Kaip naiviai ir vaikiškai beskambėtų, tikrai nemanau, kad A. Zuoko pagrindinis interesas - pasisavinti pinigų. Na tiesiog nelimpa tokie "epitetai" jam. Tiesiog mes jau esam įpratę visus verslininkus ir aukštas pareigas užimančius asmenis vadinti tokias negražiais žodžiais. Taigi, mielieji, pradėkime nuo savęs ir iškart pasaulis nebus toks pilkas ir piktas.
Kaip naiviai ir vaikiškai beskambėtų, tikrai nemanau, kad A. Zuoko pagrindinis interesas - pasisavinti pinigų. Na tiesiog nelimpa tokie "epitetai" jam. Tiesiog mes jau esam įpratę visus verslininkus ir aukštas pareigas užimančius asmenis vadinti tokias negražiais žodžiais. Taigi, mielieji, pradėkime nuo savęs ir iškart pasaulis nebus toks pilkas ir piktas.
Gal anksčiau taip darė, dabar nebedaro, visaip gali būti. Reikia pažinti patį žmogų kaip asmenybę, tada daug lengviau būtų suprasti ką jam reiškia pinigai ir ką jis pasirengęs dėl jų padaryti.
Mes diskutavome apie pareigas apskritai, ne apie konkrečią personą.
Tegul padaro nemokamą VT už prisiregistravimą Vilniaus savivaldybėje tiems, kas dirba Vilniuje, bet registruoti kituose miestuose. Surinks daugiau GPM. Kokie dar keliai galėtų būti? Nes nesišviečia neklimti toliau.
Tegul padaro nemokamą VT už prisiregistravimą Vilniaus savivaldybėje tiems, kas dirba Vilniuje, bet registruoti kituose miestuose. Surinks daugiau GPM. Kokie dar keliai galėtų būti? Nes nesišviečia neklimti toliau.
Šiuo atveju daugiau GPM surinkti padės elementarus GPM dalies, tenkančios savivaldybei, padidinimas. Nemačiau dar kitų metų valstybės biudžeto projekto, bet Butkevičius žadėjo dalį didinti iki 48% (6% daugiau), tai buvo numatyta ir Finansų ministerijos projekte. Būtent tai leis stabilizuoti savivaldybės biudžetą, užtikrinant, kad biudžetas bus ne deficitinis.
Nemokamu VT padaryti nėra tikslo. Jeigu jau norima skatinti naudoti VT, tai pirmu atveju geriau būtų sumažinti kainas. Tuomet VT taps patrauklesnis, tačiau tuo pačiu generuos kažkokias pajamas, kurias pagaliau bus galima skirti parko atnaujinimui.
Nemokamu VT padaryti nėra tikslo. Jeigu jau norima skatinti naudoti VT, tai pirmu atveju geriau būtų sumažinti kainas. Tuomet VT taps patrauklesnis, tačiau tuo pačiu generuos kažkokias pajamas, kurias pagaliau bus galima skirti parko atnaujinimui.
Tos kainos jau ir taip labai mažos, manau. Kas VT daro patrauklesnį, tai tik gretesnis juo susisiekimas, tokie kaip G maršrūtai, bei žinoma komfortiškumas. Belieka atlaisvinti gatves viešajam trans., t.y. mažinant automobilių kiekį juose, kurie tik kemša gatves, per kuriuos visas miestas turi kentėti. Nupirkti naujas transporto priemones, jas palaikyti švarias, pasirūpinti, kad jomis nevažiuotų asocialai, nebūtų jos pergrūstos žmonėmis. Visi turi suprasti, kad automobiliams miestuose ne vieta, nes jie kemša gatves, šalia gyvenantiems kelia triukšmą, taršą.
Tos kainos jau ir taip labai mažos, manau. Kas VT daro patrauklesnį, tai tik gretesnis juo susisiekimas, tokie kaip G maršrūtai, bei žinoma komfortiškumas. Belieka atlaisvinti gatves viešajam trans., t.y. mažinant automobilių kiekį juose, kurie tik kemša gatves, per kuriuos visas miestas turi kentėti. Nupirkti naujas transporto priemones, jas palaikyti švarias, pasirūpinti, kad jomis nevažiuotų asocialai, nebūtų jos pergrūstos žmonėmis.
Šiaip tai vis tiek bus tas pats, ar su padidinta GPM dalim, ar be jos. Jeigu savivaldybė gaus daugiau pinigų, tai tiesiog sugalvos, kur juos išleisti, ir viskas. Pradės tiesti tramvajaus linijas, nurašinėti troleibusus ir vietoj jų pirkti autobusus, kokį muziejų pastatys už kosminę kainą, dar sykį rekonstruos šviesoforus visam mieste... Prieš rinkimus labai gerai būna stadioną statyti - patikimas išbandytas metodas.
Šiaip tai vis tiek bus tas pats, ar su padidinta GPM dalim, ar be jos. Jeigu savivaldybė gaus daugiau pinigų, tai tiesiog sugalvos, kur juos išleisti, ir viskas. Pradės tiesti tramvajaus linijas, nurašinėti troleibusus ir vietoj jų pirkti autobusus, kokį muziejų pastatys už kosminę kainą, dar sykį rekonstruos šviesoforus visam mieste... Prieš rinkimus labai gerai būna stadioną statyti - patikimas išbandytas metodas.
Jeigu neklystu, tai projekte nustatyta, kad papildomos gautos lėšos turi būti skiriamos skolos atidavimui. T.y. 2014 metais skola turi sumažėti ~100 mln. Lt
Šiuo atveju daugiau GPM surinkti padės elementarus GPM dalies, tenkančios savivaldybei, padidinimas. Nemačiau dar kitų metų valstybės biudžeto projekto, bet Butkevičius žadėjo dalį didinti iki 48% (6% daugiau), tai buvo numatyta ir Finansų ministerijos projekte. Būtent tai leis stabilizuoti savivaldybės biudžetą, užtikrinant, kad biudžetas bus ne deficitinis.
Eilinis populizmas. Po poros metų, prieš seimo rinkimus vėl didins GPM dalį rajonas, per tuos porą metų visiškai įklimpusiems į skolas (kuriose jie irgi sėdi, ir ne ką mažesnėse, jei imant proporcingai gyventojų skaičiui). Be jokių perspektyvų, nes Vilniuje bent jau gyventojų nemažėja ir darbo vietų yra ir bus kur kas daugiau, imant proporcingai nei kituose rajonuose.
Tos kainos jau ir taip labai mažos, manau. Kas VT daro patrauklesnį, tai tik gretesnis juo susisiekimas, tokie kaip G maršrūtai, bei žinoma komfortiškumas. Belieka atlaisvinti gatves viešajam trans., t.y. mažinant automobilių kiekį juose, kurie tik kemša gatves, per kuriuos visas miestas turi kentėti. Nupirkti naujas transporto priemones, jas palaikyti švarias, pasirūpinti, kad jomis nevažiuotų asocialai, nebūtų jos pergrūstos žmonėmis. Visi turi suprasti, kad automobiliams miestuose ne vieta, nes jie kemša gatves, šalia gyvenantiems kelia triukšmą, taršą.
Gražu, bet tam nėra pinigų. Talinas, aišku, padarė, tik neaišku, kiek ilgai taip temps.
Gražu, bet tam nėra pinigų. Talinas, aišku, padarė, tik neaišku, kiek ilgai taip temps.
Valdovų rūmams atsirado keli šimtai milijonų. Matyt, kai nori, gali rasti.
Tai nebūtų vienos dienos reforma, bet turi būti planas, nustatyti prioritetai, tikslai. Į dabartinį VT niekaip nepritrauksi automobilių savininkų.
Po metų VT vėl padaryti mokamu? Ar bent suvoki, koks nepopuliarus tai būtų sprendimas.
Kad atšauktų, ar kad terminuotas? Čia vienas iš variantų. GPM grįžtų į Vilniaus savivaldybę keliasdešimčiai metų iki kol prisikauptų naujų neregistruotų.
Comment