Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Baltijos valstybių sostinių palyginimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    visas sitas rajonelis uz Ausros vartu yra absoliuti destrukcija ir be heroino shyrkes neimanoma ten buti
    Su visa pagarba ukrainieciams, sitas rajonelis primena apleistus uzkarpates senamiescius Ukrainoje, tetruksta tik kinietisku masinu ir moksviciu priparkuotu ant saligatviu. Lietuva yra viena is top saliu is rytu bloko pagal bvp per capita ir cia yra turbut lankomiausias turistinis objektas Vilniuje. Paziurekite kaip atrodo Viru vartai Tallinne ir palyginkite.

    Kaip va vienas forumo dalyvis sako, va norejau patrolinti ar kazkaip taip. Tai butent tai ir yra tas mentalas, kur svarbu tik kitus "trolinti", o ne stengtis del saves ir kitu. Liudna.

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

      Come on, zinot kame skirtumas su Vilniumi? Koki eksperta musu atveju galetu pakalbinti naujienu portalas? Kokio universiteto destytoja, VGTU transporto inzinerijos? Turbut patys suprantat, kad jie ten mokosi bbz ko, pvz kaip reikia atskirti srautus ir kisti zmones i pozemines perejas. Pas mus net nera ka kalbinti. Musu "egzpertai" neturi jokio profilinio issilavinimo sia tema. Ir cia mes prieinam prie temos, kad negali viena sritys buti sekminga be kitos. Negali būti geros infrastruktūros salyje, kur bb padetas ant mokslo kokybes.
      Noredamas pratęsti savo paties mintį papildau screenshotu iš FB diskusijų:

      Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230907_143400_Facebook.png
Views:	523
Size:	305,3 kB
ID:	2074142

      Comment


        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

        visas sitas rajonelis uz Ausros vartu yra absoliuti destrukcija ir be heroino shyrkes neimanoma ten buti
        Šitą fotkę reikia rodyt kai kas nors nesupranta kodėl liaudis nepatenkinta medialiais Konstitucijos prospekto vidury ar Seilėtekio alėjos nauju remontu. Natūralu, kad ne siaurinimai galvoj, kai akis bado tokie vaizdai.

        Comment


          Šitą ir panašias fotkes postinu reguliariai. Bet esmė tame, kad apšaukiamas “verkiančiu, kaip blogai viskas Lietuvoje”.
          Įdomu, tie “optimistai” ką sako, jei dantistas rodo į išpuvusius dantis? "Daktare, na tai čia tik jūsų kompleksai, keiskit požiūrį."
          Paskutinis taisė Obi-Wan Kenobi; 2023.09.07, 15:10.

          Comment


            Tikrai ne visi tamstos pranešimai nukopijuojami į tą temą, nereikia perdėti. Net sakyčiau žymiai mažiau nei kokie 5%.

            Comment


              Parašė ALV77 Rodyti pranešimą

              Nematau atnaujinamu gatviu tokiu kaip Kalvariju, Konstitucijos, Gostauto, Pylimo, Antakalnio, Ukmerges ir taip toliau. Kad atnaujina mazesnes gatves tai sveikintina. Pats nesenai vazinejausi Vilniaus gatvemis ir maciau, kad yra tvarkingai atnaujintu gatviu sakykime naujamiestyje. O is tu mega gatviu berods tik Narbuto? Tai ir truksta tokiu kamieniniu gatviu. Ir as suprantu, kad cia bus daug politikos, daug valios, daug nepopuliariu sprendimu ir matomai daug kertama per reitiningus. Tumo Vaizganto kaip suprantu atnaujinama del tos naujos mokyklos. Bet butu daug smagiau, jei viena vizija butu atnaujinama visa Svitrigailos gatve.

              Bet bendrai labiausiai siutas ima del visisko nusispjovimo i VT. Auto parko atnaujinimas paskelbiamas kaip kazkokia didziausia fanaberija, kur juk is tiesu, tas turetu buti daroma nuolat. Seni autobusai keiciami naujais. Tai is esmes yra tik fasadiniu sprendimu uzglaistymas.
              Kudirkos gatvė nesvarbi? Neturiu statistikos, bet nujaučiu, kad būtų tope pagal srautus.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Man irgi kai ką primena, kas pas mus sulaukė nemažai kritikos.
                Ta proga būtų neblogai ir parašyti kas tai yra...

                Nors lyginant Talino gatvę ir šitą (tikriausiai viena iš Šimašiaus laikų fantazijų), vizojos atveju gatvė yra neproporcingai ir beprasmiškai per plati, juolab jeigu tai yra naujai projektuojama gatvė.

                Comment


                  Nevisai suprantu, kodėl mano grynai Tallinno infrastruktūrai skirta žinutė buvo perkelta į šitą žliumbimo ir ilgių matavimosi temą?
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                    Nevisai suprantu, kodėl mano grynai Tallinno infrastruktūrai skirta žinutė buvo perkelta į šitą žliumbimo ir ilgių matavimosi temą?
                    Romas mirė, tegyvuoja naujas Romas.

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Nevisai suprantu, kodėl mano grynai Tallinno infrastruktūrai skirta žinutė buvo perkelta į šitą žliumbimo ir ilgių matavimosi temą?
                      Todėl, kad paskui prasidėjo lyginimasis.

                      Comment


                        Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
                        Daugiau nei puse pinigu skirta is EU fondu, visa kita dalimis, kazkiek Talino, kaziek centrines valdzios, kazkiek RailBaltica lesos. Kai nori, viskas imanoma, ypac kai pinigus EU dalina kaip ciupaciupsus.
                        Tuo tarpu Vilniuje: EU fondai neduoda, nes vilniaus regionas "pergerai gyvena", miesto biudžetas praranda 47% pajamų, nes "pergerai gyvena" pasak vyriausybės. Centrinė valdžia neduosnei cento, o RailBaltica lėšu net traukinių stočiai nesugeba panaudoti....
                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Mūsų miesteliai irgi dabar paskutinius metus buvo labai intensyviai atnaujinami (neveltui ir merai beveik visur perrinkti), tik Vilnius vienintelis nesugebėjo paramos išsimušti infrastruktūrai...
                        Vilnius pats finansavo tų miestelių infrastruktūrą, tai aišku kad atgal ir negavo paramos.
                        Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
                        O is tu mega gatviu berods tik Narbuto?<...>
                        Bet bendrai labiausiai siutas ima del visisko nusispjovimo i VT. Auto parko atnaujinimas paskelbiamas kaip kazkokia didziausia fanaberija, kur juk is tiesu, tas turetu buti daroma nuolat. Seni autobusai keiciami naujais. Tai is esmes yra tik fasadiniu sprendimu uzglaistymas.
                        Narbuto gatvė nėra normaliai atnaujinta. Pusė gatvės net A juostos nėra. Būtent toje pusėje kur labiausiai stringa troleibusai. Trečiadienį 7 troleibusas nuo narbuto stotelės iki žvėryno įsukimo važiavo 10 minučių.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Narbuto gatvė nėra normaliai atnaujinta. Pusė gatvės net A juostos nėra. Būtent toje pusėje kur labiausiai stringa troleibusai. Trečiadienį 7 troleibusas nuo narbuto stotelės iki žvėryno įsukimo važiavo 10 minučių.
                          Ar manote, kad dabar visose tokiose gatvese reikia pripaisyt abiem pusem po viena A juosta? Ka turesime, miesta israizyta 6 juostu asfalto laukais, o A juostom vaziuos visi kas ne myznius?
                          As asmeniskai manau kad Narbuvo gatves vidury turi eiti tramvajus. Jis nuimtu masinu kieki piko metu, tuomet nebutu tiek kamsciu ir nereiketu troleibusams stoveti 10 minuciu kad pravaziuoti 500 metru.

                          Comment


                            Matau mano zinutes susilauke daug aistru.

                            Jei idomu, stai kaip atrodys atnaujintas Tondi transporto mazgas. Kol kas tai niekuo labai per daug neypatinga vieta, aplink pramone, komercija, gyvenamieji namai. Kazkas kazkur kazkaip. Keli nauji ofisai. Gal kazkas panasaus kaip Vilniaus Spaudos rumai. Bet ten susikerta daug transporto priemoniu keliu, tad gaunasi visai geras mazgas. Kaip matote multimodaliskai sujungiami tramvajai, priemiestiniai traukiniai, autobusai, dviraciai ir automobiliai. Nes ten dabar rengiami masterplanai ivairiems objektams, bus istisi ofisynai, nauji daugiabuciai ir taip toliau. Savivaldybe is karto galvoja apie ateiti ir suka galva kaip geriau suderinti viska infrastrukturiskai. Kas ilgainiui gausis i toki kaip ir vietini centriuka. Tallinnas ilgainiui tures daugiau tokiu centriuku be pacio Kesklinn, tai bus ir Ilemisteje, ir cia Tondi, tada Kopliuose, Rocca al Mare. Bet svarbiausia tai, kad visur yra stipriai galvojama apie VT.

                            Kol kas nieko panasaus nemaciau Vilniuje.

                            Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-09-08 at 10.52.55.png
Views:	347
Size:	2,43 MB
ID:	2074292

                            Comment


                              Siaip bendrai dar gal paminesiu kad velgi dauguma siu dalyku yra kopijuojama is Helsinkio. Jei kada teko pabuti ne centrineje Helsinkio dalyje turbut matete kiek daug Helsinkis turi tokiu vietiniu centriuku ir daznai su nuosava traukiniu stotimi (kurios beje atrodo geriau nei bet kuri Lietuvos stotis), kartais kito transporto stotimi, prekybos vietomis, darbo vietomis ir taip toliau. Ir ju yra tikrai labai daug, manau kartais netgi daugiau nei kai kuriuose vakaru europos miestuose. Be priemiesciu Helsinkis yra ganetinai panasus i Vilniu savo populiacijos ir ploto prasme. Irgi nelabai tankus, daug gamtos plotu, apie 600k zmoniu. Yra keli didesni metro miestai, kaip Espas, kuris siaip dauguma dalyku panasus i Kauna (iskaitant populiacija). Manau mums Helsinkis irgi galetu buti geras pavyzdys. Turime ganetinai daug bendro, nors gal is paziuros atrodo kitaip.

                              Stai kaip atrodo lokalios stotys is (paemiau is Google Maps):
                              Pasiloje
                              Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-09-08 at 11.18.34.png Views:	0 Size:	1,02 MB ID:	2074298

                              Tikkuriloje

                              Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-09-08 at 11.19.33.png Views:	0 Size:	1,86 MB ID:	2074299

                              Leppavaara

                              Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-09-08 at 11.20.31.png Views:	0 Size:	1,65 MB ID:	2074300

                              Comment


                                Aš už, bet tu pinigų matai suomiai turi daugiau ir ilgiau. Ir taip isivaizduoju traukinių linijos ir stotys Pilaite, Saulėtekis, Akropolis, Pekūnkiemis. Nieko griauti nereikėtų, medžių pjauti, kur dėl kiekvieno būtų mitingai. Ir tuo triukšmu gyventojai
                                Paskutinis taisė deep'as; 2023.09.08, 14:01. Priežastis: Citavimas

                                Comment


                                  Galima pradeti nuo paprastesniu dalyku kaip Tondi Tallinne. Viena diena Tondi isaugs iki Tikkurilos. Esme pradeti daryti, o ne virkauti kaip cia dauguma matau megsta.

                                  Comment


                                    Parašė ALV77 Rodyti pranešimą
                                    Galima pradeti nuo paprastesniu dalyku kaip Tondi Tallinne. Viena diena Tondi isaugs iki Tikkurilos. Esme pradeti daryti, o ne virkauti kaip cia dauguma matau megsta.
                                    Sutinku, bet kai pakiši pvz kur nuo seno traukiniu linijos buvo ar jos projektuotos kartu su mikrorajonais ...nesigilinant į pinigus ir tt
                                    VLN nėra ilgesnės viešojo transporto vizijos ir kaip ten "bipartisan agreement", kad atėjusi nauja valdžia laikytusi tos vizijos.
                                    Paskutinis taisė Dundorfas; 2023.09.08, 13:46.

                                    Comment


                                      Tiesą sakant aš nelabai matau kur čia kažkas labai įspūdingo, man tai atrodo kaip tiesiog gatvės rekonstrukcija.
                                      1. Vilniuje jau kuris laikas augmenijai naudojami ne tik medžiai, bet ir kiti įvairūs žemaūgiai augalai/krūmai ir pan. (pvz. Konstitucijos prospektas, Kernavės gatvė, Gerosios Vilties ) - tai šiuo aspektu nelabai aišku ar čia Vilniui reikia iš Talino mokytis, ar Talinas iš Vilniaus mokos. ALV77, ar daug Taline yra rekonstruotų gatvių, kurių augmenijai pasirinktas toks apželdinimo būdas? Ir gal galima būtų kelis pavyzdžius pamatyti?
                                      2. Dviračių takai mano supratimu yra kvailai padaryti, vienos krypties iš abiejų gatvės pusių. Tai kvaila, nes gaunasi, kad dviračių takai du kartus liečiasi su pėsčiųjų srautu ir du kartus su mašinų, kai darant vieną magistralinį dviračių taką tų srautų susilietimų būna dvigubai mažiau. Tai čia Talinui iš Vilniaus dar reikia pasimokyti.
                                      3. Automobilių stovėjimo 'kišenės' yra gerai, bet tai irgi Vilniuje jau ne naujiena. ALV77, gal išeitų parodyti Talino gatvių rekonstrukcijų pavyzdžius su mašinų stovėjimo 'kišenėmis'?
                                      4. Juodi gatvės elementai (šviestuvai, kelio ženklai ir pan.) - taigi irgi Vilniuje ne naujiena ir klausimas kas pirmas perėjo prie naujos koncepcijos ir kas iš ko mokosi.
                                      O daugiau ko šioje gatvės rekonstrukcijoje aš nelabai ir matau.

                                      Don't get me wrong - iš Talino tikrai yra ko pasimokyti, bet šiuo konkrečiu atveju pasirinkti gatvės rekonstrukcijos sprendimai Vilniuje jau kuris laikas taikomi ir nėra jokia naujiena, skirtumas tik dviračių tako koncepcija, kuri Talino atveju yra prastesnė.

                                      Comment


                                        Atkreipkit dėmesį, kad pėsčiųjų perėjos piešiamos ir ant dvirtakių. Vilniuje tai labai retas atvejis. Perėjęs per gatvę pėsčiasis turi laviruoti ant bortelio ir žiūrėti kaip nepakliūti po virš 50km/h lekiančios dviratės priemonės.
                                        Aš neliūdnas - aš blaivus

                                        Comment


                                          Pamenu Taline pėsčiųjų perėją per dvirtakį mačiau jau kokiais 2008ais. Dar keli dešimtmečiai ir iki mūsų ateis šitas išradimas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X