Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos ekonomikos aktualijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Naujus automonilius iš fabriko ant traliuko ir opa opa į Europą?
    Taip. Į Lietuvą nauji automobiliai tralais atvažiuoja. Taip pat nepamirškite apie terminalą Palemone.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Taip. Į Lietuvą nauji automobiliai tralais atvažiuoja. Taip pat nepamirškite apie terminalą Palemone.
      Tralais galima tik mažus kiekius atvežti t.y. daryti paskutinį paskirstymo etapą. Kai bus normali rail-baltica, gana greita ir per Lenkiją iki pat Vokietijos, galbūt dar su dviem vėžėmis, kad krovininiai su keleiviniais traukiniais nesitrukdytų, gal ir galima bus pradėti kažką galvoti.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
        Taip. Į Lietuvą nauji automobiliai tralais atvažiuoja.
        Taip. Visi 40vnt. per dieną, ar kiek ten Lietuvoj parduoda. O jei reiktų išvežti 400vnt. per dieną? Ir pristatyti kuo mažiau apgadintus dileriui pvz. Portugalijoj?
        Trumpai kalbant - stambių krovinių masinis išvežimas iš tokio Europos patvorio kaip Lietuva yra logistinis košmaras.

        Taip pat nepamirškite apie terminalą Palemone.
        Kuris atsirado 25-ais Lietuvos nepriklausomybės metais. Tuo tarpu Čekija, Slovakija, Vengrija ir t.t. reikiamą infrastruktūrą turi nuo imperatoriaus Pranciškaus Juozapo laikų ... Nekalbant apie tai, kad tai Europos vidurys esantis visai šalia didžiausių rinkų.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė index Rodyti pranešimą
          Tralais galima tik mažus kiekius atvežti t.y. daryti paskutinį paskirstymo etapą. Kai bus normali rail-baltica, gana greita ir per Lenkiją iki pat Vokietijos, galbūt dar su dviem vėžėmis, kad krovininiai su keleiviniais traukiniais nesitrukdytų, gal ir galima bus pradėti kažką galvoti.
          Būtent tai ir svarbu, tiek Rail Baltica tiek Via Baltica turėtų būti ekonomikos "kraujagyslėmis" jungiančiomis su Europa.

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
            Ir pristatyti kuo mažiau apgadintus dileriui pvz. Portugalijoj?
            Trumpai kalbant - stambių krovinių masinis išvežimas iš tokio Europos patvorio kaip Lietuva yra logistinis košmaras.
            Geležinkeliu į Klaipėdą ir per jūras marias. Į Portugaliją pats tas.

            Comment


              Ir kaip gi niekas iki šiol to nesugalvojo ir nepastatė kokių 6 automobilių fabrikų Lietuvoje?
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Būtent tai ir svarbu, tiek Rail Baltica tiek Via Baltica turėtų būti ekonomikos "kraujagyslėmis" jungiančiomis su Europa.
                Kurios vistiek atsirems į butelio kakliuką Lenkijoje.

                Comment


                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                  Ir kaip gi niekas iki šiol to nesugalvojo ir nepastatė kokių 6 automobilių fabrikų Lietuvoje?
                  Visiškai neracionalu gabenti geležinkeliu, po to ilgai keltu, po to vėl geležinkeliu, jei galima vien tik geležinkeliu, žymiai greičiau ir pigiau, o konkurencingoje auto pramonėje svarbu kiekvienas išleistas papildomas euras ir sugaišta diena.
                  Paskutinis taisė Lettered; 2015.10.08, 21:06.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Visiškai neracionalu gabenti geležinkeliu, po to ilgai keltu, po to vėl geležinkeliu, jei galima vien tik geležinkeliu, žymiai greičiau ir pigiau, o konkurencingoje auto pramonėje svarbu kiekvienas išleistas papildomas euras ir sugaišta diena.
                    Ispanijoje yra ne viena automobilių gamykla, bet geležinkeliu be perkrovimo jie gali atvažiuoti tik iki Prancūzijos sienos.

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Ir kaip gi niekas iki šiol to nesugalvojo ir nepastatė kokių 6 automobilių fabrikų Lietuvoje?
                      Logistiniai iššūkiai akivaizdžiai trukdė. Dabar, kai šitas klausimas mano racpasiūlymo dėka pragtiškai išspręstas, skaitau, pastatys kokius 5 GAZelių ir 6 Belazų fabrikus.

                      Comment


                        Interviu su R.Kuodžiu (nepilnamečiams dėmesio - tekste kiek nepagarbiai atsiliepiama apie Lietuvos Laisvos Rinkos Institutą):


                        http://lietuvos.link/2-su-dr-raimond...us-sprendimus/
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                          Interviu su R.Kuodžiu (nepilnamečiams dėmesio - tekste kiek nepagarbiai atsiliepiama apie Lietuvos Laisvos Rinkos Institutą):


                          http://lietuvos.link/2-su-dr-raimond...us-sprendimus/
                          Stebina, kitkas: "Apie tai kalbu jau 15 metų, bet kol kas niekam tai nebuvo įdomu."
                          Suprasčiau, jei kalbėtumėm mes virtuvėj prie butelio alaus. (Beje, taip ir darom )
                          Gal vertėtų prisimti nors nedidukę dalį atsakomybės? Ane, Tomai?

                          Comment


                            Ta kontora, Laisvos Rinkos Institutas apskritai labai įdomi įstaiga. Jei pamenat, viena įkūrėjų buvo tokia Elena Leontjeva, rusų karininko žmona. Finansavimo šaltiniai man visai neaiškūs. Kai kurios tos kontoros rekomendacijos taip pat kelia stiprių įtarimų.

                            Comment


                              Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                              Ta kontora, Laisvos Rinkos Institutas apskritai labai įdomi įstaiga. Jei pamenat, viena įkūrėjų buvo tokia Elena Leontjeva, rusų karininko žmona. Finansavimo šaltiniai man visai neaiškūs. Kai kurios tos kontoros rekomendacijos taip pat kelia stiprių įtarimų.
                              Finansavimas yra iš stambaus kapitalo įmonių - čia nėra paslapties, plius dar tam tikras valdžios palaikymas. Nemanau, kad čia kažkas giliau gali būti. Va, Leontjevos dukrelė sujungė "šeimyninį kapitalą" su N.Numavičiumi.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Finansavimas yra iš stambaus kapitalo įmonių - čia nėra paslapties, plius dar tam tikras valdžios palaikymas. Nemanau, kad čia kažkas giliau gali būti. Va, Leontjevos dukrelė sujungė "šeimyninį kapitalą" su N.Numavičiumi.
                                Laukinio kapitalizmo aktyvus propagavimas ir mūsiškės valdžios sekimas tokio nevaldomo kapitalizmo vėžėmis yra kenkimas valstybei. Iš čia atsiranda baisios žirklės tarp turtingųjų ir likusios visuomenės dalies pajamų (bene vienos didžiausių Europoje), iš čia ir didžiulė migracija. Зри в корень! (© Козьма Прутков).

                                Comment


                                  LLRI propaguojama politekonominė folosofija Vakaruose yra laikoma marginaline ir niekam per daug neįdomia (nors jos šalininkai būna pakankamai aršūs). Tuo tarpu Lietuvoje LLRI nuomonė yra laikoma meistrymine, valdžios atstovai klauso LLRI "ekspertų" patarimų, o kai kurie išeiviai iš LLRI net užima aukštas pareigas (pirštais nerodysim).
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Žinom prie ko gali privesti fašizmo ideologija, žinom, kad šiandieną Lietuvoje vis dar esame skurdžiai dėl to, kad 50 metų su mumis buvo atlikinėjamas socialistinis eksperimentas. Tačiau kas yra tas 'laukinis kapitalizmas' ir kuom jis žalingas? Kalbant apie liberalumo idealogiją, tai galima ginčytis dėl požiūrio į imigrantus ar panašius dalykus, tačiau grynai iš ekonominės perspektyvos liberalumui nėra lygių, visos šalys, kurios vienaip ar kitaip liberalizavo savo ekonomiką, iš to tiktais laimėjo. Dėl to kaltinant Laisvos Rinkos institutą dėl emigracijos ar buvimo marginalais, geriau reikėtų kritikuoti ne institutą kaip po tokį, o konkrečias jų siūlomas idėjas, nes nelabai eina suprasti kuom gi jie čia taip nusidėjo.

                                    Comment


                                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                      Dėl to kaltinant Laisvos Rinkos institutą dėl emigracijos ar buvimo marginalais, geriau reikėtų kritikuoti ne institutą kaip po tokį, o konkrečias jų siūlomas idėjas, nes nelabai eina suprasti kuom gi jie čia taip nusidėjo.
                                      Jeigu LLRI pradėtų kalbėti kitaip, gal ir kritikos jo adresu sumažėtų.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Jeigu LLRI pradėtų kalbėti kitaip, gal ir kritikos jo adresu sumažėtų.
                                        jeigu LLRI pasidarytų populistais, kurių tikslas būtų įtikti visuomenei, o ne pateikti rimtus pasiūlymus, tai gal geriau tada jie išvis nieko nesiūlytų

                                        Comment


                                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                          jeigu LLRI pasidarytų populistais, kurių tikslas būtų įtikti visuomenei, o ne pateikti rimtus pasiūlymus, tai gal geriau tada jie išvis nieko nesiūlytų
                                          Tegul ir teikia rimtus pasiūlymus, niekas nedraudžia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X