Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Baltijos valstybių sostinių palyginimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Vilniui dar toli net iki to laužyno su savo škodom.
    Ryga savo tranvajus atnaujina, o kada Vilnius turės bent vieną km tramvajaus bėgių?
    Tada, kai savivaldos rinkimuose išrinks žmones pritariančius tramvajaus statybai. Ar vilniečiams reikia, kad už juos kažkas kitas nuspręstų?

    P.S. esu ne vilnietis, bet labai pritariu tramvajaus Vilniuje statybai. Verta vien dėl to, kad pagydytų nors dalį forumiečių kompleksų.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

      Kodėl neįkėlei kaip atrodo ŽYMI dalis Rygos tramvajų (seniausias VT Baltijos šalyse)?

      1976 (!!!!!!) metai! Tuo metu net BREŽNEVAS dar buvo jaunas ir gražus.
      10 metų senesni, bet atrodo geriau nei mūsų škodos. Geriau prižiūrimi?


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

      Tada, kai savivaldos rinkimuose išrinks žmones pritariančius tramvajaus statybai. Ar vilniečiams reikia, kad už juos kažkas kitas nuspręstų?

      P.S. esu ne vilnietis, bet labai pritariu tramvajaus Vilniuje statybai. Verta vien dėl to, kad pagydytų nors dalį forumiečių kompleksų.
      O už kurį kandidatą balsuoti, kad pastatytų?

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        10 metų senesni, bet atrodo geriau nei mūsų škodos. Geriau prižiūrimi?
        Man rodos yra tokia ilgametė pasaulinė praktika, kad bėginis transportas tarnauja ilgiau, nei ratinis.

        O už kurį kandidatą balsuoti, kad pastatytų?
        Aš ne vietinis, jums ten geriau žinoti.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Click image for larger version

Name:	7619BBF8-FC05-4AC9-A901-1CC2BD6D741A.jpeg
Views:	306
Size:	234,0 kB
ID:	2004768

          Comment


            "už platesnį požiūri ir platesnius kelius" Vilniaus miesto "vadylos" balsuos už tokį požiūrį.

            Comment


              Jooo... ir dar ikiteisminė... liemenė?

              Comment


                Parašė rmss Rodyti pranešimą
                Jooo... ir dar ikiteisminė... liemenė?
                Čia Vilniaus m. įstaigų CEO liemenė

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Na bet nepamiršo įkelti 11 maršruto (kurio jau kokių 8 metų nebėra) troleibuso nuotraukos.
                  Aha, ir įkėlė 2006 metais (prieš 16 metų) darytą Vilniaus troleibuso nuotrauką.

                  Comment


                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                    Vien Rygos nauji priemiestiniai traukiniai yra vertingesni, turbūt, už didesnę dalį visos Vilniaus ‘VT sistemos’. Nekalbant jau apie naujesnius autobusus ir troleibusus, žymiai geriau suformuotą VT prioritetą, ilgesnį troleibusų kontaktinį tinklą ar tuos pačius tramvajus, kuriuos vietiniai Vilniaus kaimiečiai lygina su kosmodromu ir kažkuo neįmanomu. Apskritai, Rygos VT sistemą lyginti su Vilniaus yra tas pats, kas lyginti plaukiojimą kruiziniu laivu su irstymusi mediniu plaustu po Bangladešo srutų kanalus. Pastarasis variantas netaps geresniu vien nuo to, kad juo pasinaudos daugiau žmonių ar ten bus suformuota daugiau ‘maršrutų’.
                    Eiliniai kliedesiai.

                    Comment


                      Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

                      Aha, ir įkėlė 2006 metais (prieš 16 metų) darytą Vilniaus troleibuso nuotrauką.
                      Jo, nereiktų dėti tokio senumo nuotraukų - tai pagražina situaciją Vilniuje. Tada tie troleibusai buvo gerokai (net 16 metų!) naujesni ir atrodė žymiai geriau nei to paties modelio troleibusai atrodo dabar, o jų vis dar pilna Vilniaus gatvėse.
                      Paskutinis taisė VLR; 2022.11.11, 15:53.

                      Comment


                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                        Man rodos yra tokia ilgametė pasaulinė praktika, kad bėginis transportas tarnauja ilgiau, nei ratinis.
                        Yep, tokio senumo tramvajų kaip Rygoje galima rasti Lisabonoje, Hong Konge ir kt. turtinguose miestuose. Bėginis elektrinis transportas gyvuoja ilgai.

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Skiriasi kaina, bet skiriasi ir produktas. Kaip atrodo tas pats 11 maršrutas Rygoje ir Vilniuje.



                          Parašė VLR Rodyti pranešimą

                          Jo, nereiktų dėti tokio senumo nuotraukų - tai pagražina situaciją Vilniuje. Tada tie troleibusai buvo gerokai (net 16 metų!) naujesni ir atrodė žymiai geriau nei to paties modelio troleibusai atrodo dabar, o jų vis dar pilna Vilniaus gatvėse.
                          Nu laba diena, kas čia per cherry picking'as?

                          Aš irgi galiu be jokio konteksto įkelti tokias nuotraukas:





                          Tik ar tai tikrai bus labai objektyvu?

                          Jokiu būdu nesiginčiju, kad Ryga VT atnaujinimo ir investicijų prasme yra šviesmečiais pažengusi į priekį. Tačiau tramvajų prasme Ryga yra dugnas, nes nauji tramvajai važiuoja tik vienu maršrutu. Dar vienu važiavo, bet dabar nebevažiuoja dėl byrančio viaduko maršute. Ir kai žmogus įkelia nuotrauką maršruto, kuris jau 10 metų neegzistuoja, tai tikrai atrodo nekaip.

                          Lygiai kaip ir cherry picking'as, kad ''bėginis transportas tarnauja ilgiau, čia viskas ok'' - troleibusai irgi tarnauja ilgiau. Ne taip ilgai kaip tramvajus, bet daug daugiau už autobusą. Ir labai keista pateikti Rygą kaip pavyzdį, kai 2/3 tramvajų ten išties pagaminti 1975-1980/

                          Comment


                            Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

                            Aha, ir įkėlė 2006 metais (prieš 16 metų) darytą Vilniaus troleibuso nuotrauką.
                            Čia linksma, ar graudu, kad po 16 metų tos pačios 40 metų senumo škodos tebevažinėja, tik dar labiau supuvusios?
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė VLR Rodyti pranešimą

                              Yep, tokio senumo tramvajų kaip Rygoje galima rasti Lisabonoje, Hong Konge ir kt. turtinguose miestuose. Bėginis elektrinis transportas gyvuoja ilgai.
                              Būtent, pvz. Ciuriche, viename turtingiausių pasaulyje miestų, šalia naujų važinėja ir seni tramvajai kaip ir Rygoje. Nes bėginis transportas taip greit nesensta kaip ratuotas. Jei gerai prižiūrimas net 40 metų senumo važiuoja kaip naujas, panašiai kaip ir su lėktuvais. O pabandykit pavažinėti 40 metų senumo ratuotu transportu - automobiliu, autobusu ar troleibusu...
                              Todėl net ir tie seni Rygos tramvajai yra geriau už Vilniaus naujus dyzelinius autobusus ar troleibusus vien dėl to, kad pagal poreikį galima kabinti vagonus ir keleiviams nereikia važinėti pergrūstiems ir trankytis per duobes.
                              Mūsų politikų galvose (tame tarpe ir Šimašiaus) VT yra ne pagrindinis miesto susisiekimas visiems, o tik socialinė paslauga vargšams (pensininkams, studentams ir kitiems kam kuras per brangus ar kurie būsto neįperka centre). Tai su tokiu požiūriu kokybiško VT dar ilgai neturėsim.

                              Click image for larger version  Name:	zurichrame2065le20032022img_193371535.jpg Views:	0 Size:	126,4 kB ID:	2004858
                              Paskutinis taisė Lettered; 2022.11.11, 23:58.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Čia linksma, ar graudu, kad po 16 metų tos pačios 40 metų senumo škodos tebevažinėja, tik dar labiau supuvusios?
                                Visiški kliedesiai.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Būtent, pvz. Ciuriche, viename turtingiausių pasaulyje miestų, šalia naujų važinėja ir seni tramvajai kaip ir Rygoje.
                                  O Ženevoje prieš 10 m. važinėdavo 30-40 m. senumo troleibusai. Ir ką? ​​​​​​

                                  Comment


                                    Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

                                    Visiški kliedesiai.
                                    Norėtųsi, jog tai būtų kliedesiai, bet tai tiesiog Vilniaus VT realybė.

                                    Comment


                                      Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

                                      O Ženevoje prieš 10 m. važinėdavo 30-40 m. senumo troleibusai. Ir ką? ​​​​​​
                                      Tą, kad Ciurichas, Ženeva ir Ryga (nepaisanto to, kad dalis tramvajų seni) turi geresnį VT nei Vilnius.
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2022.11.12, 00:24.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

                                        Visiški kliedesiai.
                                        Škodos gamintos nuo 1980 metų, tai kai kurioms jau greit bus 43 metai. Kiek Vilniuje likusių gatvėse žigulių ar moskvyčių?
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Škodos gamintos nuo 1980 metų, tai kai kurioms jau greit bus 43 metai. Kiek Vilniuje likusių gatvėse žigulių ar moskvyčių?
                                          Seniausia Škoda 14Tr Vilniuje 1984 pagal transphoto.org

                                          Comment

                                          Working...
                                          X