Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektrinių dviračių nuoma Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė tivoli Rodyti pranešimą
    Bet apart tikrai įdomios kainodaros, nematau kas čia visus stebina. Tiesa Paryžiuje nereikia varuotojo ID; bet Paryžiuje ir eismo kultūra (nors ir chaotiška) yra nesulyginami su Vilniumi.
    Kaip suprantu, minėdamas Paryžių kalbi apie paprastų dviračių nuomą. Tai nieko nuostabaus, kad jiems nuomotis vairuotojo pažymėjimas nereikalingas. Elektroroleris- kitokia transporto priemonė, su ja rizika patekti į avariją ar ją sukelti yra kur kas didesnė nei dviračiu. Be to, elekroroleriu galima važiuoti tik keliu, net dviračių takais draudžiama. Taip kad elektrodviračio nuomotojas automatiškai tampa pilnaverčiu eismo dalyviu. Ar tikrai verta jam patikėti tokiomis sąlygomis transporto priemonę, jei jis neturi jokių vairavimo įgūdžių.?

    Dar vienas svarbus faktas- dviratis yra raumenų jėga varoma transporto priemonė (daugeliui- net ne transporto priemonė, o tik laisvalaikio leidimo būdas). Elektroroleris jau turi variklį. Tai ar tikrai yra legalu vairuoti motorinę, tik autokeliu važiuoti galinčią transporto priemonę be pažymėjimo? Tai būtų net KET pažeidimas. Tiesa, dabar Lietuvos KETe kaip ir nėra punkto, reglamentuojančio elektrorolerių eismą kelyje. Bet artimiausiu metu toks punktas turėtų atsirasti ir esu įsitikinęs, kad vairuoti jį be teisių tikrai neleis.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      #42
      Dėl depozito, tai visai pagrįsta sistema. Lietuva kol kas, deja, nėra tokia visuomenė, kur gali lengva ranka patikėti brangų daiktą be jokių saugiklių. Žmonės mėgsta vogti, laužyti, kapoti kirviais ir t.t. Tiesiog įgyvendinama tokia priverstinė atskomybė, kad nekiltų pagundų ko nors blogo daryti. Kai žinai, kad tavo 500Lt dar savaitę ar dvi "kybos" ten kažkur, atsakomybės jausmas tikrai sustiprėja.

      Comment


        #43
        o už 1-2 savaites kreditinėj kabančius procentai juk nekapsi, ar kapsi?
        You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

        Comment


          #44
          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Kaip suprantu, minėdamas Paryžių kalbi apie paprastų dviračių nuomą. Tai nieko nuostabaus, kad jiems nuomotis vairuotojo pažymėjimas nereikalingas. Elektroroleris- kitokia transporto priemonė, su ja rizika patekti į avariją ar ją sukelti yra kur kas didesnė nei dviračiu. Be to, elekroroleriu galima važiuoti tik keliu, net dviračių takais draudžiama. Taip kad elektrodviračio nuomotojas automatiškai tampa pilnaverčiu eismo dalyviu. Ar tikrai verta jam patikėti tokiomis sąlygomis transporto priemonę, jei jis neturi jokių vairavimo įgūdžių.?

          Dar vienas svarbus faktas- dviratis yra raumenų jėga varoma transporto priemonė (daugeliui- net ne transporto priemonė, o tik laisvalaikio leidimo būdas). Elektroroleris jau turi variklį. Tai ar tikrai yra legalu vairuoti motorinę, tik autokeliu važiuoti galinčią transporto priemonę be pažymėjimo? Tai būtų net KET pažeidimas. Tiesa, dabar Lietuvos KETe kaip ir nėra punkto, reglamentuojančio elektrorolerių eismą kelyje. Bet artimiausiu metu toks punktas turėtų atsirasti ir esu įsitikinęs, kad vairuoti jį be teisių tikrai neleis.
          Na čia kaip ir sutinku su tavo nuomone ir neprieštaravau. Būtent Lietuvoje vairavimo kultūra nėra tolygi Prancūzijai (kurioje kaip minėjau eismas yra labai chaotiškas, bet tikrai nėra pavojingas kitiems eismo dalyviams); todėl ir vairuotojo ID motorinei priemonei atrodo geras saugiklis.

          Kalbant pavyzdžiui apie tokių mažo galingumo priemonių važiavimo ypatumus Lietuvoje būtų tas pats kaip mačiau keletą kartų tiek Vilniuje, tiek Kaune, teik Klaipėdoje - jog važiuojama su motoroleriu per pėsčiųjų šaligatvius ar dviračių takais ir 'pacukai' spaudžia kiek gali, o save traktuoja vos ne kaip eismo dalyvį su dviračiu. Būtent tokiu atveju 'atfiltruojami -niolikiniai' su vairuotojo ID tiek kitų, tiek savo pačių saugumo atveju.

          Aišku aš nieko prieš tokių transporto priemonių eismą ir sugretinimą su dviračiais, kaip pavyzdžiui Kopenhagoje dviračių takais gali važiuoti riboto galingumo motoroleriai ir negalima viršyti prieš gerus 7 metus buvo 30km/h. Jeigu nori greičiau paspausti turi važiuoti gatve su likusiom motorizuotom priemonėm. Bet kai pas mus pusiau laukinis kraštas kalbant apie eismo kultūrą lyginant ne tik su Danija, tai visokie ribojimai yra gerai kaip disciplinos priemonė - tiek apsidraudimui, tiek pilietinei visuomenei ugdant bent keliuose; nors ir santykinai mažintų patrauklumą elektrinių dviračių kaip viešo naudojimosi susisiekimo priemone.
          Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
          Dordrechtas/Haarlemas
          Nesebaras/Plovdivas
          Kiolnas

          Comment

          Working...
          X