams projektams. Negebėjo atrinkti reikalingiausių projektų vilniečiams ir apgailėtinai valdė miesto ūkį, nuo šilumos iki savivaldybės įmonių.
- ES parama, kuri ankščiau pagrinde keliavo į provinciją, pagal naują 2014-2020 finansavimo programą pagrinde keliaus į didžiuosius miestus, liūto dalis žinoma atiteks Vilniui.
- GPM mokestį seimas privalės pakelti, nes taip įpareigoja Konstitucinis teismas.
- Labai tikėtina, kad pagaliau bus įsukta daugiabučių renovacija.
Dar prireiks šiek tiek laiko, turbūt netgi kokių metų, kol šitie faktoriai pilnai pradės veikti ir duoti naudą, tačiau Vilniaus renesansas jau labai nebetoli.
Įstatyme turi būti įrašyti aiškūs kriterijai, kurie leistų nustatyti teisingą gyventojų pajamų mokesčio (GPM) dalį, skiriamą šalies savivaldybėms, įskaitant ir didžiausią jų – sostinės savivaldybę. Kol tokių kriterijų nėra, Konstitucijai prieštarauja dabar įstatymu nustatoma GPM dalis, skiriama savivaldai.
Teismas negali nurodyti konkrečių skaičių, kiek turėtų būti skiriama Vilniaus ar kitų miestų savivaldybių biudžetams. Tačiau teismas gali nurodyti principus, kuriais vadovaujantis tie skaičiai turi būti apskaičiuojami. Tas ir buvo padaryta, pasakant, kad nebuvo atsižvelgiama į demografinius ir kitus niuansus. Į tuos visus principus seimas privalės atsižvelgti, kurių svarbiausias - teisingas GPM paskirstymas saivaldybėms.
Teismas negali nurodyti konkrečių skaičių, kiek turėtų būti skiriama Vilniaus ar kitų miestų savivaldybių biudžetams. Tačiau teismas gali nurodyti principus, kuriais vadovaujantis tie skaičiai turi būti apskaičiuojami. Tas ir buvo padaryta, pasakant, kad nebuvo atsižvelgiama į demografinius ir kitus niuansus. Į tuos visus principus seimas privalės atsižvelgti, kurių svarbiausias - teisingas GPM paskirstymas saivaldybėms.
Kaip suprantu, tai tiek vieni, tiek kiti moka GPM mokesčius.
Atsižvelgti į niuansus nelygu padidinti tenkančią GPM dalį. Aš asmeniškai nesu nei už didinimą, nei už mažinimą - mane tiesiog iš proto varo spekuliavimas. Man, žvelgiančiam absoliučiai iš šalies, atrodo akivaizdu, kad skirstant GPM svarbu įvertinti tokius punktus:
1. Kiek kiekvienos savivaldybės gyventojui tenka valstybės subsidijų bei investicijų, neskaitant GPM?
2. Koks yra valstybės išlaikomo viešojo sektoriaus indėlis, tiesioginis ir netiesioginis, į savivaldybių biudžetus, neskaitant GPM?
Tai atlikus, mano galva, būtų teisingiausia 100% GPM palikti savivaldybėms, tačiau atitinkamai koreguoti kitas finansavimo dedamąsias.
Comment