Parašė dangoraižistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Baltijos valstybių sostinių palyginimas
Collapse
X
-
- 5 patinka
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Škodos gamintos nuo 1980 metų, tai kai kurioms jau greit bus 43 metai. Kiek Vilniuje likusių gatvėse žigulių ar moskvyčių?
Ai pala, vėl cherry picking...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Visame pasaulyje žinomiems Londono RouteMaster'iams nurašymo metu buvo 37+ metų. Jie buvo nurašyti ne tiek dėl savo amžiaus, kiek dėl nepritaikymo neįgaliesiems.
Ai pala, vėl cherry picking...
Autobusų palikimas gatvėse ilgiems metams nėra įprastas dalykas. Seni tramvajai, tuo tarpu, važinėja daugybėje miestų, įskaitant turtingus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Visiški kliedesiai.
Parašė John Rodyti pranešimąŠkoda Trileibusai supuvę ir išklerę ne dėl amžiaus, o dėl netinkamos priežiūros.
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Visame pasaulyje žinomiems Londono RouteMaster'iams nurašymo metu buvo 37+ metų. Jie buvo nurašyti ne tiek dėl savo amžiaus, kiek dėl nepritaikymo neįgaliesiems.
Ai pala, vėl cherry picking...
- 2 patinka
Comment
-
Na, šiaip Vilniaus VT, su tokiu apgailėtinu finansavimu dar iš tikrųjų visai neblogai atrodo. Čia aišku nieko gero, bet neatsitiktinai Vakaruose ar Skandinavijoj keičia autobusus kas 10-13m ir keliauja jie tiesiai į šiukšlyną, vienas kitas geresnis į trečias šalis išvažiuoja.
Kas dėl Škodų, tai kaip ir minėta amžius nėra absoliutus matmuo. Ta 1984 Škoda gali būti geresnio stovio nei 1999(kaikurios irgi stovi patvory), 99% žmonių net nematys skirtumo.
Trumpai tariant problema lengvai išsprenžiama pinigais, per tiek metų neperkant naujų VT priemonių, piktintis, kad Vladikas gaunantis kone minimalke ten iš š išspaus vašką, tikėtis neverta.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Seniausia Škoda 14Tr Vilniuje 1984 pagal transphoto.org
Ką rodo Rygos foto, ten maršrutuose važinėja 1976 metų BREŽNEVO jaunystės laikų šrotas.
Comment
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Pūva kur nors troleibuso parko patvory. ABEJOJU ar nors vienas senesnis nei 1990 m. troleibusas Vilniuje nuolat išrieda į maršrutą.
Ką rodo Rygos foto, ten maršrutuose važinėja 1976 metų BREŽNEVO jaunystės laikų šrotas.
Šiaip tikrai įdomus klausimas, kodėl Vilniaus biudžetas toks nedidelis lyginant su kaimynų sostinėmis.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O ką troleibusų parkas darys kai tie vladikai išeis į pensiją ar geriau apmokamus darbus? Maršrutus jau dabar tenka kartyti dėl vairuotojų trūkumo.
Šiaip tikrai įdomus klausimas, kodėl Vilniaus biudžetas toks nedidelis lyginant su kaimynų sostinėmis.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Seniausia Škoda 14Tr Vilniuje 1984 pagal transphoto.org
Du 1984 m. troleibusai žymimi kaip MOKOMIEJI.
Kiti 1987-1991 m. – daugiausia (90%) REZERVINIAI.
Seniausi maršrutuose, iš principo – keturi 15TR, ilgi.
Kitos Škodos yra 1992-1997 m., nes vizualiai nesiskiria.
Tuo tarpu Rygoje Brežnevo jaunystės laikų tramvajai sudaro DAUGUMĄ.
Troleibusų, autobusų irgi neatnaujins taip smarkiai, nes BAIGĖSI machinatoriaus Ostapo Nilo Benderovičiaus Ušackovo korupcinė schema, kažkas su VT priemonių pirkimu. Bet Lettered įsitikinęs, kad tas meras buvo malačius, nes „svarbeuse ne tik sau, kašką ir miestui darė“ (įklampino į skolas ir davarė beveik iki bankroto masiškai perkant trolikus ir autikus).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimąTuo tarpu Rygoje Brežnevo jaunystės laikų tramvajai sudaro DAUGUMĄ.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKoks pasiekimas, važinėjam 1980 modelio Gorbačiovų laikų moderniausiais pasaulio troleibusais
Parašė Lettered Rodyti pranešimąkurie vos pajuda iš vietos, kuriuos vos išeina suvaldyti narpliojant tarp duobių ir kurie laidus pameta tas antrame žiede.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąO rygiečiai vargsta važinėdami su senais tramvajais kaip šveicarai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Koks pasiekimas, važinėjam 1980 modelio Gorbačiovų laikų moderniausiais pasaulio troleibusais, kurie vos pajuda iš vietos, kuriuos vos išeina suvaldyti narpliojant tarp duobių ir kurie laidus pameta tas antrame žiede. O rygiečiai vargsta važinėdami su senais tramvajais kaip šveicarai.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimąTuo tarpu Rygoje Brežnevo jaunystės laikų tramvajai sudaro DAUGUMĄ.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pas mus Čekoslovakiškos škodos irgi sudaro daugumą šiaip.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Pas mus Čekoslovakiškos škodos irgi sudaro daugumą šiaip.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąO jūs skaitėt komentarą, kurį cituojat? Gi jų amžius yra išanalizuotas.
Tuo tarpu Rygoje važinėja Brežnevo JAUNYSTĖS laikų tramvajai!
Comment
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Tuo tarpu Rygoje važinėja Brežnevo JAUNYSTĖS laikų tramvajai!
L.Brežnevas gimė 1906-12-19. Sakykime, kad "jaunystė" buvo iki 1946 m.
Kiek Rygoje važinėja tramvajų pagamintų iki 1946 m. ?
- 16 patinka
Comment
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Melas. Čekoslovakija nustojo egzistuoti 1992 m. gruodžio 31, o ne 1999 metų gruodžio 31 (dauguma Škoda troleibusų Vilniuje 1993-2000 m.).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Turbūt todėl ant daugumos vis dar užrašyta "made in checzhoslovakia"
Jeigu taip domina konkretus amžius, siūlau žiūrėti ne ant stiklų užrašų, o bent jau tikrinti garažinius numerius per transphoto.
Šiai dienai visi, kurių garažiniai yra aukščiau už 2582 (582) yra naujesni už 1991, realiai dvigubos Škodos ir yra seniausios, reguliariai dalyvaujančios eisme. 95-99 Vilnius užsisakė 85 naujas Škodas, Ryga užsisakinėjo 0 tramvajų.
- 4 patinka
Comment
Comment