manau čia pagal viešbučiuose gyvenusių žmonių skaičių. taip kad jei tavo kaunietis Newcastle gyveno viešbutyje jis bus apskaitytas tarp Niukastlo turistų.
O jeigu per viena vizita salyje as apsigyvenau 5 ar 6 skirtinguose viesbuciuose? Ar tai reiskia, kad busiu priskaiciuotas kaip 6 turistai?
Edit: Prie rekordinių naujų automobilių įregistravimų pridėjus rekordinį išregistruotų laužų skaičių šįmet, turėtųme gauti gerokai gražesnį mūsų vidutinį keliuose važinėjančių automobilių amžių .
Keista, nejau Lietuvoje anksciau nebuvo nei vieno Isuzu D-max? Kaip suprantu, juos pardavineja Vytaras. Apskritai, po savo kelioniu i Tailanda kazkaip pradejau zavetis dideliais SUV'ais ir pick-up'ais
Ech, dar du oficialūs gyventojai ir nepadoriai gražų skaičių turėtume , dar velniškai įdomu būtų sužinoti kiek realiai gyvena žmonių Vilniuje ir kiek realiai jų atvyko gyventi per metus, gaila, kad tokia statistika neįmanoma . O gal yra kas nors tokio daugmaž nurodančio kas kelintas atsikraustęs pakeičia savo gyvenamąją vietą ? Iš savo patirties galiu pasakyt, kad niekas neskuba to daryti, bent jau iš mano pažystamų, kurie jau išvažiavo mokytis ir gyventi į Vilnių tai, rodos, dar nei vienas oficialiai ten negyvena .
„DataCenter“ duomenimis, pirmąjį šių metų mėnesį Baltijos šalyse (Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje) įregistruoti 8325 nauji lengvieji automobiliai, tai yra 7% daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai (7764 vnt.).
Sausį tarp Baltijos šalių augimas naujų automobilių rinkoje užfiksuotas tik Lietuvoje, kai tuo tarpu Latvijoje ir Estijoje naujų lengvųjų automobilių užregistruota mažiau nei pernai sausį. Pabrangę paskolos, sugriežtėjusi jų išdavimo tvarka, ekonomikos augimo sulėtėjimas, kaimyninėse šalyse palietė ir naujų automobilių rinką. Artimiausi mėnesiai parodys ar tai vieno mėnesio korekcija, ar naujų automobilių rinka pasuks žemyn.
Sausio mėnesį Lietuvoje naujų lengvųjų automobilių padaugėjo net 57% lyginant su pernai sausiu, kai, tuo tarpu, Estijoje ir Latvijoje rinka smuko atitinkamai 1% ir 15%. Pagal bendrą kiekį daugiausiai automobilių užregistruota Estijoje (3‘084 vnt.), toliau žengia Lietuva (2‘783), o Latvijai atitenka trečioji vieta (2‘458 vnt.).
Naujų lengvųjų automobilių registravimas Baltijos šalyse
2008 m. sausį, kaip ir pernai, Baltijos šalyse populiariausi „Toyota“ markės automobiliai, kurių užregistruota 1‘060 vnt. Antroje vietoje „Volkswagen“ (789 vnt.), trečioje „Honda“ (614 vnt.). Didžiausią augimą tarp dešimties populiariausių markių pademonstravo „Opel“ (31%), o daugiausia smuko „Renault“ registravimas (-27%).
Tarp asmeninių automobilių sausio mėnesį Baltijos šalyse pirmą vietą užėmė „Toyota“ (970 vnt.), antrąją – „Volkswagen“ (686 vnt.), o trečiąją „Honda“ (614 vnt.). Tarp komercinių automobilių populiariausi buvo „Citroen“ (137 vnt.), toliau seka „Renault“ (116 vnt.) ir „Volkswagen“ (103 vnt.).
Pagal modelius tarp asmeninės paskirties automobilių Baltijos šalyse sausį populiariausi „Skoda Octavia“ kurių užregistruota 306 vnt. Antroje ir trečioje rikiuojasi „Honda“ modeliai – „CR-V“ (281 vnt.) ir „Civic“ (220 vnt.). Tarp komercinių automobilių praėjusį mėnesį populiariausias modelis „Toyota Hilux“ (72 vnt.).
Tarp prestižinių asmeninės paskirties automobilių Baltijos šalyse populiariausi „BMW“ automobiliai (193 vnt.), „Mercedes-Benz“ (185 vnt.) ir „Audi“ (184 vnt.).
Duomenys neblogai atspindi baltijos šalių ekonomikos būklę dabar, mes buvome žingsneliu atsilikę nuo išsišokusių brolyčių, dabar reikia susikaupti, nesuklupti ir galėsim broliam pasakyt "neskubėk ir būsi pirmas" .
Neblogas augimas, Vilnius yra vienintelė vieta Lietuvoje kur gyventojų skaičius nemažėja bet auga. Neoficialiai gyventojų skaičius turėtų būti dar didesnis, priskaičiavus čia neregistruotu, bet Vilniuje gyvenančius ar planuojančius su Vilniumi sieti savo ateitį žmones, visų pirma studentus. Aš taip pat vienas iš tokių
Manau tu teisus (del VLN gyventoju skaiciaus). Tiesa, kituose miestuose taip drastiskai nemazeja kaip rodo statistika, tiesiog aplink didziuosius miestus dideja priemiesciai kur keliasi gyventojai (Kaunas, Klaipeda). Idomus faktas yra tas, kad kai kuriose mazesniuose miestuose vistik daugeja gyventoju, pvz.
Plungė 23137 23142 23190
Gargždai 15659 15895 16079 (suburbanizacijos pasekme?) Nors pvz. Grigiskese to nera.
Elektrėnai 13889 13872 13809
Šioks toks straipsnis, kuris tinka šiai temai: www.delfi.lt
Tokijas iki 2025 m. išsaugos tankiausiai apgyvento rajono planetoje statusą
2008 vasario mėn. 27 d. 13:05
Vieningą urbanizuotą rajoną sudaranti Japonijos sostinė ir prie jos besišliejantys 87 miestai bei gyvenvietės mažiausiai iki 2025 m. išsaugos savo, kaip tankiausiai apgyvento miesto rajono planetoje, statusą - čia dabar gyvena apie 36 mln. žmonių. Tokią prognozę skelbia Jungtinės Tautos (JT) savo ataskaitoje "Pasaulinės urbanizacijos perspektyvos".
Šiame kas dvejus metus skelbiamame dokumente ekspertai pateikia vertinimus apie miestų ir kaimų gyventojų pokyčius planetoje.
Ekspertų nuomone, per artimiausius 17 metų vadinamasis Didysis Tokijas užims tvirtas lyderio pozicijas pasaulinių megapolių sąraše. Tačiau jo gyventojų skaičius, kuris dabar siekia 35,7 mln., išaugs tik iki maždaug 36,4 mln. žmonių. Šiuo metu Didžiajame Tokijuje gyvena 42 proc. šalies gyventojų.
Antroje vietoje pasaulyje pagal gyventojų skaičių atsidūrė Niujorko zona. Toliau eina Meksikas, Indijos Mumbajus ir San Paulas Brazilijoje. Ten gyvena maždaug po 19 mln. žmonių.
JT ekspertų nuomone, didžiausią augimo potencialą šiuo metu turi Afrikos miestai Lagosas ir Kinšasa, Pakistane - Lahoras ir Karačis, taip pat Daka Bangladeše.
Demografų prognozėmis, 2025 metais antroje ir trečioje vietoje po Didžiojo Tokijo atsidurs Mumbajus su 26 mln. gyventojų ir Naujasis Delis su 23 mln. gyventojų. Nuo 2007 iki 2050 m. bendras planetos miestų gyventojų skaičius išaugs 3,1 milijardo žmonių: nuo 3,3 mlrd. dabar iki 6,4 milijardo. Iš viso Žemėje 2025 metais, JT vertinimu, gyvens 9,2 mlrd. žmonių - 2,5 mlrd. daugiau nei dabar.
Paaiškinkit, kas vyskta Nyderlanduose? Pastoviai, kokius bent 5 metus pagal eurostat'ą ten yra minusinis saldo ( de-saldo) kartu su naujomis ES narėmis iš Rytų. Nejau ten gyvenimas blogėja, ar super griežta imigracijos politika ten veikia?
Senėjanti visuomenė, kaip ir visose išsivysčiusiose šalyse. Be to, olandai, kiek teko skaičių matyti, kartu su britais ir vokiečiais yra tarp tų, kurie senatvei renkasi kokias nors Australijas, Amerikas ar dar ką nors, nes turi tam pinigų ir perka ten NT.
Jūsų,
Analitikas PlėtRa™
Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.
Senėjanti visuomenė visose šalyse bet tik ne Airijoje.Tenai daugėja žmonių,daug žmoniu turi po keturis vaikus nes jai turi keturis vaikus tai gauni nama veltui.Štai jums pavyzdys kaip skatinti gimstamuma.
Senėjanti visuomenė visose šalyse bet tik ne Airijoje.Tenai daugėja žmonių,daug žmoniu turi po keturis vaikus nes jai turi keturis vaikus tai gauni nama veltui.Štai jums pavyzdys kaip skatinti gimstamuma.
Gal, galima daugiau info? nes kaskaip manau kat tas "namas" bus kokiam gete, socialiniam rajone kur normalus zmones i gatve bijo iseit bet automato
Remiantis Kauno apskrities mokesčių inspekcijos duomenimis, didžiausią sumą į miesto biudžetą pernai sumokėjo bendrovė „Senukų“ prekybos centras – 25 mln. 286 litų.
Dosniausiai miesto biudžetą papildančių įmonių dešimtuke – bendra Lietuvos ir JAV įmonė „Sanitex“, Kauno biudžetą papildžiusi 11 mln. 961 tūkst. litų, „Kauno energija“ (8 mln. 522 tūkst. litų), „Kraft Foods Lietuva“ (7 mln. 729 tūkst. litų), „Mitnija“ (6 mln.64 tūkst. litų), Ūkio bankas (5 mln. 627 tūkst. litų), „Kauno tiltai“ (5 mln. 531 tūkst. litų), „YIT Kausta“ (5 mln. 381 tūkst. litų), „Audimas“ (4 mln. 698 tūkst. litų), „Kauno saulėtekis“ (4 mln. 557 tūkst. litų).
<...>
Daugiausia pinigų nacionaliniam biudžetui skirianti Kauno įmonė yra „Stumbras“. Iš jos į valstybės iždą praėjusiais metais išskaičiuota 193 mln. 675 mln. litų. Iš „Senukų“ prekybos centro – 138 mln. 282 tūkst. litų, iš „Sanitex“ – 53 mln. 468 tūkst. litų, iš Vilniuje registruotos, tačiau vadinamuosius akcizinius sandėlius Kaune turinčios bendrovės „Philip Morris Baltic“ – 48 mln. 31 tūkst. litų, iš „Ragučio“ – 26 mln. 747 tūkst. litų, iš „Kraft Foods Lietuva“ – 25 mln. 203 tūkst. litų, iš Kauno termofikacinės elektrinės – 23 mln. 368 tūkst. litų, iš „Centrako“ – 22 mln. 919 tūkst. litų, iš „Adampolio“ – 20 mln. 185 tūkst. litų, iš „Lytagros“ – 18 mln. 727 tūkst. litų, iš „Mitnijos“ – 17 mln. 622 tūkst. litų.
2006-ųjų metų skaičiai. Gal kas nors yra matęs 2007-ųjų? Domina pokyčiai ir šiaip, kaip kauniečiui, aktualu.
Senėjanti visuomenė, kaip ir visose išsivysčiusiose šalyse. Be to, olandai, kiek teko skaičių matyti, kartu su britais ir vokiečiais yra tarp tų, kurie senatvei renkasi kokias nors Australijas, Amerikas ar dar ką nors, nes turi tam pinigų ir perka ten NT.
Senėjanti visuomenė yra ne vien Olandijoje, bet ir visoje ES išskyrus Airiją, bet čia kalbama apie santykį tarp imigruojančių ir emigruojančių, todėl tas visuomenės senėjimas kaip ir ne prie ko. Be to, jeigu būtų taip kaip tu čia sakai, tai lygiai tokie patys rodikliai būtų UK ir Vokietijoje, bet taip nėra. Ar tik kartais olandai nesugriežtino imigracijos politikos?
2006-ųjų metų skaičiai. Gal kas nors yra matęs 2007-ųjų? Domina pokyčiai ir šiaip, kaip kauniečiui, aktualu.
Ei, nieko nesuprantu, o kur TEO, Omnitel, Bite, Maxima, Iki (Palink), Rimi, Statoil? Kazkaip isivaizdavau kad jie Kaune kazka pardavineja, ar jau urmo bazeje visi viska perka...? Speju ju mokesciai eina i LR biudzeta, ir po to Kirkilas sako, kad "nera pinigu sporto rumams"...
Senėjanti visuomenė yra ne vien Olandijoje, bet ir visoje ES išskyrus Airiją, bet čia kalbama apie santykį tarp imigruojančių ir emigruojančių, todėl tas visuomenės senėjimas kaip ir ne prie ko. Be to, jeigu būtų taip kaip tu čia sakai, tai lygiai tokie patys rodikliai būtų UK ir Vokietijoje, bet taip nėra. Ar tik kartais olandai nesugriežtino imigracijos politikos?
Paprasčiausiai visi lietuviai, slovakai, rumunai ir lenkai suvažiavo į Airiją ir Angliją, nes olandų kalbos nemoka, o ir šalis daug mažesnė - mažiau kur pasidėti. Be to, Olandija tik šiemet, berods, atvėrė rinkas legaliai dirbti naujosioms ES narėms. Taigi - mažas imigrantų srautas ir didelis senukų emigrantų srautas, vat jums ir minusas. Kaip su trečiųjų šalių imigracija neteko nieko girdėt, bet visko gali būi. Nors nedarbo problemos ten nėra (vienas žemiausių rodiklių ES, darbo jėgos realiai trūksta), tai kaip ir nelabai tam būtų priežasčių.
Jūsų,
Analitikas PlėtRa™
Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.
Gal, galima daugiau info? nes kaskaip manau kat tas "namas" bus kokiam gete, socialiniam rajone kur normalus zmones i gatve bijo iseit bet automato
Tai kad ten visi turi namus kotedžus ir ten beveik nera ko bijoti kad su automatais vaikščiotum.gali palikti ir mašina atrakinta per nakti nieks nevogs.Gauni normalu nama o ne kažkokiam šiukšlyne.
Tai kad ten visi turi namus kotedžus ir ten beveik nera ko bijoti kad su automatais vaikščiotum.gali palikti ir mašina atrakinta per nakti nieks nevogs.Gauni normalu nama o ne kažkokiam šiukšlyne.
Na tai, ko gero, vadinamasis soc. bustas?
Galvojant logiskai, kokia save gerbianti ir normalias pajamas gaunanti seima noretu taip buti selpiama valstybes?
Ko gero, dauguma tokiu "namu" yra ne paciose graziausiose vietose su ne pacia graziausia aplinkui gyvenancia publika...
Pagalvok pats. Ar turedamas grazia seima, pakankamai pajamu ir visa kita, tikrai "parsiduotum" socialines paramos sistemai ir keltumeis i kazkoki valstybes skirta kampa? Na nebent neturetum kitos iseities.
O geruose rajonuose brangiu namu niekada ir niekur valstybe nedalino ir nedalins, ar tai Airija ar bet kas kitas. Todel nereiktu visko piesti tokiomis rozinemis spalvomis.
Vasarį Lietuvos naujų automobilių rinka išaugo 76 proc.
Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus „Regitros“ pateiktus pradinius duomenis, 2008 m. vasarį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių rinka augo įspūdingai – registravimas padidėjo net 76 proc. iki 2 tūkst. 537 vnt. Praeitų metų vasarį šalyje įregistruoti 1 tūkst. 438 nauji automobiliai, teigiama pranešime žiniasklaidai.
Vasarį asmeninių automobilių (M1) registravimas padidėjo kone dvigubai – 90 proc. iki 2 tūkst. 196 vnt., o lengvųjų komercinių transporto priemonių (N1) rinka augo lėčiau – 20 proc. iki 341 vnt.
Vasarį Lietuvos naujų automobilių rinkoje lyderio pozicijos neužleido „Volkswagen“ markė (283 vnt.), antroje vietoje liko „Škoda“ (226 vnt.), o į trečiąją pakilo „Fiat“ (221 vnt.).
Praeitą mėnesį populiariausi asmeninės paskirties modeliai mūsų šalyje buvo „Fiat Panda“ (160 vnt.), „Škoda Octavia“ (145 vnt.) bei „Nissan Qashqai“ (85 vnt.). Tarp lengvųjų komercinių automobilių pirmavo „Volkswagen Caddy“ (46 vnt.).
Per pirmuosius du šių metų mėnesius Lietuvoje iš viso įregistruota 5 tūkst. 320 naujų lengvųjų automobilių, t.y. net 66 proc. daugiau nei atitinkamu laikotarpiu 2007 m. (3 tūkst. 209 vnt.).
Praeitą mėnesį mūsų šalyje debiutavo mažas visureigis „Fiat Sedici“. Tarp įdomesnių įregistruotų automobilių galima paminėti prabangųjį sedaną „Rolls-Royce Phantom“, lenkišką karinį šarvuotį „Dzik 3“, bei sportinį kupė „Porsche 911 Turbo“.
Comment