Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio ekonomikos aktualijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Įdomu, nes aš kaip ir girdėjau, kad būtent Fordas naudojo Volvo technologijas.
    Tikrai ne, volvo banaliai neturėjo tų technologijų. Galų gale, jei taip būtų tai Ford'as būtų visiškai kvaili pjaut šaką ant kurios patys sėdi.

    Visagalis gūglius pagelbės. Kad ir čia: http://www.chinacartimes.com/2012/04...h-crash-tests/

    Vienas iš jų, beje, kinietiškas roveris (Roewe).
    Hehe, čia tipiškas kinietiškas pokštas. Praleidai mažulytę smulkmeną, kad ten buvo C-NCAP, kuris su Euro-NCAP turi maždaug tiek pat bendro kiek abibas su adidas. Tam roewe 5 Euro-ncap žvaigždės net nesisapnuoja.

    Išsisukinėjimas ir tiek. Reiktų konkretesnių ir up to date (t.y. ne 5 metų senumo) pavyzdžių. Taip pat reiktų paaiškinimo kaip ir kodėl tai yra blogiau už tai, ką savo laiku darė japonai/korėjiečiai.
    Anaiptol, tiesiog tu kinijos atžvilgiu netiki niekuo ką ne pats atrandi. Tai ir pasiūliau pačiam paieškot.

    Va žiūrėk, specialiai pas ruselius (kad neapkaltintum šališkumu) ir specialiai dabartinės Volvo savininkės "the latest and greatest" šedevras Geely MK:
    http://www.autoreview.ru/_archive/se...ECTION_ID=1904

    Kuri realybėje yra Toyota Vios (=Yaris) kopija, net atsarginės detalės tinka.
    Tik iki to pačio jario jiem dar tolokai .... plaukti.

    Tai ne esmė. Esmė ta, kad Kinija pirmauja toje srityje ir turi visą reikaligą domestinį know-how ir technologijas bei potencialą jas vystyti. Ar targetai bus pasiekti 2015 ar 2016, nieko iš principo nekeičia. O jie pasiekti bus. Šuneliai loja, o karavanas, tsakant, eina.
    Visai kaip tikėjimo bažnyčia

    Comment


      Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
      O gal nieko nepradėkim, bet tęskim konstruktyvią diskusiją. Kaip taip gali būt, kad nežinom?
      Nes cenzūra kinijoje vykdoma ne tik vietinėse medijose. Tos kinietiškos statistikos vertos maždaug tiek pat kiek ir TSRS, t.y. jos tokios kokių reikia.

      Manau be problemų galima surasti įvairiausios statistikos internete. Na, tarkim, kad realią situaciją jie kažkaip sugebėjo paslėpt ir dabartinis įvaizdis yra sufabrikuotas propagandos pagalba. Bet tai nekeičia fakto, kad pusė pasaulio jau dabar žiūri akis išsprogdinę į Kiniją kaip pavyzdinę ekonomiką.
      Pavyzdinę ekonomiką? Vargu. Kaip į alkaną rinką? Be abejo.

      Comment


        Juokingiausia, kad diskusija uzvire temoje apie Lietuvos ekonomika.

        Comment


          Parašė a_p Rodyti pranešimą
          Tikrai ne, volvo banaliai neturėjo tų technologijų. Galų gale, jei taip būtų tai Ford'as būtų visiškai kvaili pjaut šaką ant kurios patys sėdi.
          Gal taip, gal ne. O kur faktinė informacija?


          Hehe, čia tipiškas kinietiškas pokštas. Praleidai mažulytę smulkmeną, kad ten buvo C-NCAP, kuris su Euro-NCAP turi maždaug tiek pat bendro kiek abibas su adidas. Tam roewe 5 Euro-ncap žvaigždės net nesisapnuoja.
          Ne esmė. Esmė ta, kad pasiektas milžiniškas progresas saugumo srityje. Kas kam "sapnuojasi" tėra tavo interpretacija. C-NCAP 5 žvaigždutės iš principo reiškia, kad tai saugios mašinos.
          C-NCAP "pokštas"? O aš sakau, kad a_p yra pokštas. Kuris dabar teisus?


          Anaiptol, tiesiog tu kinijos atžvilgiu netiki niekuo ką ne pats atrandi. Tai ir pasiūliau pačiam paieškot.

          Va žiūrėk, specialiai pas ruselius (kad neapkaltintum šališkumu) ir specialiai dabartinės Volvo savininkės "the latest and greatest" šedevras Geely MK:
          http://www.autoreview.ru/_archive/se...ECTION_ID=1904

          Kuri realybėje yra Toyota Vios (=Yaris) kopija, net atsarginės detalės tinka.
          Tik iki to pačio jario jiem dar tolokai .... plaukti.
          O kiek ta mašina kainuoja? Ir ar jis apskritai dar gaminama?

          Nors aš visgi labiau pasitikiu Jeremiu, nei rusų spauda. Ir kodėl 2009, o ne 2012? Negi ten jau nebegamina mašinų?



          Visai kaip tikėjimo bažnyčia
          Nei bažnyčia, nei ką. Tu tiesiog užsiimi knit-picking'u... beje, nuo to ir pradėjau savo pozicijos dėstyma šia temą (žr. postą 535). Panašiai elgiasi ir visokie wsj, Economistai et al. Kai aš tiesiog žiūriu į kontekstą, fundamentalus ir trendus. Taip kad mes gal iš tikrųjų šiek tiak kalbame apie apples and oranges.
          Paskutinis taisė John; 2012.05.08, 03:01.

          Comment


            Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
            Juokingiausia, kad diskusija uzvire temoje apie Lietuvos ekonomika.
            Taigi globalizacija. Kaip žinia, maistas Lietuvoje dvigubai brangsta būtent dėl to, kad kiniečiai daugiau jo perka. Nors ten jis kažko ir nebrangsta (kaip, beje, ir kokiam Tailande).

            Nors tikriausiai reiks kelti visą didelę diskusiją į Pasaulio ekonomiką.
            Paskutinis taisė John; 2012.05.08, 02:52.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Gal taip, gal ne. O kur faktinė informacija?
              Nežinau, kokias technologijas a_p turėjo omenyje, bet tai tikrai nebuvo saugumo technologijos.
              Beje, ieškodamas informacijos tema "Volvo used Ford technology" ir pan. radau tokių šaltinių: Auto Tech: Ford borrows Volvo safety expertise. Citata iš straipsnio:

              When Volvo came under the umbrella of the Ford Motor Company, I thought that Volvo cars would lose some of their identity under Ford’s large presence but I have been proven wrong. Volvo appears to have retained their strong image of strength and safety. Instead, Ford has used Volvo’s capabilities in safety research and design to strengthen the safety of every Ford vehicle. Here are a couple examples.
              'Volvo' nuo seno žinomi kaip saugiausi automobiliai. Be to, žinau, kad kai kurių dalių švedai iki šiol niekam nepatiki surinkti (Technolgijų naujienų temoje esu pateikęs informacijos apie naujas pačių švedų kuriamas saugos technologijas).
              Paskutinis taisė Silber418; 2012.05.08, 03:03.

              Comment


                Parašė a_p Rodyti pranešimą
                Nes cenzūra kinijoje vykdoma ne tik vietinėse medijose. Tos kinietiškos statistikos vertos maždaug tiek pat kiek ir TSRS, t.y. jos tokios kokių reikia.
                Na, aš šiaip ir nekalbu apie tai kas pumpuojama per medią, kuri akivaizdžiai meluoja. Kitaip būčiau trolis kaip koks combat. Kinijos rodiklius skaičiuoja ne tik ji pati, bet ir įvairiausios kompanijos, agentūros, bankai bei kitokios organizacijos. Ko jau ko bet informacijos apie ekonomiką šiais laikais per akis.
                Pavyzdinę ekonomiką? Vargu. Kaip į alkaną rinką? Be abejo.
                Taip, pavyzdinę. Statistika kalba pati už save. Nesunku pastebėti, kad recesijos metu labiausiai nukentėjo kapitalistinės ekonomikos. O geriausiai susitvarkė tos, kuriose kažkiek kišosi ir pati valstybė (Švedija, Vokietija, Kinija)

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Taigi globalizacija. Kaip žinia, maistas Lietuvoje dvigubai brangsta būtent dėl to, kad kiniečiai daugiau jo perka. Nors ten jis kažko ir nebrangsta (kaip, beje, ir kokiam Tailande).

                  Nors tikriausiai reiks kelti visą didelę diskusiją į Pasaulio ekonomiką.
                  Tiesa, globalizacijos pasėkmės jaučiame visi. Tačiau jau ta stadija, kai pamatęs temos pavadinimą sutrinki. Manau, tie forumiečiai, kurie nedalyvavo diskusijoje, bus ryte nustebę.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    O koks skirtumas, kiek yra gov't'o pinigai? O kiek yra Singapūre? Esmė, kad tai iš totalaus bomžyno Kiniją pavertė į greitai judantį lokomotyvą, nuo kurio vis labiau priklauso ir likusio pasaulio ekonomika. Žmonių pajamos augo dešimtimis ir šimtais kartų, investuojama į visas sritis (ne vien gražius namus). Viskas ok. Geriau net vadovėliuose nebūna.
                    Skirtumas yra tvarumas (sustainability) ir efektyvumas.

                    Tvarumui grėsmė kyla dėl to, jog dabar investuojama iš esmės yra dėl to, jog lieka labai daug pinigų dėl sąlyginai žemo gyvenimo lygio PRC ir normalių algų. Panašiai kaip Lietuvoje (beje, geras straipsnis), Kinijoje gaminamos prekės parduodamos pasaulinėje rinkoje už pasaulines kainas, tačiau atlyginimai mokami atitaikius į vietinius PPP. Dėl to tam tikrų produktų grupėse gaunasi sąlyginai didelės maržos. Akivaizdu, jog tos maržos sueina į investicijas - PRC valdžia labai daug stengiasi, kad liktų valdžioje ir žmonės liktų patenkinti. Tačiau taip tęstis amžinai negalės. Gyventojams nuolatos reikia gerinti gyvenimo sąlygas, ir vos vienai dienai sustabdžius visą perteklinį prekybos biudžetą investuoti į statybų sektorių PRC ištiktų nemaži sunkumai.

                    Kitas dalykas - efektyvumas: valstybė visgi negali taip efektyviai parinkti investicijų kaip privatus sektorius. Nors esu šalininkas idėjos, jog stipri valdžia geriau valdo kapitalą nei silpna, ir šiuo atveju PRC laimi, tačiau visgi šiai dienai PRC vyksta protu nesuvokiami dalykai. Panašiai kaip arabų kraštuose, yra investuojama visur ir į viską. Daug investicijų yra grindžiamos ne ekonominiais skaičiavimais, o nuomonėm, kas būtų labiau kul.

                    Čia tik priminsiu keletą projektėlių:
                    - Pastatytas Maglev traukinys, kuris iš principo yra labai labai brangus atrakcionas. Jokie kiniečiai juo nesinaudoja, nes traukinys važiuoja vos kas 15 min. (esu pats laukęs po 10-12 min.), jis atvažiuoja į vidury niekur ir reikia jungtis į kitą transportą bei kaina yra didoka, dviese jau pigiau ir greičiau važiuoti taksi.
                    - Pastatoma greitoji linija tarp Pekino ir Šanchajaus, suprojektuojama 380 km/h greičiui. Pastačius paaiškėja, jog ekspoloatacija per brangi (oficiali versija) ar tai nesaugi (vietinių versija), dėl to sumažinamas greitis iki 300 km/h. Rezultate sukišta daug daug milijardų dėl tų papildomų 80 km/h įgalinimo, bet jie yra nenaudojami.
                    Žinau daug daugiabučių projektų, kur valstybė kiša beatodairiškai milijonus per daug negalvodama apie rezultatą, nes kol vyksta statybos, tol visiems gerai.

                    Kas ten atrodo kūl? Tas faktas, kad tarp Maskvos ir Piterio iki šiol nėra normalaus faking KELIO? Nieko čia kul.
                    Bet va daugiausiai poršų parduodama tai Maskvoje... Čia kaip kam kas atrodo kūl :-)

                    <...>
                    O ką darė/daro Kinija? Ogi invetuoja į infrastruktūrą, mokslą, technologijas, R&D, švietimą, aplinkosaugą, sveikatos apsaugą, socialinę sistemą ir t.t. ir pan. Tai visiškai priešingas pavyzdys, nei Rusija. Negana to, jiems viskas daugmaž gerai sekasi.
                    <...>
                    Graikai irgi piešė, jog jiems sekasi. Yra vienas labai svarbus momentas: PRC valdžia, net jei ir viskas būtų labai blogai, elgtųsi lygiai taip pat, kaip elgiasi dabar - pieštų viską gražiom spalvom, maskuotų įspūdingais infrastruktūros projektais, nors ekonomika ir rodytų rimtus signalus, jog ne viskas yra tvarkoje. Taip, daug dalykų PRC gali pasidaryt geriau nei vakaruose dėl to, jog daro naujai. Pirmas geležinkelio linijas UK tiesėsi devynioliktojo amžiaus pradžioje, tuo tarpu PRC tiesiasi naujas linijas dabar ir puikiai naudojasi Vakarų know-how. PRC tikrai nuveikė įstabiai daug per pastaruosius 20-30 metų, tačiau nereiktų į viską žvelgti taip, kaip kiniečiai nori pasirodyti. Yra labai rimtų problemų PRC, kurios nėra viešinamos ir apie kurias nėra daug šnekama. Tai yra ir ekonomikos augimas po urbanizacijos, tai ir senėjimo problema (nesenas EC numeris labai detaliai apžvelgė problemą), tai ir teisingumo klausimas ir daug kitų. Bet gal jie susitvarkys, nors tuo aš ir netikiu.

                    Comment



                      Principe negalima nesutikti, nors kai kuriais klausimais mano nuomonė ir priešinga. Čia tikriausiai tiktų posakis "palauksim ir pamatysim".

                      Comment


                        Parašė a_p Rodyti pranešimą
                        T
                        Kol lietuva nepradės spausdint papildomų litų ir dalint gyventojams, tol batonai tikrai nekainuos miliono, nes minėti estai gali litus nunešt į banką ir pakeist į eurus. Jei pradės spausdint, tada eurai banke pasibaigs ir estai pasakys "aj, eikit jus ...." ir batonų nebevež. Tada atsiras minėtas prekių stygius.
                        Kam "spausdinti" pinigus, jei hipotetinių batonų tiekimas hipotetiškai atstatomas per 3 dienas?

                        Va jeigu LT vyriausybė reaguodama į batonų dingimą uždarytų sienas, uždraustų batonų importą ir nurodytų piliečiams pirkti tik tautinius batonus (nors jų nėra ir artimiausiu metu nėra iš kur paimti) - jau gauname pradines sąlygas infliacijai.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Gal taip, gal ne. O kur faktinė informacija?
                          Kokios pageidauji? Gerai, kadangi jau ir taip pievose, tai iš šios temos padarykim dar ir "Automobiliai"

                          Taigi, žiūrim ką turim:

                          Dabartinis Volvo S/V40. Padarytas ant Ford C1 platformos ir yra artimas Ford Focus beigi Mazda3 giminaitis. Beje, pačią platformą sukūrė Fordo Kiolno padalinys, pirma mašina buvo Focus C-Max kažkas apie 2003 metus.

                          Jie beje totaliai kitokie nei prieš tai buvę S/V40, bo pastarieji dalijosi platforma su Mitsubishi Charisma ir abu juos gamino olandijos NedCAR (buvę DAF). Tada Volvo dar nepriklausė Ford'ui.

                          Dabartinis Volvo S/V60. Sukurtas (niekada neatspėsi) ant Ford EUCD platformos. Broliai - Ford Mondeo (Jaguar X-type), S-Max, naujas Galaxy ir dar kažkas.

                          S80 - ta pati Ford EUCD, tik ištempta.

                          Nepakanka? Viskas pikta priešų propaganda?

                          Ne esmė. Esmė ta, kad pasiektas milžiniškas progresas saugumo srityje. Kas kam "sapnuojasi" tėra tavo interpretacija. C-NCAP 5 žvaigždutės iš principo reiškia, kad tai saugios mašinos.
                          C-NCAP "pokštas"? O aš sakau, kad a_p yra pokštas. Kuris dabar teisus?
                          Iš kur trauki kad pasiektas? 5 kinietiško NCAP žvaigždės anaiptol nereiškia kad tai saugios mašinos. Tame ir visas pokštas. 1800W PMPO

                          O kiek ta mašina kainuoja? Ir ar jis apskritai dar gaminama?

                          Nors aš visgi labiau pasitikiu Jeremiu, nei rusų spauda. Ir kodėl 2009, o ne 2012? Negi ten jau nebegamina mašinų?
                          Skirtingai nuo Jeremio rusai su ta mašina bent jau realiai važinėjo. Bet kaip jau sakiau, tau rašyt kažkokius pavyzdžius kinijos atžvilgiu kaip ir beprasmiškas vargas. Jei netiks, tai pasakysi kad "nepasitiki" ir tiek žinių.

                          Nei bažnyčia, nei ką. Tu tiesiog užsiimi knit-picking'u... beje, nuo to ir pradėjau savo pozicijos dėstyma šia temą (žr. postą 535). Panašiai elgiasi ir visokie wsj, Economistai et al. Kai aš tiesiog žiūriu į kontekstą, fundamentalus ir trendus. Taip kad mes gal iš tikrųjų šiek tiak kalbame apie apples and oranges.
                          Nepyk, bet kinijos atžvilgiu kol kas matai tik margą saldainio popierėlį. O kas ten viduje - nesvarbu.

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Kam "spausdinti" pinigus, jei hipotetinių batonų tiekimas hipotetiškai atstatomas per 3 dienas?
                            Tai juk pats liepei panaikint ištisas ekonomikos šakas. Juk kažkaip reikia kompensuot prarastas pajamas, ne?

                            Va jeigu LT vyriausybė reaguodama į batonų dingimą uždarytų sienas, uždraustų batonų importą ir nurodytų piliečiams pirkti tik tautinius batonus (nors jų nėra ir artimiausiu metu nėra iš kur paimti) - jau gauname pradines sąlygas infliacijai.
                            Anaiptol, uždarinėt sienų visiškai nereikia. Netgi priešingai.

                            Comment


                              Parašė a_p Rodyti pranešimą
                              Kokios pageidauji? Gerai, kadangi jau ir taip pievose, tai iš šios temos padarykim dar ir "Automobiliai"

                              Taigi, žiūrim ką turim:

                              Dabartinis Volvo S/V40. Padarytas ant Ford C1 platformos ir yra artimas Ford Focus beigi Mazda3 giminaitis. Beje, pačią platformą sukūrė Fordo Kiolno padalinys, pirma mašina buvo Focus C-Max kažkas apie 2003 metus.

                              Jie beje totaliai kitokie nei prieš tai buvę S/V40, bo pastarieji dalijosi platforma su Mitsubishi Charisma ir abu juos gamino olandijos NedCAR (buvę DAF). Tada Volvo dar nepriklausė Ford'ui.

                              Dabartinis Volvo S/V60. Sukurtas (niekada neatspėsi) ant Ford EUCD platformos. Broliai - Ford Mondeo (Jaguar X-type), S-Max, naujas Galaxy ir dar kažkas.

                              S80 - ta pati Ford EUCD, tik ištempta.
                              So? Bentliai daromi ant VW platformos. Šiais laikais tai nieko nesako. Tiesiog taip pigiau.




                              Nepyk, bet kinijos atžvilgiu kol kas matai tik margą saldainio popierėlį. O kas ten viduje - nesvarbu.
                              Čia jau beveik iš serijos, kad ateiviai JAV kažkokioj ten karinėj bazėj buvo, bet įrodymų neturiu, nes jie paslėpti. Tavo pamastymai apie KLR statistikos patikimumą yra kažkas panašaus. Kitaip tariant, mėgsti laužti teiginius iš piršto.

                              Comment


                                Parašė a_p Rodyti pranešimą
                                Tai juk pats liepei panaikint ištisas ekonomikos šakas. Juk kažkaip reikia kompensuot prarastas pajamas, ne?
                                A jo, vokiečiai gi buvo tokių fintų specialistai, kai po I-o pasaulinio karo mokėjo algas Rūro angliakasiams, nors už tai negavo nė šiūpelio anglies. Tos patirties niekaip negali iki dabar pamiršti.

                                Kaip matau mano pagrindinė mintis niekaip "nepraeina". Eilinį kartą pakartosiu, kad hiperinfliacija - pasekmė, o ne priežastis. Hiperinfliacijai kilti reikia stambaus masto ekonominės katastrofos, pageidautina su gamybinės bazės sunaikinimu (arba visiško ekonomikos mismanagement'o, arba ir to ir to). Į XXI a. ES arba JAV, arba Kiniją, arba Japoniją man tai visai nepanašu.

                                Anaiptol, uždarinėt sienų visiškai nereikia. Netgi priešingai.
                                Ir ką? Pikti estai išpirks ir išveš neegzistuojančius lietuviškus batonus?
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė Combat Rodyti pranešimą
                                  Ir ką gi tokio pamatytų? Didžiausias benzino ir elektros energijos kainas (lyginant su pajamomis gyventojui) bei vieną mažiausių atlyginimų Europoje, lyginant su tuo, kad jis skiriasi kokiais 5–iais – 6–iais kartais nuo normalaus minimalaus Europoje?
                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Su tokiu rožiniu požiūriu, jog ekonomika sparčiausiai ES auga, reiškia gyvenam gerai, tikrai perpektyvos miglotos. Kas būtų, jei žmonės taptų optimistai darbuose? Viskas gerai, kam toliau dirbti?
                                  Beto, visi žmonės gyvena labai skirtingai, jeigu aš daug uždirbu, dar nebūtina aiškinti, kad ir visi labai gerai gyvena aplinkui, o jei ne, reiškia yra tinginiai, nes aš vat gerai gyvenu, reiškia ir kiti taip gali.
                                  Apie kokius rožinius akinius Jūs čia? Aš juk niekada nesakiau, o ir to straipsniukio autorius neteigia, kad viskas yra labai gerai, viskas jau pasiekta, mes esam geriausi, todėl dabar belieka sėdėti ir mėgautis tuo - jokių būdu.

                                  Aš tiesiog visiškai pritariu išsakytai minčiai, kad nėra TAIP blogai, kaip kad nemaža visuomenės dalis yra įsitikinusi. O tamsiu kampu laikau žmogaus užsisklendimą, nenorėjimą matyti ir nieko girdėti apie kažką pozityvaus. Visos teigiamos naujienos, kad ir kaip gerai jos beskambėtų yra niekas kitas kaip tos pačios blogos žinios - nieko gero būti tiesiog negali!

                                  Pozityvumas mano nuomone yra vienareiškmiškai teigiama būsena ir įžvelgti tame kažkokį blogį gali tik iš minėto kampo išlįsti ir apsidairyti bijantis arba tiesiog nenorintis. Savo ruožtu pozityvumas nėra būsena, kuomet tu esi laimingas, nesvarbu kaip blogai tau bebūtų. Aš pozityviu žmogumi laikau tokį, kuris mato ir supranta jog nėra TAIP blogai, mato jog galima ir yra galimybės daryti geriau, bei to kryptingai siekia. Kai tuo tarpu tamsiame kampe sėdintis pesimistas atsisako pripažinti, kad už to tamsaus kampo gali egzistuoti dienos šviesa, juk vistiek viskas visur tamsu, todėl kažką bandyti daryti net neverta, vistiek nėra jokių šansų, kad bus kažkas geriau.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    So? Bentliai daromi ant VW platformos. Šiais laikais tai nieko nesako. Tiesiog taip pigiau.
                                    Pats gi sakai - reiki žiūrėt į fundamentus. Taip kad sako. Tai kad kinai nusipirko Volvo anaiptol nereiškia, kad jie kartu nusipirko ir Ford'o platformą ir su jos technologijom gali elgtis kaip tinkami. Anaiptol.
                                    Beje, nesuprask neteisingai, tai visai nereiškia, kad nuo rytojaus nustos gamint dabartinius Volvo. Kalba apie tai, ką iš to Geely turės teisę pritaikyti savo pačios automobiliuose.

                                    Tas pats ir su Bentley. Jei VW staiga parduotų Bentley, tai technologiniu požiūriu pirkėjas iš esmės gautų tik medžio poliruotojus beigi odininkus.

                                    Čia jau beveik iš serijos, kad ateiviai JAV kažkokioj ten karinėj bazėj buvo, bet įrodymų neturiu, nes jie paslėpti. Tavo pamastymai apie KLR statistikos patikimumą yra kažkas panašaus. Kitaip tariant, mėgsti laužti teiginius iš piršto.
                                    Labai jau kategoriški kaltinimai. Taip, šalies su skaidria žiniąsklaida, finansų sistema ir pavyzdine demokratija platinami skaičiai yra be abejo verti nekvestionuojamo pasitikėjimo. Na bet tiek tos, jei jau nori tikėt tai negi dabar uždrausi. Kaip ir sakiau - tikėjimo bažnyčia

                                    Comment


                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                      Kaip matau mano pagrindinė mintis niekaip "nepraeina". Eilinį kartą pakartosiu, kad hiperinfliacija - pasekmė, o ne priežastis.
                                      Be abejo. Jos priežastis yra spausdinami pinigai.

                                      Hiperinfliacijai kilti reikia stambaus masto ekonominės katastrofos, pageidautina su gamybinės bazės sunaikinimu (arba visiško ekonomikos mismanagement'o, arba ir to ir to). Į XXI a. ES arba JAV, arba Kiniją, arba Japoniją man tai visai nepanašu.
                                      Tai tokį sunaikinimą juk pats savo pavyzdyje ir pasiūlei. Ir tada problemos sprendimą spausdinant pinigus. O tada žr. aukščiau.

                                      Ir ką? Pikti estai išpirks ir išveš neegzistuojančius lietuviškus batonus?
                                      Piktiems estams batonų nereikia. Jiem reikia eurų, kurie banaliai pasibaigs. O kai pasibaigs eurai tai nebebus ir batonų. Tavo pageidauta katastrofa?

                                      Comment


                                        Parašė a_p Rodyti pranešimą


                                        Labai jau kategoriški kaltinimai. Taip, šalies su skaidria žiniąsklaida, finansų sistema ir pavyzdine demokratija platinami skaičiai yra be abejo verti nekvestionuojamo pasitikėjimo. Na bet tiek tos, jei jau nori tikėt tai negi dabar uždrausi. Kaip ir sakiau - tikėjimo bažnyčia
                                        Vėl iš piršto laužiami teiginiai. Iš serijos "nes taip yra ir viskas".

                                        Comment


                                          Parašė a_p Rodyti pranešimą
                                          Tai tokį sunaikinimą juk pats savo pavyzdyje ir pasiūlei. Ir tada problemos sprendimą spausdinant pinigus. O tada žr. aukščiau.
                                          Prelegentas neteisingai suprato mano bandytą pateikti pavyzdį. Niekada nesiūliau ekonomikos kolapso spręsti be saiko spausdinat pinigus (Veimaro Vokietija, Zimbabvė ir t.t.). Aš kalbu apie tai, kad "civilizuotame" pasaulyje (sakykime ES), apskritai nėra pradinių sąlygų hiperinfliacijai kilti (nebent kažkas valdžioj labai jau "pjauna grybą").

                                          Na o bet tačiau kadangi tamstos nuomone ES=Zimbabvė, tai nebematau reikalo diskutuoti šia tema
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X