Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektrinių dviračių nuoma Vilniuje
Collapse
X
-
-
Kopenhagos dviračių nuomos programa. Įdomu, kaip jie "padengia" kaštus dalindami dviračius DYKAI? http://www.eurocheapo.com/blog/copen...ke-rental.html
Mano suopratimu, tokios schemos nėra skirtos pyalno siekimui, kaip ir didelė dalis viešojo transporto.
Comment
-
Nera skirtos pelno siekimu, bet ka as turiu mintyje:
Kainos paprastai gali buti ivardintos kaip per dideles kai kazkas siekia per daug pelno. Kai pelno net nera kainos is principo negali buti ivardintos kaip per dideles.
Ir kas is to, kad Kopenhagoj nemokamai? Kas cia per standartas? Mane pastoviai juokina kai randa kazka kazkur kitokia kaina ir automatiskai tai yra geros kainos standartas vien todel, kad ta kaina atitinka ju paciu nuomone.
Velgi pakartosiu - gaila, kad potencialiai gera tema skandinama tokiais bobuciu tauskalais kaip musu kalbos
Comment
-
Beje, pasidomėjau kituose miestuose vykdomomis bike-share programomis. Nuo Londono ir Kopenhagos iki Hangzhou ir Montrealio veikia panašios kainodaros t.y. pirmos 30-60 minučių nemokamos (Kopenhagos ir kai kurių kitų miestų atveju išvis nemokamai), o po to kaina didėja. Juk tai ir yra bike-share idėja: tai neturi kainuoti brangiai, bet tik tuo atveju, jei naudojama trumpoms kelionėms ir trumpam laikui.
Vilniaus atveju viskas būtų ok, bet pirmoji valanda (10Lt) yra labai smarkiai per brangi. O jei tai ne bike-share programa, o šiaip nuoma, tai laiko vieneto kaina turėtų mažėti nuomojantis ilgesniam laikui, o ne atvirkščiai.
Žodžiu, iš kainodaros pusės tai yra nesąmonė, kuri praktikoje neveiks ir negali veikti. Spėju, kad tai kūrė žmonės kurie arba nesusigaudo kainodaroje arba savivaldybės intencija buvo visiškai ne bik-share programa, o tiesiog proga pasidaryti PR'ą.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNera skirtos pelno siekimu, bet ka as turiu mintyje:
Kainos paprastai gali buti ivardintos kaip per dideles kai kazkas siekia per daug pelno. Kai pelno net nera kainos is principo negali buti ivardintos kaip per dideles.
Ir kas is to, kad Kopenhagoj nemokamai? Kas cia per standartas? Mane pastoviai juokina kai randa kazka kazkur kitokia kaina ir automatiskai tai yra geros kainos standartas vien todel, kad ta kaina atitinka ju paciu nuomone.
Velgi pakartosiu - gaila, kad potencialiai gera tema skandinama tokiais bobuciu tauskalais kaip musu kalbos
1. Pasižaidimas, miesto reklama ar pan.
2. Realūs pasikeitimai transporto srityje;
Akivaizdu, turint omenyje kainas, kad ši iniciatyva yra skirta pasižaidimui/reklamai ar pan. Tai nėra būtinai blogai, bet tai nėra tas pats, kas yra daroma kituose miestuose, kur tokios iniciatyvos realiai keičia situaciją mieste.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKopenhagos dviračių nuomos programa. Įdomu, kaip jie "padengia" kaštus dalindami dviračius DYKAI? http://www.eurocheapo.com/blog/copen...ke-rental.html
Mano suopratimu, tokios schemos nėra skirtos pyalno siekimui, kaip ir didelė dalis viešojo transporto.Paskutinis taisė Lettered; 2011.08.30, 01:09.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNera skirtos pelno siekimu, bet ka as turiu mintyje:
Kainos paprastai gali buti ivardintos kaip per dideles kai kazkas siekia per daug pelno. Kai pelno net nera kainos is principo negali buti ivardintos kaip per dideles.
Ir kas is to, kad Kopenhagoj nemokamai? Kas cia per standartas? Mane pastoviai juokina kai randa kazka kazkur kitokia kaina ir automatiskai tai yra geros kainos standartas vien todel, kad ta kaina atitinka ju paciu nuomone.
Velgi pakartosiu - gaila, kad potencialiai gera tema skandinama tokiais bobuciu tauskalais kaip musu kalbos
O kainos yra per didelės tuomet, kai žmonės nėra pasirengę jų mokėti, nepriklausomai nuo to, ar siekiama pelno, ar ne.Paskutinis taisė John; 2011.08.30, 01:12.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąIš biudžeto padengia, o Vilniuje nėra tinkamos infrastruktūros tokiam viešajam transportui, reikia pradėti nuo to pirmiausia.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąSu infrastruktūra viskas daugmaž pakenčiama. Didesnė problema yra eismo dalyvių kultūra ir KET žinių (arba jų ignoravimo) stoka.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąPakenčiama? Kada ir kur paskutinį kartą važiavai Vilniuje su dviračiu?
Comment
-
Na, taip, jeigu dviračiu dar valanda ir nemokamai būtų, dėl tų dviračių beveik su beisbolo lazdom žmonės eitų . Dabar tuo naudojasi tik išties tuo susidomėję, o ir reklama miestui, koks "žavingas ir inovatyvus" jis yra. Sistema kol kas nėra pritaikyta rimtai naudoti, tačiau bet koks progresas tokio transporto plėtros link yra labai sveikintinas.
Comment
-
Parašė vap Rodyti pranešimąPirmiausia šie elektrodviračiai turi labai didelį trūkumą, kad šiuo metu norint juos išsinuomoti turi pateikti vairuotojo pažymėjimą.
Ir pritarčiau Blitz, kad kol kas čia daugiau miesto reklama, o ne realus sistemos įdiegimas.
Taip kad reikalavimas turėti vairuotojo pažymėjimą yra visiškai pagrįstas. Geriau jau įvesti tam tikrus saugiklius, kad apsisaugoti nuo nelaimių, negu paskui leisti laiką ir pinigus, tiriant įvykius, vėliau turėti reikalų su teismu ir tt.? Ir toks reikalavimas neturėtų būti atstumiantis, juk mažesnį atlyginimą gaunančius piliečius tokia paslauga vargu ar sudomins , o tie, kas gauna aukštesnį nei vidutinį atlyginimą, turbūt visi turi vairuotojo pažymėjimus. Be kita ko, užtenka ir pažymėjimo, leidžiančio vairuoti motorolerį, taigi nuomotis gali visi, sulaukę 15 metų.
Comment
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimąO Kokie tie 'keisti reikalavimai'?
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąKeisti reikalavimai yra tokie, kad reikia turėti vairuotojo pažymėjimą (nors čia dar nieko baisaus), po to pateikti kreditinę kortelę ir palikti 500 Litų depozitą, kurį atgausi po kažkur savaitės, jei ne ilgiau, o grynais palikti depozito negalima, va čia yra kol kas didžiausias trūkumas, manau jeigu galima būtu palikti grynais ir juos atgaut iškarto kai sugražini elektrolerį tai būtu visai nieko
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąK po to pateikti kreditinę kortelę ir palikti 500 Litų depozitą, kurį atgausi po kažkur savaitės, jei ne ilgiau, o grynais palikti depozito negalima,
Tiesa, John pastaba dėl kainodaros yra pagrįsta. Jeigu tai iš tiesų 'bike-share' sistema, tai pirma valanda/pusvalandis turėtų būti nemokama pvz. tam pačiam Paryžiuje už 1h nemokama, jau už 1.5h turi mokėt 1 europinį pinigą, ir tada kainos kyla.
Bet apart tikrai įdomios kainodaros, nematau kas čia visus stebina. Tiesa Paryžiuje nereikia varuotojo ID; bet Paryžiuje ir eismo kultūra (nors ir chaotiška) yra nesulyginami su Vilniumi.
Comment
Comment