Parašė Silber418
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio ekonomikos aktualijos
Collapse
X
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąnu tiesa, tu bent jau į 'temą' varaiPaskutinis taisė Silber418; 2014.06.14, 00:10.
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąDemontruoji gilias ir toli einančias istorijos žinias, kaip visada
Apie kultūrą vis dar čia? Taigi Korėja yra kinietiškos kultūros (ir visuomenės) atplaiša, ne japoniškos.
Aišku, tai nebūtinai turi galioti moderniai visuomenei, nes šiuolaikinis pasaulis yra labai dinamiškas ir nebūtinai paiso nusistovėjusių istorinių dogmų. Klausimas, kiek modernią kultūrą įtakoja istoriniai niuansai? Kažkiek, be abejo, įtakoja. Martin Jacques'as sako, kad Kinijos atveju ta įtaka yra labai didelė. Galbūt netgi didesnė, nei riektų. Japonijos atveju taip pat. Skirtumas tas, kad Japonija yra kamuojama nepilnavertiškumo kompleksų Kinijos atžvilgiu (dėl ištisus šimtmečius besitęsusios tributarinės valstybės statuso), kuomet Kinijai tai galioja kur kas mažiau (iš esmės, dėl situacijos, kuri klostėsi paskutinius ~200 metų Vakarų ir Japonijos atžvilgiu).
Kaip bus su mdernios visuomenės statyba Kinijoje, bus amtyti per artimiausiu 20-30 metų. Nors kol kas viskas atrodo geriau, nei buvo galima įsivaizduoti 1979. Kinija, beje, turi ir iš ko mokytis: Honkongas Taivanas ir, didele dalimi, Singapūras.
Hahaha. Čia rimtai?
Parašė nomad Rodyti pranešimąJohn, savo istorijos žiniomis neapsunkintomis analizėmis (sometimes for better, sometimes for worse ...), absoliučiai ignoruoja tą faktą, kad Kinijoje iki 1970s pabaigos buvo pratiškai sunaikintas pats visuomenės pluoštas, pats padorumo, išsilavinimo ir kilnumo supratimas, kas ir daro 'kultūrą' kultūra.
Anyway, reikia sutikti dėl žalos, kuri buvo padaryta Great Leap Forward ir Kultūrinės Revoliucijos. Bet vadinti tai "praktiškai sunaikintu" visuomenės pluoštu yra visiškas perdėjimas. Jeigu būtų buvęs sunaikintas visuomenės pluoštas, Kinija šiandien nebūtų ten, kur yra, o būtų ten, kur šiandien yra kokia nors Kambodža. Kinijos istoriškai nusistovėjusi socialinių vertybių visuma yra šiek tiek apjaukta, bet iš principo ji tebėra ir ji veikia. Problematiška sritis yra nebent issues, kurie kyla dėl pašalinių efektų, kurie randasi su transformacija iš agrarinės į modernią visuomenę t.y. visokie spjaudymaisi ir rėkavimai gatvėse. Kažkas, kas pasikeis turbūt greičiau, nei per vieną kartą, skaičiuojant nuo dabar.
Ir tie, kas sakys kad užtenka kartos ar dviejų ir išaugs 'naujas' žmogus, tegu pažiūri į Rusiją, kuri yra kamuojama šitos problemos jau beveik 100 metų (nuo 1917, jei tiksliau ...). Iš kur jis išaugs, tas 'naujas' žmogus, ta 'nauja' visuomenė? Būtent sovietinės ideologijos trubadūrai apie jį daugiausiai ir paistaliojo. O kažkas 1950s ir 1960s netgi Vakaruose taip paistalais tikėjo.
Visgi, jeigu norisi lyginti Rusiją su Kinija, pasižiūrėk į pastarųjų vystymosi tempus, prioritetus ir, svarbioauūsia, rezultatus, kad ir nuo kokių 1990/1991 (t.y. bent jau nuo tol, kai buvo Rusija, kaip nepriklausoma valstybė). Nors šiaip reikia būti visiškai pasimetusiam ir nesigaudančiam situacijoje, kad brėžtum paraleles tarp Rusijos ir Kinijos.Paskutinis taisė John; 2014.06.14, 01:00.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąJaponija yra kamuojama nepilnavertiškumo kompleksų Kinijos atžvilgiu
Aš matau Japonijai (ir ne tik jai ...) visai super perspektyvasPaskutinis taisė nomad; 2014.06.14, 11:05.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
/\ kinai irgi turi kompleksų prieš Japoniją. Visai neseniai buvo boikotas išskirtinai japonų kapitalo gamyklų.
Antras pasaulinis parodė, kad japonai buvo totaliai kompleksuoti, jei buvo pasirengę mirti, kad įrodytų savo galią Po atominių bombų tikriausiai suprato, kad emocijos realizuojamos fizine jėga - žmonių civilizacijoje yra žemiausias lygmuo.Paskutinis taisė andyour; 2014.06.14, 11:44.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąAntras pasaulinis parodė, kad japonai buvo totaliai kompleksuoti, jei buvo pasirengę mirti, kad įrodytų savo galią manau, dabar apsiraminę po atominių bombų, supratę, kad žmogaus fizinė jėga vedama emocijų - žmonių civilizacijoje yra žemiausias lygmuo.
Bet to karo 'laimėtojams' užtat - kasmetiniai paradai!Paskutinis taisė nomad; 2014.06.14, 11:55.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimą
"inferiority complex is a lack of self-worth, a doubt and uncertainty, and feelings of not measuring up to society's standards. It is often subconscious, and is thought to drive afflicted individuals to overcompensate, resulting either in spectacular achievement or extreme asocial behaviour."
Aš matau Japonijai (ir ne tik jai ...) visai super perspektyvas
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ kinai irgi turi kompleksų prieš Japoniją. Visai neseniai buvo boikotas išskirtinai japonų kapitalo gamyklų.
Antras pasaulinis parodė, kad japonai buvo totaliai kompleksuoti, jei buvo pasirengę mirti, kad įrodytų savo galią Po atominių bombų tikriausiai suprato, kad emocijos realizuojamos fizine jėga - žmonių civilizacijoje yra žemiausias lygmuo.
Comment
-
John, remdamasis troliu Martin Jaques, neteisingai interpretuoja teisingą teoriją. Kompkleksai kylantys dėl istorinių priežasčių nėra nieko naujo, bet šiuo atvejų kompleksų turi Kinija, o ne Japonija. Pastaroji, nors ir didelę dalį savo kultūros perėmė iš Kinijos, bet senai nebėra jaunesnysis brolis. Nuo pat Meiji restoration laikų Japonija žiūri į Kiniją, kaip į nesugebančią pasikeisti ir truputėlį beviltišką šalį. Galima palyginti šalių atsakus į Vakariečių skverbimąsi XIX a. Vieni bandė kovoti beviltiškus karus ir sukilimus (pvz. Boksininkų sukilims), kai kiti ėmėsi industrializacijos ir modernizacijos.
Iš šio japonų požiūrio ir kilo žiaurus elgesys su užkariautų teritorijų, ypač Kinijos, gyventojais WWII metu. Tad ne Japonija bijo Kinijos, nes kažkada perėmė jos kultūrą, bet Kinija ir Korėja(os), nes žino, kad Japonija gali labai greitai iš nieko tapti galinga ir žiauria valstybe. Teko skaityti straipsnius rimtuose (Newsweek lygio) Kinijos leidiniuose, kuriuose teigiama, kad Japonijos branduolinės jėgainės yra skirtos neaiškiems tikslams t.y. netiesiogiai bandoma įteigti, kad Japonija yra Iranas 2.0 ir sodrina Uraną tam, kad pasigamintų atominių bombų.
Iš kitos pusės, keisti atrodo teiginiai dėl Japonijos vs. Kinijos kultūros/architektūros. Japoniškos šventyklos man asmeniškai gražesnės ir manau, kad jie patobulino azijietišką stilių, bet vis dėl to jis atėjo iš Kinijos. Taip pat ir raštas, religija (iš dalies), maistas ir t.t.考纳斯, 立陶宛
Comment
-
Parašė surskis18 Rodyti pranešimąJohn, remdamasis troliu Martin Jaques, neteisingai interpretuoja teisingą teoriją. Kompkleksai kylantys dėl istorinių priežasčių nėra nieko naujo, bet šiuo atvejų kompleksų turi Kinija, o ne Japonija. Pastaroji, nors ir didelę dalį savo kultūros perėmė iš Kinijos, bet senai nebėra jaunesnysis brolis. Nuo pat Meiji restoration laikų Japonija žiūri į Kiniją, kaip į nesugebančią pasikeisti ir truputėlį beviltišką šalį. Galima palyginti šalių atsakus į Vakariečių skverbimąsi XIX a. Vieni bandė kovoti beviltiškus karus ir sukilimus (pvz. Boksininkų sukilims), kai kiti ėmėsi industrializacijos ir modernizacijos.
Iš šio japonų požiūrio ir kilo žiaurus elgesys su užkariautų teritorijų, ypač Kinijos, gyventojais WWII metu. Tad ne Japonija bijo Kinijos, nes kažkada perėmė jos kultūrą, bet Kinija ir Korėja(os), nes žino, kad Japonija gali labai greitai iš nieko tapti galinga ir žiauria valstybe. Teko skaityti straipsnius rimtuose (Newsweek lygio) Kinijos leidiniuose, kuriuose teigiama, kad Japonijos branduolinės jėgainės yra skirtos neaiškiems tikslams t.y. netiesiogiai bandoma įteigti, kad Japonija yra Iranas 2.0 ir sodrina Uraną tam, kad pasigamintų atominių bombų.
Iš kitos pusės, keisti atrodo teiginiai dėl Japonijos vs. Kinijos kultūros/architektūros. Japoniškos šventyklos man asmeniškai gražesnės ir manau, kad jie patobulino azijietišką stilių, bet vis dėl to jis atėjo iš Kinijos. Taip pat ir raštas, religija (iš dalies), maistas ir t.t.Paskutinis taisė John; 2014.06.16, 12:15.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNa čia reiktų labiau patikslinti. Tarpusavio kompleksai galioja visoms pusėms, kalbant apie Kiniją, Japoniją ir Korėją (abi). Japonijos-Kinijos atveju, tai taipogi abipusis procesas, nors ir dėl skirtingų priežasčių iš skirtingų laikotarpių. Kinija, be abejo, jaučia kompleksų dėl post 19a. Japonijos iškilimo, nekalbant jau apie japonų elgesį konfliktų metu.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąDabar tai nebeaktualu, lygiai taip pat neaktualu, jog Lietuva kariavo su kryžiuočiais (vokiečiais), Napoleonu (prancūzais) ar su Lenkija buvo toje pačioje valstybėje.
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąČia nesutikčiau. Iki 1917 Rusija turėjo labai padorią upper middle class, o svarbiausia - high class - net jei mužikai ir sunkiai gyveno. O tas aukštuomenės padorumas ir taisyklės buvo perduodami po truputi kaip lavinimo svertas žemesnėms klasėms ir grupėms. Geriausias pavyzdys - Rusijos kariuomenė, kuri Pirmojo pasaulinio karo metu elgėsi (su belaisviais ir pan.) kardinaliai priešingai nuo Raudonosios Armijos po 25 metų ...
Mes, kiek pastebiu, irgi turime panašią problemą, kuri dažnai pasireiškia valstybės veikime. Nemaža dalis mūsų miestiečių sluoksnio tapo lenkais, o kita didelė dalis buvo išžudyta per II pasaulinį karą. Gerai, kad turėjome tarpukarį, kada Kaune buvo užauginta šiek tiek miesto inteligentijos, kuri daugiausia ir išlaikė valstybę.
Parašė surskis18 Rodyti pranešimąJohn, remdamasis troliu Martin Jaques, neteisingai interpretuoja teisingą teoriją. Kompkleksai kylantys dėl istorinių priežasčių nėra nieko naujo, bet šiuo atvejų kompleksų turi Kinija, o ne Japonija. Pastaroji, nors ir didelę dalį savo kultūros perėmė iš Kinijos, bet senai nebėra jaunesnysis brolis. Nuo pat Meiji restoration laikų Japonija žiūri į Kiniją, kaip į nesugebančią pasikeisti ir truputėlį beviltišką šalį. Galima palyginti šalių atsakus į Vakariečių skverbimąsi XIX a. Vieni bandė kovoti beviltiškus karus ir sukilimus (pvz. Boksininkų sukilims), kai kiti ėmėsi industrializacijos ir modernizacijos.Paskutinis taisė index; 2014.06.16, 12:44.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKas neaktualu?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąVisi pamiršo kas su kuom kariavo ir nebejaučia su tuom susijusių kompleksų.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Taigi. Manau, kad Kinijos ir Japonijos santykis gana panašus į UK-JAV santykį, kai mažasis brolis tapo stipresniu už didijį. Tik UK pripažino JAV pranašumą ir dominavimo ambicijų nebeturi, o Kinija su Japonija vis dar varžosi, bandydama ją aplenkti (kas gal ir pavyks).Paskutinis taisė John; 2014.06.16, 13:01.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąVisi pamiršo kas su kuom kariavo ir nebejaučia su tuom susijusių kompleksų.考纳斯, 立陶宛
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPanašu buvo tik iki etapo, kai "mažesnysis brolis" pralenkė "vyresnįjį brolį" (atitinkamai JAV/UK ir Japoinija/Kinija). Tačiau po to (t.y. Kinijos atveju, po 1979) buvę įvykiai visiškai netinkami tokios paralelės brėžimui ir JAV su UK čia visiškai netinka. Tačiau abiejų pusių kompleksai išliko.Paskutinis taisė andyour; 2014.06.16, 14:54.
Comment
-
Remiantis naujausiais Eurostat duomenimis (paskelbti 2012 m. duomenys), Švedijoje taikomas didžiausias darbo jėgos apmokestinimo tarifas ES (58.6%). Tai sutampa su didžiausia darbo kaina. Tuo tarpu, mažiausi darbo jėgos apmokestinimo tarifai taikomi Lietuvoje (27.2%), Bulgarijoje ir Latvijoje (27.9%).
Vidutinis darbo jėgos apmokestinimo tarifas ES yra 51%.
Daugiau informacijos: http://epp.eurostat.ec.europa.eu/cac...2014-BP-EN.PDF.
Comment
Comment