Įspūdžiai iš Rygos:
Turistų skaičius gatvėse žymiai didesnis nei Vilniuje, visur važinėja tik nauji taksi automobiliai, iš kurių pusė yra "Baltic taxi", kurią kažkada įkūrė tie patys airbaltic akcininkai. Patys taksistai pasitempę, su žaliais kaklaraiščiais. Dėl turistų skaičiaus važinėja nemažai didelių hop on - hop off autobusų, visas centras daug gyvesnis. Oro uoste žymiai didesnis judėjimas nei Vilniuje, daug transporto vežančio į miestą, plius tie patys "Baltic taxi". Mieste veikia normali dviračių nuomos sistema "BalticBike", kurią taip pat paleido tie patys airBaltic. Visur pilna nuorodų į oro uostą, atrodo, kad jie ten su jom net persistengė. Prie viso to ir dar daugiau tiesiogiai ar netiesiogiai prisidėjo airBaltic. Nekalbu apie kitus dalykus su kuriais airBaltic nesusijęs arba mažai susijęs pvz., švarius (be grafiti), gražiai restauruotus fasadus, neduobėtas gatves, normaliai veikiančią elektroninio bilieto sistemą ir aplamai žymiai geriau išvystytą viešąjį transportą, gražius, sutvarkytus parkus, stadionus ir t.t. Iš tiesų palyginus su Ryga kuo toliau tuo vargingiau atrodo Vilnius, apgriuvęs, nesutvarkytais, pripaišaliotais fasadais, duobėtom gatvėm, nei vieno normalaus stadiono, nei vieno normalaus parko, tragišku viešuoju transportu ir situacija ne gerėja, o kuo toliau tuo blogesnė. Tik juokas ima žiūrint į eilinius metro-tramvajų studijų užsakymus, idiotišką elektroninio bilieto sistemą, kurios dar ir niekaip normaliai neįdiegia jau n-ti metai, stotelėse kažkur ant stulpų aukštai kabančius buvusių ekranų rėmus, "elektrolerius", senom audinėm važinėjančius sunkiai kalbančius taksistus ir t.t. Kaip koks atsilikęs kaimas su idiotiška savivalda prieš išsivysčiusį tvarkingą miestą. Deja tokia tiesa. Atsiprašau už šiokį tokį nukrypimą.
Turistų skaičius gatvėse žymiai didesnis nei Vilniuje, visur važinėja tik nauji taksi automobiliai, iš kurių pusė yra "Baltic taxi", kurią kažkada įkūrė tie patys airbaltic akcininkai. Patys taksistai pasitempę, su žaliais kaklaraiščiais. Dėl turistų skaičiaus važinėja nemažai didelių hop on - hop off autobusų, visas centras daug gyvesnis. Oro uoste žymiai didesnis judėjimas nei Vilniuje, daug transporto vežančio į miestą, plius tie patys "Baltic taxi". Mieste veikia normali dviračių nuomos sistema "BalticBike", kurią taip pat paleido tie patys airBaltic. Visur pilna nuorodų į oro uostą, atrodo, kad jie ten su jom net persistengė. Prie viso to ir dar daugiau tiesiogiai ar netiesiogiai prisidėjo airBaltic. Nekalbu apie kitus dalykus su kuriais airBaltic nesusijęs arba mažai susijęs pvz., švarius (be grafiti), gražiai restauruotus fasadus, neduobėtas gatves, normaliai veikiančią elektroninio bilieto sistemą ir aplamai žymiai geriau išvystytą viešąjį transportą, gražius, sutvarkytus parkus, stadionus ir t.t. Iš tiesų palyginus su Ryga kuo toliau tuo vargingiau atrodo Vilnius, apgriuvęs, nesutvarkytais, pripaišaliotais fasadais, duobėtom gatvėm, nei vieno normalaus stadiono, nei vieno normalaus parko, tragišku viešuoju transportu ir situacija ne gerėja, o kuo toliau tuo blogesnė. Tik juokas ima žiūrint į eilinius metro-tramvajų studijų užsakymus, idiotišką elektroninio bilieto sistemą, kurios dar ir niekaip normaliai neįdiegia jau n-ti metai, stotelėse kažkur ant stulpų aukštai kabančius buvusių ekranų rėmus, "elektrolerius", senom audinėm važinėjančius sunkiai kalbančius taksistus ir t.t. Kaip koks atsilikęs kaimas su idiotiška savivalda prieš išsivysčiusį tvarkingą miestą. Deja tokia tiesa. Atsiprašau už šiokį tokį nukrypimą.
Comment