2. Šančiai... Kaip tik jie ir gražėja. Kareivinės konvertuojamos į daugiabučius, A. Šančiuose kyla nauji. A. Juozapavičiaus pr. ir Panemunės tiltas rekonstruojamas.
Prisiktas? Laisvės al. ir Vilniaus g. irgi tokios? Oranžinis P. Vileišio tiltas irgi niūrumo duoda?
4. Savanorių pr. Vilniuj užlopytas – atsiprašau, netikiu. TAKAI KAUNE YRA!!! Vilnius neturi tokios pėsčiųjų gatvės, kaip Kaunas.
5. Skaičiuojam vientisus, ne fragmentus.
1) Kauno pilis – Vilniaus g. – Laisvės al. – Vytauto parkas
2) Kauno pilis – Santakos parkas – Nemuno pakrantė – Panemunės tiltas
3) H. ir O. Minkovskių g. – Nemuno pakrantė palei Marvelės g.
4), kuriuo kasdien į Senamiesčio galą važinėju: P. Vileišio tiltas – Brastos g. – Veršvai – Lampėdžiai
5) Kauno pilis – Kleboniškis
6) Laisvės al. – S. Daukanto g. – Žalgirio arena
7) dar daug liko.
7. Aš irgi. Taip, jie nauji. Kažkaip aš juos pastebiu, o jūs – ne. Fredoj jų pilna!
Kaunas suburbanizuojasi, o priemiesčiai jau susilieję su miestu. Kai juos prijungs, statistikoj tokio regreso nesimatys.
Šilainiai – eik, eik laukymės tarp tų namų. Kiek turiu kartot, DAUG tų naujos statybos namų. Vaišvydavoj prie Nemuno nenori? O Šančiai ne užkampis, Naujininkai didesnis.
Beje, vienas forumietis iš Vilniaus buvo pastebėjęs, kad Vilniuj akropolis –tiesiog dėžė, o Kaune – stogas viršų senųjų naujamiesčio pastatų.
VT – Vilniuj ta sistema grybauja, ar ne? Kaune problemų su ja NĖR. Panaikino talonėlius – ir VISKAS. Niekas dramų nekelia, jokie žurnalistai.
Pagal procentus, KVT turi daugiau naujų transporto priemonių. Ypač – troleibusų. Vilnietis kažkuris buvo taip paskaičiavęs.
Naujininkai bomžynas? Nepastebėjau.
O tamstai labai reikia Kaune automobilio? Kodėl?
Prisiktas? Laisvės al. ir Vilniaus g. irgi tokios? Oranžinis P. Vileišio tiltas irgi niūrumo duoda?
4. Savanorių pr. Vilniuj užlopytas – atsiprašau, netikiu. TAKAI KAUNE YRA!!! Vilnius neturi tokios pėsčiųjų gatvės, kaip Kaunas.
5. Skaičiuojam vientisus, ne fragmentus.
1) Kauno pilis – Vilniaus g. – Laisvės al. – Vytauto parkas
2) Kauno pilis – Santakos parkas – Nemuno pakrantė – Panemunės tiltas
3) H. ir O. Minkovskių g. – Nemuno pakrantė palei Marvelės g.
4), kuriuo kasdien į Senamiesčio galą važinėju: P. Vileišio tiltas – Brastos g. – Veršvai – Lampėdžiai
5) Kauno pilis – Kleboniškis
6) Laisvės al. – S. Daukanto g. – Žalgirio arena
7) dar daug liko.
7. Aš irgi. Taip, jie nauji. Kažkaip aš juos pastebiu, o jūs – ne. Fredoj jų pilna!
Kaunas suburbanizuojasi, o priemiesčiai jau susilieję su miestu. Kai juos prijungs, statistikoj tokio regreso nesimatys.
Šilainiai – eik, eik laukymės tarp tų namų. Kiek turiu kartot, DAUG tų naujos statybos namų. Vaišvydavoj prie Nemuno nenori? O Šančiai ne užkampis, Naujininkai didesnis.
Beje, vienas forumietis iš Vilniaus buvo pastebėjęs, kad Vilniuj akropolis –tiesiog dėžė, o Kaune – stogas viršų senųjų naujamiesčio pastatų.
VT – Vilniuj ta sistema grybauja, ar ne? Kaune problemų su ja NĖR. Panaikino talonėlius – ir VISKAS. Niekas dramų nekelia, jokie žurnalistai.
Pagal procentus, KVT turi daugiau naujų transporto priemonių. Ypač – troleibusų. Vilnietis kažkuris buvo taip paskaičiavęs.
Naujininkai bomžynas? Nepastebėjau.
O tamstai labai reikia Kaune automobilio? Kodėl?
Comment