Parašė GodLiKKe
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno ir Vilniaus dvimiestis
Collapse
X
-
Tada labai atsiprasau!!! Tikrai!! As jieskojau bet neradau turbut praslydo pro akis . Tikrai sorry.http://public.fotki.com/GodLiKKe/ apsilankyk!!!
Comment
-
Parašė GodLiKKe Rodyti pranešimą... As jieskojau ....
Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/
--------------------------------------------------
Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!
Comment
-
Noriu dar karta atsiprasyt!! Nes sitas planas pagal mano duomenis buvo pateiktas 2005m. Tai as perziurejau visas zinutes kurios buvo parasytos tais metais turbut todel ir neradau.http://public.fotki.com/GodLiKKe/ apsilankyk!!!
Comment
-
Parašė GodLiKKe Rodyti pranešimąNoriu dar karta atsiprasyt!! Nes sitas planas pagal mano duomenis buvo pateiktas 2005m. Tai as perziurejau visas zinutes kurios buvo parasytos tais metais turbut todel ir neradau.Parašas :)
Comment
-
Panasiai ir yra Ta dvimiescio ideja tai is vadovelio kitos puses nera taigi per google jieskojau . Dar vienas dalykas nerasykit cia prasau as nejaukiai jauciuos kazkodelhttp://public.fotki.com/GodLiKKe/ apsilankyk!!!
Comment
-
Vietoj dvimiesčio norima kurti trimiestį
Sigitas Valadka, "Lietuvos žinios"
2007 birželio mėn. 20 d.
Sunkiai įgyvendinamą Vilniaus ir Kauno dvimiesčio viziją architektai siūlo keisti esą kur kas perspektyvesne trimiesčio idėja. Sostinę ir uostamiestį tuomet sujungtų greitojo geležinkelio vėžė ir autostrada.
Kaune svarstoma, kad iš Vilniaus į Klaipėdą (ir atvirkščiai) būtų galima nuvykti per pusantros valandos. Taip prognozuoja strateginį projektą kuriantis architektas Alvydas Pranas Steponavičius. Jis siūlo pratęsti europinės geležinkelio vėžės "Rail Baltica" atšaką, kuri nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos turėtų eiti per Marijampolę, Kauno hidroelektrinę iki Palemono.
Svarbiausias koridorius
"Akivaizdu, kad ateityje Karmėlavos oro uostas taps visos Lietuvos bamba. Kolegos iš "Vilniaus plano" autostradą planuoja iki čia. Būtų nedovanotina klaida nepratęsti ir "Rail Balticos", - įsitikinęs savivaldybės įmonės "Kauno planas" projekto vadovas A.P.Steponavičius.
Jis pabrėžė, kad Karmėlavoje turėtų rastis nauja geležinkelio stotis. Tiek greitasis geležinkelis, tiek autostrada turėtų sukti į Klaipėdą, o maždaug 260-300 kilometrų per valandą greitį pasiekiantys traukiniai skrietų ir sostinės link.
"Lisabonos strategija verčia galvoti, kad mažų valstybių ateitis yra geležinkelių transportas. Vadinamasis 9B koridorius yra kone svarbiausias Rytų Europoje, tad čia interesų gali turėti ir Maskva, Minskas, Kijevas. Mūsų siūlomas projektas perspektyvus", - įsitikinęs A.P.Steponavičius.
Reikėtų milijardų
Tačiau architektas pažymėjo, kad dvimiesčio idėja nemirė. "Ji ir skatina žiūrėti toliau, rengti strategiją, suteikti galimybę mūsų politikams matyti realias perspektyvas. Prisipažinkite, kad šiuo metu nesvarstyti greitojo susisiekimo tarp miestų projekto būtų nuodėmė", - tvirtino vienas aktyviausių idėjos propaguotojų.
Anot jo, prie vadinamojo didžiojo Kauno projekto dirba didelės pajėgos. Architektas neabejojo, kad šiai grandiozinei, bet neabejotinai perspektyviai idėjai įgyvendinti prireiks daugiau kaip dešimtmečio ir, žinoma, milžiniškų investicijų.
Prognozuojama, kad vien tik atšakai nuo Babtų sankryžos iki Neveronių lanksto reikėtų apie 1,5 mlrd. litų. Tikimasi, kad daugiau kaip pusę reikiamų lėšų pavyktų gauti iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų.
Galutinį žodį dėl galimybės įrengti tris miestus jungsiantį greitojo geležinkelio ir autostrados koridorių bei finansavimo perspektyvas turės pasakyti Susisiekimo ministerijos atstovai. Su jais architektai ketina susitikti liepos pirmoje pusėje, kai perspektyvą tapti naujo darinio - trimiesčio - centru svarstys Kauno rajono politikai.
Vertina atsargiai
Tačiau trimiesčio idėja jau dabar vertinama skeptiškai.
"Nesu susipažinęs su šiuo projektu, tad nenoriu būti kategoriškas. Tačiau norėčiau, kad nebūtų puolama žavėtis naujais siūlymais ir pamirštama apie jau pradėtus įgyvendinti projektus. Dvimiestis tikrai buksuoja, nors miestai plečiasi, juda vienas kito link ir be politikų pagalbos", - LŽ sakė Kauno meras Andrius Kupčinskas.
Kita vertus, jis pabrėžė, kad susisiekimo projektai yra itin svarbūs ir perspektyvūs, tad ir trimiesčio idėja verta dėmesio.Parašas :)
Comment
-
O kokią seną temą prikėliau:
A.Zuokas nori būti Lietuvos meru
Populiarumą išbarstęs buvęs Vilniaus meras Artūras Zuokas neslepia, kad artėjantys Seimo rinkimai Liberalų ir centro sąjungai bus labai svarbūs. Partijos lyderis dideles viltis puoselėja laikinojoje sostinėje ir teigia neatsisakysiąs Vilniaus ir Kauno dvimiesčio idėjos.gera gyventi gerai
Comment
-
Parašė Kema Rodyti pranešimą
Comment
-
Nežinau, ar šiuo metu kas nors daroma šios idėjos labui. O tikrai būtų galima nuveikt kažką bendrai naudingo. Pavyzdžiui:
Penki Europos Sąjungos miestai varžosi dėl galimybės įsteigti Europos inovacijų ir technologijų institutą (ETI) - įstaigą, turėsiančią tapti nauju žemyno švietimo, tyrimų ir inovacijų flagmanu.
Nors ETI būstinėje pirmiausia įsidarbins vos 60 žmonių, Vroclavas (Lenkija), Sant Cugat del Valles (Ispanija), Budapeštas (Vengrija) ir Vienos su Bratislava (Austrija ir Slovakija) aljansas siekia bet kokia kaina gauti teisę steigti institutą. Jis nugalėjusiajam miestui turėtų ne tik suteikti prestižo, bet ir pritraukti investicijų, paspartinti regiono aukštųjų technologijų pramonę.
<...>
Iki 2013 m. ES institutui skirs 309 mln. EUR, o dar apie 2,1 mlrd. EUR – privatus sektorius.
Kaunas ir Vilnius apjungę jėgas irgi galėjo pamėginti sudalyvauti. Pralošti neturime ko, bet apjungus dipolio MTP, universitetus, inovacijų slėnius ir t.t. gal ir būtų pavykę argumentuoti savo siekius. Galų gale, visada tik į naudą figūruoti inovatyvioje aplinkoje.Paskutinis taisė Aš; 2008.05.06, 17:12.
Comment
-
Gaivinama Vilniaus ir Kauno dvimiesčio idėja
Nuoroda
Mano kuklia nuomone, didžiausią postūmį "dvimiesčiui" suteiktų naujas oro uostas kažkur tarp Elektrėnų ir Kaišiadorių ir naujos, greitaeigių traukinių linijos Vilnius-Oro uostas-Kaunas nutiesimas, tuo pačiu ir pastatant naują stotį Vilniuje, kažkur ties "Lietuvos" viežbučiu. Investicijos milžiniškos, bet potenciali nauda dar didesnė.
Comment
-
Naujas oro uostas? Tau gal galvoj negera ? Kiek pinigu butu isleista, beto turim viena perspektyvu ir viena pagrindini oro uosta Kas 50km oro uostu tikrai nereik- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
-
Statyti oro uostą tokiu atstumu nelogiška. Nebent būtų nutiesti bėgiai, kuriais riedėtų greitieji traukiniai. O tokiems projektams nemanau, kad bus skirta arba rasta pinigų. O be to, ką daryti su dabartiniu Vilniaus oro uostu, stotimi? Iš kur gauti tiek pinigų tokiems pertvarkymams? Mano nuomone, tai tikrai nelogiška.
Comment
-
Vienintelis mano pasiulimas tai nutiesti begius iki karmelavos oro uosto Mano paskaiciavimais kelione nuo oro uosto naujo terminalo iki stoties truktu apie 15-25 minuciu vazuojant 50-80 km/h greiciu Tuo metu vazuojant automobiliu kur kas ilgiau Kamsciai ir siaip mieste greitis gi ribojamas neleksi kaip autostradoje- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
-
Sauliau, naivus esat, aklai tikėdamas Kauno politikų svaičiojimas apie beribį Kauno oro uosto potencialą, ypač keleivių prasme. Vilniaus oro uostas plėstis neturi kur, o Vilniaus miestas buvo, yra ir bus akivaizdžiai didžiausias traukos centras Lietuvoje ir verslo keleviams ir turistams. Tad, "galvos negerumą" siūlyčiau pasitikrint pačiam.
Norint gauti naudą, būtina investuoti į infrastruktūrą. Tai ir atsispindi susisiekimo ministerijos planuose, kur galimybė statyti naują oro uostą ne tik neatmetama, bet ir svarstoma.
Sinouku, akivaizdu, kad naujas, pagrindinis šalies ir potencialiai svarbus tarptauniu mąstu oro uostas, prašytųsi ir greitaeigių traukinių linijos, jungiančios jį su abiem miestais. Ką aš ir paminėjau, beja.
Nelogiška yra sėdėti ir nieko nedaryti, tik todėl, kad esama padėtis kolkas tenkina arba kažką keisti daug kainuoja, kai tuo tarpu kaimynai tolsta ir dideliais šuoliais.Paskutinis taisė pablonis; 2009.03.29, 22:04.
Comment
Comment