Lietuvos verslyninkai, ekonimikos stūmėjai, dienpingių machinatoriai eilinį kartą parodė, kad konkuruoti jie gali tik pigia darbo jėga:
„Girtekos“ vairuotojams mokamos algos sulaukė vokiečių televizijos dėmesio
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83562259
Po kilusio skandalo dėl vairuotojų išnaudojimo traukiasi lietuvių „Vlantana Norge“
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83564321
„Girtekos“ vairuotojams mokamos algos sulaukė vokiečių televizijos dėmesio
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83562259
„Girteka“ nemoka teisingo darbo užmokesčio ir išnaudoja darbuotojus, skelbia Vokietijos visuomeninis transliuotojas ZDF. Įmonės strateginių partnerysčių direktorius Kristianas Kaasas Mortensenas „Delfi“ sakė, kad vokiečių žurnalistui komentarų nepateikė, nes laikosi pozicijos nedalyvauti diskusijose apie Mobilumo paketą.
Po kilusio skandalo dėl vairuotojų išnaudojimo traukiasi lietuvių „Vlantana Norge“
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83564321
Norvegijoje veikianti „Vlantana Norge“, kuri siejama su Lietuvos transporto kompanija „Vlantana“, nuo kovo 1 d. nutraukia savo veiklą. Tai „Delfi“ patvirtino „Vlantana“ generalinis direktorius Tomas Stonys. Anot jo, priimti sprendimą privertė klientai, kurie po kilusio skandalo dėl darbuotojų išnaudojimo, nutraukė sutartis.
Comment