Parašė andyour
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos ekonomikos aktualijos
Collapse
X
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąO kam mums jų turtas? Žmonėms reikia darbo, o ne apokalipsių.
Privatus sektorius duotų darbo, jeigu pajustų didėjančią paklausą. Valstybė turi duoti užsakimų privačiam sektoriui, kad užsukti karuselę iš naujo, o pinigų paimti iš tų, kurie juos turi, arba "atspausdinti" naujų.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąManau, kad naujo karo gal ir neprireiks. Tiesiog užtenka svaigti apie "auksinius" aukso standarto laikus, apie infliacijos baimes, subalansuotus biudžetus, pinigų spausdinimą ir kitokį neoliberalizmo briedą. Kadangi privataus sektoriaus galimybės įdarbinti ir mokėti priimtiną atlyginimą akivaizdžiai išsisėmė, reikia susitaikyti su tuo, kad vis daugiau ir daugiau darbo vietų turės kurti "valdžia" (kuri nėra neįgali, ką teigia LLRI smegenų plovėjai ir jų pasekėjai). Nes tik "valdžia" pajėgi bet kada mokėti bet kokio dydžio atlyginimą, pensiją ir t.t. ir pan. Ir tik "valdžia" gali turėti pakankamai administracinių ir kitų priemonių (jėgos struktūras) tvarkai, teisingumui ir ekonomikos gerovei palaikyti. Vadinkite tai fašizmu, vadinkit komunizmu - bet tai vienintelis ir teisingas kelias
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąPrekės netampa tiek pigesnės kiek mažiau uždirbi. Todėl papildomų pinigų neatlieka.
Jeigu pakeičia, vadinasi, taip pigiau gaminti, nes įrengimai kainuoja gan brangiai, jiems pagaminti reikėjo daug resursų.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą....JAV tvarkosi kaip ir neblogai, bvp gyventojui ženkliai aukštesnis už ES vidurkį, nedarbas mažesnis, infliacijos didžiulės nėra, nedarbas irgi mažesnis....Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
/\ Niekas per prievartą nevaro pardavinėti prekių amerikiečiams O kadangi pardavinėja, vadinasi taip labiau apsimoka. Užtat europa nespausdina ir sėdi totalioje šiknoje. Gerą čia tau postringauti, kai gali kitų sąskaita egzistuoti. Pažiūrėčiau kai nebūtų galimybės pritraukti kapitalo iš kitur, o priešingai, jis trauktusi lauk.Paskutinis taisė andyour; 2012.07.13, 11:17.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąAš apie tai, kad, jeigu atleidžia žmones iš gamyklos, o juos pakeičia įrengimais.
Jeigu pakeičia, vadinasi, taip pigiau gaminti, nes įrengimai kainuoja gan brangiai, jiems pagaminti reikėjo daug resursų.
Viskas yra nieko baisaus jei atsiranda kokia nors nauja pramonė imli žmonių darbui.
Bėda tame, kad paskutinius ~50 metų tokių pramonės rūšių nebeatsirado. Atvirkščiai - kiekviena iš naujų daugiau "darbo" panaikino nei sukūrė (elektronika, kompiuteriai). O darbo jėgos atvirkščiai - procentualiai padaugėjo.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąTai žinoma kad pigiau. Bet juk ekonomikos pusiausvyros požiūriu problema tame, kad tokiu būdu mažėja žmonių uždirbami ir tuo pačiu vartojimui skiriami pinigai.
Viskas yra nieko baisaus jei atsiranda kokia nors nauja pramonė imli žmonių darbui.
Bėda tame, kad paskutinius ~50 metų tokių pramonės rūšių nebeatsirado. Atvirkščiai - kiekviena iš naujų daugiau "darbo" panaikino nei sukūrė (elektronika, kompiuteriai). O darbo jėgos atvirkščiai - procentualiai padaugėjo.
Comment
-
/\ taigi paslaugų sfera vystėsi O kam ta gamyba, jei žmonėms svarbiau turėti erdvų būstą ar per atostogas pakeliauti.
Prieš 50 metų žmonės neturėjo nei telefonų ir kompiuterių, nei televizorių, automobilių gatvėse beveik nebuvo, gyveno mažyčiuose būstuose, mažai keliaudavo.Paskutinis taisė andyour; 2012.07.14, 22:33.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąAr tikrai išaugo?
Comment
-
Taip, labai geras grafikas, patvirtina ką rašiau. Ir kaip matai, iki kokiu 1970 visų visuomenės dalių pajamos maždaug proporcingai kilo.
Vėliau "normalių" žmonių pajamos ėmė stagnuoti (anot statistikos vidutinės šeimos pajamos 50k$), o toliau kilo tik turtingųjų, kurie jau ir taip neblogai gyveno.
Nors minėti "normalūs" šiandien dirba žymiai daugiau nei anksčiau kad išlaikyt savo pajamas.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fileistribution_of_Annual_Household_Income_in_the_Unit ed_States.png
Plius pridėkim tai, kad "pinigų vertės" palyginimas kiek pagražina situaciją. Visokie nereikšmingi žaislai tipo televizoriaus ar lėktuvo bilietų atpigo, bet tuo pačiu svarbūs dalykai tokie kaip būstas, medicina, vaikų mokslas žymiai pabrango.
Comment
-
Įdomus VZ straipsnis-interviu
Kinai naują "šilko kelią" mato driekiantis per Lietuvą
Skaičiuojama, kad praėjusiais metais prekybos tarp Kinijos ir Lietuvos apyvarta pasiekė 1,4 mlrd. JAV dolerių. Tai tik menka dalis to, ką Kinija planuoja artimiausiems penkeriems metams. Liu Jianjunas, Kinijos užsienio prekybos centro viceprezidentas, akcentuoja, kad Kinijos vyriausybė vis labiau atpalaiduoja importo patekimą į rinką, o pagal šiemet priimtą Kinijos vyriausybės planą, importo apimtis per artimiausią penkmetį turėtų sudaryti 8.000–10.000 mlrd. JAV dolerių.
Įkaitusi nuo augimo šuolių ekonomika jau stokoja įvairių žaliavų, dėl intensyvios gamybos ir su tuo susijusio užterštumo dairosi į technologijas, tausojančias gamtą.
Lietuvos verslui patekti į vieną iš sparčiausiai besivystančių rinkų patartina per transportavimo paslaugas. Uostas, prekių gabenimo sausuma alternatyva konteineriniu traukiniu „Saulė“ yra ženklas kinams, kad Lietuva kurianti kelią į Europą.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ taigi paslaugų sfera vystėsi O kam ta gamyba, jei žmonėms svarbiau turėti erdvų būstą ar per atostogas pakeliauti.
Prieš 50 metų žmonės neturėjo nei telefonų ir kompiuterių, nei televizorių, automobilių gatvėse beveik nebuvo, gyveno mažyčiuose būstuose, mažai keliaudavo.
Dėl automobilių ir būstų, tai situacija blogėja. Pvz JAV anksčiau namą priemiestyje galėjo sau leisti dauguma dirbančių žmonių.
O dabar jau toli gražu, juk visa minėta subprime krizė ir nutiko todėl, kad vis mažiau žmonių galėjo sau leisti kreditą namui.
Vakarų europoje irgi panaši situacija. Žmonės dirba vis daugiau, anot statistikų stipriai daugėja streso sukeltų ligų, o gali sau leisti vis mažiau. Todėl stagnuoja ir tokių dalykų kaip automobilių pardavimai beigi sensta vidutinis automobilio amžius.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąĮdomus VZ straipsnis-interviu
Kinai naują "šilko kelią" mato driekiantis per Lietuvą
Lietuvos verslui patekti į vieną iš sparčiausiai besivystančių rinkų patartina per transportavimo paslaugas. Uostas, prekių gabenimo sausuma alternatyva konteineriniu traukiniu „Saulė“ yra ženklas kinams, kad Lietuva kurianti kelią į Europą.
Geležinkeliai? Mes kontroliuojam geležinkelio liniją į Kiniją? Ar tik paskutinius 300km? O Rusai tiesiog apsimes, kad toks stateginis verslas jų nedomina ir tiesiog parduos abonentą naudotis jų keliais? Dar kartu ir družbą suremontuos
Toliau, uostas. Gerai, uostas tai yra, o kur plukdysim? Į
Ir kur toliau plukdysim? Į Roterdamą? O nuo ten vėl geležinkeliu? O kam? Gal paprasčiau ir greičiau nesukt per klaipėdą, o per lenkiją nuvažiuot tiesiai pas klientus?
Čia viskas su sąlyga, kad transportas laivu tiesiai į ta patį Roterdamą nėra pigesnė ir netgi galbūt greitesnė alternatyva.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąŠeip nenoriu būti bambeklis, bet man tokios verslo idėjos atrodo lyg iš didžiojo kombinatoriaus Ostapo Suleimano Bertos Maria Benderio-bey.
Geležinkeliai? Mes kontroliuojam geležinkelio liniją į Kiniją? Ar tik paskutinius 300km? O Rusai tiesiog apsimes, kad toks stateginis verslas jų nedomina ir tiesiog parduos abonentą naudotis jų keliais? Dar kartu ir družbą suremontuos
Toliau, uostas. Gerai, uostas tai yra, o kur plukdysim? Į
Ir kur toliau plukdysim? Į Roterdamą? O nuo ten vėl geležinkeliu? O kam? Gal paprasčiau ir greičiau nesukt per klaipėdą, o per lenkiją nuvažiuot tiesiai pas klientus?
Čia viskas su sąlyga, kad transportas laivu tiesiai į ta patį Roterdamą nėra pigesnė ir netgi galbūt greitesnė alternatyva.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ Streso daugėja, nes žmonės jautrėja.
O automobilių vidutinis amžius auga gal dėl šiuolaikinių technologijų, arba žmonėms tiesiog mažiau rūpi nauji. Jeigu esamas tenkina, kam pirkti naują?
Taip, NT brangsta nuolat, nes daugelis tai laiko kaip gerą investiciją.
Comment
Comment