Parašė dangoraižistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Baltijos valstybių sostinių palyginimas
Collapse
X
-
Tallinne daugiausia saulėtų dienų. Šachas ir matas.
https://twitter.com/peedutuisk/statu...095936/photo/1-
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Tas „miestelis“ yra 16 pagal dydį Latvijoje, dar „netyčia“ visai „pamiršai“ Dobelę, 18 pagal dydį. Atitikmuo Lietuvoje būtų Plungė ir Kretinga.
KIEK kainuotų geležinkelio tiltas per Nerį ir, priklausomai ar būtų po Lazdynais, ar kitur, kilometrinis ar ilgesnis TUNELIS dėl iki 80 m. aukščių skirtumų ARBA kilometrinė estakada?
Kiek MILIJARDŲ kainuotų išpirkt sklypus prie Vilniaus? Vardan kelių keleivių iš Širvintų?
KIEK kainuotų 40 m. aukščio, gana ilgas geležinkelio tiltas per Nemuną? Kokį srautą duotų tokios investicijos?
Ar yra/buvo BENT VIENA panaši inžineriškai SUNKIAI sprendžiama kliūtis geležinkeliui lygumų Latvijoje tarp Rygos ir Liepojos, Daugpilio?
Geležinkelių nėra į tuos miestus NE ŠIAIP SAU. Dėl to paties Vilniaus STOTIS nėra miesto vidury, kur nors Šnipiškėse, kur dabartinis Konstitucijos pr., o pakrašty, nėra geležinkelio į miegamuosius rajonus. Tam reik naujų tiltų, tunelių. 1860 m. GALĖJO tiest tuneliu po Antakalniu su 2 tiltais, kur Šilo tiltas ir kažkur per Vingio parką, bet paskaičiavo, kad PER BRANGU. Vat ir visa paslaptis. Atšaka link Ukmergės reikėjo DAR VIENO tunelio pro Šeškinę. Kas tau būtų investavęs tiek caro rublių?
Beje, pačių LATVIŲ valstybės nuopelno dėl geresnio tinklo tame nėra, nes rusijos imperija statė tuos geležinkelius į tris UOSTUS (Riga, Libava, Vindava) ir strateginiams tikslams, karinė paskirtis.
Tiesiog jie tai PAVELDĖJO kaip ir Lietuva paveldėjo NETOBULĄ geležinkelio tinklą atskirai valstybei viduje, viskas buvo žiūrima per VAKARŲ rusijos imperijos, vėliau sovietų komunistų prizmę. Dėl to tavo kritika TINKLUI yra ne į temą. Mes GALĖJOME per 32 metus TOBULINTI tinklą, tiesti naujas linijas, trūkstamas jungtis, bet KĄ per tą patį laikotarpį nutiesė latviai? Tik ESTAI tiesia naujas atkarpas ir gerina provincijos susisiekimą geležinkeliu su TALINU. Tarpukariu Lietuva padarė DAUGIAU, gaila nespėjo sujungti Kauno su Taurage.
Alytaus jungtis su Vilniumi 20 metų yra valstybės bendrajame plane, bet KAS ta linkme realiai padaryta?
Panevėžys pasijungs per Rail Baltica. Ukmergė per maža ir nereikšminga, dabar ne 1910 ar 1930 metai kai Ukmergė buvo maždaug Panevėžio dydžio. Parkas Mini Lietuva nepadidins Ukmergės iki tokio dydžio, kad reiktų prie autostrados dar ir 5 keleivius vežančio TRAUKINIO.
Esmė tame, kad Ryga geležinkeliais yra pasiekiama žymiai geriau nei Vilnius ir turi žymiai daugiau geležinkelio keleivių. Po infrastruktūros atsinaujinimo ir po Rail Baltica nutiesimo Ryga bus tik dar geresnėje padėtyje, nes prie savo jau ir taip neblogai artimus miestus dengiančio tinklo dar pridės per mažiau nei dvi valandas pasiekiamus Vilnių, Kauną, Panevėžį, Parnu ir Taliną.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Čia labai daug išvedžiojimų apie istorinius, geografinius ypatumus,
Parašė Kristisz Rodyti pranešimądėl kai ko galima pasiginčyti,
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąbet ne visai tame esmė.
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąEsmė tame, kad Ryga geležinkeliais yra pasiekiama žymiai geriau nei Vilnius ir turi žymiai daugiau geležinkelio keleivių.
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąPo infrastruktūros atsinaujinimo ir po Rail Baltica nutiesimo Ryga bus tik dar geresnėje padėtyje, nes prie savo jau ir taip neblogai artimus miestus dengiančio tinklo dar pridės per mažiau nei dvi valandas pasiekiamus Vilnių, Kauną, Panevėžį, Parnu ir Taliną.
Comment
-
Rygos metro population (pats rankiniu būdu iš mapsų surankiojau, gali būt netikslu, nes tik stambesnės gyvenvietes) :
56k Jelgava
49k Jurmala
23k Ogre
20k Marupe
18k Salaspils
12k Sigulda
11k Olaine
11k Babite
9k Garkalne
7k Adaži
7k Ikškile
7k Baloži
6k Kekava
6k Lielvarde
5k Carnikava
4k Pinki
3k Vangaži
3k Saulkrasti
3k Bergi
2k Dreilini
2k Kadaga
2k Inčukalns
2k Kegums
2k Zvejniekciems
1k Ragana
1k Saurieši
1k Tiraine
1k Jaunmarupe
1k Mežares
---------------------
275k
+ 600k Riga
+ 25k atiduodam mažesnėm gyvenvietėm(būtent tiek dėl gražaus galutinio skaičiaus)
----------
Total: 900k (0,9 mln.)
Vilnius?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąGali dangoraižstas kiek nori putotis, bet Ryga yra ir bus hub'as, o Vilnius yra pakraščio miestas. Tas dar labiau paaštrėjo prasidėjus karui, 30 km iki Mordoro, apie perspektyvas patys spręskite.
Mordorostano Chujlo ir jo vasalas Bulbakratas kada nors mirs. Šitie veikėjai yra 1950 m. gimusi karta, Stalino pabaiga ir Chruščiovo era, formavosi Brežnevo zastojuje. Po jų ateis 1985-1990 m. ir vėlesnė karta.
Tada Geležinė Uždanga kris, o Minske gyvena DAUGIAU žmonių nei hube ir Visos Rytų Europos (panašiai kaip Žalgeris – Visos Lietuvos komanda) bamboje Latvijoje (ten turi vilą net PATI PUGAČIOVA!). 2 mln. Minskas su Vilnium turės puikų, dažną susisiekimą. 180 km. per 1 val. Netgi dabar baltarusai skrenda per Vilniaus oro uostą ir vadina jį juokais Minsk-3 (Minsk-1 buvo miesto centre, Minsk-2 pagrindinis Baltarusijos oro uostas).
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Total: 900k (0,9 mln.)
Vilnius?
Tada 1mio.
Comment
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Vilniaus apskritis. 830k. Dar turbūt Alytaus apskrities bent dalis reiktų pridėti.
Tada 1mio.
Ps. Nenustebkit kad ten pateks dar ir Šiauliai su Panevėžiu ir apylinkėm (apie 250k kurie dažniau keliauja Rygon o ne Vilniun)Paskutinis taisė evvt; 2022.06.07, 11:11.
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąJeigu kris geležinė uždanga, Vilnius pralaimės konkurencinę kovą Minskui, kuris turi tiek gyventojų kiek visoje Lietuvoje ir tai nėra koks atsilikęs užkampis. Bet nei vienas rimtas analitikas greito Mordoro galo neprognozuoja, nauja, jaunesnė nei Putinas karta yra ne ką geresnė.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąJeigu kris geležinė uždanga, Vilnius pralaimės konkurencinę kovą Minskui, kuris turi tiek gyventojų kiek visoje Lietuvoje ir tai nėra koks atsilikęs užkampis.
Minske laikinai smuks lygis kaip pas mus 1990-2000, gyventojų apmažės iki 1,5 mln. dėl emigracijos (išvažiuos kokie 2 mln. baltarusių) kaip pas mus 2004-2022. Lietuviškas verslas giliai skverbsis į Minską, bus pastatyta daug Maximų ir Akropolis. Panašiai kaip VISĄ Rygą susipirko, „nuo iki“.
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąBet nei vienas rimtas analitikas greito Mordoro galo neprognozuoja, nauja, jaunesnė nei Putinas karta yra ne ką geresnė.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Tai gerai, tada su Ryga galima tęsti sumuot gyvenvietes toliau iki maždaug Vilniaus apskrities ribų dydžio apimties + Alytaus apskrities didumo.
Parašė evvt Rodyti pranešimąPs. Nenustebkit kad ten pateks dar ir Šiauliai su Panevėžiu ir apylinkėm (apie 250k kurie dažniau keliauja Rygon o ne Vilniun)
Vilniaus metropolinė zona. Kas pasiekiama keliais arba geležinkeliu per ~1 valandą. Vilniaus apskritis ir dar būtina įtraukt MOLĖTUS su rajonu.
Taip pat Alytaus apskrities vakarinė dalis.
Paskutinis taisė dangoraižistas; 2022.06.07, 11:28.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąPs. Nenustebkit kad ten pateks dar ir Šiauliai su Panevėžiu ir apylinkėm (apie 250k kurie dažniau keliauja Rygon o ne Vilniun)It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Beje, pačių LATVIŲ valstybės nuopelno dėl geresnio tinklo tame nėra, nes rusijos imperija statė tuos geležinkelius į tris UOSTUS (Riga, Libava, Vindava) ir strateginiams tikslams, karinė paskirtis.
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Ar yra/buvo BENT VIENA panaši inžineriškai SUNKIAI sprendžiama kliūtis geležinkeliui lygumų Latvijoje tarp Rygos ir Liepojos, Daugpilio?
Tokių projektų ES finansavimas, beje, nėra viskas - norint juos gerai paruošti, pirma reikia turėti gerus prioritetus, kuriuos latviai, akivaizdu, kad turi, o lietuviai - ne. Ką gero RB projekte nuveikė mikrorajoninių kaimiečių šalis Lietuva? Prie Kauno nesugebėjom išsiderėti nei tilto prie HES'o platinimo, nei tunelio platinimo. Į vieną juostą tunelyje, didžiausiame Lietuvos butelio kakliuke, bus kišami keturi keliai. Panevėžio stotis bus laukuose, nepajungtas didžiausias miestelis tarp Vilniaus ir Kauno (Elektrėnai) ir tt. ir pan. Kai Ryga leidžia šimtus milijonų rimtiems projektams, prie kurių sunku prisikabinti, lietuviai kol kas tik išmetė šimtus milijonų vingiuotos carinės vėžės dvigubinimui, kurios niekada nereikės.
Gal dar pakalbam ką mikrorajoniniai kaimiečiai lietuviai gero nuveikė integravimui geležinkelių į miesto VT? Ogi visiškai nieko. Mikrorajoninei chebrai su VT važinėti yra nelygis, geriau važinėti su skendusia gelda iš Amerikos ir parkuoti ją belenkur, nes vis tiek post sovietiniuose miestuose nėra tvarkos ir niekas nebaudžia. Vargetoms, kurie vis tik važinėja su VT, per akis yra valandą purtytis 10km be pirmumo teisės važiuojančiuose autobusuose be kondicionierių, o Rygos tramvajus (nekalbant jau apie centrinį transporto mazgą) atrodo kaip mokslinė fantastika. Dar norim mes lygintis su Ryga. Pirma gal pabandom aplenkti Daugpilį?Paskutinis taisė VLR; 2022.06.07, 11:36.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Galima sumuot jei tai TIKRAI turi ryšių su Ryga, nes tu, savo žutbūtinius siekiu BET KOKIA KAINA įrodyti neva Ryga pirmauja, tuoj visą Latviją ir pusę Lietuvos įrodinėsi kaip Rygos metropoliją.
Tada būk geras ir įtrauk visokius Maladečinus ir Lydas po 100k gyv. į Vilniaus metropoliją.
Vilniaus metropolinė zona. Kas pasiekiama keliais arba geležinkeliu per ~1 valandą. Vilniaus apskritis ir dar būtina įtraukt MOLĖTUS su rajonu.
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąGali dangoraižstas kiek nori putotis, bet Ryga yra ir bus hub'as, o Vilnius yra pakraščio miestas. Tas dar labiau paaštrėjo prasidėjus karui, 30 km iki Mordoro, apie perspektyvas patys spręskite.
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąTo VLR. Užsitrauksit jūs dangoraižisto rūstybę! Apkaltins Rygos ... laižymu. Jei rimtai, palaikau jūsų argumentus 100 %, nors ir kokie jie būtų mums skaudūs.
- 5 patinka
Comment
Comment