Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Ekonominė situacija Vilniaus miesto savivaldybėje
Collapse
X
-
Kaip naiviai ir vaikiškai beskambėtų, tikrai nemanau, kad A. Zuoko pagrindinis interesas - pasisavinti pinigų. Na tiesiog nelimpa tokie "epitetai" jam. Tiesiog mes jau esam įpratę visus verslininkus ir aukštas pareigas užimančius asmenis vadinti tokias negražiais žodžiais. Taigi, mielieji, pradėkime nuo savęs ir iškart pasaulis nebus toks pilkas ir piktas.
Comment
-
Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąKaip naiviai ir vaikiškai beskambėtų, tikrai nemanau, kad A. Zuoko pagrindinis interesas - pasisavinti pinigų. Na tiesiog nelimpa tokie "epitetai" jam. Tiesiog mes jau esam įpratę visus verslininkus ir aukštas pareigas užimančius asmenis vadinti tokias negražiais žodžiais. Taigi, mielieji, pradėkime nuo savęs ir iškart pasaulis nebus toks pilkas ir piktas.
Mes diskutavome apie pareigas apskritai, ne apie konkrečią personą.
Comment
-
lrytas.lt 2013.10.24
Zuokas perspėjo – metų gale Vilniui gresia paralyžius
http://www.lrytas.lt/verslas/izvalgo...paralyzius.htm
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai jį reikia perspėti, kad jam zona kvepia.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąlrytas.lt 2013.10.24
Zuokas perspėjo – metų gale Vilniui gresia paralyžius
http://www.lrytas.lt/verslas/izvalgo...paralyzius.htm
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąTegul padaro nemokamą VT už prisiregistravimą Vilniaus savivaldybėje tiems, kas dirba Vilniuje, bet registruoti kituose miestuose. Surinks daugiau GPM. Kokie dar keliai galėtų būti? Nes nesišviečia neklimti toliau.
Nemokamu VT padaryti nėra tikslo. Jeigu jau norima skatinti naudoti VT, tai pirmu atveju geriau būtų sumažinti kainas. Tuomet VT taps patrauklesnis, tačiau tuo pačiu generuos kažkokias pajamas, kurias pagaliau bus galima skirti parko atnaujinimui.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai dar kažin ar to GPM daugiau surinks, nei kainuos VT išlaikymas. Ir nereikia baksnoti į Taliną - ten situacija visai kita.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNemokamu VT padaryti nėra tikslo. Jeigu jau norima skatinti naudoti VT, tai pirmu atveju geriau būtų sumažinti kainas. Tuomet VT taps patrauklesnis, tačiau tuo pačiu generuos kažkokias pajamas, kurias pagaliau bus galima skirti parko atnaujinimui.Paskutinis taisė andyour; 2013.10.27, 12:25.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąTos kainos jau ir taip labai mažos, manau. Kas VT daro patrauklesnį, tai tik gretesnis juo susisiekimas, tokie kaip G maršrūtai, bei žinoma komfortiškumas. Belieka atlaisvinti gatves viešajam trans., t.y. mažinant automobilių kiekį juose, kurie tik kemša gatves, per kuriuos visas miestas turi kentėti. Nupirkti naujas transporto priemones, jas palaikyti švarias, pasirūpinti, kad jomis nevažiuotų asocialai, nebūtų jos pergrūstos žmonėmis.
Comment
-
Šiaip tai vis tiek bus tas pats, ar su padidinta GPM dalim, ar be jos. Jeigu savivaldybė gaus daugiau pinigų, tai tiesiog sugalvos, kur juos išleisti, ir viskas. Pradės tiesti tramvajaus linijas, nurašinėti troleibusus ir vietoj jų pirkti autobusus, kokį muziejų pastatys už kosminę kainą, dar sykį rekonstruos šviesoforus visam mieste... Prieš rinkimus labai gerai būna stadioną statyti - patikimas išbandytas metodas.
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąŠiaip tai vis tiek bus tas pats, ar su padidinta GPM dalim, ar be jos. Jeigu savivaldybė gaus daugiau pinigų, tai tiesiog sugalvos, kur juos išleisti, ir viskas. Pradės tiesti tramvajaus linijas, nurašinėti troleibusus ir vietoj jų pirkti autobusus, kokį muziejų pastatys už kosminę kainą, dar sykį rekonstruos šviesoforus visam mieste... Prieš rinkimus labai gerai būna stadioną statyti - patikimas išbandytas metodas.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąŠiuo atveju daugiau GPM surinkti padės elementarus GPM dalies, tenkančios savivaldybei, padidinimas. Nemačiau dar kitų metų valstybės biudžeto projekto, bet Butkevičius žadėjo dalį didinti iki 48% (6% daugiau), tai buvo numatyta ir Finansų ministerijos projekte. Būtent tai leis stabilizuoti savivaldybės biudžetą, užtikrinant, kad biudžetas bus ne deficitinis.
Parašė andyour Rodyti pranešimąTik metams padarai. Vėliau niekas neišsiregistruos, manau.
Parašė andyour Rodyti pranešimąTos kainos jau ir taip labai mažos, manau. Kas VT daro patrauklesnį, tai tik gretesnis juo susisiekimas, tokie kaip G maršrūtai, bei žinoma komfortiškumas. Belieka atlaisvinti gatves viešajam trans., t.y. mažinant automobilių kiekį juose, kurie tik kemša gatves, per kuriuos visas miestas turi kentėti. Nupirkti naujas transporto priemones, jas palaikyti švarias, pasirūpinti, kad jomis nevažiuotų asocialai, nebūtų jos pergrūstos žmonėmis. Visi turi suprasti, kad automobiliams miestuose ne vieta, nes jie kemša gatves, šalia gyvenantiems kelia triukšmą, taršą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGražu, bet tam nėra pinigų. Talinas, aišku, padarė, tik neaišku, kiek ilgai taip temps.
Tai nebūtų vienos dienos reforma, bet turi būti planas, nustatyti prioritetai, tikslai. Į dabartinį VT niekaip nepritrauksi automobilių savininkų.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPo metų VT vėl padaryti mokamu? Ar bent suvoki, koks nepopuliarus tai būtų sprendimas.
Comment
Comment