Estijos augo nuo 243 iki 392. Dar kartą pakartosiu - tai šalis, kur dvigubai mažiau gyventojų.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Baltijos valstybių sostinių palyginimas
Collapse
X
-
Taigi, Lietuvoje yra daug traukos centrų, yra daugiau gyventojų, todėl turi būti didžiausios keleivių pervežimo apimtys. Jei to nėra, peršasi logiška išvada, kad LG: a) yra lūzeriai, nemokantys dirbti; b) yra korumpavę visas LT vyriausybes ir jiems nusispjaut į keleivių vežimą, o biznį varo iš krovinių; arba kaip dažniausiai būna Lietuvoje - ir a ir b vienu metu.
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąEstijos augo nuo 243 iki 392. Dar kartą pakartosiu - tai šalis, kur dvigubai mažiau gyventojų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąTaigi, Lietuvoje yra daug traukos centrų, yra daugiau gyventojų, todėl turi būti didžiausios keleivių pervežimo apimtys. Jei to nėra, peršasi logiška išvada, kad
- 1 patinka
Comment
-
Pasakyčiau aš tamstai, bet Kanto moralinis imperatyvas neleidžia. Yra regioniniai centrai, bet tuo pat metu yra keleivių judėjimas tarp trijų didžiųjų miestų, Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos. Ir jie nėra tik regionų centrai, jie yra vienas kitą papildantys (complementarity). Antra, jei yra trys dideli miestai, yra suburbijos (aplink Vilniu ir Kauną tikrai nemažos), jas tai pat normaliose šalyse aptarnauja geležinkeliai.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąPrieš lyginant kuri iš mažai reikšmingų geležinkelio linijų yra tragiškesnė, reikėtų atkreipti dėmesį ir į tai kad Vilnius net neturi susiekimo geležinkeliais su gerokai už Siguldą didesniais miestais: Panevėžiu, Alytumi, Utena, Ukmerge.
Taip pat ryškus skirtumas yra ir pervežamų keleivių skaičius: Latvija, kurios didžioji dalis visų geležinkelių maršrutų yra koncentruota į jau tuoj už Vilnių būsiančią mažesnę Rygą, 2019 m. turėjo 18.5 mln keleivių, kai visoje Lietuvoje su nemažai maršrutų ne tik Vilniuje buvo pervežta tik 5.5 mln. Galima iš to daryti prielaidą kad vidutinis Rygos gyventojas ar lankytojas geležinkeliu važiuoja daugmaž 4 kartus dažniau nei vilnietis ar Vilniaus svečias.
Panevėžys turi autostradą.
Šiauliuose 3,5%, Klaipėdoje 5%, Kaune 11%.
Daugpilyje 5% Latvijos gyventojų, Liepojoje 4%, Jelgavoje 3%, Ventspilyje ~2%, Rėzeknėje 1,5%. Siguldoje arti 1% (bet Sigulda yra labiau „kurortas“, turistinis centras, Latvijos Trakai/Palanga).
Galima pažiūrėti kokie srautai iš Rygos į Daugpilį, Liepoją, Ventspilį. Labai maži arba išvis NĖRA.
Į Liepoją BEVEIK IŠVIS nenuvažiuosi traukiniu (tiesa, yra galimybė nuskristi kukurūzniku).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip galima skaičiuoti keleivius geležinkelio linijose, kur nevežami keleiviai?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Galima bukai paimti visą geležinkelio linijų ilgį ir nežiūrėt ar visur važiuoja keleiviniai traukiniai. Mažiau darbo nei atrinkinės iki kurio kilometro važiuoja keleivinis, o kur jau ne.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimąSusisiekimas tarp Rygos ir Liepojos, trečio didžiausio, bet antro pagal ekonomikos dydį ir svarbą miesto yra DAUGIAU NEI APGAILĖTINAS. Įrodymas:
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Tai susisiekimas geležinkeliu su už 220 km esančia ir 67 tūkstančius gyventojų turinčia Liepoja (iki kurios pakeliui yra tik vienas didesnis Saldus miestelis su 10 tūkst. gyventojų) yra geresnis negu su už 130 km esančiu ir 85 tūkst. gyventojų turinčiu Panevėžiu iki kurio pakeliui yra dar 20 tūkst. gyventojų Ukmergė, 5 tūkst. gyventojų Širvintos, jau neminint šiaurinių Vilniaus rajonų ir priemiesčių. Susisiekimo nėra ir su ganėtinai artimu Liepojai 50 tūkst. gyventojų turinčiu Alytumi, kuris nuo Vilniaus nutolęs tik 100 km. Susisiekimo nėra su nė vienu pagrindiniu kurortu - nei Palanga, nei Neringa, nei Druskininkai, nei Birštonas, nei Anykščiai nėra pasiekiami traukiniais.
kuris turi autostradą ir manai, kad du reisai viena kryptimi PER SAVAITĘ yra daugiau geriau?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Galima bukai paimti visą geležinkelio linijų ilgį ir nežiūrėt ar visur važiuoja keleiviniai traukiniai. Mažiau darbo nei atrinkinės iki kurio kilometro važiuoja keleivinis, o kur jau ne.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Tai susisiekimas geležinkeliu su už 220 km esančia ir 67 tūkstančius gyventojų turinčia Liepoja (iki kurios pakeliui yra tik vienas didesnis Saldus miestelis su 10 tūkst. gyventojų) yra geresnis negu su už 130 km esančiu ir 85 tūkst. gyventojų turinčiu Panevėžiu iki kurio pakeliui yra dar 20 tūkst. gyventojų Ukmergė, 5 tūkst. gyventojų Širvintos, jau neminint šiaurinių Vilniaus rajonų ir priemiesčių. Susisiekimo nėra ir su ganėtinai artimu Liepojai 50 tūkst. gyventojų turinčiu Alytumi, kuris nuo Vilniaus nutolęs tik 100 km. Susisiekimo nėra su nė vienu pagrindiniu kurortu - nei Palanga, nei Neringa, nei Druskininkai, nei Birštonas, nei Anykščiai nėra pasiekiami traukiniais.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Palanga yra gabna sėkmingai pasiekiama traukinium, šiaip jau, jei autobusas ar taksi nuo Kretingos iki Palangos baisiai neišgąsdins. Na ir yra LTG Vasarą siūlomas kombinuotas bilietas. Taigi nėra teisinga sakyti, kad Palanga yra nepasiekiama.
Ryga-Liepoja važiuoja penktadieniais grafiku 18.25-21.42 už 6.66 Eur
Vilnius-Kretinga(Palanga) ekspresas važiuoja penktadieniais grafiku 16.11-19.51 (iki Kretingos, kiek laiko trunka persėdimas ir kelionė iki Palangos informacija nepateikiama perkant bilietą) už 24.70 Eur.
Rygoje nereikia laisvo pusdienio pasiimti ir išleisti daugiau nei kainuotų kuras važiuojant dviese ar su šeima.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąEstijoje yra vienas traukos centras - Talinas, Latvijoje yra vienas traukos centras - Ryga, Lietuvoje yra daug traukos centrų - Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kalbi kažkokius vėjus. Ar supranti, kas yra keleivių km? Čia yra Eurostat paaiškinimas: Glossary passenger-kilometre - Statistics Explained (europa.eu)
su keleivių kilometrais tai labai keista, kad su Vilnius-Klaipėda prisukamu kilometražu esam šiknoj…
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kažkodėl perskaičiau kaip keleivių į vėžės kilometrą.
su keleivių kilometrais tai labai keista, kad su Vilnius-Klaipėda prisukamu kilometražu esam šiknoj…
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Tai susisiekimas geležinkeliu su už 220 km esančia ir 67 tūkstančius gyventojų turinčia Liepoja (iki kurios pakeliui yra tik vienas didesnis Saldus miestelis su 10 tūkst. gyventojų)
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąnegu su už 130 km esančiu ir 85 tūkst. gyventojų turinčiu Panevėžiu iki kurio pakeliui yra dar 20 tūkst. gyventojų Ukmergė, 5 tūkst. gyventojų Širvintos, jau neminint šiaurinių Vilniaus rajonų ir priemiesčių.
Kiek MILIJARDŲ kainuotų išpirkt sklypus prie Vilniaus? Vardan kelių keleivių iš Širvintų?
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąSusisiekimo nėra ir su ganėtinai artimu Liepojai 50 tūkst. gyventojų turinčiu Alytumi, kuris nuo Vilniaus nutolęs tik 100 km.
Ar yra/buvo BENT VIENA panaši inžineriškai SUNKIAI sprendžiama kliūtis geležinkeliui lygumų Latvijoje tarp Rygos ir Liepojos, Daugpilio?
Geležinkelių nėra į tuos miestus NE ŠIAIP SAU. Dėl to paties Vilniaus STOTIS nėra miesto vidury, kur nors Šnipiškėse, kur dabartinis Konstitucijos pr., o pakrašty, nėra geležinkelio į miegamuosius rajonus. Tam reik naujų tiltų, tunelių. 1860 m. GALĖJO tiest tuneliu po Antakalniu su 2 tiltais, kur Šilo tiltas ir kažkur per Vingio parką, bet paskaičiavo, kad PER BRANGU. Vat ir visa paslaptis. Atšaka link Ukmergės reikėjo DAR VIENO tunelio pro Šeškinę. Kas tau būtų investavęs tiek caro rublių?
Beje, pačių LATVIŲ valstybės nuopelno dėl geresnio tinklo tame nėra, nes rusijos imperija statė tuos geležinkelius į tris UOSTUS (Riga, Libava, Vindava) ir strateginiams tikslams, karinė paskirtis.
Tiesiog jie tai PAVELDĖJO kaip ir Lietuva paveldėjo NETOBULĄ geležinkelio tinklą atskirai valstybei viduje, viskas buvo žiūrima per VAKARŲ rusijos imperijos, vėliau sovietų komunistų prizmę. Dėl to tavo kritika TINKLUI yra ne į temą. Mes GALĖJOME per 32 metus TOBULINTI tinklą, tiesti naujas linijas, trūkstamas jungtis, bet KĄ per tą patį laikotarpį nutiesė latviai? Tik ESTAI tiesia naujas atkarpas ir gerina provincijos susisiekimą geležinkeliu su TALINU. Tarpukariu Lietuva padarė DAUGIAU, gaila nespėjo sujungti Kauno su Taurage.
Alytaus jungtis su Vilniumi 20 metų yra valstybės bendrajame plane, bet KAS ta linkme realiai padaryta?
Panevėžys pasijungs per Rail Baltica. Ukmergė per maža ir nereikšminga, dabar ne 1910 ar 1930 metai kai Ukmergė buvo maždaug Panevėžio dydžio. Parkas Mini Lietuva nepadidins Ukmergės iki tokio dydžio, kad reiktų prie autostrados dar ir 5 keleivius vežančio TRAUKINIO.Paskutinis taisė dangoraižistas; 2022.06.07, 01:14.
- 1 patinka
Comment
Comment