Dar priedėkim amžiną temą Kaunas - Vilnius ir turėsime visišką atitinkamo lygio diskusiją su asmeniškumų prieskoniais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Ekonominė situacija Vilniaus miesto savivaldybėje
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Jeigu nebūtum apsistatęs ignoravimo ir neišmanymo siena, tai žinotum, kad Kernavės g. projektas jau ruošiamas (buvo patvirtintas visuomenės), jam numatoma berods ES pinigų gauti.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Lyginant su kokiais 2003 situacija akivaizdžiai pablogėjusi. Taip, kažkas sutvarkoma (minimaliai), bet laikas nestovi vietoje ir bendra situacija yra ženkliai blogesnė.
Vilniečiai tiesiog pripratę prie betvarkės ir purvo ir nebemato, kad kambaryje jau nebe vienas dramblys, o kokie 20 dramblių.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Aš apie tai žinojau dar kokiais 2003. Fast forward į 2017 ir "projektas" vis dar "ruošiamas"
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
2003 m. ekonomika stipriai bumino, buvo vykdomi stambesni projektai kaip Gedimino ar Konstitucijos pr. ir miestas gaudavo beveik visą GPM
Taip, kad skirkim faktinį bendrą vaizdą, kuris yra tikrai šūdinas ir kas realiai vyksta pagal galimybes ir lyginant su tuom, kas vyko prieš tai.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Todėl vis dar ir ruošiamas, nes prieš tai merai šūdą malė ir tik skiedė apie visokius projektus, o realiai net elementarios krantinės savivaldybės pašonėje nesugebėjo suremontuoti, kad armatūros nebadytų žmonėms kojų. Šimašius daug nežada, bet ką žada padaro.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBe abejo, skirkim. Aš niekada ir nelyginau ir man, bei tikriausiai daugumai kitų vilniečių, visai neįdomu, kaip buvo anksčiau. Tiesiog matau, kaip baisiai viskas atrodo dabar ir tikriausiai atrodys artimiausius 50 metų su dabartiniais "tvarkymo" tempais. Nebent tie tempai padidės kokius 20x per artimiausius metus? Tikriausiai irgi mažai tikėtina.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Aš apie tai žinojau dar kokiais 2003. Fast forward į 2017 ir "projektas" vis dar "ruošiamas"
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Sutinku, kad baisu ir kad tempai mažoki, bet dabar realiai turim kokius 3-5 kartus didesnį progresą, nei buvo seniau. Tad ar reikia kaltinti Šimašių, kad progresas padidėjo ne norimus 20 kartų, o tik tuos kelis, ar pasidžiaugti, kad ir tiek didėjo? Įdomu kuris potencialus meras būtų pavaręs geriau?
O kas apkarpė Kernavės g. projektą? Numarino tramvajų?
Nesu tikras, ar galima tokiame kontekste naudoti "padidėjusius tempus" kaip argumentą dabartinio mero naudai. Aš jokiu būdu neginu Zuoko, bet Šimašius ir "padidėję tempai" neina kartu tame pačiame sakinyje.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
BP numatyta buvo seniai, bet ruošiama tik dabar. Visuomenei pristatymas įvyko prieš kokius 2 mėnesius.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Sutinku, kad baisu ir kad tempai mažoki, bet dabar realiai turim kokius 3-5 kartus didesnį progresą, nei buvo seniau. Tad ar reikia kaltinti Šimašių, kad progresas padidėjo ne norimus 20 kartų, o tik tuos kelis, ar pasidžiaugti, kad ir tiek didėjo? Įdomu kuris potencialus meras būtų pavaręs geriau?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Įtariu, kad tam 20 kartų progresui šiuo metu net neužtektų fizinių pajėgumų, ne tik finansinių. Bet tikrai juda viskas į gerą ir tai neigti, aiškinant, kad miestas atrodo baisiai, šiek tiek nelogiška. Taip, jis atrodo baisiai, bet dabar daromi žingsniai yra prielaida tikėtis didėjančio miesto tvarkymosi tempo.
Vilniui realistiškai reiktų kokių 10 milijardų investicijų čia ir dabar, norint padaryti iš to miesto bent kažką panašaus į respektabilią ES sostinę, o ne kažkokį purve ir šiukšlėse paskendusį šabakštyną, kaip yra dabar. Reiktų nedelsiant imti daug paskolų ir pradėti realias investicijas į infrastruktūrą, kuri šiai dienai yra visiškai neadekvati. Man tik įdomu, ar kas nors savivaldybėje tai supranta? Kad miesto konkurencingumas, įvaizdis ir kokybė priklauso ne nuo pastangų kiekio ir sapaliojimų apie gražią ateitį, bet nuo to, koks kiekis shit'o bus got done iki metų galo.Paskutinis taisė John; 2017.11.01, 23:09.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNumarino tramvajų?.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Vilniui realistiškai reiktų kokių 10 milijardų investicijų čia ir dabar, norint padaryti iš to miesto bent kažką panašaus į respektabilią ES sostinę, o ne kažkokį purve ir šiukšlėse paskendusį šabakštyną, kaip yra dabar. Reiktų nedelsiant imti daug paskolų ir pradėti realias investicijas į infrastruktūrą, kuri šiai dienai yra visiškai neadekvati. Man tik įdomu, ar kas nors savivaldybėje tai supranta? Kad miesto konkurencingumas, įvaizdis ir kokybė priklauso ne nuo pastangų kiekio ir sapaliojimų apie gražią ateitį, bet nuo to, koks kiekis shit'o bus got done iki metų galo.
Comment
-
Aš kiek optimistiškesnis dėl Vilniaus, mano supratimu lūžio metai turėtų būti jau kitąmet, kai jau realiai pradės matysis progresas. Na pvz. miesto viešasis transportas bus atnaujintas iš pagrindų ir tai yra tai, ko Vilniuje dar niekada nebuvo. Revoliucija įvyks ir dviračių takuose, kada raudono asfaltalto takai pradės jungtis į bendrą tinklą, kai prieš tai tokius takus galima buvo rasti vos keliose trumpose atkarpose. Su gatvių asfaltavimu taip pat jau nemenkai pasistumėta, tos tragiškos vietos, kur net pagrindinėse miesto gatvėse būdavo gilios vėžės, jau pagrinde ištaisytos. Pagaliau veisksmas prasidės ir Šnipiškėse,bus pradėta Krokuvos gatvės rekonstrukcija, to Šnipiškėse nebuvo jau turbūt 15 metų, nuo Konstitucojos prospekto rekonstrukcijos laikų. Senamiestyje ir centre taip pat akivaizdus prospektas - be sutvarkytu kelių senamiesčio gatvelių, buvo rekonstruota ir viena pagrindinių gatvių - Vilniaus g., o Lukiškių aikštė atsivers jau poryt, sekančiais metais tikriausiai jau sulauksim ir Vokiečių gatvės rekonstrukcijos. Miestas po ilgos stagnacijos pagaliau keičiasi ir keičiasi ganėtinai sparčiai, bet čia yra vienas bet. Be to, kad Vilnius buvo nuskurdintas sumažinto GMP ir neadekvataus prieš tai buvusio mero, tai bene didžiausias smūgis buvo valstybinė politika ES fondus kreipti į provinciją. Kažkokiame rajono centre niekas naujų šaligatvių iš savivaldybės biudžeto netiesė ir gatvių nerekonstravo - tai buvo daroma ES fondų pagalba, kai tuo tarpu Vilnius ne tik kad negavo tų fondų, bet dar ir GMP mokestis buvo sumažintas. Negana to tai palietė ne tik miesto infrastruktūros atnaujinimą, tačiau ir daugiabučių renovaciją - jeigu rejonų centruose jau dabar vos ne kas antras daugiabutis renovuotas, tai Vilniuje turbūt tik kas dvidešimtas. Bet čia jau ne savivaldybės ar mero jurisdikcija - čia valstybinė politika ir bent jau iš dalies jinai sekančiais metais turėtų kiek pasikeisti, turėtų prasidėti kvartalinė renovacija, kada iš esmės bus atnaujinama infrastruktūra ir visuomeniniai pastatai. Viską susumavus akyvaizdus progresas Vilniuje pasimatys jau sekančiais metais, o jeigu tokie tempai ir tempų spartėjimas bus išlaikytas ir toliau, tai per 5 sekančius metus miestas bus renovuotas iš pagrindų ir kompensuotas tas prieš tai buvęs dešimtmetis stagnacijos. Jeigu prieš pora metų Vilniuje man didžiausia problema atrodė viešojo transporto ir infrastruktūros būklė, tai dabar pagrindinę problemą matau kitur - daugiabučių renovacijoje. Čia situacija tragiška ir kol kas nesigirdi jokių įtikinamų planų tą situaciją keisti iš esmės.
- 4 patinka
Comment
-
Iš vis reik konsentruotis į infrastruktūros vystimą ten, kur žmonės sukuria daugiausia produkto. Kur verslų daugiausia, ten ir investicijos. Kam investuot į vietovę, kurioje po 20 m. niekas negyvens?
Vilnius su 10 mlrd. ČIA ir DABAR būtų tai pagal Užkalnio/Andriulio/amerikietišką svajonę ir poreikį, kad reikia būti geriausi. Nu tada pagal išsivystymo lygį tai pralenktume Rygą, Taliną, gal net kokią Prahą turbūt Nu ir tikrai šioj perspektyvoj gautųsi kažkas panašaus kaip mini Singapūras/Londonas vidury Rytų Europos
Vilnius dabartinėj perspektyvoj galėtų bent jau turėtų susitvarkyti savo susisiekimo infrastruktūros būklę, kad atrodytų tiesiog šiaip patenkinamai tvarkingas miestas. Dar galėtų mesti kovą su grafičiais ir oro uosto taksistais.
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąJeigu prieš pora metų Vilniuje man didžiausia problema atrodė viešojo transporto ir infrastruktūros būklė, tai dabar pagrindinę problemą matau kitur - daugiabučių renovacijoje. Čia situacija tragiška ir kol kas nesigirdi jokių įtikinamų planų tą situaciją keisti iš esmės.Paskutinis taisė PoDV; 2017.11.02, 01:15.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąVilniui realistiškai reiktų kokių 10 milijardų investicijų čia ir dabar, norint padaryti iš to miesto bent kažką panašaus į respektabilią ES sostinę, o ne kažkokį purve ir šiukšlėse paskendusį šabakštyną, kaip yra dabar. Reiktų nedelsiant imti daug paskolų ir pradėti realias investicijas į infrastruktūrą, kuri šiai dienai yra visiškai neadekvati.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kas pastatė aplinkkelius (by far svarbiausi transporto projektai Vilniuje post 1990)? Pradėjo NMC plėtrą? Pastatė estakadas?
Aplinkkeliai buvo pilnai finansuoti iš ES lėšų, išskyrus PVM ir žemės išpirkimą. Seniau tas iš principo buvo neįmanoma ir ne Zuoko tai nuopelnas.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tikrai gaudavo beveik visą GPM? Ar yra kokių nors šaltinių?
Viskas detaliai ir ne taip seniai išnagrinėta Konstituciniame teisme:
http://www.lrkt.lt/lt/teismo-aktai/p...ta1445/content
Įstatymo priedėlyje buvo nustatyta, kad Vilniaus miesto savivaldybei skiriama 40 procentų GPM dalis, Kauno miesto savivaldybei – 74 procentai, Klaipėdos miesto savivaldybei – 64 procentai, Palangos miesto savivaldybei – 70 procentų, Panevėžio miesto savivaldybei – 84 procentai, Šiaulių miesto savivaldybei – 96 procentai, Ignalinos rajono savivaldybei – 78 procentai, Mažeikių rajono savivaldybei – 55 procentai, kitoms savivaldybėms – 100 procentų GPM
Comment
-
Jono intelektas neleidžia suvokti, kad Ryga ar Talinas gauna porą kartų daugiau nei Vilnius skaičiuojant 1 žmogui. Iš to ir pasekmės. Jam labiau patinka skambūs Zuokulos šūkiai apie New Vasiuki, tramvajus ir pinigų mėtymas šūdinoms estakadoms, taxi ir avialinijoms, nei tylus realių darbų DARYMAS, kurie optimaliausi naudos/kainos požiūriu. Šimašius perka ekonomiškiausius dizelinius autobusus, o Zuokas kliedi apie elektrinius autobusus, kurie pasikrautų sustoję stotelėse bekontaktiniu būdu. Atseit būtume pirmieji pasaulyje ir apie mus labai rašytų.Paskutinis taisė Arunasx; 2017.11.02, 09:11.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
Comment