Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Baltijos valstybių sostinių palyginimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Kai troleibusai yra nurašomi, iš jų yra išimamos visos kitos detalės, kurios dar yra geros būklės, įskaitant stiklus. Jie yra panaudojami kapitalinių remontų metų, kai reikia pakeisti maroziukų subraižytus stiklus.

    Jeigu taip domina konkretus amžius, siūlau žiūrėti ne ant stiklų užrašų, o bent jau tikrinti garažinius numerius per transphoto.

    Šiai dienai visi, kurių garažiniai yra aukščiau už 2582 (582) yra naujesni už 1991, realiai dvigubos Škodos ir yra seniausios, reguliariai dalyvaujančios eisme. 95-99 Vilnius užsisakė 85 naujas Škodas, Ryga užsisakinėjo 0 tramvajų.
    Bet cia ir pasimato didzioji problema su priezuros kultura. Tarkim, kadangi troleibusas yra pilnai elektrine transporto priemo, jos gyevamimo laikotarpis 25-20 metu (autobusu 15-20). Ta puikiai irdo Sveicarijos pavyzdys. Tik lyginant su Sveicarija, nurasomi 25-30 metu troleibusai atrodo gerai, nes budavo reguliairiai tavrkomi gamintojo ar panasaus atitikmens detalems ir jiems kas 10-15 metu buvo atliekamas kapitalinis remonatas, kartu atnaujinant ir interjeros dizaina. Tuo tarpu Vilniaus troleibusai ilga laika, net ir 2006 pirkti Solariai, budavo priziurimi izolkes ir medvarsciu pagalba, ir tik vienetai ju buvo mate kapitalinius remontus, todel ir atrodo, kaip koks bomzatransportas.

    Comment


      Jei negali kažko suremontuoti lipnia juosta - reiškia naudoji permažai lipnios juostos.
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        https://www.youtube.com/watch?v=grlD-zdDolo

        Pakankamai iliustratyvus video, kaip skiriasi VT prieziura pas mus ir JAV ar Vakaru Europoj, siuo atveju tu paciu Skoda troleibusu. Griztant prie Baltijos saliu sostiniu temos, visose trijose sostinese VT vis dar truksta tvarkos ir aiskios ateities vizijos. Artimiausiu metu planuojamos reformos ta turetu pakeisti. Sakyt, kad Rygos VT yra senesnis uz Vilniaus nera labai prasmes, nes mes nemotome pagrindines problemos-VT tvarkingumo. Troleibusai yra ilgaamziskesni uz autobusus, o tramvajus gali vazineti ir buti kokybiskas, net jei pgamintas ir pries 40-50 metu. Problema, tiek Rygos, tiek Vilniuj yra ta, kad VT yra tiesiog nusnerkstas (Vilniuj- troleibusai ir ju kontraktinis tinklas, Rygoj- tramvajai ir ju begine infrastruktura).

        Taip, pat priziurimas VT turi savybe, transporto priemones buna tanaujinamos palaipsniui, nes senosios nebuna visos nudroztos ir paprastai yra keiciamos salinant labiausiai nusidevejusias grupes. Tuo trapu, visose Baltijos saliu sostine VT atnaujimo kultura yra tokia- pirma visiskai sudroziam, o tada ieskom pinigu, kad viska keistume ir tvarkytume. Todel kazkiokio, kybinio VT prieziuros skirtumo, bet jau vidutiniu laikotarpiu as nematau.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Melas.
          L.Brežnevas gimė 1906-12-19. Sakykime, kad "jaunystė" buvo iki 1946 m.
          Kiek Rygoje važinėja tramvajų pagamintų iki 1946 m. ?
          Jūs turbūt būnat juokingas vakarėliuose?

          hipèrbolė (gr. hyperbolē – perėjimas, padidinimas), retorinė figūra – perkeltine reikšme vartojamas žodis ar žodžių junginys, kuriuo vaizduojamojo daikto, reiškinio ar veiksmo ypatybės yra padidinamos. Gali būti perdedamas daiktų dydis, jų reikšmė, galia, kiekis, veiksmo ar būsenos trukmė, intensyvumas. Hiperboliškai kalbant neįmanomas reiškinys perteikiamas kaip įmanomas. Pvz.: O, nelaimingi, nesupratot, / Jog žemė – tai šalis vargų! (Maironis), žalio vyno dunojai plaukė, saldaus midaus ežerai stovėjo (V. Krėvė). Hiperbolės priešybė – litotė.
          Šiaip gi, niekas nepaneigs fakto, kad Leonidas llijičius Brežnevas 1976 metais (!!!!!!) buvo tikrai JAUNAS ir GRAŽUS.
          Click image for larger version  Name:	reproduction-portrait-leonid-brezhnev-artist-alexander-shilov-reproduction-portrait-leonid-brezhnev-artist-203941734.jpg Views:	0 Size:	66,4 kB ID:	2005689

          O čia Rygos tramvajų sąrašas pagal metus. Yra dar techninių tramvajų (visokie sniego valytuvai, bėgių galąstuvai, 1975 m. !!!!) Čia jų tęsinukas.

          T
          aigi, vien keleivius vežioja 32 !!! Rygos tramvajai, kurie naudoti dar Sovietų Latviją valdant Brežnevui (ir dar geras desėtkas aptarnaujančių bėgius). ​ Koks nors rygietis, kuriam dabar 50 metų, važinėjo TUO PAČIU tramvajum kai jam buvo 4 metukai.
          Click image for larger version

Name:	misha_moscow_1980_150661_2.png
Views:	392
Size:	336,7 kB
ID:	2005690
          Paskutinis taisė dangoraižistas; 2022.11.16, 21:38.

          Comment



            Reikėtų rašyti ne rygietis, o ryžaninas.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
              Todel kazkiokio, kybinio VT prieziuros skirtumo, bet jau vidutiniu laikotarpiu as nematau.
              Ryga ne tik turi iš senų laikų likusią šviesmečiais geresnę VT infrastruktūrą, bet ir išleidžia apie keturis kartus daugiau VT per metus nei Vilnius. To rezultatai tampa visiškai akivaizdžiais vos pabuvus abiejuose miestuose ir pasinaudojus jų VT. Tokie lyginimai, kokius šioje temoje daro nacionalistėliai, yra visiškas laiko švaistymas ir sliekų ieškojimas, o nematyti skirtumo tarp šių miestų VT reikia būti visiškai apakintam savo meilės Vilniui (ar Lietuvai). Tai nėra blogai, bet toks realybės neigimas gali privesti prie tapimo smulkiu, nemaloniu fašistėliu.
              Paskutinis taisė VLR; 2022.11.16, 23:07.

              Comment


                Parašė VLR Rodyti pranešimą

                Ryga ne tik turi iš senų laikų likusią šviesmečiais geresnę VT infrastruktūrą, bet ir išleidžia apie keturis kartus daugiau VT per metus nei Vilnius. To rezultatai tampa visiškai akivaizdžiais vos pabuvus abiejuose miestuose ir pasinaudojus jų VT. Tokie lyginimai, kokius šioje temoje daro nacionalistėliai, yra visiškas laiko švaistymas ir sliekų ieškojimas.
                Ma tai tokie palyginimai, kokius daro visokie "Pas mus kaimas, o uzsiei vyskas gereu. Pac maceu." pakankamai uzknisa. Pirma Rygos biudzetas VT yra didesnis, nes jie turi daugiau viesojo transporto saku, kurias jie naudoja. Apart to, kad jie turi pilnai atnaujinta troleibusu parka (kas yra Vilniaus problema), sitam forume taip igirtas tramvajus yra ganetinai rastas, lyginanat su Europiniais standartais. Trecia, buvo kalba apie VT prieziuros kultura ir kaip nereguliariai vyksta VT autnaujinimas visose Baltijos saliu sostinese. Gal metas pasidomet tokiu koceptu, kaip teksto suvokimas.

                P.S. Jei jau darom asmenine stumykla, tai pats pastaruoju metu varinejat po transporto infrastrukturos tema ir pilstot blenius apie Lietuvos oro uostus. Taip pat ir diskuotuot nelabai mokat, iskart varot, kokie visi durni ir nieko nesupranta.

                Comment


                  Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
                  Apart to, kad jie turi pilnai atnaujinta troleibusu parka (kas yra Vilniaus problema), sitam forume taip igirtas tramvajus yra ganetinai rastas, lyginanat su Europiniais standartais.
                  Rygos tramvajai yra prižiūrėti sąlyginai gerai. Jų problema yra ta, kad jie yra seni, bet senas, (sąlyginai) gerai prižiūrėtas tramvajus yra šviesmečiais geriau nei apšnerkšti ir su lipnia juosta suklijuoti seni troleibusai ar autobusai (kurių didelė dalis dar ir leidžia juodus dūmus). Paleidus tokius tramvajus kaip Rygoje kokiame nors vakarų Europos mieste, niekas per daug nekreiptų dėmesio, nes tokių 'retro' tramvajų galima rasti daug kur. Rygos autobusai, troleibusai ar traukiniai (kuriuos jie neseniai atnaujino), tuo tarpu, yra, praktiškai, vakarų Europos lygio. Kas būtų jei į trasą vakaruose paleistum Vilniaus škodas? Tai atrodytų kaip keistas ir žiaurus 'bajeris'.

                  Taigi, dėl priežiūros - Rygoje turime naujesnį troleibusų ir autobusų parką, ką tik nupirktus priemiestinius traukinius už 260m EUR ir gana seną tramvajų parką, kuris atnaujinamas lėčiau (nors dalys jau buvo atnaujintos). Vilniuje turime tik pasenusį ir klaikiai neprižiūrėtą autobusų ir troleibusų parką. Ir mes čia ieškom kažkokių panašumų? Whut?


                  P.S. Jei jau darom asmenine stumykla, tai pats pastaruoju metu varinejat po transporto infrastrukturos tema ir pilstot blenius apie Lietuvos oro uostus. Taip pat ir diskuotuot nelabai mokat, iskart varot, kokie visi durni ir nieko nesupranta.
                  Mano 'blėniai' yra viena iš Lietuvos oficialių strategijų, kurios vienas kūrėjų yra turbūt geriausias istorijoje Lietuvos transporto ministras. Dauguma mano oponentų tose temose - gero argumento nesugebantys suformuluoti žmonės, kurie priešinasi viskam iš eilės ir deda 'patinka' ant vienas kitam prieštaraujančių pranešimų (svarbu, kad jie būtų prieš idėją), kas atrodo apgailėtinai. Tas faktas, kad šalyje su prasčiausia aviacija ES ir prasčiausiu miestų VT ES aš aviacijos ar miestų VT temose (kaip pvz. Vilniaus tramvajaus temoje) diskutuoju vienas prieš visus, o kiti mano pranešimus vadina 'blėniais', man tik prideda pasitikėjimo savimi, tad pirmyn, aš nepykstu

                  Comment


                    Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
                    Pirma Rygos biudzetas VT yra didesnis, nes jie turi daugiau viesojo transporto saku, kurias jie naudoja.
                    Bloga logika. Rygos ( ir visų kitų sostinių europoje) biudžetas VT yra didesnis, nes jie nėra dėję ant VT ir nebando jo specialiai sužlugdyti kaip yra daroma Vilniuje.

                    Comment


                      Palyginus Rygos ir Vilniaus paspirtukų biudžetus mes Ryga lenkiame šviesmečiais

                      Comment


                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                        Rygos tramvajai yra prižiūrėti sąlyginai gerai. Jų problema yra ta, kad jie yra seni, bet senas, (sąlyginai) gerai prižiūrėtas tramvajus yra šviesmečiais geriau nei apšnerkšti ir su lipnia juosta suklijuoti seni troleibusai ar autobusai (kurių didelė dalis dar ir leidžia juodus dūmus).
                        Kad autobusai Vilniuje beveik visi nauji, nepamenu, kada mačiau juodus dūmus. Prieš 5 metus gal?

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Kad autobusai Vilniuje beveik visi nauji, nepamenu, kada mačiau juodus dūmus. Prieš 5 metus gal?
                          Nežinau, kiek tiksliai Volvo 7700 yra, bet kažkada pirko jų apie 90. Tai spėju kokie 50 turėtų būti likę. Autobusų žinovai turbūt tiksliau pasakytų. Matau juos praktiškai kasdien. 53 maršrutu tikrai važinėja, bet turbūt ir kituose yra. Visi jie leidžia tirštus juodus dūmus. Kiti juodų dūmų kol kas neleidžia, bet turbūt tik laiko klausimas, jei priežiūros metodai nesikeitė nuo Volvo laikų.

                          Edit: Dėl Volvo 7700 Wikipedijoje rašoma, kad 56. Kadangi yra ir naujausi kitų autobusų duomenys, tai skaičius turbūt gana tikslus.
                          Paskutinis taisė John; 2022.11.17, 19:20.

                          Comment


                            Parašė VLR Rodyti pranešimą

                            Ryga ne tik turi iš senų laikų likusią šviesmečiais geresnę VT infrastruktūrą, bet ir išleidžia apie keturis kartus daugiau VT per metus nei Vilnius. To rezultatai tampa visiškai akivaizdžiais vos pabuvus abiejuose miestuose ir pasinaudojus jų VT. Tokie lyginimai, kokius šioje temoje daro nacionalistėliai, yra visiškas laiko švaistymas ir sliekų ieškojimas, o nematyti skirtumo tarp šių miestų VT reikia būti visiškai apakintam savo meilės Vilniui (ar Lietuvai). Tai nėra blogai, bet toks realybės neigimas gali privesti prie tapimo smulkiu, nemaloniu fašistėliu.
                            Visiški kliedesiai, eiliniai blėniai. Užtenka įvardyti faktą, kad dar santykinai neseniai Rygoje VT važinėdavo konduktoriai
                            Tik visai neseniai PAGALIAU išbezdėjo el. bilieto sistemą, stotelių paviljonai priminė kaimą, su ant lapo atspasdintais tvarkaraščiais ir kaimiška numeracija ant ženklo, o švieslentės stotelėse taip pat dar yra naujovė mieste. Kokius blėnius tu nuolat rašai? Tikriausiai per vaifajų iš 1976 metų Rygos tramvajaus čia mums nuolat visiškas pievas taipini, ryžanine, nenacionalistėli (o gal nenacistėli, turėta omeny, anot jūsų, ryžaninų)? ​​

                            Jei taip gerai žinai situaciją, gal buvai Uzvaras bulvarse? ką veikei jame aną pavasarį ir vasarą? ​​

                            Comment


                              aš turiu forumui klausimą; gal net du.

                              Kokiose šiaurinio pusrutulio valstybėse tarp dviejų didžiausų šalies miestų yra mažiau nei 100-o km atstumas? Beje antrasis miestas ne tik "antrasis pagal dydį", bet ir eks-sostinė (koks atstumas tarp kitų Europos (eks)-sostinių?). Bandžiau pats pasiskaičiuoti su guglumapo distancais, bet gal ką pražiopsojau. Domina, visų pirma, aišku Europa, bet visokių ten Pe-Bas Belgijų Nyderlandų ir Šveicarijų su Maltomis ir Kiprais, kurios net Lietuvos masteliu miniatiūrinės, galit neįtraukti. Jei Vilnius su Kaunu formuoja fantominį regioną (kažkiek realų), kiek apskritai adekvatu lyginti obuolius su apelsinais šioje gijoje?

                              P.S. beje, pagal šiųmetį Mercer indexą (žinoma, jei aš išvis jį teisingai suprantu) Kaunas užimą aukštesnę vietą už Vilnių, kas irgi karikatūriška ir liudija kažkokią supratimo aberaciją.

                              Comment


                                „ŠviesTmečiais“

                                Click image for larger version

Name:	1615304933184928095f1525ebaebec93a2b1ee1c6876.jpg
Views:	432
Size:	94,1 kB
ID:	2005922

                                Click image for larger version

Name:	1530823.jpg
Views:	427
Size:	222,5 kB
ID:	2005923

                                Turistams GERIAUSIAI padės susidaryti įspūdį apie Rygą 1989-1991 metų turistiniai autobusai (Perestroikos ir Berlyno sienos laikų).
                                Click image for larger version

Name:	248745.jpg
Views:	430
Size:	241,0 kB
ID:	2005924

                                Rigas satiksme, pasirodo, vežioja vaikus (oi, oi, didelis biudžetas, oi).
                                Click image for larger version

Name:	275180.jpg
Views:	432
Size:	162,8 kB
ID:	2005925

                                2022 m. žiema ir 2001 m. maršrutiniai miesto autobusai
                                Click image for larger version

Name:	422934.jpg
Views:	431
Size:	202,7 kB
ID:	2005926

                                Gerai, kad bent šitoks 2002 metų gamybos aparatas (20 metų senumo) neleidžia dūmų. O dar ir tipinė Rygos stotelė tokia jauki.

                                Gali pasijusti jau visai, visai kaip beveik kostmose, šviestmečiais nuo Vilniaus
                                Click image for larger version

Name:	442025.jpg
Views:	426
Size:	280,8 kB
ID:	2005927

                                O čia tiesiog šiaip dar vienas jaukus Rygos dažnas (tikrai ne retas) peizažas su nuliovu autobusu maršrute.
                                Click image for larger version

Name:	442011.jpg
Views:	427
Size:	277,2 kB
ID:	2005928

                                Comment


                                  Parašė Sapiensys Rodyti pranešimą
                                  aš turiu forumui klausimą; gal net du.

                                  Kokiose šiaurinio pusrutulio valstybėse tarp dviejų didžiausų šalies miestų yra mažiau nei 100-o km atstumas? Beje antrasis miestas ne tik "antrasis pagal dydį", bet ir eks-sostinė (koks atstumas tarp kitų Europos (eks)-sostinių?). Bandžiau pats pasiskaičiuoti su guglumapo distancais, bet gal ką pražiopsojau. Domina, visų pirma, aišku Europa, bet visokių ten Pe-Bas Belgijų Nyderlandų ir Šveicarijų su Maltomis ir Kiprais, kurios net Lietuvos masteliu miniatiūrinės, galit neįtraukti. Jei Vilnius su Kaunu formuoja fantominį regioną (kažkiek realų), kiek apskritai adekvatu lyginti obuolius su apelsinais šioje gijoje?

                                  P.S. beje, pagal šiųmetį Mercer indexą (žinoma, jei aš išvis jį teisingai suprantu) Kaunas užimą aukštesnę vietą už Vilnių, kas irgi karikatūriška ir liudija kažkokią supratimo aberaciją.
                                  Realiai tik tos išvardintos mažosios šalys mums artimiausios, Nyderlandai, Šveicarija. Sakyčiau visai nieko modelis, kol visko nekoncentruoji vienam mieste, nes tikras gyvenimas tarkim "tik Vilniuje" labai depresyvus ir ydingas sprendimas kitų miestų atžvilgiu. Kai šalis tolygiai išvystyta turime bendrai sveiką šalį, o NL ir CH yra pavyzdinės šalys, priešingai nei kokia Prancūzija, kur provincija kažkada išvažiavo, daug tuščių plotų ir kažkokia šalis ne tokia, netolygiai apgyvendinta, ne taip kaip Vokietija kuri apgyvendinta tolygiau ir šalis kažkuria prasme labiau klęstinti. Taigi esu už tai, kad Vilnius, Kaunas, Klaipėda proporciškai klęstėtų pagal savo dydį, mūsų situacija ne Rygos ar Talino. Reikalingas tiesioginis greitasis geležinkelis ir susiję su tuo kiti transporto sprendimai. Visai nesunku įsivaizduoti žiedinį geležinkelį tarp penkių, o gal net septynių didžiausių Lietuvos miestų. Klausimas ar bus ryžto visa tai įgyvendinti.
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2022.11.17, 22:37.

                                  Comment


                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                    Taigi, dėl priežiūros - Rygoje turime naujesnį troleibusų ir autobusų parką
                                    Esi melagis. Štai sąrašas Rygos autobusų. Jame pilna 2001-2006 m. autobusų, arba 16-22 metų senumo. Pavyzdžiui, tokio seno chlamo. Seniausi Vilniuje, rods, 2004 m.

                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                    ką tik nupirktus priemiestinius traukinius už 260m EUR ir gana seną tramvajų parką, kuris atnaujinamas lėčiau (nors dalys jau buvo atnaujintos). Vilniuje turime tik pasenusį ir klaikiai neprižiūrėtą autobusų ir troleibusų parką. Ir mes čia ieškom kažkokių panašumų? ​ Whut?
                                    Tu tikrai paraleliniame kostmose gyveni, ateityje? Tik pirmi traukiniai pasirodys reisuose 2023 metais, iki pilno atnaujinimo ten dar labaaai toli.

                                    Comment


                                      Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
                                      „ŠviesTmečiais“

                                      Click image for larger version

Name:	1615304933184928095f1525ebaebec93a2b1ee1c6876.jpg
Views:	432
Size:	94,1 kB
ID:	2005922

                                      Click image for larger version

Name:	1530823.jpg
Views:	427
Size:	222,5 kB
ID:	2005923

                                      Turistams GERIAUSIAI padės susidaryti įspūdį apie Rygą 1989-1991 metų turistiniai autobusai (Perestroikos ir Berlyno sienos laikų).
                                      Click image for larger version

Name:	248745.jpg
Views:	430
Size:	241,0 kB
ID:	2005924

                                      Rigas satiksme, pasirodo, vežioja vaikus (oi, oi, didelis biudžetas, oi).
                                      Click image for larger version

Name:	275180.jpg
Views:	432
Size:	162,8 kB
ID:	2005925

                                      2022 m. žiema ir 2001 m. maršrutiniai miesto autobusai
                                      Click image for larger version

Name:	422934.jpg
Views:	431
Size:	202,7 kB
ID:	2005926

                                      Gerai, kad bent šitoks 2002 metų gamybos aparatas (20 metų senumo) neleidžia dūmų. O dar ir tipinė Rygos stotelė tokia jauki.

                                      Gali pasijusti jau visai, visai kaip beveik kostmose, šviestmečiais nuo Vilniaus
                                      Click image for larger version

Name:	442025.jpg
Views:	426
Size:	280,8 kB
ID:	2005927

                                      O čia tiesiog šiaip dar vienas jaukus Rygos dažnas (tikrai ne retas) peizažas su nuliovu autobusu maršrute.
                                      Click image for larger version

Name:	442011.jpg
Views:	427
Size:	277,2 kB
ID:	2005928
                                      Tą žaidimą su baisių nuotraukų ieškojimu jau mes žaidėme anksčiau ir tu jį žiauriai pralaimėjai.

                                      O šiaip tai teigti, kad 300m per metus VT išleidžiantis miestas turi prastesnį (ar panašų) VT į 75m per metus VT išleidžiantį miestą gali tik buko nacionalizmo apakintas, kompleksuotas žmogelis. Vilniaus VT labiausiai primena trečio pasaulio sistemas, kur yra autobusai ubagams, o taksi/automobiliai - turtingesniems. Tokia sistema apskritai yra gėda ne tik Lietuvai, bet ir visai Europos sąjungai. Reikia tikėtis ES įkals sankcijas kada nors mūsų kaimiečiams už VT apleidimą iki dabartinio lygio.

                                      Comment


                                        Dovanokit gerbiami prelegentai, bet kodėl mes lyginamės su Ryga ir tik su ja? Kodėl ne, pavyzdžiui su Bratislava? Ar ne su Dublinu? Ar mes iš karto pripažįstane, kad esame beviltiški post-TSRS invalidai, kurie apie miestus kiek į vakarus nuo Lietuvos net pasvajot negalima? Ar mes būsim absoliučiai laimingi, jei, galų gale, paaiškės, kad Vilniaus VT geresnis nei Rygos? Čia, tipo, konkursas, kurio metalo laužas gražiau atrodo? Tai kad pagal normalius vakarų europos standartus tiek vieni, tiek kiti atrodo tragiškai. Kažkoks Lowecraft personažų grožio konkursas.
                                        Paskutinis taisė Obi-Wan Kenobi; 2022.11.17, 23:41.

                                        Comment


                                          Nes tema tokia. Galima sukurti kitą ir lygintis su Bratislava.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X