Priims ar ne - ne tame esmė. Esmė, kad šalyje situacija nėra tolygi ir nuspėjama. Vieną dieną gali sugalvoti didinti MMA, kitą - įvesti progresinius mokesčius. Po kelių mėnesių. Nesusiplanuosi absoliučiai jokio įmonės finansinio plano. O tas nepasitikėjimas ir nestabilumas yra vienas pagrindinių investuotojus atbaidančių veiksnių.
Priims ar ne - ne tame esmė. Esmė, kad šalyje situacija nėra tolygi ir nuspėjama. Vieną dieną gali sugalvoti didinti MMA, kitą - įvesti progresinius mokesčius. Po kelių mėnesių. Nesusiplanuosi absoliučiai jokio įmonės finansinio plano. O tas nepasitikėjimas ir nestabilumas yra vienas pagrindinių investuotojus atbaidančių veiksnių.
Tai kokios problemos? - organizuokite partiją (arba prisijunkite prie jau esamos), laimėkite rinkimus ir viskas bus Ok.
Įdomu, kaip kitos valstybės susitvarko su cigarečių ir alkoholio kontrabanda, ar tai priklauso nuo lokacijos. Nuo Baltarusijos tikriausiai neatsiversime, lenkai irgi kažin ar atsivėrę. Alkoholiui ir cigaratėms galima drąsiai kalti didesnius akcizus. PVM ne maistui padidinti. Mažint pašalpas. Optimizuoti valdymo aparatą, naikinti valstybines institucijas imituojančias veiklą.
/\ nepažįstų tokių, kurie važiuoja į Lenkiją apsipirkti. Nebent dirbi už minimumą arba gyveni iš pašalpos ir turi marias laiko stengtis sutaupyti kelis litus. Nedidelis praradimas bus, jei jie visai nepirks Lietuvoje.
nepažįstų tokių, kurie važiuoja į Lenkiją apsipirkti. Nebent dirbi už minimumą arba gyveni iš pašalpos ir turi marias laiko stengtis sutaupyti kelis litus. Nedidelis praradimas bus, jei jie visai nepirks Lietuvoje.
Nežinai realaus Lietuvos gyvenimo, paguglink "kelionės į Lenkiją".
tai kad tik vakar cia issoko sita naujiena ir jau bega investicijos? nors... sysas juk pats sake kad jau 18 metu sita dalyka bando prastumti... nereikia tu santa barbaros asaru, parode politikos "galiunas" savo proteli o mums lieka isvadas pasidaryti per rinkimus.
Panašu, kad per rinkimus išvadų pasidaryti nepavyksta, jeigu jis kiekvieną kadenciją siūlo tą patį ir jau penktą kadenciją yra išrinktas.
Aš suprantu, kad taip vienas politikas gali rinktis "dividendus" prieš rinkimus, bet niekaip nesuprantu kaip tai praeina ir tam yra pritariama. Dabar nubalsuoja keliasdešimt seimo narių už, nors tai tėra tik projektas, taip drumsčia vandenį ir destabilizuoja situaciją. Tuo pačiu gerokai piktina protaujančius rinkėjus ir jiems pasėja saują dvejonių dėl ateities.
Tebūnie jis ten kiekvienoj sesijoj ar kiekvienam posėdyje vis traukia tą projektą iš stalčiaus ir siūlo, bet kiti gali sėkmingai tą pastoviai atmesti. O po to tarsi stebimasi kodėl pasitikėjimas ir visuomenės nuomonė apie seimą ar politikus yra "žemiau plintuso".
Nežinai realaus Lietuvos gyvenimo, paguglink "kelionės į Lenkiją".
Galima paguglinti Lietuvos daktarų emigracija į vakarus dėl mažų atlyginimų. Tada, tie nepatrijotai, mėgstantys apsipirkti Lenkijoje, galės ne tik ten prekių važiuoti, bet dar ir ten gydytis, iš ten kviestis greitają, gaisrinę, policiją, eiti į lenkų mokyklas ir t.t.
Pritariu, atims iš daugiau gaunančių, bet mažiausiai gaunantys nieko negaus. Galbūt galėtų paskirstyti taip 5%, 15%, 25%. Tai tada gautų mažiausiai uždirbantys, tie kur daugiau už vidutinį nieko neprarastų, o tie kur tikrai daug uždirba truputį daugiau susimokėtų.
Toks jausmas, kad tie, kurie daugiau gauna, jie tai gauna labai lengvai, nes gyvenime taip pat nieko gero nenuveikė kaip tie mažai ganauntys.
Tai gal grįžtam prie komunizmo, už lygybę, prie komunistų labai daug pasiekėme... Nors iš tikro tai prapi***me laiką, labai daug laiko ir reikės amžiaus, kad pasivyti vakarus, kurie vietoje irgi nestovi. Kol vakarų nepasivysime, išliks ekonominis skirtumas bei specialistų emigracija. Kas reiškia lėtą ekonomikos vystymąsį - daug nelaimingų lietuvių.
Nuo kitų metų kovo 1 d. siūloma didinti akcizus visų rūšių rūkalams ir alkoholiui, rašoma Finansų ministerijos pranešime spaudai
Pagal Europos Sąjungos reikalavimus, akcizo tarifas Lietuvoje nuo 2018 metų visoms cigaretėms turės būti ne mažesnis nei 90 eurų (dabar – 77,91 eurų) už 1000 cigarečių. Akcizas, vengiant staigaus kainų šuolio, nuo 2012 metų didinamas palaipsniui.
Pasak pranešimo, 2016 metais akcizų tarifą alui, vynui ir kitiems fermentuotiems gėrimams ir tarpiniams produktams siūlo didinti 8 proc., etilo alkoholiui – 2,5 proc. Dėl akcizų tarifo padidinimo pusė litro alaus galėtų pabrangti 1 euro centu, pusė litro vyno – 1-4 euro centais, pusė litro degtinės – iki 8 euro centų, tačiau konkretūs kainų pokyčiai priklausys nuo gamintojų, didmenininkų ir mažmenininkų kainodaros sprendimų. Skaičiuojama, jog dėl padidintų akcizų alkoholiui valstybės biudžetas 2016 metais turėtų gauti apie 8 mln. eurų papildomų pajamų.
Pasirodo, dar yra iš kur paimti pinigų. Tik su alkoholiu jau labai silpnai didina akcizus, jeigu bombžai perka iš parduotuvės alkoholį, o ne kontrabandinį.
Dar vienas šaltinis - legalizuoti marichuaną.
Naftai pakritus atsirastų erdvės didinti degalų akcizą, nes visi jau pripratę prie aukštesnių kainų. Tik klausimas, kaip bus ateityje, ar nepradės augti kainos. Kažin, ar taip yra buvę, kad valstybės mažintų mokesčius.
Po Q1, kurio augimas buvo 1.5% ir Q2, kurio augimas tik 1.3% bendrą ištempt iki 2% bus nelengva. Žiūrėsim kaip sekėsi Q3 - kitą savaitę paskelbs duomenis.
viską sukniso šių metų pirmasis ketvirtis, antrasis ketvirtis jau tebuvo pasekmė pirmojo ketvirčio smukimo. O pirmasis ketvirtis reikalus sukniso dėl euro, nes daug kas didesnius pirkinius bijodami kainų kilimo stengėsi atlikti dar prieš euro įvedimą. Dėl to dirbtinai buvo išpūstas 2013 m. IV ketv. BVP augimo rezultatai ir sumažintas 2014 m. I ketv., o dar ir Rusijos krizės pasekmės buvo pasiekusios patį piką. Dėl to nėra daug abejonių, kad antrasis pusmetis Lietuvai bus kur kas geresnis, nei pirmasis, visai tikėtina, kad pavyks ir iki 2% ištempti. O 2016 m. turėtumėm pradėti sparčiu augimu, net ne dėl ekonomikos augimo, o dėl žemos 2015 m. palyginamosios bazės.
Comment