Tiesiog alternatyvūs keliai. Kuo jų daugiau, tuo geriau (bent jau Kinijai). Lietuva, kaip bebūtų, yra tegul ir mažas, bet visgi atviras išėjimas į ES rinką.
Tam atvejui jei Kinai netyčiom susipyktų su Lenkais? Kažkaip labai jau mažai tikėtinas scenarijus, jiem kaip ir nėra ko nepasidalint.
Nes daugiau nieko kito per mus neapeisi.
Tam atvejui jei Kinai netyčiom susipyktų su Lenkais? Kažkaip labai jau mažai tikėtinas scenarijus, jiem kaip ir nėra ko nepasidalint.
Nes daugiau nieko kito per mus neapeisi.
O kodėl kas nors su kuo nors turėtų pyktis? Rinkoje vyksta konkurencija ne todėl, kad kas nors su kuo nors pykstasi, o tiesiog todėl, kad yra pasirinkimas ir alternatyvos. Gal LG pasiūlys geresnius tarifus, nei kokie nors Lenkijos geležinkeliai? Arba Baltarusijos? O gal išaugus krovinių kiekiams kai kuriuose koridoriuose ims trūkti capacity? Kas žino? Bet kokiu atveju, geriau turėti daugiau galimybių, nei mažiau galimybių.
Vienas pastebėjimas dėl NT, vakaruose mažėjant gyventojų skaičiui, daugės laisvo būsto. Net ir dabar jaučiasi po krizės, po masinių spekuliacijų ir investicijų į NT. Kur pirštu besi - ten nuomojama.
Pastebėjimas pastebėjimui: laisvo būsto daugės tik ten kur nėra darbo. Ir net ir ten tai visiškai nereiškia, kad jis pigs.
O kodėl kas nors su kuo nors turėtų pyktis? Rinkoje vyksta konkurencija ne todėl, kad kas nors su kuo nors pykstasi, o tiesiog todėl, kad yra pasirinkimas ir alternatyvos. Gal LG pasiūlys geresnius tarifus, nei kokie nors Lenkijos geležinkeliai? Arba Baltarusijos?
Kaip žadi atvažiuot lietuvon aplenkdamas Baltarusiją? Šeip lenkai gi irgi ne kvailiai, jie puikiai žino ką gali pasiūlyt LG ir kiek kainuoja tolesnis transportas jūra beigi geležinkeliais.
O gal išaugus krovinių kiekiams kai kuriuose koridoriuose ims trūkti capacity? Kas žino? Bet kokiu atveju, geriau turėti daugiau galimybių, nei mažiau galimybių.
Žinoma. Bet nepamirškim, kad alternatyvos kainuoja pinigus. O tai reiškia, kad jos perkamos tik tada kai yra reali panaudojimo galimybė. Į ką šiuo atveju visai nepanašu.
Plius vistiek netikiu, kad Kinams nėra paprasčiau tų konteinerių pakraut į vieną iš begalės megalaivų ir nuplukdyt kur reikia.
Plius vistiek netikiu, kad Kinams nėra paprasčiau tų konteinerių pakraut į vieną iš begalės megalaivų ir nuplukdyt kur reikia.
Geležinkeliais gali žymiai greičiau atgabenti, tai šiais laikais svarbiausia. Lėktuvai aišku dar greičiau, bet ir kaina iš karto kokia. Dėl lenkų, tai pažiūrėk kiek dabar Lietuvoje geležinkeliais gabenama krovinių, nors lenkai galėtų viską pasiimti. Beto pas juos ir vėžė siauresnė. John teisingai pažymėjo capacity, nes jei kinai 5% nukreiptų šia kryptimi savo krovinių (pvz. kuriems greitis svarbiausia), tai net neužtektų visų Baltijos šalių uostų. Arba dar variantas koks nors terminalas, nes vis tik esam tolimiausia platesnės geležinkelio vėžės šalis, iš kurio būtų fūrom išvežami kroviniai į visą regioną.
Beda ta, kad traukiniais gabenami kroviniai bent jau siuo metu keliauja is siaures vakarines Kinijos dalies kur toli grazu nera tiek pramones sukoncentruota kiek rytineje pakranteje. Taciau jeigu atsirastu galimybe gabenti ir is pagrindiniu Kinijos pramones centru tuomet kas pirmesnis tas gudresnis vien del capacity pajegumu, kurie tikrai bent jau siuo metu yra riboti Azerbaidzane. Vokietija siuo metu dar tik atlikineja ivairias galimybiu studijas tokiam marsrutui per Slovakija ir Austrija. Naujas kelias i Europa kroviniams is Kinijos kurie yra imlus pristatymo greiciui ir maziau imlus kainai. Jeigu Lietuva pirma isvystytu logistikos centrus ir intermodalinius terminalus perkraunancius krovinius greitai bei efektyviai ant furu ar ant siaurosios gelezinkelio vezes tuomet kitiems galimybis isibrauti butu laibai ribotos. Taciau jau dabar be Lietuvs siuo marsrutu operuoja ir estai bei slovakai.
Šiemet per pirmąjį pusmetį į nacionalinį biudžetą gauta 9,997 mlrd. Lt, t.y. 2,4% daugiau nei planuota ir 4,6% daugiau nei atitinkamu metu pernai.
Iš biudžeto pagrindinio įplaukų šaltinio – pridėtinės vertės mokesčio (PVM) – per sausį-birželį gauta 4,542 mlrd. Lt pajamų, t.y. 16 mln. Lt arba 0,3% mažiau nei planuota. Akcizų per atitinkamą laikotarpį surinkta 1,557 mlrd. Lt. Iki planuotos sumos pritrūko 12,8 mln. Lt arba 0,8%.
Tuo tarpu biudžeto įplaukos iš gyventojų pajamų ir pelno mokesčių buvo didesnės nei tikėtasi. Iš gyventojų pajamų surinkta 1,888 mlrd. Lt, t.y. 124 mln. Lt (7%) daugiau nei planuota. Pelno mokesčio pajamų planas viršytas 37%. Šio mokesčio į biudžetą per pirmus šešis mėnesius gauta 369,5 mln. Lt, nors planuota tik 269,2 mln. Lt.
„Didesnes pajamas pirmąjį pusmetį lėmė tai, kad dalis mokesčių mokėtojų paankstino pelno mokesčio mokėjimus, nors atsižvelgiant į mokėjimų kalendorių (paskutinė II ketvirčio diena – šeštadienis) buvo planuota, kad avansinio pelno mokestis bus sumokėtas liepos mėnesį“, – nurodoma Finansų ministerijos pranešime.
Vaiva Šečkutė, "Swedbank" vyresnioji ekonomistė, išplatintame pranešime nurodo, kad didesnį nei planuota mokesčių surinkimą lėmė tiek spartesnis nei Finansų ministerijos prognozuotas ekonomikos augimas, tiek sumažėję šešėlinės ekonomikos mastai.
Ekonomistų nuomone, antrąjį šių metų pusmetį turėtų išlikti teigiamos tendencijos, tačiau augimas bus lėtesnis, o rimtesni iššūkiai gali kilti dėl nepalankių įvykių eksporto rinkose.
Beda ta, kad traukiniais gabenami kroviniai bent jau siuo metu keliauja is siaures vakarines Kinijos dalies kur toli grazu nera tiek pramones sukoncentruota kiek rytineje pakranteje. Taciau jeigu atsirastu galimybe gabenti ir is pagrindiniu Kinijos pramones centru tuomet kas pirmesnis tas gudresnis vien del capacity pajegumu, kurie tikrai bent jau siuo metu yra riboti Azerbaidzane. Vokietija siuo metu dar tik atlikineja ivairias galimybiu studijas tokiam marsrutui per Slovakija ir Austrija. Naujas kelias i Europa kroviniams is Kinijos kurie yra imlus pristatymo greiciui ir maziau imlus kainai. Jeigu Lietuva pirma isvystytu logistikos centrus ir intermodalinius terminalus perkraunancius krovinius greitai bei efektyviai ant furu ar ant siaurosios gelezinkelio vezes tuomet kitiems galimybis isibrauti butu laibai ribotos. Taciau jau dabar be Lietuvs siuo marsrutu operuoja ir estai bei slovakai.
Na, kad nebūsim pirmieji tai faktas. Va pvz, paskutinis 13 puslapis:
Vienuoliktam puslapyje nurodyti įvairių variantų pristatymo laikai ir kainos.
Pilotiniai DB traukiniai į Pekiną jau suvažinėjo prieš 4 metus, t.y. jei tai tikrai dar studijos tai jau gerokai pažengusios.
Taigis. Gautųsi, kad DB Schenker yra visiški diletantai ir čia ateis LG ir nušluostys jiem nosį. Įpač turint omeny, kad Merkelienė turi žymiai geresnį telefoną pas Putiną nei Kubilius. O juk Rusijoje tokie klausimai be jo didnenybės caro-imperatoriaus net nesvarstomi.
Taigis. Gautųsi, kad DB Schenker yra visiški diletantai ir čia ateis LG ir nušluostys jiem nosį. Įpač turint omeny, kad Merkelienė turi žymiai geresnį telefoną pas Putiną nei Kubilius. O juk Rusijoje tokie klausimai be jo didnenybės caro-imperatoriaus net nesvarstomi.
Niekas nesako, kad nėra konkurencijos, bet, kad yra galimybių taip pat faktas. O ar išnaudosim, tai jau valdžios prioritetai, pagal dabartinę politiką ateitis miglota.
Per mėnesį eksportas sumažėjo 16,2 procento. Įtakos tam turėjo sumažėjęs naftos produktų (76 proc.) eksportas. Importas sumažėjo 16,4 procento, tai lėmė 84,5 procento sumažėjęs žalios naftos importas.
Prekių, išskyrus mineralinius produktus, eksportas padidėjo 5,9 proc.
Bet jau antraštę šunys įdėjo kaip visada. Jie bent įsivaizduoja, kaip kenkia ekonomikai, formuodami vartotojų nuotaikas.
Niekas nesako, kad nėra konkurencijos, bet, kad yra galimybių taip pat faktas. O ar išnaudosim, tai jau valdžios prioritetai, pagal dabartinę politiką ateitis miglota.
Yra realios galimybės ir yra khm.. "teorinės".
Visoje šioje logistikos grandinėje lietuviai kontroliuoja tik mažulytį gabalėlį. Atitinkama ir mūsų "pridėtinė vertė". Visa kita didelių dramblių parapija. Kaip manai, kodėl jie lietuvius turėtų įsileisti į savo daržą? Net jei būtume patys geriausi draugai ir jiem už tai padovanotume mažeikių naftą, pažadėtume ES nekvestionuodami remti jų interesus (nesvarbu kokius) beigi įsipareigotume 100-ą metų į priekį pirkt dujas už trigubą kainą?
Rusams gali bučiuot padus ir lyst į vieną vietą kiek tik nori, bet jie vistiek elgsis taip kaip jiems tuo momentu naudingiau.
Plius pridėkim tai, kad "pinigų vertės" palyginimas kiek pagražina situaciją. Visokie nereikšmingi žaislai tipo televizoriaus ar lėktuvo bilietų atpigo, bet tuo pačiu svarbūs dalykai tokie kaip būstas, medicina, vaikų mokslas žymiai pabrango.
Pvz. kokie nors Apple laptopai irgi tie "nereikšmingi žaisliukai"? Nes prieš 50 abejoju, ar kiekvienas studentas ar paaulgys galėdavo kasmet po kokį naujausio medelio Kodak fotoaparatą nusipirkti. Taip, kad vidutinio amerikiečio perkamoji galia visada augo. Lietuviai JAV dirbdami net iš minimumo sugeba sustaupyti pačiai nepigiai tolimai kelionei ir dar po šalį pakeliauti.
Kad į šalį per tą laiką privažiavo ir dabar veržiasi daug emigrantų latinų, aziatų ir prasčiausi darbai šiek tiek prasčiau apmokami taip pat daugumai amerikiečių tik į pliusą, nes serviso rinka per tą laiką gerokai padidėjo, ką seniau patys krapštydavosi namie, dabar iš kart kviečia kokią nors tarnybą. Dar vienas rodiklis automobilizacija, tai irgi parodo, kad automobilių skaičius gerokai išaugo ir nėra didelė problema tą automobilį nusipirkti. http://1.bp.blogspot.com/_fXbqZxk67W...erCapitaUS.gif
Yra realios galimybės ir yra khm.. "teorinės".
Visoje šioje logistikos grandinėje lietuviai kontroliuoja tik mažulytį gabalėlį. Atitinkama ir mūsų "pridėtinė vertė". Visa kita didelių dramblių parapija. Kaip manai, kodėl jie lietuvius turėtų įsileisti į savo daržą? Net jei būtume patys geriausi draugai ir jiem už tai padovanotume mažeikių naftą, pažadėtume ES nekvestionuodami remti jų interesus (nesvarbu kokius) beigi įsipareigotume 100-ą metų į priekį pirkt dujas už trigubą kainą?
Rusams gali bučiuot padus ir lyst į vieną vietą kiek tik nori, bet jie vistiek elgsis taip kaip jiems tuo momentu naudingiau.
O kas sako, kad reikia lįsti? Reikia važiuoti ir derėtis, bent bandyti, bet dabar atrodo kur kas mieliau su visokiais opozicionieriais kalbėti kaip reiktų valdžią nuversti ir šalį demokratiškesne paversti. Viskas ok, tik įdomu, kodėl tie patys vokiečiai ar suomiai taip nesielgia?
O kas sako, kad reikia lįsti? Reikia važiuoti ir derėtis, bent bandyti, bet dabar atrodo kur kas mieliau su visokiais opozicionieriais kalbėti kaip reiktų valdžią nuversti ir šalį demokratiškesne paversti.
Norint derėtis reikia turėti ką pasiūlyt. Šiuo atveju nematau ko Rusam gali prireikti išskyrus minėtą lindimą arba pažadą tapti jų marionetėm ES.
Viskas ok, tik įdomu, kodėl tie patys vokiečiai ar suomiai taip nesielgia?
Be abejo kad elgiasi. Pažiūrėtum ką tokie vokiečiai transliuoja per valdišką televiziją, tai pakrauptum. Lietuva tokio meškos (ir asmeniškai Putino) "erzinimo" sau nei iš tolo neleidžia.
Tik tiek, kad Vokietija tai ne Lietuva ir Rusai gerai pagalvoja prieš keldami bangas ir vaizduodami įsižeidusius.
Pvz. kokie nors Apple laptopai irgi tie "nereikšmingi žaisliukai"? Nes prieš 50 abejoju, ar kiekvienas studentas ar paaulgys galėdavo kasmet po kokį naujausio medelio Kodak fotoaparatą nusipirkti.
Be abejo kad nereikšmingi žaisliukai. Kai juos gali nusipirkt ateina suvokimas, kad anaiptol ne tame gyvenimo laimė.
Taip, kad vidutinio amerikiečio perkamoji galia visada augo. Lietuviai JAV dirbdami net iš minimumo sugeba sustaupyti pačiai nepigiai tolimai kelionei ir dar po šalį pakeliauti.
Tai yra visiški niekai kai neturi pinigų nei sveikatos apsaugai nei pensijai nei vaikų mokslams. Visa tai JAV yra mokama ir jei minėti Lietuviai adekvačiai atsidėtų tai jokios kelionės ir jokie makbukai jiems iš minimumo net nesisapnuotų.
Kad į šalį per tą laiką privažiavo ir dabar veržiasi daug emigrantų latinų, aziatų ir prasčiausi darbai šiek tiek prasčiau apmokami taip pat daugumai amerikiečių tik į pliusą, nes serviso rinka per tą laiką gerokai padidėjo, ką seniau patys krapštydavosi namie, dabar iš kart kviečia kokią nors tarnybą. Dar vienas rodiklis automobilizacija, tai irgi parodo, kad automobilių skaičius gerokai išaugo ir nėra didelė problema tą automobilį nusipirkti. http://1.bp.blogspot.com/_fXbqZxk67W...erCapitaUS.gif
Pvz Vokietijoje minėti kilometrai yra labiau vargo požymis nei prabangos. Tai reiškia, kad arti namų neberandi darbo, taip pat neturi pinigų kad persikraustyt arčiau darbovietės ir esi priverstas kiekvieną dieną tuščiai švaistyt savo gyvenimo laiką tupam barankės sukiojimui.
Norint derėtis reikia turėti ką pasiūlyt. Šiuo atveju nematau ko Rusam gali prireikti išskyrus minėtą lindimą arba pažadą tapti jų marionetėm ES.
Be abejo kad elgiasi. Pažiūrėtum ką tokie vokiečiai transliuoja per valdišką televiziją, tai pakrauptum. Lietuva tokio meškos (ir asmeniškai Putino) "erzinimo" sau nei iš tolo neleidžia.
Tik tiek, kad Vokietija tai ne Lietuva ir Rusai gerai pagalvoja prieš keldami bangas ir vaizduodami įsižeidusius.
Aš kalbu ne apie televizijas (pas mus irgi visko rodo), bet apie oficialius vadovaujančius šalies pareigūnus, tai skirtingi dalykai. Pasiūlyti turim ką, bėgius, uostą, LG (valstybė) už tai ir dabar gauna milijardines pajamas, gautų dar daugiau suderinus su Kinija dėl tų kelių procentų krovinių, nes kaip minėjau darbo būtų visiems Baltijos šalių uostams, įskaitant ir tą naują statomą Peterbure, taip, kad čia konkurencija ne pagrindinis kriterijus. Bet aišku lengviausia nieko nedaryti, skųstis kaip kažkas nemyli, ar šiaip tiesiog nepatinka.
Be abejo kad nereikšmingi žaisliukai. Kai juos gali nusipirkt ateina suvokimas, kad anaiptol ne tame gyvenimo laimė.
Tai yra visiški niekai kai neturi pinigų nei sveikatos apsaugai nei pensijai nei vaikų mokslams. Visa tai JAV yra mokama ir jei minėti Lietuviai adekvačiai atsidėtų tai jokios kelionės ir jokie makbukai jiems iš minimumo net nesisapnuotų.
Pvz Vokietijoje minėti kilometrai yra labiau vargo požymis nei prabangos. Tai reiškia, kad arti namų neberandi darbo, taip pat neturi pinigų kad persikraustyt arčiau darbovietės ir esi priverstas kiekvieną dieną tuščiai švaistyt savo gyvenimo laiką tupam barankės sukiojimui.
O ar dabar nebėra pinigų būstui, sveikatos apsaugai ar mokslams? Gyvenimo trukmė ilgėja, studentų daugėja, pensininkai važinėja po visą pasaulį, kvadratų tenkančiam vienam žmogui irgi daugėja, tad galbūt nėra viskas taip blogai? Važinėjimas yra privalumas, tiek tu, tiek aš manau irgi važinėtumėm nors į kitą miestą, juk migruoja žmonės dėl to, kad nori uždirbti daugiau, bet ne dėl to, kad nebegali pragyventi savo mieste. Nors tai irgi ne problema, natūralu, kad keičiasi darbo pasiūla skirtinguose regionuose.
Be abejo kad nereikšmingi žaisliukai. Kai juos gali nusipirkt ateina suvokimas, kad anaiptol ne tame gyvenimo laimė.
Tai yra visiški niekai kai neturi pinigų nei sveikatos apsaugai nei pensijai nei vaikų mokslams. Visa tai JAV yra mokama ir jei minėti Lietuviai adekvačiai atsidėtų tai jokios kelionės ir jokie makbukai jiems iš minimumo net nesisapnuotų.
Pvz Vokietijoje minėti kilometrai yra labiau vargo požymis nei prabangos. Tai reiškia, kad arti namų neberandi darbo, taip pat neturi pinigų kad persikraustyt arčiau darbovietės ir esi priverstas kiekvieną dieną tuščiai švaistyt savo gyvenimo laiką tupam barankės sukiojimui.
Pažiūrėk senesnius amerikiečių filmus, kokiuose mažuose skurdžiuose namukuose gyvendavo.
Dėl darbo šalia namų. Nori gyventi šalia gamyklos arba judrios sankryžos? Dar neteko gyvenime girdėti, kad kas rinktųsi gyvenamąją vietą pagal darbovietę.
Studentų dabar yra net daugiau nei reikia.
Už minimumą dirba labai mažas procentas žmonių. Daugelis gauna vokeliuose, arba tas darbas tik tiek sukuria naudos.
Dėl NT kainų nesikartosiu. Jos bus aukštos tol, kol tai bus kaip investicija. Lryte buvo straipsnis, kad net racionalieji vokiečių turtuoliai mieliau perka NT nei laiko pinigus banke.
Comment